Wacht even, had hij vorige keer dan gewonnen met een megascore? 51% is niet echt een overtuigende winst. En hoeveel minder gaat hij nu scoren dan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:44 schreef Meki het volgende:
[..]
MB gaat zeker winnen maar niet meer met een megascore
Echt...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:06 schreef Peunage het volgende:
Waarom gaan de anti-morsi's niet gewoon lekker naar huis?
Mischien omdat ze tientallen jaren zijn weggehoond, ze onderdrukt werden, er democratie kwam en er vervolgens met een coup een einde aan werd gemaakt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:06 schreef Peunage het volgende:
Bang dat de pro's het Tahrir plein innemen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:06 schreef Peunage het volgende:
Heb je het nou niet over de pro-Morsi's?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:09 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Mischien omdat ze tientallen jaren zijn weggehoond, ze onderdrukt werden, er democratie kwam en er vervolgens met een coup een einde aan werd gemaakt.
Jaa daar heb ik het over. Oh, hij zei antí's.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je het nou niet over de pro-Morsi's?
Dat is precies wat ze wilden(anti-morsi's). Ik begrijp dat de pro-morsi's boos zijn, maar de anti's hebben hun doel min of meer behaald.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:09 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Mischien omdat ze tientallen jaren zijn weggehoond, ze onderdrukt werden, er democratie kwam en er vervolgens met een coup een einde aan werd gemaakt.
Ja, ik dacht dat je zei pro's.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:11 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is precies wat ze wilden(anti-morsi's). Ik begrijp dat de pro-morsi's boos zijn, maar de anti's hebben hun doel min of meer behaald.
Ik zou toch menig peentje zweten in zijn gevalquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:11 schreef YazooW het volgende:
Die CNN kerel heeft echt ballen. Allemaal anti-USA mensen lopen om hem heen.
Kijk je naar een stream? Zo ja, welke?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:11 schreef YazooW het volgende:
Die CNN kerel heeft echt ballen. Allemaal anti-USA mensen lopen om hem heen.
gewoon op tvquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
Kijk je naar een stream? Zo ja, welke?
Ze willen allemaal graag op TV vertellen wat er gebeurd. Ik verwacht niet dat ze hem nou direct zullen aanvallen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik zou toch menig peentje zweten in zijn geval
Al Qaida is al onderweg. Die zullen wel hier en daar herrie trappen en burgers tegen elkaar opnaaien. Daar zijn die haatbaarden goed in.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:03 schreef Djibril het volgende:
Ik vind het nog steeds allemaal meevallen. Ik had een burgeroorlog verwacht op dit moment, maar dit gebeurd al maanden in Egypre dus niks aan de hand.
Waarom helpt de wereld nog niet?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:16 schreef gembird het volgende:
[..]
Al Qaida is al onderweg. Die zullen wel hier en daar herrie trappen en burgers tegen elkaar opnaaien. Daar zijn die haatbaarden goed in.
De laatste keer toen we probeerden te helpen daar in de buurt verloren we een helicopterquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:17 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Waarom helpt de wereld nog niet?
(nee, amerika moet weg blijven. ik bedoel: het deel van de wereld dat daar nog enige krediet heeft, wij bijvoorbeeld)
Ook goed tegen de crisis.
Wij hebben wel wat beters te doen dan in Egypte bruggen te verdedigen, denk ik. Zeker als het elke twee jaar opnieuw nodig is.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:17 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Waarom helpt de wereld nog niet?
(nee, amerika moet weg blijven. ik bedoel: het deel van de wereld dat daar nog enige krediet heeft, wij bijvoorbeeld)
Ook goed tegen de crisis.
Leidt af van de crisis en we redden een paar levens. Onze jongens hebben wat te doen en we kunnen eindelijk zeggen dat we die JSF wel echt nodig hebben.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Wij hebben wel wat beters te doen dan in Egypte bruggen te verdedigen, denk ik. Zeker als het elke twee jaar opnieuw nodig is.
Alles gaat volgens plan voor Saudi Arabiadus Al Qaida zal er weg blijven.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:16 schreef gembird het volgende:
[..]
Al Qaida is al onderweg. Die zullen wel hier en daar herrie trappen en burgers tegen elkaar opnaaien. Daar zijn die haatbaarden goed in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |