SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door -jos- op 22-02-2011 13:32:15 ]WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
Die linkt werkt bij mij niet, heb jij een goeie link?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:17 schreef -jos- het volgende:
AlMasryAlYoum_E Al-Masry Al-Youm
by AMKhattab
Military urged to turn torched NDP offices into cultural center http://ow.ly/3ZRUo #NDP #Jan25 #Egypt
http://www.almasryalyoum.(...)ices-cultural-centerquote:Op zondag 20 februari 2011 16:53 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Die linkt werkt bij mij niet, heb jij een goeie link?
Ik las ergens dat ze de emergency law pas na de verkiezingen willen afschaffen?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:51 schreef rakotto het volgende:
Nog niet goed genoeg. Iedereen uit parlement moet weg en iedereen moet vrijgelaten worden. Emergency law moet per direct weg.
Meer op http://www.economist.com/node/18186984quote:As much as anything, the collapse of the regimes in Egypt and Tunisia was a product of the growing gap between their antiquated world views and the increasingly sophisticated outlook of their people. In Egypt, at every stage, the protesters proved more agile, more resourceful, more imaginative and more determined than what one of them, in a breathless television interview, dismissed as those stone-age men sitting in chairs. Once they had battled and beaten Egypts fierce and well-equipped riot police, they found that the government could do little but retreat.
In recent years across the region, older people have increasingly complained about the rudeness and impatience of younger generations. But during the occupation of Tahrir Square, elderly Egyptians watched in amazement as youthful volunteers cheerfully swept streets and gave out donated food. Hussam Bahgat, who runs one of the many human-rights groups that diligently helped stir Egypts revolutionary fervour, says that during the protests he was often stopped and thanked by older Egyptians, who just wanted to tell any young person how grateful they were. You have done what we always wanted to do, but never could, they told him.
quote:HARARE (ANP/AFP) - De politie in het Afrikaanse land Zimbabwe heeft 47 mensen opgepakt omdat ze praatten over de protesten in Egypte, waarbij president Hosni Mubarak werd verdreven.
'De politie heeft gewoon iedereen gearresteerd die op de plek was', zei advocaat Rose Hanzi van Zimbabwaanse Advocaten voor Mensenrechten maandag. 'Een of twee van de gearresteerden zeiden dat ze voorbijgangers waren. Anderen waren bij toeval in het gebouw en werden ook meegenomen.'
Onder de gearresteerden gisteravond bevond zich Munyaradzi Gwisai: een universiteitsleraar en oud-parlementslid van de partij van premier Morgan Tsvangirai. De politie heeft ook een videoprojector, twee dvd's en een laptop meegenomen.
Egypte defineert zichzelf al als een Islamitisch land.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:50 schreef HiZ het volgende:
Ik hoop van harte dat het leger in Egypte als harde eis stelt dat Egypte een seculiere rechtsstaat is. Desnoods met respect voor religie, maar ik zou het zeer teleurstellend vinden als Egypte zich gaat definiëren als islamitisch land.
Thnx, later even goed doorlezen.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:18 schreef De_Hertog het volgende:
The Economist heeft deze week een complete briefing over Egypte en de andere Arabische revoluties. De artikelen zijn online in te zien, ik vind het wel een mooie analyse. Ze leggen veel nadruk op 'de revolutie van de jonge generatie':
[..]
Meer op http://www.economist.com/node/18186984
Leuke cover ook trouwens:
[ afbeelding ]
Mooi, hoewel ze er geen boterham minder om zullen eten.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Nu ook CNN: Egyptian authorities freeze assets of former President Hosni Mubarak, his wife and elder son, state television reports.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |