Mensen met miljoenen overleven het ook wel weer zonder bedrijfquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:22 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja, er zitten natuurlijk ook nadelen aan.
En ik denk dat je er ook te makkelijk van wordt, zie later dan maar eens te overleven bijvoorbeeld als je ouders failliet gaan.
Ik woon in een 1 onder 1 kap met twee auto's voor de deur, dus we kunnen wel stellen dat ik het slecht hebquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:23 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Weet ik niet
Heb je het slecht nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Niet als al hun geld opraaktquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mensen met miljoenen overleven het ook wel weer zonder bedrijf
Miljonairs zoals BN'ers? Ja die zijn 9 van de 10 keer arrogant..quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Op de paar miljonairs die ik ken en dat men rijker wordt door gierigheid.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik woon in een 1 onder 1 kap met twee auto's voor de deur, dus we kunnen wel stellen dat ik het slecht hebHa, wij hebben 3 auto's!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Lijkt me knapquote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ha, wij hebben 3 auto's!!!
Wat voor auto's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Nee, mensen die ik in het echt ken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Miljonairs zoals BN'ers? Ja die zijn 9 van de 10 keer arrogant..
Als het fout gaat met een vrij groot bedrijf (geen eenmanszaak iig) kan het hard gaan hoor. Heel hard.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lijkt me knap
Naja ligt er ook aan hoeveel miljoen ze hebben en wat hun leefgewoontes zijn natuurlijk.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik woon in een 1 onder 1 kap met twee auto's voor de deur, dus we kunnen wel stellen dat ik het slecht hebJe hebt het beter dan ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik ken ook mensen die in een prijzig huis in een betere wijk wonen, maar goedkope kleding, telefoons hebben en alleen bij Aldi boodschappen doen.
quote:
Weet ik veel, mij boeien auto's en hun merken niet zo veelquote:
Schulden kunnen flink oplopen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lijkt me knap
Naja ligt er ook aan hoeveel miljoen ze hebben en wat hun leefgewoontes zijn natuurlijk.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Weet ik veel, mij boeien auto's en hun merken niet zo veel
Maar ik weet wel dat ze zuinig rijden
quote:
Naja, ik ben van mening dat veel miljonairs nog wel normaal zijnquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, mensen die ik in het echt ken.
Maar nu je het zegt, BN'ers ja, die zijn ook arrogant!
Als je met een schuld zit en je een faillissement niet aan ziet komen zeker.. Maar ik snap jouw punt wel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als het fout gaat met een vrij groot bedrijf (geen eenmanszaak iig) kan het hard gaan hoor. Heel hard.
Sja, Aldi en Lidl is niks mis mee.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:27 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Je hebt het beter dan ik.
Maar ik ken ook mensen die in een prijzig huis in een betere wijk wonen, maar goedkope kleding, telefoons hebben en alleen bij Aldi boodschappen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |