SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door -jos- op 12-02-2011 18:08:07 ]WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
Het gaat om het resultaat en de toekomst, niet omkijkenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Jeetje, ben foto's aan het terugkijken, er zijn echt héle heftige dingen gebeurd, als je zo terugkijkt.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:49 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Ook erg triest voor de honderden mensen die dit niet hebben kunnen meemaken.
Ik hoop het. Een flink monument op Tahrir zou geen slecht idee zijn.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:49 schreef Dance99Vv het volgende:
die zullen voortaan herdacht worden op deze dag denk ik
[..]
Doden zijn onvermijdelijk in een revolutie volgens mij.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:49 schreef Dance99Vv het volgende:
die zullen voortaan herdacht worden op deze dag denk ik
[..]
Er is hoop, dat maakt veel goed.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:02 schreef Dance99Vv het volgende:
Ik weet niet of alles gelijk nu rustig is met al die stakingen voor meer loon in heel egypte
ja je hebt gelijk , en nu is er feestquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:05 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Er is hoop, dat maakt veel goed.
Dit deed ik vanavond ook. Echt van begin tot nu. Het was meestal vreedzaam, maar wat hebben die mensen gevochten inderdaad.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Jeetje, ben foto's aan het terugkijken, er zijn echt héle heftige dingen gebeurd, als je zo terugkijkt.
Jossie, voeg ze gewoon allebei toe.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:51 schreef -jos- het volgende:
Welke fotos willen jullie in de OP? ik heb tot nu toe deze 2:
http://inapcache.boston.c(...)hewait_2011/bp36.jpg
http://msnbcmedia.msn.com(...)ition-09.ss_full.jpg
DAT MOESTEN NATUURLIJK DEZE ZIJNquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:13 schreef pippicaro het volgende:
Heerlijk!!
Al die vrolijke foto's...het geluk straalt er vanaf!!
Zo in contrast met alle beelden die ik de afgelopen tijd zag....
Ik ben blij dat het zo goed is afgelopen...jammer dat het moment net heb gemist...maar goed dat mag de pret nu niet drukken
![]()
Heb ik eindelijk weer tijd voor andere dingen...ik zat vaker achter mn PC dan goed was
En JA...ik ga zeker terug naar Egypte...
Na wat ik de laatste 3 weken van het volk heb gezien...heb ik alle vertrouwen dat de rest nu ook goed geregeld gaat worden...![]()
![]()
![]()
Ja, ja. *grijns*.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:15 schreef pippicaro het volgende:
[..]
DAT MOESTEN NATUURLIJK DEZE ZIJN![]()
![]()
![]()
Slaap lekker...maar dat lukt wel nuquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:22 schreef yavanna het volgende:
Overal vrolijke mensen. Nuja in Egypte en in dit topic danHeerlijk om te gaan slapen met die wetenschap!
Fijne nacht nog!![]()
![]()
![]()
Ik wil ook naar Egypte! Mijn moeder gaat meestal 2x per jaar, slaapt in de woestijn en heeft de mooiste verhalen altijd. Een maandje geleden ben ik uitgenodigt om mee te gaan naar Egypte maar dat is in een badplaats met all-in. Ben ik niet zo fan van. Maar nu ik zoveel dingen over het land te weten ben gekomen wil ik het land en die pyramides nu eindelijk ook eens ervaren, maar dan gewoon alleen. Ik maak graag foto's dus kan goed alleen zijnquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:23 schreef pippicaro het volgende:
[..]
Ik zoek me echt rot naar die dingen...eer mijn verhaal af is zijn we al een topic verder...
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:35 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Ik wil ook naar Egypte! Mijn moeder gaat meestal 2x per jaar, slaapt in de woestijn en heeft de mooiste verhalen altijd. Een maandje geleden ben ik uitgenodigt om mee te gaan naar Egypte maar dat is in een badplaats met all-in. Ben ik niet zo fan van. Maar nu ik zoveel dingen over het land te weten ben gekomen wil ik het land en die pyramides nu eindelijk ook eens ervaren, maar dan gewoon alleen. Ik maak graag foto's dus kan goed alleen zijn![]()
Ik ga ook zeker naar een badplaats aangezien ik wil snorkelen...duiken mag ik niet en daar baal ik wel ontzettend van...maar goed snorkelen is ook leuk...maar ik wil toch wel 1 dag spenderen aan het plein...gewoon ter nagedachtenis...ik heb de laatste dagen veel slechte dingen in de mens gezien...maar ook heel veel goede...ze zijn vreedzaam gebleven tot op het laatste moment...en dat heeft toch echt wel iets met me gedaan...
Ik hoop dat je er een paar mooie plaatjes kan schieten...
Maar Cairo is wel een heksenketel en ik weet ook niet of ik dat trek maar ik denk dat het wel een ervaring zal zijn. Ben benieuwd of het erin zit.
En nu ga ik naar bed want nu heb ik mn verhaal er weer tussen zitten typen....4 a 5 uur twee weken lang eist z'n tolquote:
t is mooi geweestquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:53 schreef pippicaro het volgende:
[..]
En nu ga ik naar bed want nu heb ik mn verhaal er weer tussen zitten typen....4 a 5 uur twee weken lang eist z'n tol
Truste !!
Ik heb het gelezenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:53 schreef pippicaro het volgende:
[..]
En nu ga ik naar bed want nu heb ik mn verhaal er weer tussen zitten typen....4 a 5 uur twee weken lang eist z'n tol
Truste !!
ik was het ook al dagen aan het volgen, vrijwel vanaf het beginquote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:03 schreef Refragmental het volgende:
Ik heb tot nu toe eigenlijk nog geen filmpje gezien met de speech en het moment dat direct erop volgt!
Volg deze revolutie al van dag 1, iedere dag de stream aan... en net op het moment van de aankondiging ben ik 1 minuut afk
Ik zou dat moment zoooo graag willen zien.
Was ool een tweet over van ghonim:quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:28 schreef Drifter__ het volgende:
Zeer leuke vid, heel goed gemaakt ook
Maar hij is inmiddels ondertiteldquote:Ghonim Wael Ghonim
I feel bad for those who can't understand Arabic. The most amazing song for the revolution: #Jan25
Het grappige is dat het allemaal weer op hetzelfde uit zal draaien mensen die hun belangen sq geld dreigen te verliezen zullen er alles aan doen om dat te redden. En wellicht dat er een democratie komt die danst naar de pijpen van het groot kapitaal of een islamitische staat. Nee feestvieren zal er achteraf niet inzitten denk ik.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:13 schreef pippicaro het volgende:
Heerlijk!!
Al die vrolijke foto's...het geluk straalt er vanaf!!
Zo in contrast met alle beelden die ik de afgelopen tijd zag....
Tjeez.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:32 schreef Megumi het volgende:
[..]
Het grappige is dat het allemaal weer op hetzelfde uit zal draaien mensen die hun belangen sq geld dreigen te verliezen zullen er alles aan doen om dat te redden. En wellicht dat er een democratie komt die danst naar de pijpen van het groot kapitaal of een islamitische staat. Nee feestvieren zal er achteraf niet inzitten denk ik.
Heeft daar niks mee te maken is gewoon onderdeel van hoe zaken al eeuwen gaan. Geschiedenis is een herhaling van het steeds maken van dezelfde fouten. De enige onvoorspelbare factor daarin is technologie. Of evolutie.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:54 schreef Toad het volgende:
[..]
Tjeez.
Na 18 dagen vreedzaam protest heeft de Egyptische bevolking het voor elkaar gekregen dat dictator Mubarak opstapt, die er al jaren zat. Over een week mag je weer cynisch doen hoor.
Nog veel onvoorspelbaardere factoren zijn bewustzijn en creativiteitquote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:06 schreef Megumi het volgende:
[..]
Heeft daar niks mee te maken is gewoon onderdeel van hoe zaken al eeuwen gaan. Geschiedenis is een herhaling van het steeds maken van dezelfde fouten. De enige onvoorspelbare factor daarin is technologie. Of evolutie.
Zie het als het hebben van een tumor in je hoofd. De geschiedenis leert je dat je er in de meeste gevallen aan dood gaat. De hoop is dan op de enige onvoorspelbare factor de ontwikkeling van de kennis sq technologie.![]()
Weet in niet. Ik denk dat het het geen rol van betekenis speelt op op het gebied van vrede en oorlog en politiek. Als bewustzijn en creativiteit een rol zouden spelen was er natuurlijk sinds 2.000.000 miljoen jaar rechtstaand opstaand lopend mens al lang geen oorlog meer. We hebben sinds die tijd in elk geval geen andere creatieve manier gevonden om conflicten op te lossen als het er op aan komt dan elkaar dood te maken. Het zij met knuppel of atoomwapen. In het geheel der dingen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 05:39 schreef truepositive het volgende:
[..]
Nog veel onvoorspelbaardere factoren zijn bewustzijn en creativiteit
We maken nog steeds fouten, maar elke keer dat we de hele heisa herhalen gebruiken we wel her en der wat lessen uit het verleden. Dat het gewenste resultaat nog niet behaald is betekend niet dat we niets leren. Alleen minder dan sommigen graag zien. Ik weet niet of technologie nou echt behulpzaam is. Misschien herhalen we minder fouten door technologie, maar het maakt het ook mogelijk nieuwe fouten te maken.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 05:54 schreef Megumi het volgende:
[..]
Weet in niet. Ik denk dat het het geen rol van betekenis speelt op op het gebied van vrede en oorlog en politiek. Als bewustzijn en creativiteit een rol zouden spelen was er natuurlijk sinds 2.000.000 miljoen jaar rechtstaand opstaand lopend mens al lang geen oorlog meer. We hebben sinds die tijd in elk geval geen andere creatieve manier gevonden om conflicten op te lossen als het er op aan komt dan elkaar dood te maken. Het zij met knuppel of atoomwapen. In het geheel der dingen.
quote:Its not about dictators, rollouts of plans, democracy, NWO, or even whether or not the egyptians are actually going to be free now. Its about symbols, its about sending out signals, its about showing people can change. Its about showing empathy, its about showing unity, it is essentially, about proving the dominant view of what human nature is, to be wrong"
Ik wil best erkennen dat er uitzonderingen zijn. Ik denk ook dat er met het krapper worden van grondstoffen enz de supermachten wat creatiever met elkaar moeten gaan praten. Maar zolang mensen op Geert Wilders of bijvoorbeeld Poetin in de voormalige Sovjet Unie stemmen of een Obama die uiteindelijk niks veranderd veranderd er niks. Of wellicht heb ik ook wel fout. Want het volk van Egypte heeft wal wat meer gedaan dan bijvoorbeeld een protest houden op een gras veldje zoals hier.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 06:39 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
We maken nog steeds fouten, maar elke keer dat we de hele heisa herhalen gebruiken we wel her en der wat lessen uit het verleden. Dat het gewenste resultaat nog niet behaald is betekend niet dat we niets leren. Alleen minder dan sommigen graag zien. Ik weet niet of technologie nou echt behulpzaam is. Misschien herhalen we minder fouten door technologie, maar het maakt het ook mogelijk nieuwe fouten te maken.
Ik denk dat ik wat meer de micro kant uit ga in elk geval dan dit soort macro vraagstukken. Ook omdat het resultaat toch met uitzonderingen daargelaten minimaal is. En jij uiteindelijk toch alleen maar kan vertrouwen op je naaste en je vrienden. Politici of ze nou van de NSDAP of PVDA zijn zijn alleen maar op macht uit en niks meer of minder. Of een dictator enz.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 07:03 schreef truepositive het volgende:
En democratie in de ingekapselde vorm zoals wij het nu hebben is ook geen antwoord.. Op wat dan ook.
Misschien volgt Nederland ooit als deze realisatie algemeen wordt.
Ja moeilijk te zeggen. Het moet het economische hart van het land zijn en er moeten wat wegen doorheen lopen die platgelegd kunnen worden. Misschien is de Dam aardig, maar het politieke centrum in Nederland is Den Haag, dus eigenlijk zou je daar moeten zijn.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 08:39 schreef truepositive het volgende:
Welk nederlands plein is geschikt voor iets dergelijks?
Het had net zo goed gekund dat Mubarak was blijven zitten, daar sta je dan als revolutionairen. Uiteindelijk is Mubarak zelf opgestapt, en het leek er heel erg lang op dat hij zich niet aan de kant liet zetten.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 08:54 schreef Dekatria het volgende:
Mensen die nu cynisch gaan lopen doen dachten waarschijnlijk ook dat de Egyptenaren wel geweld moesten gebruiken om te krijgen wat ze willen
Nu begint de 'wederopbouw', en dat zal zeker een moeilijke tijd worden... maar dat moet te doen zijn voor een volk wat pyramides kon bouwen en in 18 dagen een eind bracht aan 30 jaar dictatuur
Onzin. We mogen doen wat we willen. Dus de voorspoed die wij kennen is niet cosmetisch maar is het hoogste wat haalbaar is als het om de vrijheid van het individu gaat. De verplichtingen (betalen rekeningen) is een gevolg van het willen hebben van welvaart.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:12 schreef truepositive het volgende:
Ik ben geenszins kritisch over egypte. Niets meer dan lof hierover. Ik vraag me alleen af wanneer wij aan de beurt zijn. Als we door het vernislaagje dat westerse democratie heet, heen kijken. Blijft er niet veel meer over. Onze 'voorspoed' vergeleken met de egyptische situatie is vooral cosmetisch.
Hebben we een nationale voedselcrisis nodig (die er hoe dan ook gaat komen) of doen we op eigen beweging wat?
AJE was overduidelijk de beste zender. Ik vond het altijd al een goed kanaal,. Als ik het er met anderen over had, dan kreeg ik te horen "oh Al Jazeera, dat is toch de zender van bin Laden?"quote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:10 schreef Dekatria het volgende:
Mooi stuk trouwens over waarom AJE zoveel beter werk deed dan de rest:
http://www.nytimes.com/20(...)12watch.html?_r=1&hp
Yemen rommelt ook hard.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:26 schreef wdn het volgende:
Net een tweet op aje: " Protests in Algiers, Bahrein and Marokko.
It is hunting season and people are hungry for dictators"
Dat klinkt goed, als ze op tijd beginnen hoef ik nog niet mijn dagelijks leven op te pakkenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:26 schreef wdn het volgende:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:12 schreef truepositive het volgende:
Ik ben geenszins kritisch over egypte. Niets meer dan lof hierover. Ik vraag me alleen af wanneer wij aan de beurt zijn. Als we door het vernislaagje dat westerse democratie heet, heen kijken. Blijft er niet veel meer over. Onze 'voorspoed' vergeleken met de egyptische situatie is vooral cosmetisch.
Hebben we een nationale voedselcrisis nodig (die er hoe dan ook gaat komen) of doen we op eigen beweging wat?
Meer dan deze smiley (quote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:36 schreef truepositive het volgende:
Nog een inhoudelijke reactie behalve die smiley?
Past dit niet beter in een nieuw topic?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:37 schreef Nightwulf het volgende:
soraida_fae: RT @Horns_Of_Hattin: Capital of Algeria is under siege. Trains are blocked, but the young people are ready!! Yalla JAZAYER!! #algeria #tunisia #egypt #jan25
ninjadrop: RT @Algerian_Dude: The 2nd Battle of Algiers : Heavy deployment of armed security personnel (28 000) : We are Non-violent protesters #Algeria #12Fe
ravensrod: RT @ArabRevolution: BREAKING: Algerian security forces close down the capital's entries as a precaution to the protests #Algeria #Dominos
Dat is nogal lullig tegen de politici die er niet voor de macht zitten. En die zijn er ook.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 07:10 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wat meer de micro kant uit ga in elk geval dan dit soort macro vraagstukken. Ook omdat het resultaat toch met uitzonderingen daargelaten minimaal is. En jij uiteindelijk toch alleen maar kan vertrouwen op je naaste en je vrienden. Politici of ze nou van de NSDAP of PVDA zijn zijn alleen maar op macht uit en niks meer of minder. Of een dictator enz.
Waarom zo defensief, waarom is het zo moeilijk om een argument te construeren, waarom dit soort semi-intellectuele en compleet non-argumentatieve reacties?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:43 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Meer dan deze smiley () is niet nodig als reactie op jouw verhaal.
Jij vergelijkt de situatie in Nederland met die in Egypte, dat is pas een demonstratie van een intellectueel tekort. Die stelling is zo onzinnig, daar hoef je niet eens op in te gaan.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:48 schreef truepositive het volgende:
[..]
Waarom zo defensief, waarom is het zo moeilijk om een argument te construeren, waarom dit soort semi-intellectuele en compleet non-argumentatieve reacties?
Ik wil niet denigrerend overkomen, maar het is toch wel demonstratief van een intellectueel tekort als het enige redmiddel dit soort one-liners zijn. Beroep je voor de verandering eens op eigen intellect, en niet nog een andere 'veelzeggende' smiley.
Laten we het hopen. Al ken ik Algerije niet zo goed, maar de problemen zullen ongetwijfeld vergelijkbaar zijn.quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:29 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Was ool een tweet over van ghonim:
[..]
Maar hij is inmiddels ondertiteld
ghegehquote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:26 schreef wdn het volgende:
Inderdaad, vreemd dat er nog geen Algerije topic is want daar gaat het nu ook flink los.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:25 schreef Reda074 het volgende:
Mensen het is pas net begonnen Egypte is het begin dus de MO topic gaat nog maanden door denk ik
quote:Mubarak -- who stepped down on Friday in the wake of massive protests that have gripped Cairo and Alexandria for weeks -- and his family have a net worth of at least $5 billion, analysts tell The Huffington Post. Recent media reports pegging the family fortune at between $40 and $70 billion are considered to be exaggerated.
Much of their fortune has reportedly been invested in offshore bank accounts in Europe and in upscale real estate. On Friday, Switzerland froze accounts possibly belonging to Mubarak and his family, a spokesman told Reuters, under new laws governing ill-gotten gains. Last month, the Swiss froze the accounts of Mubarak's ally, ousted Tunisian president Zine El Abidine Ben Ali, whose overthrow inspired the first protests in Cairo.
The Mubarak family reportedly owns properties around the world, from London and Paris to New York and Beverly Hills. In addition to homes in the Red Sea resort of Sharm al-Sheikh and the upscale Cairo district of Heliopolis, they also have a six-story mansion in the Knightsbridge section of London, a house near the Bois de Bologne in Paris and two yachts.
Largely through Mubarak's two sons, Gamal and Alaa, the family controls a network of companies that earn money through concessions wrangled from foreign companies that do business in Egypt, according to prominent businessmen and "Corruption In Egypt: The Black Cloud Is Not Disappearing," an investigative report compiled in 2006 by a coalition of opposition groups. (The report, which names the companies allegedly owned by the Mubarak brothers and details multiple instance of corruption by government officials, has been cited by numerous international good government groups, such as Transparency International, but it was taken offline and is no longer available on the Internet. The Huffington Post obtained a copy, replete with rhetorical flourishes and thinly-sourced allegations, which is available here.)
Bahrein?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:26 schreef wdn het volgende:
Nu nog een paar weekjes / maandjes wachten en dan zijn we er ook achter wat zich achter de schermen heeft afgespeeld.quote:
Goedemorgen,quote:
Ja waren 3 namen met datums erbij waarop protesten zijn aangekondigd Maar ik vergat de data te onthoudenquote:
Heeft er iemand caps ? foto's anyone?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:31 schreef -jos- het volgende:
lindseyhilsum In #tahrir ppl cleaning up wearing signs: yesterday I was a demonstrator, today I build Egypt @channel4news #egypt
op nu.nl fotos van opruimersquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:32 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Heeft er iemand caps ? foto's anyone?
Er staat ook in het bericht dat hij kanker heeft?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:40 schreef Drifter__ het volgende:
Opmerkelijk bericht net :
http://www.akherakhbar.info/showarticle.asp?id=1157
Moebi onwel geraakt en in coma. Alleen ik vertrouw de bron niet. Kan het nergens anders vinden......
in 1 van de geruchten eerder ging het erover dat ie voor kanker naar duitsland zou gaan , is dus eerder "verteld"...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:44 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Er staat ook in het bericht dat hij kanker heeft?
Hmm dat is nog niet bekend hier.
Geruchten over kanker gaan al jaren rond.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:44 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Er staat ook in het bericht dat hij kanker heeft?
Hmm dat is nog niet bekend hier.
ja maar geruchten daar hebben we niet zo veel aan.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:46 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Geruchten over kanker gaan al jaren rond.
Ja, en Mubarak. Dus waarom bestormen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:51 schreef Zith het volgende:
Waarom hebben ze gisteren het paleis nou niet bestormtNu is alle momentum weg.
Ik denk dat het als humor bedoeld isquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:51 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Ja, en Mubarak. Dus waarom bestormen?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:53 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik denk dat het als humor bedoeld is
Maarre het momentum is er nog steeds, druk zat op het plein.
Oh shit, ja. Veels te hard gevierd gister.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:53 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik denk dat het als humor bedoeld is
Maarre het momentum is er nog steeds, druk zat op het plein.
Volgens Debka.com, een Israelische nieuwssite, in zijn slokdarm.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:03 schreef rakotto het volgende:
Mubarak had inderdaad Kanker en dat was behandeld in Duitsland.
Video vanaf het moment dat Soliman zijn speech beeindigt:
Voor de mensen die het nog niet gezien hadden.
Inderdaad, nu krijgen ze het momentum nooit meer terug. Heeft de media eindelijk gelijk gehadquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:51 schreef Zith het volgende:
Waarom hebben ze gisteren het paleis nou niet bestormtNu is alle momentum weg.
-jos- het wordt eens tijd om het over die samenvatting te gaan hebbenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:24 schreef -jos- het volgende:
Goed feitelijk artikel over de geschiedenis die heeft geleid tot deze gebeurtenissen:
http://blogs.colgate.edu/khanegyptprimer.pdf
Huuuuu, dan moet je helemaal niet de reacties op onze FP gaan lezen. Bedroevend echt waar, bijna een reden om aan Danny te vragen om maar alle reacties op FP berichten af te schaffen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:00 schreef HiZ het volgende:
Het is echt ongelooflijk; er zijn dus mensen die serieus denken dat het eigenlijk allemaal gewoon een normale coup is geweest van het leger waarbij het volk alleen maar is gebruikt door de legertop. Dat zijn dus mensen die hun info halen uit de gewone media. Die niet weten dat op geen enkel moment de gewone soldaten bereid waren om echt op te treden tegen de demonstranten.
uuh heb je genoeg gelezen in deze reeks ???quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:00 schreef HiZ het volgende:
Het is echt ongelooflijk; er zijn dus mensen die serieus denken dat het eigenlijk allemaal gewoon een normale coup is geweest van het leger waarbij het volk alleen maar is gebruikt door de legertop. Dat zijn dus mensen die hun info halen uit de gewone media. Die niet weten dat op geen enkel moment de gewone soldaten bereid waren om echt op te treden tegen de demonstranten.
Ik denk niet dat hij het over zichzelf heeft.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:07 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
uuh heb je genoeg gelezen in deze reeks ???
aha , sorry , ik dacht al .. maar lees het indd. nu anders ,quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:11 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij het over zichzelf heeft.
Hart verwarmend of eigen hachje proberen te redden. Kweet nog niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:18 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Politie
Honderden Egyptische politieagenten zijn zaterdag de straat opgegaan in de stad Ismailia om te betogen tegen hun meerderen. Ze beweren dat de politietop zijn macht misbruikte en de agenten dwong om op antiregeringsbetogers te schieten. Dat zeiden deelnemers aan het protest.
Agenten in uniform en leden van de geheime politie liepen in een mars over de hoofdstraat van de stad met ongeveer 750.000 inwoners en scandeerden kreten als 'politie en mensen samen'.
lol
indd. maar dan nog , wel mooi om te horenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:20 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Hart verwarmend of eigen hachje proberen te redden. Kweet nog niet.
Dit hadden ze een aantal dagen geleden moeten doen. Nu is het gewoon triest.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:20 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Mee eens. Dit is gewoon schraal.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:22 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Dit hadden ze een aantal dagen geleden moeten doen. Nu is het gewoon triest.
Ja echt heel interessant om het zo van binnenuit te zienquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:25 schreef Huisjurist het volgende:
Mooie documentaire op Al Jazeera over de 6 april groepering.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:25 schreef Huisjurist het volgende:
Val er nu in ja. Interessant.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:25 schreef Huisjurist het volgende:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:43 schreef tass het volgende:
[ afbeelding ]
En dit zijn ze nu aan het doen op het plein!! Wat een geweldige mensen!
Ik heb nog nooit gehoord dat eerst; een volk een revolutie wint door alleen maar te schreeuwen
en dan ook nog eens zelf alles schoon gaan maken na zo'n feest![]()
Prachtig.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:51 schreef -jos- het volgende:
Feest in huize Ghonim
[Video] Zo werd het nieuws van het vertrek van Hosni Mubarak ontvangen thuis bij de man bij wie het allemaal begon
Mooi ook hoe hij binnen 20sec alweer achter zn notebook zit
Trekken ze zich toch niks van aan, dat ze dat inmiddels nog niet door hebbenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:22 schreef wdn het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA
Curfew is aangepast en is nu van 24:00 - 6:00
wtf
ja hoorde het ... zouden ze hem nu wel strenger gaan handhaven ??quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:22 schreef wdn het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA
Curfew is aangepast en is nu van 24:00 - 6:00
wtf
Vannacht via Twitter al een oproep om mee te helpen opruimen. De mensen op o.a. Tahrir hebben de laatste weken uitstekend laten zien hoe goed de bevolking het kan doen zonder een dictatuurschap op hun nek.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:43 schreef tass het volgende:
[ afbeelding ]
En dit zijn ze nu aan het doen op het plein!! Wat een geweldige mensen!
Ik heb nog nooit gehoord dat eerst; een volk een revolutie wint door alleen maar te schreeuwen
en dan ook nog eens zelf alles schoon gaan maken na zo'n feest![]()
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:24 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ja hoorde het ... zouden ze hem nu wel strenger gaan handhaven ??
Eigen hachje zullen veel mensen denken.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:20 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Blijft geweldig om te zien.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:31 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
http://www.facebook.com/p(...)5906061&l=411a49204b
veel foto's ook nieuwe van vannacht ..
http://www.nu.nl/buitenla(...)evangenis-cairo.htmlquote:CAIRO - Ongeveer zeshonderd gevangenen zijn zaterdag ontsnapt uit een gevangenis in de Egyptische hoofdstad Caïro. Dat gebeurde nadat er rellen waren uitgebroken.
© ANPTijdens de uitbraak kwam een aantal mensen om het leven. Ook werd van buiten de gevangenis op bewakers geschoten, meldden de veiligheidsdiensten.
Het is de tweede keer sinds het begin van de demonstraties in Egypte dat massaal gevangenen ontsnappen uit de Marg-gevangenis. Op 30 januari wisten duizenden gevangenen uit te breken uit verschillende gevangenissen, waaronder de Marg-gevangenis. Inmiddels zijn zeker duizend van hen opnieuw gearresteerd. Vermoedelijk speelde de politie een rol bij de vrijlating van de gevangenen.
Ik hoorde ergens dat mensen hadden gezegd niet weg te gaan voor er 'iets' getekent was, viel er midden in dus hoorde helaas niet wat het exact was.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:00 schreef Flashbox het volgende:
Toch nog druk op het plein, tenten zijn er al wel een hoop weg.
[ afbeelding ]
Ze willen dat de noodtoestand wordt opgeheven.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:04 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ik hoorde ergens dat mensen hadden gezegd niet weg te gaan voor er 'iets' getekent was, viel er midden in dus hoorde helaas niet wat het exact was.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:07 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[ afbeelding ]
http://plixi.com/p/76680373
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:07 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[ afbeelding ]
http://plixi.com/p/76680373
Klopt. Op tv doelde ze echter op iets anders.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze willen dat de noodtoestand wordt opgeheven.
Geweldig eigenlijk hoe ze dat allemaal hebben gedaan op dat pleinquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:13 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
deze is gaaf ; [ afbeelding ] Egypt: The camp that toppled a president
Cairo's central Tahrir Square was the focal point for anti-Mubarak protesters during 18 days of demonstrations. As the protest neared its peak, the BBC's Yolande Knell took a tour of the area. Explore the protesters' camp by clicking on the links.
ff naar de site gaan kan je klikken
http://www.bbc.co.uk/news/world-12434787
aanrader!!!!
KFC clinic.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:13 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
Cairo's central Tahrir Square was the focal point for anti-Mubarak protesters during 18 days of demonstrations. As the protest neared its peak, the BBC's Yolande Knell took a tour of the area. Explore the protesters' camp by clicking on the links.
aanrader!!!!
Had ik het dus toch goed gelezenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:13 schreef yavanna het volgende:
sharifkouddous Sharif Kouddous
People debating whether to leave #Tahrir following military announcement that Mubarak cabinet staying place. #Egypt
Ja.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:17 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Had ik het dus toch goed gelezen![]()
Het kabinet blijft dus gewoon zitten
ja ik zat ook al te denken, het "regime "is dus niet weg ... hoop dat ze nog niet alles af hebben gebroken ; mooi op Tahrir blijven ! nu dat "regime" nog weg !!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:17 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Had ik het dus toch goed gelezen![]()
Het kabinet blijft dus gewoon zitten
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:16 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Geweldig eigenlijk hoe ze dat allemaal hebben gedaan op dat plein
ja he !! echt diep respect ..quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:13 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
aanrader!!!!
slim van suleiman , als indd. het plein heel veel van zn "opgebouwde dorpje "heeft weggehaald , is het niet meeer zo makkelijk ff allemaal terug te komen , wie weet toch sneaky actie om ze ff naar huis te krijgen .. nu zit suleiman er nog en de rest van de bende van ellende ....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:00 schreef Flashbox het volgende:
Toch nog druk op het plein, tenten zijn er al wel een hoop weg.
[ afbeelding ]
Maar het land moet wel bestuurd worden op dit moment, het voorstel wat Monasosh doet is goed maar het zal wel even duren voordat eensgezindsheid is wie dat dan moeten worden, en die periode zal er toch iets moeten zitten.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:19 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ja.Incl Suleiman? Dat zal men niet zo snel accepteren.
monasosh monasosh
army kept old gov & didn't enforce their choice.we shd propose alternative gov,if army doesn't endorse this then we go back 2 tahrir #Jan25
Ik denk niet meer dat de Egytenaren dit uit handen geven, die gaan net zo hard weer naar Tahrirquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:22 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
slim van suleiman , als indd. het plein heel veel van zn "opgebouwde dorpje "heeft weggehaald , is het niet meeer zo makkelijk ff allemaal terug te komen , wie weet toch sneaky actie om ze ff naar huis te krijgen .. nu zit suleiman er nog en de rest van de bende van ellende ....
Dit werkt echt wel op mijn lachspieren eigenlijkquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:27 schreef alors het volgende:
[..]
ja zij in Gaza, echt gekkenhuis daar
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:50 schreef Baghdaddy het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.geenstijl.nl/m(...)_bea_mubar.html#more
Wel grappig om te zien.
Weet je wat het leuke is.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:24 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Maar het land moet wel bestuurd worden op dit moment, het voorstel wat Monasosh doet is goed maar het zal wel even duren voordat eensgezindsheid is wie dat dan moeten worden, en die periode zal er toch iets moeten zitten.
hahah staan indd, beetje "omringd door mensen ". las wel een tweet over barricades van beton ,maar wist niet zeker of er nu niewue werden geplaatst of dat ze oude aan het weghalen zijn , die kraan , was al langer@ tahrir of nieuw vandaag ..??quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:56 schreef Flashbox het volgende:
Weet niet wat de bedoeling is van die tank en die kraan, maar volgens mij willen ze daar weg, maar niemand gaat opzij.
[ afbeelding ]
Ik heb nog niet gezocht of gekeken naar streams van Algerije. Mocht het daar echt uit de hand gaan lopen zullen er denk ik snel genoeg streams beschikbaar komen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:01 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
hahah staan indd, beetje "omringd door mensen ". las wel een tweet over barricades van beton ,maar wist niet zeker of er nu niewue werden geplaatst of dat ze oude aan het weghalen zijn , die kraan , was al langer@ tahrir of nieuw vandaag ..??
oh ja, aangezien jij zo goed bent met streams , heb jij niet linkje van stream van Algerije
Haha natuurlijk! Had deze foto's eerder verwacht eigenlijk.quote:
vraag ik me dus af , ze roepen om media aandacht .. en AJE mag daar niet naartoe of iest ( verboden @ Algerije ??)quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:05 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gezocht of gekeken naar streams van Algerije. Mocht het daar echt uit de hand gaan lopen zullen er denk ik snel genoeg streams beschikbaar komen.
( EDIT ik zie nu pas de linker ..sorry , mijn fout ...) das geen burka , maar een hoofddoek ( wel verschil hoor!!)quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:05 schreef -jos- het volgende:
Gisteren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opvallend dat op beide voorpaginas dezelfde foto van burkavrouwen staan, maar goed.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:06 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Haha natuurlijk! Had deze foto's eerder verwacht eigenlijk.
Denk je dat de koninklijke familie de koninklijke familie is omdat het zulke aardige mensen zijn?
Nee, het zijn juist de ergste rovers in de geschiedenis, zo zijn ze ook aan hun macht gekomen, 1 grote criminele inteelt bende.
Er bestaan hele grote twijfels of de huidige koninklijke familie uberhaupt wel afstamt van Willem de 2e.
Als het aan mijn ligt worden zaken zoals erfelijke titels verboden.
Het is van de gekke dat je uit een grijsgrauwe kut komt rollen en dan opeens blijkbaar meer rechten hebt dan anderen.
Afschaffen die hap. Liefst met een vreedzame revolutie.
Maar helaas gaat dat in nederland niet gebeuren, daarvoor hebben we teveel 47 chromosoompjes die met oranje vlagjes zwaaien op Koninginnedag
Open maar een nieuw topic als je het over het koninklijk huis wilt hebben?quote:
ik ben het wel een beetje met je eens hoor , van mij mag het koningshuis ook weg , en weet je hoe fout bernard was ,,. maar goed is niet echt ontopic..quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:13 schreef -jos- het volgende:
[..]
Open maar een nieuw topic als je het over het koninklijk huis wilt hebben?
uuh nee , maarre waar vond jij die , ik wil wel ff wat zenders "savuh"voor als het nodig is ( ik krijg namelijk niks gevonden ..)quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:13 schreef Flashbox het volgende:
Dit is een tv station uit Algerije, tekenfilm daar zitten we dus niet op te wachten
[ afbeelding ]
Oh nee absoluut niet. Is totaal niet mijn bedoeling om de discussie te starten daaromtrent.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:13 schreef -jos- het volgende:
[..]
Open maar een nieuw topic als je het over het koninklijk huis wilt hebben?
http://nl.wwitv.com/tv/7322.htmquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:15 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
uuh nee , maarre waar vond jij die , ik wil wel ff wat zenders "savuh"voor als het nodig is ( ik krijg namelijk niks gevonden ..)
Ik zag deze ook al een tijdje terug! Zeer mooi dat contrast, en dan zie je ook meteen weer hoe de vork in de steel zitquote:
thnx!!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:17 schreef Flashbox het volgende:
[..]
http://nl.wwitv.com/tv/7322.htm
Ik zie geen enkele burkavrouw, waar heb je het over.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:05 schreef -jos- het volgende:
Gisteren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opvallend dat op beide voorpaginas dezelfde foto van burkavrouwen staan, maar goed.
Zo, das ook de eerste keer dat ik zowaar een lach op dat lompe hoofd van hem zie zegquote:
animalfarm achtig?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:13 schreef Flashbox het volgende:
Dit is een tv station uit Algerije, tekenfilm daar zitten we dus niet op te wachten
[ afbeelding ]
RawyaRageh BREAKING Traffic allowed into #Tahrir for 1st time since protests began in #Egypt #Jan25quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:45 schreef Flashbox het volgende:
Het lijkt wel of het weer drukker wordt
[ afbeelding ]
Ze laten de oude Mubarak-regering voorlopig zitten.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:55 schreef Daniel1976 het volgende:
Iemand samenvatting van de uitspraken van het leger?
Ik moest weer dat nare ding doen wat sociale contacten heet, dat is absoluut funest voor je forumleven.
Leger heeft de macht en blijft samen met oude regering blijft zitten tot er nieuwe verkiezingen komen ( waar men uithaalt dat er voordien geen samenwerking met oppositieleiders zal zijn ). De bevolking moet de politie respecteren en de politie moet onthouden dat ze in dienst van het volk staan. Contacten met o.a. VS en Israel blijven zoals ze zijn.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:55 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik moest weer dat nare ding doen wat sociale contacten heet, dat is absoluut funest voor je forumleven.
Lijkt me goeie zaak.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:02 schreef yavanna het volgende:
De bevolking vraagt nu het aftreden v.h hele huidige regime ende vrijlating van alle politieke gevangen.
quote:List of resignations from Egypts ruling National Democratic Party
Several key figures submitted their resignations on Friday from Egypts ruling National Democratic Party (NDP) before and after President Hosni Mubarak stepped down and handed power to the military.
The list includes the recently appointed general secretary of the NDP Hossam Badrawi.
Abdel Monim Saeed, chairman of the state-run daily Al-Ahram and member of the Policies Secretariat.
The Head of the Lawyers Syndicate, Hamdy Khalifa, also resigned.
Media reports also suggest that all members of the recently appointed NDPs political bureau are to submit their resignations within few hours.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:55 schreef Daniel1976 het volgende:
http://www.almasryalyoum.(...)eeps-old-ndp-cabinetquote:Egypt's Army pledges democratic transition, keeps old NDP cabinet
The Supreme Council of the Armed Forces on Saturday called for a peaceful transition towards a free and democratic civilian-led Egypt in the wake of President Hosni Mubarak's resignation.
"There will be a peaceful transition of power when the environment allows for a freely elected government that governs the land by democracy," a military spokesman said.
The council ran the country's affairs following Mubarak's departure on Friday after 18 days of massive pro-democracy protests. His former cabinet will remain in place until a new government is formed, the spokesman said.
The army stopped short of announcing a timeframe for the transition, but said that Egypt will respect past agreements. It called on state security officials to respect their oath to work for the safety and stability of citizens nationwide.
Deadly clashes during the protests had reinforced long held hostilities between citizens and the police.
quote:The people will continue their peaceful revolution, even after they managed to bring down President Hosni Mubarak's regime, until they achieve their democratic aspirations, said the "People of the 25 January Revolution" in a statement on Friday.
The statement was read by Mohamed Fouad, vice president of the State Council, on Al Jazeera television network. He said, "The people of Egypt--who have restored sovereignty over their land, wealth, and destiny through the sacrifices of its martyrs, announce the continuation of the peaceful revolution until final victory is achieved and all demands are met.
The demands, the statement said, constitute the immediate abolition of Emergency Law, the release of all political detainees, the abolition of the current Constitution and the dissolution of the People's Assembly, Shura Council and local councils.
The statement called for the establishment of a transitional presidential council composed of five members consisting of one member from the military and four trusted civilians. None would be permitted to participate in the upcoming presidential election.
The statement also called for the formation of an interim government that included competent figures, with no partisan affiliations, to manage the country and pave the road for free elections at the end of a transitional period, the length of which would not exceed nine months. The members of the transition government would also be barred from running in upcoming presidential and parliamentary elections.
The statement urged the formation of a committee to construct a new constitution that takes into account the worlds oldest standing constitutions and human rights charters. The proposed constitution should be put to a popular referendum three months after the committees formation.
The revolutionaries called for allowing the free formation of political parties on a civil, democratic and peaceful basis. It also called for free media, the free exchange information, and the free formation of syndicates and non-governmental organizations.
The statement called for the abolition of military tribunals, and demanded that their prior rulings against civilians should be thrown out.
The statement called on Egypt's Armed Forces to endorse the demands.
Former President Hosni Mubarak had announced his resignation on Friday in a statement delivered by Vice President Omar Suleiman.
Translated from the Arabic Edition.
quote:Revolution not over, say protesters
statement released by the 25 January revolutionaries lays out key demands as Egypt senses possibility
Ahram Online, Saturday 12 Feb 2011
A statement dubbed the 25 January revolution Communique #1, released yesterday, announced that Egypts revolution has not ended and will not do so until all demands are met.
While stating that the Egyptian people now have full control over their land, fate and future, it adds that the revolution will continue until all the protesters demands are met. The demands listed include lifting the emergency law, releasing all political prisoners, a new constitution and the dissolving of parliament.
The statement also asked for the establishment of a transitional presidential council of five members, one from the military and the rest civilian. None of these figures, the statement adds, will be allowed to run for the countrys first presidential elections this September.
They also asked for the formation of a transitional government that will help run the country and pave the way for free and fair elections, but again none of its members will be allowed to run in the presidential or parliamentary elections.
An assembly should also be set up to draft a new constitution for the country, encompassing democratic values and human rights. This constitution will then be put to the public in a referendum to ratify it three months after the assembly is formed.
The statement also calls for the freedom to form political parties without restriction. Freedom of expression and the right to form civil society groups are stipulated conditions that need to be met.
The statement also asked for the abolition of all military courts and the abolition of all sentences handed down to civilians by these courts.
The group conclude their statement by asking the Egyptian army to fully support the demands of the protesters and to stay on side of the people.
Alleen de verklaring v.h leger en eisen v.d protesters, er staan een aantal samenvattingen niet ver terug in dit topic.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:16 schreef Bartholomaeus het volgende:
Okay, ik ben er weer. Vandaag weggeweest dus heb het nauwelijks, af en toe op twitter gekeken, kunnen volgen. Kan iemand mij vertellen wat ik heb gemist?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:50 schreef DeZoektocht het volgende:
We werden genoemd mensen![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:50 schreef DeZoektocht het volgende:
We werden genoemd mensen![]()
![]()
[ afbeelding ]
[quote]Before trying to take all of it, or even just bits of it, in, and keeping, for the moment, a tight control over the need to express the sheer joy of it all, I believe we should urgently debate the most immediate tasks ahead. Here are some suggestions:quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:10 schreef yavanna het volgende:
Good morning Revolution, A To Do List
[ afbeelding ]
Ik vroeg me af waarom ze Nederland zouden noemen. We zijn zo'n klein landje. Als ze nou Duitsland of Frankrijk bij Engeland en Amerika hadden genoemd, dan was dat logischer geweest.quote:
Ja wel apart idd, maar misschien had deze man gewoon internet contacten met NL ofzo.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vroeg me af waarom ze Nederland zouden noemen. We zijn zo'n klein landje. Als ze nou Duitsland of Frankrijk bij Engeland en Amerika hadden genoemd, dan was dat logischer geweest.
Dit komt over alsof ze vragen of Gibraltar het in de krant zou willen zetten.
JIj bent het niet eens met de regering, maar je kunt hier zo je eigen partij oprichten.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:16 schreef truepositive het volgende:
We worden blijkbaar nog steeds als voorbeeld gezien. Jammer dat onze staat van zaken lang niet zo goed is als het voorstel dat ze zelf doen in communique 1.
Nederland is 1 van de actiefste landen op het webquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vroeg me af waarom ze Nederland zouden noemen. We zijn zo'n klein landje. Als ze nou Duitsland of Frankrijk bij Engeland en Amerika hadden genoemd, dan was dat logischer geweest.
NL staat toch wel bekend als model-democratie.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |