Dat mag van mij ook in de tweede en de derde set gebeuren.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:10 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Murray beter in de set, Janowicz beter in de tiebreak.
Meestal is het dan de subtopper die zijn kansen laat liggen en pakt de topper de tiebreak alleenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:11 schreef Norrage het volgende:
Murray geen moment in problemen de hele set, had ook de setpoints...Tsja...dan weet je gewoon dat hij die tiebreak verliest. Hoe vaak gaat het wel niet zo?
Maar nogmaals: respect JanoHe delivers
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Meestal is het dan de subtopper die zijn kansen laat liggen en pakt de topper de tiebreak alleen
Ja, al teken ik ervoor als ook deze set een TB wordt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:11 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Met Jano's return van voor de tiebreak is dat wellicht ook nodig FF.
Denk ik ook, zie die wedstrijd tegen Verdasco. Probleem bij de underdogs is dat ze vaak hun niveau niet vast kunnen houden en dat de favoriet het uiteindelijk toch wint op vastigheid.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:10 schreef Federer-fan het volgende:
Maar goed, ook bij 2-0 in sets achter is Murray denk ik de favoriet.
Dat laatste kun je denk ik weglaten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:14 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Denk ik ook, zie die wedstrijd tegen Verdasco. Probleem bij de underdogs is dat ze vaak hun niveau niet vast kunnen houden en dat de favoriet het uiteindelijk toch wint op vastigheid.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:34 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Enorme tweede service op BP. Dat kan je niet te vaak blijven doen.
Inderdaad. Afschaffen die servicebeurten en ja de rest ook eigenlijk....quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:18 schreef Federer-fan het volgende:
Dat naar de tegenstander toespelen van de bal zal ik nooit begrijpen.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:18 schreef Federer-fan het volgende:
Dat naar de tegenstander toespelen van de bal zal ik nooit begrijpen.
Hij ziet er niet heel slim uit hč.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom ga je die challengen? Je hebt 3 gamepoints en een blinde zag nog dat die uit ging
Wat een onzinquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dat kut gekreun van die Janowicz
Nog 80.000.000x erger dan bij de vrouwen
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:21 schreef Szura het volgende:
@marcellamesker: irritant hoe de spelersbox van Janowicz zit te klappen, 'not done' in tennis, wel begrijpelijk met al die Britten
Wat is daar grappig aan? De bedoeling is dat je de bal buiten het bereik van je tegenstander slaat.quote:
En in het servicevak, maakt het toch wel wat moeilijker.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat is daar grappig aan? De bedoeling is dat je de bal buiten het bereik van je tegenstander slaat.
Ik had het niet over een situatie waarin iemand serveert maar waarin iemand naar het net loopt om een bal af te maken en hem dan in de hoek slaat waar zijn tegenstander staat.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En in het servicevak, maakt het toch wel wat moeilijker.
Ah, zo. Dan heb ik niets gezegdquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik had het niet over een situatie waarin iemand serveert maar waarin iemand naar het net loopt om een bal af te maken en hem dan in de hoek slaat waar zijn tegenstander staat.
Ik snap wel wat je bedoelt maar je zegt letterlijk dat men in tennis geen ballen naar de tegenstander zou moeten spelen, het is heel grappig!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat is daar grappig aan? De bedoeling is dat je de bal buiten het bereik van je tegenstander slaat.
Nou, ik lach me rot.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:29 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt maar je zegt letterlijk dat men in tennis geen ballen naar de tegenstander zou moeten spelen, het is heel grappig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
http://www.sportlemon.tv/(...)45334430-598049.htmlquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Kut NOS, die player laat het nu hard afweten
Je bent net te laar, hij doet het weerquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:43 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
http://www.sportlemon.tv/(...)45334430-598049.html
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:46 schreef Angelof9 het volgende:
Volgens mij hebben Murray en Djokovic hun standaard blonde vriendin uit hetzelfde blik getrokken. Ik zie echt nauwelijks verschil.
Elena >>>>>>>>>>> Kimquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:46 schreef Angelof9 het volgende:
Volgens mij hebben Murray en Djokovic hun standaard blonde vriendin uit hetzelfde blik getrokken. Ik zie echt nauwelijks verschil.
ik welquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:46 schreef Angelof9 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |