Ja, ja. *grijns*.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:15 schreef pippicaro het volgende:
[..]
DAT MOESTEN NATUURLIJK DEZE ZIJN![]()
![]()
![]()
Slaap lekker...maar dat lukt wel nuquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:22 schreef yavanna het volgende:
Overal vrolijke mensen. Nuja in Egypte en in dit topic danHeerlijk om te gaan slapen met die wetenschap!
Fijne nacht nog!![]()
![]()
![]()
Ik wil ook naar Egypte! Mijn moeder gaat meestal 2x per jaar, slaapt in de woestijn en heeft de mooiste verhalen altijd. Een maandje geleden ben ik uitgenodigt om mee te gaan naar Egypte maar dat is in een badplaats met all-in. Ben ik niet zo fan van. Maar nu ik zoveel dingen over het land te weten ben gekomen wil ik het land en die pyramides nu eindelijk ook eens ervaren, maar dan gewoon alleen. Ik maak graag foto's dus kan goed alleen zijnquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:23 schreef pippicaro het volgende:
[..]
Ik zoek me echt rot naar die dingen...eer mijn verhaal af is zijn we al een topic verder...
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:35 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Ik wil ook naar Egypte! Mijn moeder gaat meestal 2x per jaar, slaapt in de woestijn en heeft de mooiste verhalen altijd. Een maandje geleden ben ik uitgenodigt om mee te gaan naar Egypte maar dat is in een badplaats met all-in. Ben ik niet zo fan van. Maar nu ik zoveel dingen over het land te weten ben gekomen wil ik het land en die pyramides nu eindelijk ook eens ervaren, maar dan gewoon alleen. Ik maak graag foto's dus kan goed alleen zijn![]()
Ik ga ook zeker naar een badplaats aangezien ik wil snorkelen...duiken mag ik niet en daar baal ik wel ontzettend van...maar goed snorkelen is ook leuk...maar ik wil toch wel 1 dag spenderen aan het plein...gewoon ter nagedachtenis...ik heb de laatste dagen veel slechte dingen in de mens gezien...maar ook heel veel goede...ze zijn vreedzaam gebleven tot op het laatste moment...en dat heeft toch echt wel iets met me gedaan...
Ik hoop dat je er een paar mooie plaatjes kan schieten...
Maar Cairo is wel een heksenketel en ik weet ook niet of ik dat trek maar ik denk dat het wel een ervaring zal zijn. Ben benieuwd of het erin zit.
En nu ga ik naar bed want nu heb ik mn verhaal er weer tussen zitten typen....4 a 5 uur twee weken lang eist z'n tolquote:
t is mooi geweestquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:53 schreef pippicaro het volgende:
[..]
En nu ga ik naar bed want nu heb ik mn verhaal er weer tussen zitten typen....4 a 5 uur twee weken lang eist z'n tol
Truste !!
Ik heb het gelezenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:53 schreef pippicaro het volgende:
[..]
En nu ga ik naar bed want nu heb ik mn verhaal er weer tussen zitten typen....4 a 5 uur twee weken lang eist z'n tol
Truste !!
ik was het ook al dagen aan het volgen, vrijwel vanaf het beginquote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:03 schreef Refragmental het volgende:
Ik heb tot nu toe eigenlijk nog geen filmpje gezien met de speech en het moment dat direct erop volgt!
Volg deze revolutie al van dag 1, iedere dag de stream aan... en net op het moment van de aankondiging ben ik 1 minuut afk
Ik zou dat moment zoooo graag willen zien.
Was ool een tweet over van ghonim:quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:28 schreef Drifter__ het volgende:
Zeer leuke vid, heel goed gemaakt ook
Maar hij is inmiddels ondertiteldquote:Ghonim Wael Ghonim
I feel bad for those who can't understand Arabic. The most amazing song for the revolution: #Jan25
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |