Oh, ja nu klopt het wel een beetje met mijn berekeningquote:
Eentje van school, en sommigen weet ik het gewoon van.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ken je die persoonlijk, of gewoon kennen van gezicht enzo?
In de weekquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geef me die ¤5 dan, en is dat per dag
okeayquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:33 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Eentje van school, en sommigen weet ik het gewoon van.
Oh nee ze wonen niet in dit dorp, maar ik ga in een kleine stad op school, en daar komt dat weer zo'n kakkerdorp ook heen enzo.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Klopt! Vraag me af hoeveel miljonairs hij kent in dat dorp van 'm
En jij kent ze allemaal zo goed dat je kan beoordelen of die mensen arrogant en uit de hoogte zijn?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh nee ze wonen niet in dit dorp, maar ik ga in een kleine stad op school, en daar komt dat weer zo'n kakkerdorp ook heen enzo.
Is niet niks. Maar aangezien jij niet verwend wil voelen, mag je best elke week 5 euro overmakenquote:
quote:
Sorrieee, ben niet zo veel met Whatsapp bezig meer..quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:35 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Waarom reageer jij niet op WhatsAap
Die zijn uber verwend. Ik krijg 17 per maand johquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik ken mensen die ¤50,- in de week krijgen dus niks verwend
Nee, ik moet ook mn uitgaan e.d kunnen bekostigen hequote:Op donderdag 4 juli 2013 17:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is niet niks. Maar aangezien jij niet verwend wil voelen, mag je best elke week 5 euro overmaken
Nooit meerquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sorrieee, ben niet zo veel met Whatsapp bezig meer..
Niet allemaal.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
En jij kent ze allemaal zo goed dat je kan beoordelen of die mensen arrogant en uit de hoogte zijn?
Owquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die zijn uber verwend. Ik krijg 17 per maand joh
Die mensen moeten echt klappen krijgenquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet allemaal.
Maar met 1 gezin gingen we uit eten, en ze hadden ons opgelicht voor geld met een scooter (gierig, en mijn moeder en die vrouw waren eerst goede vriendinnen)
Moesten wij, het arme gezin ook nog eens het eten betalen
En paar van die hockey meisjes zijn zo irritant en klinken heel arrogant.
Dan moet je maar wat harder werken, anders ben je wel een beetje te verwendquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee, ik moet ook mn uitgaan e.d kunnen bekostigen he
Kun je welquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ow
Sja daar kan ik verder niks aan doen
Hu, opgelicht met een scoota?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet allemaal.
Maar met 1 gezin gingen we uit eten, en ze hadden ons opgelicht voor geld met een scooter (gierig, en mijn moeder en die vrouw waren eerst goede vriendinnen)
Moesten wij, het arme gezin ook nog eens het eten betalen
En paar van die hockey meisjes zijn zo irritant en klinken heel arrogant.
Nee niet echt arm, maar vergeleken hun welquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kun je wel
[..]
Hu, opgelicht met een scoota?
Zijn jullie arm?
Nou niet echt, maar mijn moeder kiest nog steeds mijn kleding uitquote:
..quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou niet echt, maar mijn moeder kiest nog steeds mijn kleding uit![]()
Maar ja, ik hoef het tenminste niet te betalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |