Weet je wat het leuke is.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:24 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Maar het land moet wel bestuurd worden op dit moment, het voorstel wat Monasosh doet is goed maar het zal wel even duren voordat eensgezindsheid is wie dat dan moeten worden, en die periode zal er toch iets moeten zitten.
hahah staan indd, beetje "omringd door mensen ". las wel een tweet over barricades van beton ,maar wist niet zeker of er nu niewue werden geplaatst of dat ze oude aan het weghalen zijn , die kraan , was al langer@ tahrir of nieuw vandaag ..??quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:56 schreef Flashbox het volgende:
Weet niet wat de bedoeling is van die tank en die kraan, maar volgens mij willen ze daar weg, maar niemand gaat opzij.
[ afbeelding ]
Ik heb nog niet gezocht of gekeken naar streams van Algerije. Mocht het daar echt uit de hand gaan lopen zullen er denk ik snel genoeg streams beschikbaar komen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:01 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
hahah staan indd, beetje "omringd door mensen ". las wel een tweet over barricades van beton ,maar wist niet zeker of er nu niewue werden geplaatst of dat ze oude aan het weghalen zijn , die kraan , was al langer@ tahrir of nieuw vandaag ..??
oh ja, aangezien jij zo goed bent met streams , heb jij niet linkje van stream van Algerije
Haha natuurlijk! Had deze foto's eerder verwacht eigenlijk.quote:
vraag ik me dus af , ze roepen om media aandacht .. en AJE mag daar niet naartoe of iest ( verboden @ Algerije ??)quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:05 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gezocht of gekeken naar streams van Algerije. Mocht het daar echt uit de hand gaan lopen zullen er denk ik snel genoeg streams beschikbaar komen.
( EDIT ik zie nu pas de linker ..sorry , mijn fout ...) das geen burka , maar een hoofddoek ( wel verschil hoor!!)quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:05 schreef -jos- het volgende:
Gisteren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opvallend dat op beide voorpaginas dezelfde foto van burkavrouwen staan, maar goed.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:06 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Haha natuurlijk! Had deze foto's eerder verwacht eigenlijk.
Denk je dat de koninklijke familie de koninklijke familie is omdat het zulke aardige mensen zijn?
Nee, het zijn juist de ergste rovers in de geschiedenis, zo zijn ze ook aan hun macht gekomen, 1 grote criminele inteelt bende.
Er bestaan hele grote twijfels of de huidige koninklijke familie uberhaupt wel afstamt van Willem de 2e.
Als het aan mijn ligt worden zaken zoals erfelijke titels verboden.
Het is van de gekke dat je uit een grijsgrauwe kut komt rollen en dan opeens blijkbaar meer rechten hebt dan anderen.
Afschaffen die hap. Liefst met een vreedzame revolutie.
Maar helaas gaat dat in nederland niet gebeuren, daarvoor hebben we teveel 47 chromosoompjes die met oranje vlagjes zwaaien op Koninginnedag
Open maar een nieuw topic als je het over het koninklijk huis wilt hebben?quote:
ik ben het wel een beetje met je eens hoor , van mij mag het koningshuis ook weg , en weet je hoe fout bernard was ,,. maar goed is niet echt ontopic..quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:13 schreef -jos- het volgende:
[..]
Open maar een nieuw topic als je het over het koninklijk huis wilt hebben?
uuh nee , maarre waar vond jij die , ik wil wel ff wat zenders "savuh"voor als het nodig is ( ik krijg namelijk niks gevonden ..)quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:13 schreef Flashbox het volgende:
Dit is een tv station uit Algerije, tekenfilm daar zitten we dus niet op te wachten
[ afbeelding ]
Oh nee absoluut niet. Is totaal niet mijn bedoeling om de discussie te starten daaromtrent.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:13 schreef -jos- het volgende:
[..]
Open maar een nieuw topic als je het over het koninklijk huis wilt hebben?
http://nl.wwitv.com/tv/7322.htmquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:15 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
uuh nee , maarre waar vond jij die , ik wil wel ff wat zenders "savuh"voor als het nodig is ( ik krijg namelijk niks gevonden ..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |