deze weet wel veel erover denk ik ; Belisarius diepost ook op iran topic, miss. kan hij het goed uitleggen ? ( ik i.i.g. nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:34 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar Iran valt bijv. weer niet onder de Arabische wereld
Thanks, is opgelost inmiddels.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:37 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
deze weet wel veel erover denk ik ; Belisarius diepost ook op iran topic, miss. kan hij het goed uitleggen ? ( ik i.i.g. niet)
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:40 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Thanks, is opgelost inmiddels.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:01 schreef Dekatria het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoe het in Algerije er aan toe zal gaan. Goed voorbeeld doet volgen klaarblijkelijk
Wel gezellig, weer met dezelfde mensen de volgende protesten volgen
miss. dat daar nu verandering inkomt ??quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:06 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Erg jammer dat Al-Jazeera daar verboden is.
Zouden er nog andere zenders zijn die wel kunnen filmen in Algerije? Of is alles daar in handen van de staat qua media?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:06 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Erg jammer dat Al-Jazeera daar verboden is.
Is er een lijst met alle dictators? Kunnen we ze op alfabestische volgorde afgaan.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:01 schreef Dekatria het volgende:
Wel gezellig, weer met dezelfde mensen de volgende protesten volgen
die komen daar nu zeker niet meer binnenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:08 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
miss. dat daar nu verandering inkomt ??
Allemaal staat tv meen ik.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:08 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Zouden er nog andere zenders zijn die wel kunnen filmen in Algerije? Of is alles daar in handen van de staat qua media?
gehgeheg lolquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:08 schreef wdn het volgende:
[..]
Is er een lijst met alle dictators? Kunnen we ze op alfabestische volgorde afgaan.
ah iemand kan toch een webcam voor ze neerplantenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:09 schreef wdn het volgende:
[..]
die komen daar nu zeker niet meer binnen
Ik was met een lijst bezig, maar is prematuur gesloten helaas:quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:08 schreef wdn het volgende:
[..]
Is er een lijst met alle dictators? Kunnen we ze op alfabestische volgorde afgaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |