Dat was omdat we werden opgelicht door een stommeling.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:19 schreef YazooW het volgende:
[..]
De laatste keer toen we probeerden te helpen daar in de buurt verloren we een helicopter
twitter:AJELive twitterde op vrijdag 05-07-2013 om 22:27:15In #Egypt, 17 people killed in clashes near #Tahrir Square according to Health Ministry sources, state TV reports. http://t.co/uayXNPPMmw reageer retweet
twitter:AJELive twitterde op vrijdag 05-07-2013 om 22:31:10#Egypt Army says it will intervene to "separate" clashing protesters; reports of 17 killed in Friday clashes | http://t.co/NZSAr6bFBT reageer retweet
17 mensen dood is natuurlijk niet echt leuk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:37 schreef UpsideDown het volgende:
Die verslaggevers van Al-Jazeera dramatiseren d boel wel een beetje man. Paniekerige toon en alles.
worden er nog veel meer ben ik bang voorquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:37 schreef n00b13 het volgende:
[..]
17 mensen dood is natuurlijk niet echt leuk.
Duizenden als het zo doorgaat.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:39 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
worden er nog veel meer ben ik bang voor
Nee oké, maar na bijna 3 jaar van chaos en anarchie in het midden-oosten is dit niet echt nieuw meer natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:37 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Duh Al Jazeera...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:37 schreef UpsideDown het volgende:
Die verslaggevers van Al-Jazeera dramatiseren de boel wel een beetje man. Paniekerige toon en alles.
Dat is niet waarom ze 'dramatisch' worden. Ze forceren het. Ik heb het niet gezien, maar ik heb Al-Jazeera vaak genoeg gezien om te weten wat UpsideDown bedoeltquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:37 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Beter blijven ze uit de buurt van het Suezkanaal. De benzine is al duur zat hier.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:42 schreef Dance99Vv het volgende:
Persbureau AP meldt dat er gevochten wordt tussen tegenstanders van Morsi en aanhangers van de Moslimbroeders. In Caïro is een grote menigte islamisten een brug over de Nijl overgestoken en aan de andere kant van het water bij het Tahrirplein en het gebouw van de staatstelevisie slaags geraakt met tegenstanders van Morsi. Volgens een getuige werd er met stenen gegooid en klonken er schoten.
Ook in steden in het zuiden van Egypte, langs het Suezkanaal en in de Nijldelta kwam het tot gewelddadige confrontaties.
volkskrant live blog
Al jazeera maakt het inderdaad vaak wat smeuïger, maar in dit geval??quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:43 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is niet waarom ze 'dramatisch' worden. Ze forceren het. Ik heb het niet gezien, maar ik heb Al-Jazeera vaak genoeg gezien om te weten wat UpsideDown bedoelt
Ja, in dit gevalquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:43 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Al jazeera maakt het inderdaad vaak wat smeuïger, maar in dit geval??
Op de brug stond een grote groep met matrassen(?) als schilden, en er kwamen een stuk of 20 op hen af rennen, sloegen er op los en drongen die hele massa terug.quote:
Zit ik even weer niet op te letten. Moet ook niet op 9gag browsen ondertussen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Op de brug stond een grote groep met matrassen(?) als schilden, en er kwamen een stuk of 20 op hen af rennen, sloegen er op los en drongen die hele massa terug.
Want? De gebeurtenissen van de afgelopen dagen als 'volgens plan' betitelen is een tikkeltje overdreven.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:24 schreef Djibril het volgende:
[..]
Alles gaat volgens plan voor Saudi Arabiadus Al Qaida zal er weg blijven.
Zit op mijn mobiel stuur morgen je wel een pm erover.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:59 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Want? De gebeurtenissen van de afgelopen dagen als 'volgens plan' betitelen is een tikkeltje overdreven.
Elke grootmacht/partij heeft nu de mogelijkheid om zich in Egyptische politiek te wurmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |