Neequote:
Ja, jij shopt nog vaker dan ikquote:
Ja laat je moeder nog kleding voor je kopen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou niet echt, maar mijn moeder kiest nog steeds mijn kleding uit![]()
Maar ja, ik hoef het tenminste niet te betalen
0 per maand ook goed?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die zijn uber verwend. Ik krijg 17 per maand joh
Zou dat misschien de reden zijn dat ik geen vriendin kan krijgen ?quote:
Nou, dan speel ik wel even de "aanstaande schoonzoon"quote:
Mijn laatste schoenen waren 70,- en ik had nog maar 45,-quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, jij shopt nog vaker dan ik
[..]
Ja laat je moeder nog kleding voor je kopen?
Ja, maar schoenen, en jassen nietquote:
Geen idee, post een paar foto's van je collectie dan, dan kunnen we oordelen of het ermee door kan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zou dat misschien de reden zijn dat ik geen vriendin kan krijgen ?
Ik ga maar eens wat kleding uitzoeken, en me moeder zou het vast wel betalen.
Arme Toto, hier kan ik gewoon echt niet tegen. Als ik miljonair was zou ik Toto 10 euro per week zakgeld geven, ondanks dat ik hem nauwelijks ken!quote:
Binnenkort misschien, nu heb ik geen zin! En meeste kleding is toch in de was.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:41 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Geen idee, post een paar foto's van je collectie dan, dan kunnen we oordelen of het ermee door kan.
Hoezo? Mijn ouders hebben het niet zo breed dus die gaan echt geen zakgeld geven, voor rijbewijs betalen etc. doen ze ook niet, kan simpelweg niet. M'n pa werkt zich wel de pleuris en dat heb ik 3 weken mogen ervaren vorig jaar toen ik daar vakantiewerk deed.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Arme Toto, hier kan ik gewoon echt niet tegen. Als ik miljonair was zou ik Toto 10 euro per week zakgeld geven, ondanks dat ik hem nauwelijks ken!
En basic witte shirts van Hema is ook niks mis meequote:Op donderdag 4 juli 2013 17:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Binnenkort misschien, nu heb ik geen zin! En meeste kleding is toch in de was.
Maar soms koop ik zelf ook wel eens een shirtje, en ik had zelf mijn schoenen uitgekozen.
Nee is niet goed.quote:
Snap m nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nou, dan speel ik wel even de "aanstaande schoonzoon"
hahaha, ik had gezien hoeveel schoenen hij had jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:40 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Mijn laatste schoenen waren 70,- en ik had nog maar 45,-
Toen gingen mijn ouders me dat geven omdat ze mijn broer zijn schoenencollectie ook vaak genoeg gefinancieerd hebben.
Sindsdien 2 nieuwe parenquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee is niet goed.
[..]
Snap m niet
[..]
hahaha, ik had gezien hoeveel schoenen hij had ja
Ja, ik zou je dan zakgeld geven omdat je ouders het niet kunnen doen. Alleen omdat ik me niet kan voorstellen om te leven zonder zakgeld.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoezo? Mijn ouders hebben het niet zo breed dus die gaan echt geen zakgeld geven, voor rijbewijs betalen etc. doen ze ook niet, kan simpelweg niet. M'n pa werkt zich wel de pleuris en dat heb ik 3 weken mogen ervaren vorig jaar toen ik daar vakantiewerk deed.
Dat heb ik dan weer niet, zou ik dat kopen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:43 schreef TienVingers het volgende:
[..]
En basic witte shirts van Hema is ook niks mis mee
Lol, als je wat wil bereiken moet je dat zelf doen, je ouders moeten je niet alles voorkauwen want dan sta je later ook niet op eigen benen (financieel gezien in ieder geval).quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, ik zou je dan zakgeld geven omdat je ouders het niet kunnen doen. Alleen omdat ik me niet kan voorstellen om te leven zonder zakgeld.
Heb je niet gewoon witte, grijze of zwarte t-shirts?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet, zou ik dat kopen?
Mijn "meisje" moet natuurlijk wel voldoende zakgeld beurenquote:
O, dat weet ik echt niet uit m'n hoofd.. Denk iets tegen de 10 aan ongeveerquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:44 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Hoeveel paar schoenen heb jij?
Ik nu 6, maar veel draag ik niet.
Nee, er staat altijd wel wat onbenulligs op!quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:45 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Heb je niet gewoon witte, grijze of zwarte t-shirts?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mijn "meisje" moet natuurlijk wel voldoende zakgeld beuren
Ik ga immers niet met paupers
even je pa en ma onder druk zetten zeg moar
Ik ben andersomquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:45 schreef zwerty het volgende:
Ik ben een sukkel voor de liefde :s koning in de discotheek :s
beetje rare tekst
Ik denk dat ik later prima op eigen been kan staan, en dat ook wel dankzij mijn spaarrekening. En het is toch gewoon fijn en handig als je zakgeld hebt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Lol, als je wat wil bereiken moet je dat zelf doen, je ouders moeten je niet alles voorkauwen want dan sta je later ook niet op eigen benen (financieel gezien in ieder geval).
Jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, er staat altijd wel wat onbenulligs op!
Of bedoel je dat er ook mee, dat er rare tekens/woorden op staan, zoals
Are you a player? (in het groen)
quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, ik zou je dan zakgeld geven omdat je ouders het niet kunnen doen. Alleen omdat ik me niet kan voorstellen om te leven zonder zakgeld.
Ik heb het dan ook over kinderen die alles krijgen. Rijbewijs, collegegeld, geld voor de boeken, alle kleren krijgen, etc. etc.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik denk dat ik later prima op eigen been kan staan, en dat ook wel dankzij mijn spaarrekening. En het is toch gewoon fijn en handig als je zakgeld hebt.
En wie heeft dat jou wijs gemaakt?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
de naam Ryan betekent 'kleine koning' !
ah vandaarquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
de naam Ryan betekent 'kleine koning' !
Wit is mooiquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vind er ook niks aan, maar maar helemaal zwart lijkt me ook saai.
Dat krijg ik jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over kinderen die alles krijgen. Rijbewijs, collegegeld, geld voor de boeken, alle kleren krijgen, etc. etc.
Mijn naam betekent op elke site weer wat andersquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Babybytes
http://www.babybytes.nl/namen/jongens/Ryan
Ik vind het heel sneu voor die anderen die dat niet krijgen maar ik ben blij dat ik het wel hebquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat krijg ik ja![]()
Nu voel ik me verwend
En ik kan niet goed tegen die oneerlijkheid dat ik dat wel krijg en anderen weer niet.
Wat nog meer dan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn naam betekent op elke site weer wat anders
Het is maar met wie je je vergelijkt, als je met een miljonair vergelijkt ben je ineens arm, maar met een alleenstaande moeder gezin met uitkering voel je je rijk/verwend, laat staan Afrikaantjes die een euro per dag verdienen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:51 schreef TienVingers het volgende:
Ik vind het heel sneu voor die anderen die dat niet krijgen maar ik ben blij dat ik het wel heb
Kan me er niet verwend door voelen want ik heb genoeg dingen niet die anderen wel hebben
Weet ik niet meer.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat nog meer dan?
Welke andere sites?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |