quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:21 schreef Szura het volgende:
@marcellamesker: irritant hoe de spelersbox van Janowicz zit te klappen, 'not done' in tennis, wel begrijpelijk met al die Britten
Wat is daar grappig aan? De bedoeling is dat je de bal buiten het bereik van je tegenstander slaat.quote:
En in het servicevak, maakt het toch wel wat moeilijker.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat is daar grappig aan? De bedoeling is dat je de bal buiten het bereik van je tegenstander slaat.
Ik had het niet over een situatie waarin iemand serveert maar waarin iemand naar het net loopt om een bal af te maken en hem dan in de hoek slaat waar zijn tegenstander staat.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En in het servicevak, maakt het toch wel wat moeilijker.
Ah, zo. Dan heb ik niets gezegdquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik had het niet over een situatie waarin iemand serveert maar waarin iemand naar het net loopt om een bal af te maken en hem dan in de hoek slaat waar zijn tegenstander staat.
Ik snap wel wat je bedoelt maar je zegt letterlijk dat men in tennis geen ballen naar de tegenstander zou moeten spelen, het is heel grappig!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat is daar grappig aan? De bedoeling is dat je de bal buiten het bereik van je tegenstander slaat.
Nou, ik lach me rot.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:29 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt maar je zegt letterlijk dat men in tennis geen ballen naar de tegenstander zou moeten spelen, het is heel grappig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
http://www.sportlemon.tv/(...)45334430-598049.htmlquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Kut NOS, die player laat het nu hard afweten
Je bent net te laar, hij doet het weerquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:43 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
http://www.sportlemon.tv/(...)45334430-598049.html
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:46 schreef Angelof9 het volgende:
Volgens mij hebben Murray en Djokovic hun standaard blonde vriendin uit hetzelfde blik getrokken. Ik zie echt nauwelijks verschil.
Elena >>>>>>>>>>> Kimquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:46 schreef Angelof9 het volgende:
Volgens mij hebben Murray en Djokovic hun standaard blonde vriendin uit hetzelfde blik getrokken. Ik zie echt nauwelijks verschil.
ik welquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:46 schreef Angelof9 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |