Behalve als hij heel veel (gemakkelijk) wint.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:55 schreef Federer-fan het volgende:
Mooie wedstrijd, maar van Djokovic zou ik nou nooit fan kunnen zijn.
Ja, eerste 4 rondes zijn niet zo boeiendquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En dan kom jij hem weer vanaf de halve finale aanmoedigen?
quote:
En als ie van Rafa wintquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:57 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Behalve als hij heel veel (gemakkelijk) wint.
Nee hoor, zo werkt dat niet bij mij.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:57 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Behalve als hij heel veel (gemakkelijk) wint.
Ik herinner me 2011 nog.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee hoor, zo werkt dat niet bij mij.
Het lukt mij ook maar niet...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:55 schreef Federer-fan het volgende:
Mijn hemel, dat je dat bijhoudt en er dan twee jaar later over begint...quote:
Valt wel mee hoor, ik ben al vanaf 2008 alleen - een kritische - fan van Federer en Nadal.quote:Je bent een beetje een gloriehunter, is niet erg hoor.
"Al vanaf 2008"?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:02 schreef Federer-fan het volgende:
Valt wel mee hoor, ik ben al vanaf 2008 alleen - een kritische - fan van Federer en Nadal.
Het zal wel 2005 zijn ofzo, maar ik bedoelde 'al een hele tijd'.quote:
Ik nooit van Nadalquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:55 schreef Federer-fan het volgende:
Ah. Nou dan zijn we toch 'soortgenootjes'.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het zal wel 2005 zijn ofzo, maar ik bedoelde 'al een hele tijd'.
Absoluut.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:08 schreef Norrage het volgende:
Hiermee onderscheidt delpo zich nog extra van Tsonga/Ferrer/berdych hoor
Dat is voor zover ik weet de correcte Engelse uitspraak. In ieder geval beter dan 'Murrie' wat ik ook regelmatig hoor.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:08 schreef Angelof9 het volgende:
ik word zo moe van al die commentators die Murray Murreee noemen.
Ferrer en Tsonga zijn ook wel koningen op zich. En berdych is idd gewoon een zaadjequote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:10 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Absoluut.
Verder toch onvergelijkbare spelers. Tsonga =of
(geen tussenweg), Ferrer is natuurlijk de ultieme vechtjas, en Berdych...
.
Dus alle Engelsen zeggen het verkeerd?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:11 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Dat is voor zover ik weet de correcte Engelse uitspraak.
een, vooral Nederlandse commentatoren spreken veel namen fout uitquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:08 schreef Angelof9 het volgende:
ik word zo moe van al die commentators die Murray Murreee noemen. Wat is dat toch? Het is toch geen moeilijke naam om uit te spreken. Het is zo enorm disrespectvol om iemands naam stelselmatig verkeerd uit te spreken. Ik erger me echt enorm aan, en dan mag ik Murray niet eens.
Ik hoor ze bij de BBC ook 'Murree' zeggen hoor.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:13 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Dus alle Engelsen zeggen het verkeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |