Yepquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waardeloos. Vouwfiets in de trein de volgende keer
Te warm jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:35 schreef TienVingers het volgende:
Weeroverzicht komende 14 dagen zegt dat het alleen maar beter wordt vanaf nu
Nee, boven de 26 hoeft van mij ook absoluut niet neequote:Op donderdag 4 juli 2013 16:36 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Gewoon lekker, niks boven 26 graden.
Als de zon maar schijnt kan mijn dag al niet meer stukquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, boven de 26 hoeft van mij ook absoluut niet nee
Ik moet er niet aan denkenquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
30 graden, lekker bakken met vrinden aan het zwembad
Ik hou niet zo van heel warm weerquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:38 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Als de zon maar schijnt kan mijn dag al niet meer stuk
Ze houden de spanning erin op deze manierquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:39 schreef Rezania het volgende:
Die universiteiten blijven maar zooi sturen, hoezo sturen ze niet gewoon alles in één keer?
Vrienden zijn wel heel eng jaquote:
Ik vind het wel lekker als je gewoon alles open kan zetten en tot laat in de avond buiten kan zitten.quote:
Ik bedoel meer dat warme weer en dan op het strand liggen. Ik zou levend verbranden manquote:
Ja, dat is ook wel lekkerquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:42 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker als je gewoon alles open kan zetten en tot laat in de avond buiten kan zitten.
Ben je sproetig?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat warme weer en dan op het strand liggen. Ik zou levend verbranden man
Nou spannend joh, het gaat toch allemaal over introductieweken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze houden de spanning erin op deze manier
Nee, maar ik heb een nogal witte huid zeg maar. Zelfs met factor 50+ verbrand ik snelquote:
Ja, ongelooflijk spannend dus. Misschien ga je wel op kampquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou spannend joh, het gaat toch allemaal over introductieweken.
Oh, jij bent al aardig ingeburgerd dusquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb een nogal witte huid zeg maar. Zelfs met factor 50+ verbrand ik snel
Mijn vader is dan ook Britsquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, jij bent al aardig ingeburgerd dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |