Zo gaat datquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:28 schreef AdoraBelle het volgende:
Wel irritant, die lapo's. Ik kon niet eens meer m'n post editen want het topic zat op slot.
Komende week wordt het mooi weer, het is altijd mooi weer tijdens mijn examens.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is zeker waar
Nu is de oogst van de druiven uit de tuin verpest enzo
Oh, daar heb ik mijn 28w spaarlamp voor. Dan is het meteen zonnig in mijn kamer en ben ik ook van mijn winterdepressie afquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:30 schreef TienVingers het volgende:
Het is al tijden niet zo zonnig geweest in mijn kamertje
Ik zal het onthouden, en als dan iemand vraagt, waar is die sergeant gozer, dan zeg ik. Hij is naar Griekenland, en dan ben ik een held!quote:
Daar zal het ongetwijfeld warm zijnquote:
Je doet een uur over 2,5km? Oh dearquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:31 schreef Toto69 het volgende:
Lekker voor niks naar Zwolle geweest, echt altijd fijn joh.
13.15 aangekomen in Zwolle, moest er voor 15.00 zijn dus.
Ik had de route uitgestippeld en kwam na dik een uur lopen aan bij het Deltion. Dus ik vragen: "Is dhr. blabla er?" "Nee, die zit op de andere locatie, das nog wel een uurtje lopen vanaf hier.."
Lekker danquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:31 schreef Toto69 het volgende:
Lekker voor niks naar Zwolle geweest, echt altijd fijn joh.
13.15 aangekomen in Zwolle, moest er voor 15.00 zijn dus.
Ik had de route uitgestippeld en kwam na dik een uur lopen aan bij het Deltion. Dus ik vragen: "Is dhr. blabla er?" "Nee, die zit op de andere locatie, das nog wel een uurtje lopen vanaf hier.."
Met vrindenquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:31 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Voor hoe lang? Met vrienden of met je ouders?
2,5 was blijkbaar het dubbelequote:Op donderdag 4 juli 2013 16:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je doet een uur over 2,5km? Oh dear
Maar goed, logisch wel dat je baalt natuurlijk
Net thuisquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:32 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Lekker dan
Ben je nu nog in Zwolle?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden, en als dan iemand vraagt, waar is die sergeant gozer, dan zeg ik. Hij is naar Griekenland, en dan ben ik een held!
Waardeloos. Vouwfiets in de trein de volgende keerquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
2,5 was blijkbaar het dubbele
[..]
Net thuis
Yepquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waardeloos. Vouwfiets in de trein de volgende keer
Te warm jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:35 schreef TienVingers het volgende:
Weeroverzicht komende 14 dagen zegt dat het alleen maar beter wordt vanaf nu
Nee, boven de 26 hoeft van mij ook absoluut niet neequote:Op donderdag 4 juli 2013 16:36 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Gewoon lekker, niks boven 26 graden.
Als de zon maar schijnt kan mijn dag al niet meer stukquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, boven de 26 hoeft van mij ook absoluut niet nee
Ik moet er niet aan denkenquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
30 graden, lekker bakken met vrinden aan het zwembad
Ik hou niet zo van heel warm weerquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:38 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Als de zon maar schijnt kan mijn dag al niet meer stuk
Ze houden de spanning erin op deze manierquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:39 schreef Rezania het volgende:
Die universiteiten blijven maar zooi sturen, hoezo sturen ze niet gewoon alles in één keer?
Vrienden zijn wel heel eng jaquote:
Ik vind het wel lekker als je gewoon alles open kan zetten en tot laat in de avond buiten kan zitten.quote:
Ik bedoel meer dat warme weer en dan op het strand liggen. Ik zou levend verbranden manquote:
Ja, dat is ook wel lekkerquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:42 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker als je gewoon alles open kan zetten en tot laat in de avond buiten kan zitten.
Ben je sproetig?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat warme weer en dan op het strand liggen. Ik zou levend verbranden man
Nou spannend joh, het gaat toch allemaal over introductieweken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze houden de spanning erin op deze manier
Nee, maar ik heb een nogal witte huid zeg maar. Zelfs met factor 50+ verbrand ik snelquote:
Ja, ongelooflijk spannend dus. Misschien ga je wel op kampquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou spannend joh, het gaat toch allemaal over introductieweken.
Oh, jij bent al aardig ingeburgerd dusquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb een nogal witte huid zeg maar. Zelfs met factor 50+ verbrand ik snel
Mijn vader is dan ook Britsquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, jij bent al aardig ingeburgerd dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |