SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door -jos- op 14-02-2011 08:27:21 ]WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
okiquote:
Op die stakingen wijs ik al een tijdje, zonder tharir zijn er problemen genoeg , en het breid alleen maar uitquote:Op zondag 13 februari 2011 18:10 schreef yavanna het volgende:
3arabawy Hossam
by MaiZeiny
Army is now warning against strikes. Remember when army took over in 1952, 1st thing they did: executing 2 strike leaders in Kafr el-Dawwar.
Yup, zal intressant zijn om te zien hoer het leger daarmee om zal gaan.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:12 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Op die stakingen wijs ik al een tijdje, zonder tharir zijn er problemen genoeg , en het breid alleen maar uit
quote:Tom_El_Rumi Tom Trewinnard
Let's get @38_degrees to help us petition UK gov to freeze Mubarak family assets in UK. Vote 4the campaign here: http://j.mp/g8sywQ #jan25
Ben benieuwdquote:Ghonim Wael Ghonim
In a meeting with two generals from the higher council of the armed forces. Really great insights that I will share later. #Jan25
3 minutes ago Favorite Retweet Reply
Zeker met het oog op die doodgeschoten kinderenquote:Op zondag 13 februari 2011 18:21 schreef -jos- het volgende:
Er is trouwens nog ruimte voor 2 fotos in de OP, als iemand 2 mooie representatieve fotos heeft zet ik ze er in
Dat is in ieder geval geen foto in Egypte. De politie draagt heel andere kleren.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zeker met het oog op die doodgeschoten kinderen
[ afbeelding ]
Oh, ik heb hem wel in het Egyptetopic gedownload. Maar je hebt gelijk. Oplettend!quote:Op zondag 13 februari 2011 18:37 schreef rakotto het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval geen foto in Egypte. De politie draagt heel andere kleren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |