ja maar geruchten daar hebben we niet zo veel aan.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:46 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Geruchten over kanker gaan al jaren rond.
Ja, en Mubarak. Dus waarom bestormen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:51 schreef Zith het volgende:
Waarom hebben ze gisteren het paleis nou niet bestormtNu is alle momentum weg.
Ik denk dat het als humor bedoeld isquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:51 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Ja, en Mubarak. Dus waarom bestormen?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:53 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik denk dat het als humor bedoeld is
Maarre het momentum is er nog steeds, druk zat op het plein.
Oh shit, ja. Veels te hard gevierd gister.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:53 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik denk dat het als humor bedoeld is
Maarre het momentum is er nog steeds, druk zat op het plein.
Volgens Debka.com, een Israelische nieuwssite, in zijn slokdarm.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:03 schreef rakotto het volgende:
Mubarak had inderdaad Kanker en dat was behandeld in Duitsland.
Video vanaf het moment dat Soliman zijn speech beeindigt:
Voor de mensen die het nog niet gezien hadden.
Inderdaad, nu krijgen ze het momentum nooit meer terug. Heeft de media eindelijk gelijk gehadquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:51 schreef Zith het volgende:
Waarom hebben ze gisteren het paleis nou niet bestormtNu is alle momentum weg.
-jos- het wordt eens tijd om het over die samenvatting te gaan hebbenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:24 schreef -jos- het volgende:
Goed feitelijk artikel over de geschiedenis die heeft geleid tot deze gebeurtenissen:
http://blogs.colgate.edu/khanegyptprimer.pdf
Huuuuu, dan moet je helemaal niet de reacties op onze FP gaan lezen. Bedroevend echt waar, bijna een reden om aan Danny te vragen om maar alle reacties op FP berichten af te schaffen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:00 schreef HiZ het volgende:
Het is echt ongelooflijk; er zijn dus mensen die serieus denken dat het eigenlijk allemaal gewoon een normale coup is geweest van het leger waarbij het volk alleen maar is gebruikt door de legertop. Dat zijn dus mensen die hun info halen uit de gewone media. Die niet weten dat op geen enkel moment de gewone soldaten bereid waren om echt op te treden tegen de demonstranten.
uuh heb je genoeg gelezen in deze reeks ???quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:00 schreef HiZ het volgende:
Het is echt ongelooflijk; er zijn dus mensen die serieus denken dat het eigenlijk allemaal gewoon een normale coup is geweest van het leger waarbij het volk alleen maar is gebruikt door de legertop. Dat zijn dus mensen die hun info halen uit de gewone media. Die niet weten dat op geen enkel moment de gewone soldaten bereid waren om echt op te treden tegen de demonstranten.
Ik denk niet dat hij het over zichzelf heeft.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:07 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
uuh heb je genoeg gelezen in deze reeks ???
aha , sorry , ik dacht al .. maar lees het indd. nu anders ,quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:11 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij het over zichzelf heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |