Alles zelf ja, ook rijles en zo hoor, ik krijg echt niks extra's van m'n ouders maar die kunnen dat ook gewoon allemaal niet betalen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moet je alles zelf betalen dan?
Waar ga je werken?
Mag ik pas in september aanvragen en ik heb nu al geen geldquote:
Je wordt er wel zelfstandig van.. Maar als je geen geld hebt wel zuur..quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Alles zelf ja, ook rijles en zo hoor, ik krijg echt niks extra's van m'n ouders maar die kunnen dat ook gewoon allemaal niet betalen.
Nee, als ik wat wil bereiken moet ik het op eigen kracht doen.
[..]
Mag ik pas in september aanvragen en ik heb nu al geen geld
Ik heb wel geldquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Alles zelf ja, ook rijles en zo hoor, ik krijg echt niks extra's van m'n ouders maar die kunnen dat ook gewoon allemaal niet betalen.
Nee, als ik wat wil bereiken moet ik het op eigen kracht doen.
[..]
Mag ik pas in september aanvragen en ik heb nu al geen geld
Ja en ja, maar goed, als ik dan vrije tijd en geld heb ga ik ook mooi interrailen of zo.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je wordt er wel zelfstandig van.. Maar als je geen geld hebt wel zuur..
Beterquote:
ditquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:18 schreef TienVingers het volgende:
Ik wou dat mijn ouders miljonairs waren
Hoeveel denk jij nog te verdienen dan? Als je school moet betalen én op vakantie. Dat zijn niet bepaald goedkope dingenquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja en ja, maar goed, als ik dan vrije tijd en geld heb ga ik ook mooi interrailen of zo.
[..]
Beter
School betalen? Ik zeg net dat ik pas volgend jaar begin in Augustus/september, kortom een jaar om te werkenquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoeveel denk jij nog te verdienen dan? Als je school moet betalen én op vakantie. Dat zijn niet bepaald goedkope dingen
Het is crisis en dan komen zulke mensen aankakkenquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:19 schreef Toto69 het volgende:
Oh ja, ik kreeg 2 domme tijdschriftjes in m'n handen gedrukt door een oud vrouwtje, moest ik maar eens gaan lezen of zo.
En ik ben tien minuten aan de praat gehouden door zo'n gozer van een of ander wezenfonds of zo, of ik wel even donateur wilde worden want ik kon dat geld vast wel missen.
OOOOH, verkeerd gelezenquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
School betalen? Ik zeg net dat ik pas volgend jaar begin in Augustus/september, kortom een jaar om te werken
Ik niet, dan waren ze waarschijnlijk veel minder lief, hebzuchtig en kakkerig en arrogant of weet ik veel wat.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:18 schreef TienVingers het volgende:
Ik wou dat mijn ouders miljonairs waren
Mensen die dit beeld hebben van miljonairsquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik niet, dan waren ze waarschijnlijk veel minder lief, hebzuchtig en kakkerig en arrogant of weet ik veel wat.
Ik wil liever dat mijn broer miljonair wordt en mij geld geeft later
Ik ben al lid van BNNquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:20 schreef TienVingers het volgende:
Ik word in Amsterdam altijd aangehouden door BNN en nog meer andere dingen om leden te werven.
Ja, er zitten natuurlijk ook nadelen aan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik niet, dan waren ze waarschijnlijk veel minder lief, hebzuchtig en kakkerig en arrogant of weet ik veel wat.
Ik wil liever dat mijn broer miljonair wordt en mij geld geeft later
Misschien een beetje overdreven ja, maar de kans dat miljonairs hebzuchtig en egoïstisch zijn is groter dan bij mensen met minder geld.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mensen die dit beeld hebben van miljonairs
Mijn vader zn bedrijf is in '08 failliet gegaan, telt dat ook?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:22 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja, er zitten natuurlijk ook nadelen aan.
En ik denk dat je er ook te makkelijk van wordt, zie later dan maar eens te overleven bijvoorbeeld als je ouders failliet gaan.
Waar/op wie baseer jij dat op?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Misschien een beetje overdreven ja, maar de kans dat miljonairs hebzuchtig en egoïstisch zijn is groter dan bij mensen met minder geld.
Weet ik nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mijn vader zn bedrijf is in '08 failliet gegaan, telt dat ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |