Wat dan?quote:
Voor wie geen Argentijns spreekt even een vertaling: de man van steen.quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Voor wie geen Argentijns spreekt even een vertaling: de man van steen.
Argentijns?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Voor wie geen Argentijns spreekt even een vertaling: de man van steen.
En wat een geweldige wedstrijdquote:
Betere versie dan Spaans dat niet gesproken wordt door mensen met een spraakgebrekquote:
Dat gezit (2x) in de tiebreak, probeerde er duidelijk een heksenketel van te maken. Vind ik niet zo mooi.quote:
Ik welquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:15 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Dat gezit (2x) in de tiebreak, probeerde er duidelijk een heksenketel van te maken. Vind ik niet zo mooi.
Versla je tegenstander gewoon op de baan. Als je een fantastisch punt maakt mag je wel even support vragen maar na verloren punten een beetje gaan acteren.quote:
Ja, want Del Potro komt uit Argentinië, voor het geval je dat nog niet wist.quote:
Ik vind het mooi. Dat soort dingen doet djoko ook. Karakters op de baan willen wequote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:16 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Versla je tegenstander gewoon op de baan. Als je een fantastisch punt maakt mag je wel even support vragen maar na verloren punten een beetje gaan acteren.
Oké, ik snap het.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:15 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Dat gezit (2x) in de tiebreak, probeerde er duidelijk een heksenketel van te maken. Vind ik niet zo mooi.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:15 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Goed dat je me eraan herinnert, ik was het vergeten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, want Del Potro komt uit Argentinië, voor het geval je dat nog niet wist.
Nja, gaat er gewoon om dat het me duidelijk lijkt dat ze daar Argentijns spreken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Goed dat je me eraan herinnert, ik was het vergeten.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nja, gaat er gewoon om dat het me duidelijk lijkt dat ze daar Argentijns spreken.
quote:
Neuh. Lijkt een beetje z'n punten uit te kiezen waar hij nog energie in wil steken en waar niet meer in.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Volgens mij acteert Del Petro ook een beetje zijn vermoeidheid.
Voetenwerk is overratedquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:24 schreef Szura het volgende:
Voetenwerk van Delpo lijkt bij vlagen nergens op
#Fogniniquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |