Wat dan?quote:
Voor wie geen Argentijns spreekt even een vertaling: de man van steen.quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Voor wie geen Argentijns spreekt even een vertaling: de man van steen.
Argentijns?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Voor wie geen Argentijns spreekt even een vertaling: de man van steen.
En wat een geweldige wedstrijdquote:
Betere versie dan Spaans dat niet gesproken wordt door mensen met een spraakgebrekquote:
Dat gezit (2x) in de tiebreak, probeerde er duidelijk een heksenketel van te maken. Vind ik niet zo mooi.quote:
Ik welquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:15 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Dat gezit (2x) in de tiebreak, probeerde er duidelijk een heksenketel van te maken. Vind ik niet zo mooi.
Versla je tegenstander gewoon op de baan. Als je een fantastisch punt maakt mag je wel even support vragen maar na verloren punten een beetje gaan acteren.quote:
Ja, want Del Potro komt uit Argentinië, voor het geval je dat nog niet wist.quote:
Ik vind het mooi. Dat soort dingen doet djoko ook. Karakters op de baan willen wequote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:16 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Versla je tegenstander gewoon op de baan. Als je een fantastisch punt maakt mag je wel even support vragen maar na verloren punten een beetje gaan acteren.
Oké, ik snap het.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:15 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Dat gezit (2x) in de tiebreak, probeerde er duidelijk een heksenketel van te maken. Vind ik niet zo mooi.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:15 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Goed dat je me eraan herinnert, ik was het vergeten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, want Del Potro komt uit Argentinië, voor het geval je dat nog niet wist.
Nja, gaat er gewoon om dat het me duidelijk lijkt dat ze daar Argentijns spreken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Goed dat je me eraan herinnert, ik was het vergeten.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nja, gaat er gewoon om dat het me duidelijk lijkt dat ze daar Argentijns spreken.
quote:
Neuh. Lijkt een beetje z'n punten uit te kiezen waar hij nog energie in wil steken en waar niet meer in.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Volgens mij acteert Del Petro ook een beetje zijn vermoeidheid.
Voetenwerk is overratedquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:24 schreef Szura het volgende:
Voetenwerk van Delpo lijkt bij vlagen nergens op
#Fogniniquote:
Doet hij anders ookquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:28 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Waarom doet Del Potro dit alleen als hij moe/geblesseerd is, zo met die forehand uithalen. Hij haalt een hoog rendement.
Meer geluk dan wijsheid momenteel hoor..zijn gewoon alles of niets ballen. Ben het wel met je eens dat hij het in ieder geval vaker mag doen dan hij tegenwoordig doet..voor hij in de top stond was hij veel aanvallender.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:28 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Waarom doet Del Potro dit alleen als hij moe/geblesseerd is, zo met die forehand uithalen. Hij haalt een hoog rendement.
Euh is Djokovic nog niet in de finale? Het was 4-3 en hij mocht serveren voor 5-3 in de vierde set.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:28 schreef XL het volgende:
42-40 in de vijfde lijkt me wel wat en dat Murray daarna bij 6-0 eerste set walk-over krijgt en zo fris als een hoentje Djoko eraf tikt in de finale....
Zet eens een tv aan of lees het topic doorquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Euh is Djokovic nog niet in de finale? Het was 4-3 en hij mocht serveren voor 5-3 in de vierde set.
Ga kijken dan man.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Euh is Djokovic nog niet in de finale? Het was 4-3 en hij mocht serveren voor 5-3 in de vierde set.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Ga eens weg. En dood.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:33 schreef Nober het volgende:
Als Djokovic breekt in de zevende game bij een 2-1 in sets voorsprong dan ga ik er vanuit dat hij het in 4 sets klaart, wat een prutser en dat is dan de nummer 1.
Altijd falers die nummers één.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:33 schreef Nober het volgende:
Als Djokovic breekt in de zevende game bij een 2-1 in sets voorsprong dan ga ik er vanuit dat hij het in 4 sets klaart, wat een prutser en dat is dan de nummer 1.
murray is een chokerquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:37 schreef doornbossie het volgende:
vindt ze allebei nou niet echt goed spelen,
heb jano en murray nog niet veel in actie gezien zijn die wel goed aan het spelen of ook niet?
Jano wel, Murray niet. Dus dat wordt nog wat.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:37 schreef doornbossie het volgende:
heb jano en murray nog niet veel in actie gezien zijn die wel goed aan het spelen of ook niet?
Hij slaat hem weer als vanouds door inderdaadquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:37 schreef Rosario het volgende:
Is Delpo's backhand nou heel erg verbeterd de laatste tijd?
geef je jano een serieuze kans om het toernooi te gaan winnen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:38 schreef Rosario het volgende:
[..]
Jano wel, Murray niet. Dus dat wordt nog wat.
Nou, als je al 4,5 uur aan het spelen bent, dan lijkt het mij niet meer dan logisch dat het niveau niet bij elk punt hoog is. Ze zullen allebei wel de vermoeidheid voelen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:37 schreef doornbossie het volgende:
Nee, ik geef Jano een serieuze kans om van Murray te winnen. De finale is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:39 schreef doornbossie het volgende:
[..]
geef je jano een serieuze kans om het toernooi te gaan winnen?
hij heeft trouwens nog niet hele grote tegenstand gehad toch?
Als 'ie van Murray kan winnen, dan kan 'ie het toernooi ook winnen. Al zal dan ook het toneel wel mee gaan spelen, ik herinner me de eerste finale van Ana nogquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:40 schreef Rosario het volgende:
[..]
Nee, ik geef Jano een serieuze kans om van Murray te winnen. De finale is een ander verhaal.
Denk dat het moeilijker is om iemand te vinden die met Lisicki of Bartoli wil trouwen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:35 schreef alors het volgende:
Delpoals hij wint wil ik wel met hem trouwen
Lisickiquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Denk dat het moeilijker is om iemand te vinden die met Lisicki of Bartoli wil trouwen.
Welke zender kijk je dan ?quote:
Ik kijk op de Belgquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:48 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Ned2. Ben alvast overgeschakeld van BBC1 naar NED2 ivm murrie dadelijk.
Lijkt me sterk dat de NOS de andere wedstrijd ook gaat uitzenden op primetime.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:48 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Ned2. Ben alvast overgeschakeld van BBC1 naar NED2 ivm murrie dadelijk.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:48 schreef Dos37 het volgende:
Djoko gaat het nu weer weggeven let maar op.
De stand waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zit die bitch nu te watsappen?
Kom op, met je weetikhoedure plaatsenquote:
Ik heb genotenquote:
En dan kom jij hem weer vanaf de halve finale aanmoedigen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Uitrusten tot een week voor US open, toernooitje spelen en winnen Delpo
Niks kut Djoko. Wereldklasser.quote:
Behalve als hij heel veel (gemakkelijk) wint.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:55 schreef Federer-fan het volgende:
Mooie wedstrijd, maar van Djokovic zou ik nou nooit fan kunnen zijn.
Ja, eerste 4 rondes zijn niet zo boeiendquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En dan kom jij hem weer vanaf de halve finale aanmoedigen?
quote:
En als ie van Rafa wintquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:57 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Behalve als hij heel veel (gemakkelijk) wint.
Nee hoor, zo werkt dat niet bij mij.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:57 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Behalve als hij heel veel (gemakkelijk) wint.
Ik herinner me 2011 nog.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee hoor, zo werkt dat niet bij mij.
Het lukt mij ook maar niet...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:55 schreef Federer-fan het volgende:
Mijn hemel, dat je dat bijhoudt en er dan twee jaar later over begint...quote:
Valt wel mee hoor, ik ben al vanaf 2008 alleen - een kritische - fan van Federer en Nadal.quote:Je bent een beetje een gloriehunter, is niet erg hoor.
"Al vanaf 2008"?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:02 schreef Federer-fan het volgende:
Valt wel mee hoor, ik ben al vanaf 2008 alleen - een kritische - fan van Federer en Nadal.
Het zal wel 2005 zijn ofzo, maar ik bedoelde 'al een hele tijd'.quote:
Ik nooit van Nadalquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:55 schreef Federer-fan het volgende:
Ah. Nou dan zijn we toch 'soortgenootjes'.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het zal wel 2005 zijn ofzo, maar ik bedoelde 'al een hele tijd'.
Absoluut.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:08 schreef Norrage het volgende:
Hiermee onderscheidt delpo zich nog extra van Tsonga/Ferrer/berdych hoor
Dat is voor zover ik weet de correcte Engelse uitspraak. In ieder geval beter dan 'Murrie' wat ik ook regelmatig hoor.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:08 schreef Angelof9 het volgende:
ik word zo moe van al die commentators die Murray Murreee noemen.
Ferrer en Tsonga zijn ook wel koningen op zich. En berdych is idd gewoon een zaadjequote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:10 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Absoluut.
Verder toch onvergelijkbare spelers. Tsonga =of
(geen tussenweg), Ferrer is natuurlijk de ultieme vechtjas, en Berdych...
.
Dus alle Engelsen zeggen het verkeerd?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:11 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Dat is voor zover ik weet de correcte Engelse uitspraak.
een, vooral Nederlandse commentatoren spreken veel namen fout uitquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:08 schreef Angelof9 het volgende:
ik word zo moe van al die commentators die Murray Murreee noemen. Wat is dat toch? Het is toch geen moeilijke naam om uit te spreken. Het is zo enorm disrespectvol om iemands naam stelselmatig verkeerd uit te spreken. Ik erger me echt enorm aan, en dan mag ik Murray niet eens.
Ik hoor ze bij de BBC ook 'Murree' zeggen hoor.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:13 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Dus alle Engelsen zeggen het verkeerd?
Weet je het zeker of het wel een Schot is? Dat gaat Janovicz zo direct bepalen, toch?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:18 schreef Tim86 het volgende:
Die Engelsen weten echt wel hoe ze de naam van hun knuffelschot uit moeten spreken hoor.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:21 schreef Rosario het volgende:
Wist niet dat ik ooit voor 'm kon zijn, maar goed. Hup Janowicz!
Bij verre?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:46 schreef Norrage het volgende:
Murray leest die service goed. Murray de allerbeste retourneerder van de tour tegen dit soort services, bij verre
Djokovic de beste 2e service return.
Ja, die van de nos.nl ...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:49 schreef nomenklatura het volgende:
Is er ergens nog een livestream te vinden? Die van de NOS zendt alleen de tv uit.
Bij verre was misschien overdreven, maar zeker duidelijk de beste is ie.quote:
Nee, het ging me om het Anglo-Dutch.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:56 schreef Norrage het volgende:
[..]
Bij verre was misschien overdreven, maar zeker duidelijk de beste is ie.
Ik denk dat Federer-Fan je Nederlands in twijfel trok.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:56 schreef Norrage het volgende:
[..]
Verrewegquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:56 schreef Norrage het volgende:
[..]
Da's iets anders.quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, het ging me om het Anglo-Dutch.
Nee, was denk ik letterlijk vertaald van 'bij far'.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:09 schreef Rosario het volgende:
[..]
Daar kwam de contaminatie vandaan denk ik.
Dat mag van mij ook in de tweede en de derde set gebeuren.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:10 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Murray beter in de set, Janowicz beter in de tiebreak.
Meestal is het dan de subtopper die zijn kansen laat liggen en pakt de topper de tiebreak alleenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:11 schreef Norrage het volgende:
Murray geen moment in problemen de hele set, had ook de setpoints...Tsja...dan weet je gewoon dat hij die tiebreak verliest. Hoe vaak gaat het wel niet zo?
Maar nogmaals: respect JanoHe delivers
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Meestal is het dan de subtopper die zijn kansen laat liggen en pakt de topper de tiebreak alleen
Ja, al teken ik ervoor als ook deze set een TB wordt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:11 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Met Jano's return van voor de tiebreak is dat wellicht ook nodig FF.
Denk ik ook, zie die wedstrijd tegen Verdasco. Probleem bij de underdogs is dat ze vaak hun niveau niet vast kunnen houden en dat de favoriet het uiteindelijk toch wint op vastigheid.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:10 schreef Federer-fan het volgende:
Maar goed, ook bij 2-0 in sets achter is Murray denk ik de favoriet.
Dat laatste kun je denk ik weglaten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:14 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Denk ik ook, zie die wedstrijd tegen Verdasco. Probleem bij de underdogs is dat ze vaak hun niveau niet vast kunnen houden en dat de favoriet het uiteindelijk toch wint op vastigheid.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:34 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Enorme tweede service op BP. Dat kan je niet te vaak blijven doen.
Inderdaad. Afschaffen die servicebeurten en ja de rest ook eigenlijk....quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:18 schreef Federer-fan het volgende:
Dat naar de tegenstander toespelen van de bal zal ik nooit begrijpen.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:18 schreef Federer-fan het volgende:
Dat naar de tegenstander toespelen van de bal zal ik nooit begrijpen.
Hij ziet er niet heel slim uit hè.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom ga je die challengen? Je hebt 3 gamepoints en een blinde zag nog dat die uit ging
Wat een onzinquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dat kut gekreun van die Janowicz
Nog 80.000.000x erger dan bij de vrouwen
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:21 schreef Szura het volgende:
@marcellamesker: irritant hoe de spelersbox van Janowicz zit te klappen, 'not done' in tennis, wel begrijpelijk met al die Britten
Wat is daar grappig aan? De bedoeling is dat je de bal buiten het bereik van je tegenstander slaat.quote:
En in het servicevak, maakt het toch wel wat moeilijker.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat is daar grappig aan? De bedoeling is dat je de bal buiten het bereik van je tegenstander slaat.
Ik had het niet over een situatie waarin iemand serveert maar waarin iemand naar het net loopt om een bal af te maken en hem dan in de hoek slaat waar zijn tegenstander staat.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En in het servicevak, maakt het toch wel wat moeilijker.
Ah, zo. Dan heb ik niets gezegdquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik had het niet over een situatie waarin iemand serveert maar waarin iemand naar het net loopt om een bal af te maken en hem dan in de hoek slaat waar zijn tegenstander staat.
Ik snap wel wat je bedoelt maar je zegt letterlijk dat men in tennis geen ballen naar de tegenstander zou moeten spelen, het is heel grappig!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat is daar grappig aan? De bedoeling is dat je de bal buiten het bereik van je tegenstander slaat.
Nou, ik lach me rot.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:29 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt maar je zegt letterlijk dat men in tennis geen ballen naar de tegenstander zou moeten spelen, het is heel grappig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
http://www.sportlemon.tv/(...)45334430-598049.htmlquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Kut NOS, die player laat het nu hard afweten
Je bent net te laar, hij doet het weerquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:43 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
http://www.sportlemon.tv/(...)45334430-598049.html
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:46 schreef Angelof9 het volgende:
Volgens mij hebben Murray en Djokovic hun standaard blonde vriendin uit hetzelfde blik getrokken. Ik zie echt nauwelijks verschil.
Elena >>>>>>>>>>> Kimquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:46 schreef Angelof9 het volgende:
Volgens mij hebben Murray en Djokovic hun standaard blonde vriendin uit hetzelfde blik getrokken. Ik zie echt nauwelijks verschil.
ik welquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:46 schreef Angelof9 het volgende:
Welke is Elena en welke is Kim?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
Elena >>>>>>>>>>> Kim
Echt, grandioos verschil. Ooglid-gecorrigeerde domme doos die Kim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |