Het is gewoon een stereotype-beeld, wat dus meestal op lang niet iedereen van toepassing isquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Naja, ik ben van mening dat veel miljonairs nog wel normaal zijn
Wij moeten het doen met 2 dorstige auto'squote:Op donderdag 4 juli 2013 17:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Weet ik veel, mij boeien auto's en hun merken niet zo veel
Maar ik weet wel dat ze zuinig rijden
Klopt! Vraag me af hoeveel miljonairs hij kent in dat dorp van 'mquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:29 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Het is gewoon een stereotype-beeld, wat dus meestal op lang niet iedereen van toepassing is
Klinkt duur ja, okay jij bent 2x zo rijk als ikquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wij moeten het doen met 2 dorstige auto's
BMW X5 en een Audi A6
Dure shit man
Tering zegquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wij moeten het doen met 2 dorstige auto's
BMW X5 en een Audi A6
Dure shit man
Ik heb het dan ook over mensen met een groot huis in een goede wijk maar met een zeer gedateerde lelijke inrichting. Ik kwam eens bij een vriend thuis voor het eerst en dacht echt: wat is dit.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Sja, Aldi en Lidl is niks mis mee.
Merkkleding hoeft niet super duur te zijn (Jack en Jones)
Telefoons hoeven ook niet duur te zijn om goed te zijn.
Maar ik geef die mensen groot gelijk
Ik ken er ook zo wel een paar alquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Klopt! Vraag me af hoeveel miljonairs hij kent in dat dorp van 'm
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar ik ga biertjes drinken want mijn lil bro is 16 geworden
GeVAliciteerdquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ken je die persoonlijk, of gewoon kennen van gezicht enzo?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:31 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik ken er ook zo wel een paar al
Ik ben rijk want ik ben gezond.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Klinkt duur ja, okay jij bent 2x zo rijk als ik
Geef me maar gelijk de helft van je zakgeld dan ofzo.
feliesquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Geef me die ¤5 dan, en is dat per dagquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik ben rijk want ik ben gezond.
Dat is voor mij nog het allerbelangrijkste.
En ik krijg ¤10,- zakgeld en ik werk zelf ook
Wil niet zo'n verwend kutkind worden
Jaarquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:32 schreef Spatieloos het volgende:
Spaar ook met 1,95% rente. In drie minuten heeft u het geregeld.
Als ze het over 1,95% rente hebben, is dat dan per jaar of per maand
Ik kan niet goed rekenen
Ach het zijn leuke auto'squote:Op donderdag 4 juli 2013 17:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tering zegIk snap mijn ouders ook niet.
Die dingen kun je tanken voor 150 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |