murray is een chokerquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:37 schreef doornbossie het volgende:
vindt ze allebei nou niet echt goed spelen,
heb jano en murray nog niet veel in actie gezien zijn die wel goed aan het spelen of ook niet?
Jano wel, Murray niet. Dus dat wordt nog wat.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:37 schreef doornbossie het volgende:
heb jano en murray nog niet veel in actie gezien zijn die wel goed aan het spelen of ook niet?
Hij slaat hem weer als vanouds door inderdaadquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:37 schreef Rosario het volgende:
Is Delpo's backhand nou heel erg verbeterd de laatste tijd?
geef je jano een serieuze kans om het toernooi te gaan winnen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:38 schreef Rosario het volgende:
[..]
Jano wel, Murray niet. Dus dat wordt nog wat.
Nou, als je al 4,5 uur aan het spelen bent, dan lijkt het mij niet meer dan logisch dat het niveau niet bij elk punt hoog is. Ze zullen allebei wel de vermoeidheid voelen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:37 schreef doornbossie het volgende:
Nee, ik geef Jano een serieuze kans om van Murray te winnen. De finale is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:39 schreef doornbossie het volgende:
[..]
geef je jano een serieuze kans om het toernooi te gaan winnen?
hij heeft trouwens nog niet hele grote tegenstand gehad toch?
Als 'ie van Murray kan winnen, dan kan 'ie het toernooi ook winnen. Al zal dan ook het toneel wel mee gaan spelen, ik herinner me de eerste finale van Ana nogquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:40 schreef Rosario het volgende:
[..]
Nee, ik geef Jano een serieuze kans om van Murray te winnen. De finale is een ander verhaal.
Denk dat het moeilijker is om iemand te vinden die met Lisicki of Bartoli wil trouwen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:35 schreef alors het volgende:
Delpoals hij wint wil ik wel met hem trouwen
Lisickiquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Denk dat het moeilijker is om iemand te vinden die met Lisicki of Bartoli wil trouwen.
Welke zender kijk je dan ?quote:
Ik kijk op de Belgquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:48 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Ned2. Ben alvast overgeschakeld van BBC1 naar NED2 ivm murrie dadelijk.
Lijkt me sterk dat de NOS de andere wedstrijd ook gaat uitzenden op primetime.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:48 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Ned2. Ben alvast overgeschakeld van BBC1 naar NED2 ivm murrie dadelijk.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:48 schreef Dos37 het volgende:
Djoko gaat het nu weer weggeven let maar op.
De stand waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zit die bitch nu te watsappen?
Kom op, met je weetikhoedure plaatsenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |