Nee, gelukkig niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ongelooflijk spannend dus. Misschien ga je wel op kamp
Succesquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:50 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat weer aan het werk kinderen. Tot vanavond
quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:50 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat weer aan het werk kinderen. Tot vanavond
Wees blij dat je iets te doen hebt, voel toch een stuk beter dan elke dag 15 uur per dag internetten en niksen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:54 schreef Taexon het volgende:
Gvd dienst duurt vandaag gewoon 11 uurpleh pleh!
Dat wel maar het is nou niet het makkelijkste werk om 11 uur fysiek en mentaal zwaar bezig te zijn.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wees blij dat je iets te doen hebt, voel toch een stuk beter dan elke dag 15 uur per dag internetten en niksen?
Nog even doorzetten dan maar.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:02 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat wel maar het is nou niet het makkelijkste werk om 11 uur fysiek en mentaal zwaar bezig te zijn.
En als ik niet had gewild had ik iemand anders deze vlucht kunnen geven maar dat vind ik weer zielig
Ach verdient zo wel heerlijk
Wat voor werk doe je dan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:02 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat wel maar het is nou niet het makkelijkste werk om 11 uur fysiek en mentaal zwaar bezig te zijn.
En als ik niet had gewild had ik iemand anders deze vlucht kunnen geven maar dat vind ik weer zielig
Ach verdient zo wel heerlijk
Jordy.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe normaal, anders stuur ik Jordy het Hondje op je af.
Nee. Want?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:05 schreef Toto69 het volgende:
Etsu ken jij ook mensen uit het 3e of 4e jaar op jouw uni?
Schat, de uni is groot, met duizenden studenten verspreid over tientallen studies.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik bedacht me net in de trein dat ik iemand op de uni van Grunn ken
Ja dat snap ik wel, maar ik weet toevallig ook wel welke studierichting ze doet en hoe oud ze is etc dus misschien kende je haar wel op de één of andere manierquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Schat, de uni is groot, met duizenden studenten verspreid over tientallen studies.
oke! lijkt me wel leuk werkquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Beveiliging op schiphol, in/rondom het vliegtuig voor een Amerikaanse maatschappij
Waarom ga je niet met de bus vanaf het station naar het Deltion dan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:31 schreef Toto69 het volgende:
Lekker voor niks naar Zwolle geweest, echt altijd fijn joh.
13.15 aangekomen in Zwolle, moest er voor 15.00 zijn dus.
Ik had de route uitgestippeld en kwam na dik een uur lopen aan bij het Deltion. Dus ik vragen: "Is dhr. blabla er?" "Nee, die zit op de andere locatie, das nog wel een uurtje lopen vanaf hier.."
Ik moest naar het Deltion aan de bagijnesingel ofzoietsquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom ga je niet met de bus vanaf het station naar het Deltion dan?
Die bestaan wel hier, maar nee dat ben ik nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
oke! lijkt me wel leuk werk
Ben je een soort incognito passagier die ingrijpt als een vliegtuig wordt gekaapt
Wat voor opleiding moet je daar voor doen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Die bestaan wel hier, maar nee dat ben ik nietdoe alleen de vliegtuigen aan de grond vanaf de landing totdat ze weee in de lucht zijn
En ja is echt heel leuk werk, alles doorzoeken in het vliegtuig en dergelijke
Niet naar deltion college?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik moest naar het Deltion aan de bagijnesingel ofzoiets
Beveiliging (2)en nog een bepaalde cursus die je alleen via dit bedrijf kan krijgen, en ja verdient heel leukquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat voor opleiding moet je daar voor doen?
Verdient het een beetje leuk?
Deltion Sprint Lyceum?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik moest naar het Deltion aan de bagijnesingel ofzoiets
Oo, klagen!quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
locatie sprint lyceum, lekker 2 uur voor niks gelopen
Had je vooraf geen adres gekregen of dacht je gewoon 'oh ik moet naar het Deltion dan ga ik wel naar het hoofdgebouw' ?quote:
Ja inderdaadquote:
Doeiquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
Beveiliging (2)en nog een bepaalde cursus die je alleen via dit bedrijf kan krijgen, en ja verdient heel leuk
Telefoon bijna leeg dus interner gaat uit doei doei
Dat laatste. Geen info gekregen over welke locatie.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:14 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Had je vooraf geen adres gekregen of dacht je gewoon 'oh ik moet naar het Deltion dan ga ik wel naar het hoofdgebouw' ?
werken/reizen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja inderdaadgelukkig ga ik niet naar het deltion.
Ga sowieso pas volgend jaar aan hbo beginnen, eerst een gap year nemen en werken/reizen
ja is wel handig om een leuk bedrag op je rekening te hebben als je aan hbo begint hé, al die boeken etc.quote:
Is dat reizen niet te duur, waar ga je heen? Groningen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja is wel handig om een leuk bedrag op je rekening te hebben als je aan hbo begint hé, al die boeken etc.
Moet je alles zelf betalen dan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja is wel handig om een leuk bedrag op je rekening te hebben als je aan hbo begint hé, al die boeken etc.
Stufi!quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zwolle, OV kaart dan hequote:Op donderdag 4 juli 2013 17:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is dat reizen niet te duur, waar ga je heen? Groningen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |