Zo gaat datquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:28 schreef AdoraBelle het volgende:
Wel irritant, die lapo's. Ik kon niet eens meer m'n post editen want het topic zat op slot.
Komende week wordt het mooi weer, het is altijd mooi weer tijdens mijn examens.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is zeker waar
Nu is de oogst van de druiven uit de tuin verpest enzo
Oh, daar heb ik mijn 28w spaarlamp voor. Dan is het meteen zonnig in mijn kamer en ben ik ook van mijn winterdepressie afquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:30 schreef TienVingers het volgende:
Het is al tijden niet zo zonnig geweest in mijn kamertje
Ik zal het onthouden, en als dan iemand vraagt, waar is die sergeant gozer, dan zeg ik. Hij is naar Griekenland, en dan ben ik een held!quote:
Daar zal het ongetwijfeld warm zijnquote:
Je doet een uur over 2,5km? Oh dearquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:31 schreef Toto69 het volgende:
Lekker voor niks naar Zwolle geweest, echt altijd fijn joh.
13.15 aangekomen in Zwolle, moest er voor 15.00 zijn dus.
Ik had de route uitgestippeld en kwam na dik een uur lopen aan bij het Deltion. Dus ik vragen: "Is dhr. blabla er?" "Nee, die zit op de andere locatie, das nog wel een uurtje lopen vanaf hier.."
Lekker danquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:31 schreef Toto69 het volgende:
Ik had de route uitgestippeld en kwam na dik een uur lopen aan bij het Deltion. Dus ik vragen: "Is dhr. blabla er?" "Nee, die zit op de andere locatie, das nog wel een uurtje lopen vanaf hier.."
Met vrindenquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:31 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Voor hoe lang? Met vrienden of met je ouders?
2,5 was blijkbaar het dubbelequote:Op donderdag 4 juli 2013 16:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je doet een uur over 2,5km? Oh dear
Maar goed, logisch wel dat je baalt natuurlijk
Net thuisquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:32 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Lekker dan
Ben je nu nog in Zwolle?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden, en als dan iemand vraagt, waar is die sergeant gozer, dan zeg ik. Hij is naar Griekenland, en dan ben ik een held!
Waardeloos. Vouwfiets in de trein de volgende keerquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
2,5 was blijkbaar het dubbele
[..]
Net thuis
Yepquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waardeloos. Vouwfiets in de trein de volgende keer
Te warm jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:35 schreef TienVingers het volgende:
Weeroverzicht komende 14 dagen zegt dat het alleen maar beter wordt vanaf nu
Nee, boven de 26 hoeft van mij ook absoluut niet neequote:Op donderdag 4 juli 2013 16:36 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Gewoon lekker, niks boven 26 graden.
Als de zon maar schijnt kan mijn dag al niet meer stukquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, boven de 26 hoeft van mij ook absoluut niet nee
Ik moet er niet aan denkenquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
30 graden, lekker bakken met vrinden aan het zwembad
Ik hou niet zo van heel warm weerquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:38 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Als de zon maar schijnt kan mijn dag al niet meer stuk
Ze houden de spanning erin op deze manierquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:39 schreef Rezania het volgende:
Die universiteiten blijven maar zooi sturen, hoezo sturen ze niet gewoon alles in één keer?
Vrienden zijn wel heel eng jaquote:
Ik vind het wel lekker als je gewoon alles open kan zetten en tot laat in de avond buiten kan zitten.quote:
Ik bedoel meer dat warme weer en dan op het strand liggen. Ik zou levend verbranden manquote:
Ja, dat is ook wel lekkerquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:42 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker als je gewoon alles open kan zetten en tot laat in de avond buiten kan zitten.
Ben je sproetig?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat warme weer en dan op het strand liggen. Ik zou levend verbranden man
Nou spannend joh, het gaat toch allemaal over introductieweken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze houden de spanning erin op deze manier
Nee, maar ik heb een nogal witte huid zeg maar. Zelfs met factor 50+ verbrand ik snelquote:
Ja, ongelooflijk spannend dus. Misschien ga je wel op kampquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou spannend joh, het gaat toch allemaal over introductieweken.
Oh, jij bent al aardig ingeburgerd dusquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb een nogal witte huid zeg maar. Zelfs met factor 50+ verbrand ik snel
Mijn vader is dan ook Britsquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, jij bent al aardig ingeburgerd dus.
Nee, gelukkig niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ongelooflijk spannend dus. Misschien ga je wel op kamp
Succesquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:50 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat weer aan het werk kinderen. Tot vanavond
quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:50 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat weer aan het werk kinderen. Tot vanavond
Wees blij dat je iets te doen hebt, voel toch een stuk beter dan elke dag 15 uur per dag internetten en niksen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:54 schreef Taexon het volgende:
Gvd dienst duurt vandaag gewoon 11 uurpleh pleh!
Dat wel maar het is nou niet het makkelijkste werk om 11 uur fysiek en mentaal zwaar bezig te zijn.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wees blij dat je iets te doen hebt, voel toch een stuk beter dan elke dag 15 uur per dag internetten en niksen?
Nog even doorzetten dan maar.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:02 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat wel maar het is nou niet het makkelijkste werk om 11 uur fysiek en mentaal zwaar bezig te zijn.
En als ik niet had gewild had ik iemand anders deze vlucht kunnen geven maar dat vind ik weer zielig
Ach verdient zo wel heerlijk
Wat voor werk doe je dan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:02 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat wel maar het is nou niet het makkelijkste werk om 11 uur fysiek en mentaal zwaar bezig te zijn.
En als ik niet had gewild had ik iemand anders deze vlucht kunnen geven maar dat vind ik weer zielig
Ach verdient zo wel heerlijk
Jordy.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe normaal, anders stuur ik Jordy het Hondje op je af.
Nee. Want?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:05 schreef Toto69 het volgende:
Etsu ken jij ook mensen uit het 3e of 4e jaar op jouw uni?
Schat, de uni is groot, met duizenden studenten verspreid over tientallen studies.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik bedacht me net in de trein dat ik iemand op de uni van Grunn ken
Ja dat snap ik wel, maar ik weet toevallig ook wel welke studierichting ze doet en hoe oud ze is etc dus misschien kende je haar wel op de één of andere manierquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Schat, de uni is groot, met duizenden studenten verspreid over tientallen studies.
oke! lijkt me wel leuk werkquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Beveiliging op schiphol, in/rondom het vliegtuig voor een Amerikaanse maatschappij
Waarom ga je niet met de bus vanaf het station naar het Deltion dan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:31 schreef Toto69 het volgende:
Ik moest naar het Deltion aan de bagijnesingel ofzoietsquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom ga je niet met de bus vanaf het station naar het Deltion dan?
Die bestaan wel hier, maar nee dat ben ik nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
oke! lijkt me wel leuk werk
Ben je een soort incognito passagier die ingrijpt als een vliegtuig wordt gekaapt
Wat voor opleiding moet je daar voor doen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Die bestaan wel hier, maar nee dat ben ik nietdoe alleen de vliegtuigen aan de grond vanaf de landing totdat ze weee in de lucht zijn
En ja is echt heel leuk werk, alles doorzoeken in het vliegtuig en dergelijke
Niet naar deltion college?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik moest naar het Deltion aan de bagijnesingel ofzoiets
Beveiliging (2)en nog een bepaalde cursus die je alleen via dit bedrijf kan krijgen, en ja verdient heel leukquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat voor opleiding moet je daar voor doen?
Verdient het een beetje leuk?
Deltion Sprint Lyceum?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik moest naar het Deltion aan de bagijnesingel ofzoiets
Oo, klagen!quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
locatie sprint lyceum, lekker 2 uur voor niks gelopen
Had je vooraf geen adres gekregen of dacht je gewoon 'oh ik moet naar het Deltion dan ga ik wel naar het hoofdgebouw' ?quote:
Ja inderdaadquote:
Doeiquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
Beveiliging (2)en nog een bepaalde cursus die je alleen via dit bedrijf kan krijgen, en ja verdient heel leuk
Telefoon bijna leeg dus interner gaat uit doei doei
Dat laatste. Geen info gekregen over welke locatie.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:14 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Had je vooraf geen adres gekregen of dacht je gewoon 'oh ik moet naar het Deltion dan ga ik wel naar het hoofdgebouw' ?
werken/reizen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja inderdaadgelukkig ga ik niet naar het deltion.
Ga sowieso pas volgend jaar aan hbo beginnen, eerst een gap year nemen en werken/reizen
ja is wel handig om een leuk bedrag op je rekening te hebben als je aan hbo begint hé, al die boeken etc.quote:
Is dat reizen niet te duur, waar ga je heen? Groningen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja is wel handig om een leuk bedrag op je rekening te hebben als je aan hbo begint hé, al die boeken etc.
Moet je alles zelf betalen dan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja is wel handig om een leuk bedrag op je rekening te hebben als je aan hbo begint hé, al die boeken etc.
Stufi!quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zwolle, OV kaart dan hequote:Op donderdag 4 juli 2013 17:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is dat reizen niet te duur, waar ga je heen? Groningen?
Alles zelf ja, ook rijles en zo hoor, ik krijg echt niks extra's van m'n ouders maar die kunnen dat ook gewoon allemaal niet betalen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moet je alles zelf betalen dan?
Waar ga je werken?
Mag ik pas in september aanvragen en ik heb nu al geen geldquote:
Je wordt er wel zelfstandig van.. Maar als je geen geld hebt wel zuur..quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Alles zelf ja, ook rijles en zo hoor, ik krijg echt niks extra's van m'n ouders maar die kunnen dat ook gewoon allemaal niet betalen.
Nee, als ik wat wil bereiken moet ik het op eigen kracht doen.
[..]
Mag ik pas in september aanvragen en ik heb nu al geen geld
Ik heb wel geldquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Alles zelf ja, ook rijles en zo hoor, ik krijg echt niks extra's van m'n ouders maar die kunnen dat ook gewoon allemaal niet betalen.
Nee, als ik wat wil bereiken moet ik het op eigen kracht doen.
[..]
Mag ik pas in september aanvragen en ik heb nu al geen geld
Ja en ja, maar goed, als ik dan vrije tijd en geld heb ga ik ook mooi interrailen of zo.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je wordt er wel zelfstandig van.. Maar als je geen geld hebt wel zuur..
Beterquote:
ditquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:18 schreef TienVingers het volgende:
Ik wou dat mijn ouders miljonairs waren
Hoeveel denk jij nog te verdienen dan? Als je school moet betalen én op vakantie. Dat zijn niet bepaald goedkope dingenquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja en ja, maar goed, als ik dan vrije tijd en geld heb ga ik ook mooi interrailen of zo.
[..]
Beter
School betalen? Ik zeg net dat ik pas volgend jaar begin in Augustus/september, kortom een jaar om te werkenquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoeveel denk jij nog te verdienen dan? Als je school moet betalen én op vakantie. Dat zijn niet bepaald goedkope dingen
Het is crisis en dan komen zulke mensen aankakkenquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:19 schreef Toto69 het volgende:
Oh ja, ik kreeg 2 domme tijdschriftjes in m'n handen gedrukt door een oud vrouwtje, moest ik maar eens gaan lezen of zo.
En ik ben tien minuten aan de praat gehouden door zo'n gozer van een of ander wezenfonds of zo, of ik wel even donateur wilde worden want ik kon dat geld vast wel missen.
OOOOH, verkeerd gelezenquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
School betalen? Ik zeg net dat ik pas volgend jaar begin in Augustus/september, kortom een jaar om te werken
Ik niet, dan waren ze waarschijnlijk veel minder lief, hebzuchtig en kakkerig en arrogant of weet ik veel wat.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:18 schreef TienVingers het volgende:
Ik wou dat mijn ouders miljonairs waren
Mensen die dit beeld hebben van miljonairsquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik niet, dan waren ze waarschijnlijk veel minder lief, hebzuchtig en kakkerig en arrogant of weet ik veel wat.
Ik wil liever dat mijn broer miljonair wordt en mij geld geeft later
Ik ben al lid van BNNquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:20 schreef TienVingers het volgende:
Ik word in Amsterdam altijd aangehouden door BNN en nog meer andere dingen om leden te werven.
Ja, er zitten natuurlijk ook nadelen aan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik niet, dan waren ze waarschijnlijk veel minder lief, hebzuchtig en kakkerig en arrogant of weet ik veel wat.
Ik wil liever dat mijn broer miljonair wordt en mij geld geeft later
Misschien een beetje overdreven ja, maar de kans dat miljonairs hebzuchtig en egoïstisch zijn is groter dan bij mensen met minder geld.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mensen die dit beeld hebben van miljonairs
Mijn vader zn bedrijf is in '08 failliet gegaan, telt dat ook?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:22 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja, er zitten natuurlijk ook nadelen aan.
En ik denk dat je er ook te makkelijk van wordt, zie later dan maar eens te overleven bijvoorbeeld als je ouders failliet gaan.
Waar/op wie baseer jij dat op?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Misschien een beetje overdreven ja, maar de kans dat miljonairs hebzuchtig en egoïstisch zijn is groter dan bij mensen met minder geld.
Weet ik nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mijn vader zn bedrijf is in '08 failliet gegaan, telt dat ook?
Mensen met miljoenen overleven het ook wel weer zonder bedrijfquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:22 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja, er zitten natuurlijk ook nadelen aan.
En ik denk dat je er ook te makkelijk van wordt, zie later dan maar eens te overleven bijvoorbeeld als je ouders failliet gaan.
Ik woon in een 1 onder 1 kap met twee auto's voor de deur, dus we kunnen wel stellen dat ik het slecht hebquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:23 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Weet ik niet
Heb je het slecht nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Niet als al hun geld opraaktquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mensen met miljoenen overleven het ook wel weer zonder bedrijf
Miljonairs zoals BN'ers? Ja die zijn 9 van de 10 keer arrogant..quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Op de paar miljonairs die ik ken en dat men rijker wordt door gierigheid.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik woon in een 1 onder 1 kap met twee auto's voor de deur, dus we kunnen wel stellen dat ik het slecht hebHa, wij hebben 3 auto's!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Lijkt me knapquote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ha, wij hebben 3 auto's!!!
Wat voor auto's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Nee, mensen die ik in het echt ken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Miljonairs zoals BN'ers? Ja die zijn 9 van de 10 keer arrogant..
Als het fout gaat met een vrij groot bedrijf (geen eenmanszaak iig) kan het hard gaan hoor. Heel hard.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lijkt me knap
Naja ligt er ook aan hoeveel miljoen ze hebben en wat hun leefgewoontes zijn natuurlijk.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik woon in een 1 onder 1 kap met twee auto's voor de deur, dus we kunnen wel stellen dat ik het slecht hebJe hebt het beter dan ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik ken ook mensen die in een prijzig huis in een betere wijk wonen, maar goedkope kleding, telefoons hebben en alleen bij Aldi boodschappen doen.
quote:
Weet ik veel, mij boeien auto's en hun merken niet zo veelquote:
Schulden kunnen flink oplopen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lijkt me knap
Naja ligt er ook aan hoeveel miljoen ze hebben en wat hun leefgewoontes zijn natuurlijk.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Weet ik veel, mij boeien auto's en hun merken niet zo veel
Maar ik weet wel dat ze zuinig rijden
quote:
Naja, ik ben van mening dat veel miljonairs nog wel normaal zijnquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, mensen die ik in het echt ken.
Maar nu je het zegt, BN'ers ja, die zijn ook arrogant!
Als je met een schuld zit en je een faillissement niet aan ziet komen zeker.. Maar ik snap jouw punt wel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als het fout gaat met een vrij groot bedrijf (geen eenmanszaak iig) kan het hard gaan hoor. Heel hard.
Sja, Aldi en Lidl is niks mis mee.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:27 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Je hebt het beter dan ik.
Maar ik ken ook mensen die in een prijzig huis in een betere wijk wonen, maar goedkope kleding, telefoons hebben en alleen bij Aldi boodschappen doen.
Het is gewoon een stereotype-beeld, wat dus meestal op lang niet iedereen van toepassing isquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Naja, ik ben van mening dat veel miljonairs nog wel normaal zijn
Wij moeten het doen met 2 dorstige auto'squote:Op donderdag 4 juli 2013 17:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Weet ik veel, mij boeien auto's en hun merken niet zo veel
Maar ik weet wel dat ze zuinig rijden
Klopt! Vraag me af hoeveel miljonairs hij kent in dat dorp van 'mquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:29 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Het is gewoon een stereotype-beeld, wat dus meestal op lang niet iedereen van toepassing is
Klinkt duur ja, okay jij bent 2x zo rijk als ikquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wij moeten het doen met 2 dorstige auto's
BMW X5 en een Audi A6
Dure shit man
Tering zegquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wij moeten het doen met 2 dorstige auto's
BMW X5 en een Audi A6
Dure shit man
Ik heb het dan ook over mensen met een groot huis in een goede wijk maar met een zeer gedateerde lelijke inrichting. Ik kwam eens bij een vriend thuis voor het eerst en dacht echt: wat is dit.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Sja, Aldi en Lidl is niks mis mee.
Merkkleding hoeft niet super duur te zijn (Jack en Jones)
Telefoons hoeven ook niet duur te zijn om goed te zijn.
Maar ik geef die mensen groot gelijk
Ik ken er ook zo wel een paar alquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Klopt! Vraag me af hoeveel miljonairs hij kent in dat dorp van 'm
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar ik ga biertjes drinken want mijn lil bro is 16 geworden
GeVAliciteerdquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ken je die persoonlijk, of gewoon kennen van gezicht enzo?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:31 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik ken er ook zo wel een paar al
Ik ben rijk want ik ben gezond.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Klinkt duur ja, okay jij bent 2x zo rijk als ik
Geef me maar gelijk de helft van je zakgeld dan ofzo.
feliesquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Geef me die ¤5 dan, en is dat per dagquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik ben rijk want ik ben gezond.
Dat is voor mij nog het allerbelangrijkste.
En ik krijg ¤10,- zakgeld en ik werk zelf ook
Wil niet zo'n verwend kutkind worden
Jaarquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:32 schreef Spatieloos het volgende:
Spaar ook met 1,95% rente. In drie minuten heeft u het geregeld.
Als ze het over 1,95% rente hebben, is dat dan per jaar of per maand
Ik kan niet goed rekenen
Ach het zijn leuke auto'squote:Op donderdag 4 juli 2013 17:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tering zegIk snap mijn ouders ook niet.
Die dingen kun je tanken voor 150 euro
Oh, ja nu klopt het wel een beetje met mijn berekeningquote:
Eentje van school, en sommigen weet ik het gewoon van.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ken je die persoonlijk, of gewoon kennen van gezicht enzo?
In de weekquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geef me die ¤5 dan, en is dat per dag
okeayquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:33 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Eentje van school, en sommigen weet ik het gewoon van.
Oh nee ze wonen niet in dit dorp, maar ik ga in een kleine stad op school, en daar komt dat weer zo'n kakkerdorp ook heen enzo.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Klopt! Vraag me af hoeveel miljonairs hij kent in dat dorp van 'm
En jij kent ze allemaal zo goed dat je kan beoordelen of die mensen arrogant en uit de hoogte zijn?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh nee ze wonen niet in dit dorp, maar ik ga in een kleine stad op school, en daar komt dat weer zo'n kakkerdorp ook heen enzo.
Is niet niks. Maar aangezien jij niet verwend wil voelen, mag je best elke week 5 euro overmakenquote:
quote:
Sorrieee, ben niet zo veel met Whatsapp bezig meer..quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:35 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Waarom reageer jij niet op WhatsAap
Die zijn uber verwend. Ik krijg 17 per maand johquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik ken mensen die ¤50,- in de week krijgen dus niks verwend
Nee, ik moet ook mn uitgaan e.d kunnen bekostigen hequote:Op donderdag 4 juli 2013 17:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is niet niks. Maar aangezien jij niet verwend wil voelen, mag je best elke week 5 euro overmaken
Nooit meerquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sorrieee, ben niet zo veel met Whatsapp bezig meer..
Niet allemaal.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
En jij kent ze allemaal zo goed dat je kan beoordelen of die mensen arrogant en uit de hoogte zijn?
Owquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die zijn uber verwend. Ik krijg 17 per maand joh
Die mensen moeten echt klappen krijgenquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet allemaal.
Maar met 1 gezin gingen we uit eten, en ze hadden ons opgelicht voor geld met een scooter (gierig, en mijn moeder en die vrouw waren eerst goede vriendinnen)
Moesten wij, het arme gezin ook nog eens het eten betalen
En paar van die hockey meisjes zijn zo irritant en klinken heel arrogant.
Dan moet je maar wat harder werken, anders ben je wel een beetje te verwendquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee, ik moet ook mn uitgaan e.d kunnen bekostigen he
Kun je welquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ow
Sja daar kan ik verder niks aan doen
Hu, opgelicht met een scoota?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet allemaal.
Maar met 1 gezin gingen we uit eten, en ze hadden ons opgelicht voor geld met een scooter (gierig, en mijn moeder en die vrouw waren eerst goede vriendinnen)
Moesten wij, het arme gezin ook nog eens het eten betalen
En paar van die hockey meisjes zijn zo irritant en klinken heel arrogant.
Nee niet echt arm, maar vergeleken hun welquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kun je wel
[..]
Hu, opgelicht met een scoota?
Zijn jullie arm?
Nou niet echt, maar mijn moeder kiest nog steeds mijn kleding uitquote:
..quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou niet echt, maar mijn moeder kiest nog steeds mijn kleding uit![]()
Maar ja, ik hoef het tenminste niet te betalen
Neequote:
Ja, jij shopt nog vaker dan ikquote:
Ja laat je moeder nog kleding voor je kopen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou niet echt, maar mijn moeder kiest nog steeds mijn kleding uit![]()
Maar ja, ik hoef het tenminste niet te betalen
0 per maand ook goed?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die zijn uber verwend. Ik krijg 17 per maand joh
Zou dat misschien de reden zijn dat ik geen vriendin kan krijgen ?quote:
Nou, dan speel ik wel even de "aanstaande schoonzoon"quote:
Mijn laatste schoenen waren 70,- en ik had nog maar 45,-quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, jij shopt nog vaker dan ik
[..]
Ja laat je moeder nog kleding voor je kopen?
Ja, maar schoenen, en jassen nietquote:
Geen idee, post een paar foto's van je collectie dan, dan kunnen we oordelen of het ermee door kan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zou dat misschien de reden zijn dat ik geen vriendin kan krijgen ?
Ik ga maar eens wat kleding uitzoeken, en me moeder zou het vast wel betalen.
Arme Toto, hier kan ik gewoon echt niet tegen. Als ik miljonair was zou ik Toto 10 euro per week zakgeld geven, ondanks dat ik hem nauwelijks ken!quote:
Binnenkort misschien, nu heb ik geen zin! En meeste kleding is toch in de was.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:41 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Geen idee, post een paar foto's van je collectie dan, dan kunnen we oordelen of het ermee door kan.
Hoezo? Mijn ouders hebben het niet zo breed dus die gaan echt geen zakgeld geven, voor rijbewijs betalen etc. doen ze ook niet, kan simpelweg niet. M'n pa werkt zich wel de pleuris en dat heb ik 3 weken mogen ervaren vorig jaar toen ik daar vakantiewerk deed.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Arme Toto, hier kan ik gewoon echt niet tegen. Als ik miljonair was zou ik Toto 10 euro per week zakgeld geven, ondanks dat ik hem nauwelijks ken!
En basic witte shirts van Hema is ook niks mis meequote:Op donderdag 4 juli 2013 17:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Binnenkort misschien, nu heb ik geen zin! En meeste kleding is toch in de was.
Maar soms koop ik zelf ook wel eens een shirtje, en ik had zelf mijn schoenen uitgekozen.
Nee is niet goed.quote:
Snap m nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nou, dan speel ik wel even de "aanstaande schoonzoon"
hahaha, ik had gezien hoeveel schoenen hij had jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:40 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Mijn laatste schoenen waren 70,- en ik had nog maar 45,-
Toen gingen mijn ouders me dat geven omdat ze mijn broer zijn schoenencollectie ook vaak genoeg gefinancieerd hebben.
Sindsdien 2 nieuwe parenquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee is niet goed.
[..]
Snap m niet
[..]
hahaha, ik had gezien hoeveel schoenen hij had ja
Ja, ik zou je dan zakgeld geven omdat je ouders het niet kunnen doen. Alleen omdat ik me niet kan voorstellen om te leven zonder zakgeld.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoezo? Mijn ouders hebben het niet zo breed dus die gaan echt geen zakgeld geven, voor rijbewijs betalen etc. doen ze ook niet, kan simpelweg niet. M'n pa werkt zich wel de pleuris en dat heb ik 3 weken mogen ervaren vorig jaar toen ik daar vakantiewerk deed.
Dat heb ik dan weer niet, zou ik dat kopen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:43 schreef TienVingers het volgende:
[..]
En basic witte shirts van Hema is ook niks mis mee
Lol, als je wat wil bereiken moet je dat zelf doen, je ouders moeten je niet alles voorkauwen want dan sta je later ook niet op eigen benen (financieel gezien in ieder geval).quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, ik zou je dan zakgeld geven omdat je ouders het niet kunnen doen. Alleen omdat ik me niet kan voorstellen om te leven zonder zakgeld.
Heb je niet gewoon witte, grijze of zwarte t-shirts?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet, zou ik dat kopen?
Mijn "meisje" moet natuurlijk wel voldoende zakgeld beurenquote:
O, dat weet ik echt niet uit m'n hoofd.. Denk iets tegen de 10 aan ongeveerquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:44 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Hoeveel paar schoenen heb jij?
Ik nu 6, maar veel draag ik niet.
Nee, er staat altijd wel wat onbenulligs op!quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:45 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Heb je niet gewoon witte, grijze of zwarte t-shirts?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mijn "meisje" moet natuurlijk wel voldoende zakgeld beuren
Ik ga immers niet met paupers
even je pa en ma onder druk zetten zeg moar
Ik ben andersomquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:45 schreef zwerty het volgende:
Ik ben een sukkel voor de liefde :s koning in de discotheek :s
beetje rare tekst
Ik denk dat ik later prima op eigen been kan staan, en dat ook wel dankzij mijn spaarrekening. En het is toch gewoon fijn en handig als je zakgeld hebt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Lol, als je wat wil bereiken moet je dat zelf doen, je ouders moeten je niet alles voorkauwen want dan sta je later ook niet op eigen benen (financieel gezien in ieder geval).
Jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, er staat altijd wel wat onbenulligs op!
Of bedoel je dat er ook mee, dat er rare tekens/woorden op staan, zoals
Are you a player? (in het groen)
quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, ik zou je dan zakgeld geven omdat je ouders het niet kunnen doen. Alleen omdat ik me niet kan voorstellen om te leven zonder zakgeld.
Ik heb het dan ook over kinderen die alles krijgen. Rijbewijs, collegegeld, geld voor de boeken, alle kleren krijgen, etc. etc.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik denk dat ik later prima op eigen been kan staan, en dat ook wel dankzij mijn spaarrekening. En het is toch gewoon fijn en handig als je zakgeld hebt.
En wie heeft dat jou wijs gemaakt?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
de naam Ryan betekent 'kleine koning' !
ah vandaarquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
de naam Ryan betekent 'kleine koning' !
Wit is mooiquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vind er ook niks aan, maar maar helemaal zwart lijkt me ook saai.
Dat krijg ik jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over kinderen die alles krijgen. Rijbewijs, collegegeld, geld voor de boeken, alle kleren krijgen, etc. etc.
Mijn naam betekent op elke site weer wat andersquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Babybytes
http://www.babybytes.nl/namen/jongens/Ryan
Ik vind het heel sneu voor die anderen die dat niet krijgen maar ik ben blij dat ik het wel hebquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat krijg ik ja![]()
Nu voel ik me verwend
En ik kan niet goed tegen die oneerlijkheid dat ik dat wel krijg en anderen weer niet.
Wat nog meer dan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn naam betekent op elke site weer wat anders
Het is maar met wie je je vergelijkt, als je met een miljonair vergelijkt ben je ineens arm, maar met een alleenstaande moeder gezin met uitkering voel je je rijk/verwend, laat staan Afrikaantjes die een euro per dag verdienen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:51 schreef TienVingers het volgende:
Ik vind het heel sneu voor die anderen die dat niet krijgen maar ik ben blij dat ik het wel heb
Kan me er niet verwend door voelen want ik heb genoeg dingen niet die anderen wel hebben
Weet ik niet meer.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat nog meer dan?
Welke andere sites?
quote:
Kloptquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het is maar met wie je je vergelijkt, als je met een miljonair vergelijkt ben je ineens arm, maar met een alleenstaande moeder gezin met uitkering voel je je rijk/verwend, laat staan Afrikaantjes die een euro per dag verdienen.
Dit vind ik op http://www.jongensenmeisjesnamen.nlquote:
Ik voel wel echt verwend. Tis dat ik nog werk voor m'n geldquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:51 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik vind het heel sneu voor die anderen die dat niet krijgen maar ik ben blij dat ik het wel heb
Kan me er niet verwend door voelen want ik heb genoeg dingen niet die anderen wel hebben
Ik doe echt helemaal niksquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik voel wel echt verwend. Tis dat ik nog werk voor m'n geld
quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:55 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik doe echt helemaal niks
Ja eigenlijk ben ik best verwend
mijne ookquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
mijn naam betekent 'beschermer van de mensheid'
En je andere naam:quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
mijn naam betekent 'beschermer van de mensheid'
quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En je andere naam: [ afbeelding ]
En en Krabs: [ afbeelding ]
Conclusie, je bent een 'adellijke triomfantelijke beschermer van de mensheid' !
En dik, want ik vind dit: De betekenis van de naam is `geheel, allesomvattend`.quote:
ben vadsigquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En dik, want ik vind dit: De betekenis van de naam is `geheel, allesomvattend`.
Sorry, nee je bent niet dik!!
flegmatiek, indolent, inert, laks, lamlendig, langzaam, lijzig, log, loom, lui, passief, slepend, sloom, suf, traagzaam, vadsigquote:
Panasonicquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:02 schreef Spatieloos het volgende:
Hoe heet TV eigenlijk? Of is dat geheim?
Is geheim maar ik kom toch overal achterquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:02 schreef Spatieloos het volgende:
Hoe heet TV eigenlijk? Of is dat geheim?
Dag heerquote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hallo jongeman die op de zelfde uni zit als iemand die ik ken
Nee.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:06 schreef nodig het volgende:
[..]
hee lekkerbekje van me
alles weer kits?
kom overijsselquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Is er iemand die met mij wil voetballen in het mooie Drenthe?
Is te overbruggenquote:
kom chillen bij de hunebedden in drouwen danquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Is er iemand die met mij wil voetballen in het mooie Drenthe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |