SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De NIEUWE meet wordt 6 juli (ovb). We gaan lasergamen of bowlen in omgeving Arnhem.quote:20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
Quicky
De kandidaten zijn al bekend, alsnog zin om mee te gaan? Aanmelden kan bij Tamashii. Tamashii@fok.nl of dm/pm.
quote:Op zondag 30 juni 2013 23:55 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Denk dat Fax liever heeft dat jij zijn kant opkomt, iets met pooltafel...
ik ook al... maar ik dacht 5 min.... enzoquote:
Naar praag op vakantiequote:Op zondag 30 juni 2013 23:55 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik probeer maar niet te denken aan komend jaar. Want dan gaat ze misschien naar Praag op stage en daarna afgestudeerd en dan wil ze er wonen.
Jouw ultieme fantasie?quote:
ja iets met stok en ballenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het gaat over een pooltafel en de vrouwen komen er massaal op af.
Trustequote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 00:00 schreef Fascination het volgende:
Biljarten, snooker, poolen: één pot nat voor me.
Inb4 één pot nat hihaho.
Wat ik toch allemaal over jou heb gehoord.quote:
Vertelquote:Op maandag 1 juli 2013 00:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat ik toch allemaal over jou heb gehoord.!
Je hebt een striptease gegeven op een pooltafel of zo.quote:
oh, dat kan ik me niet echt meer herinnerenquote:Op maandag 1 juli 2013 00:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt een striptease gegeven op een pooltafel of zo.!
Wut?quote:Op maandag 1 juli 2013 00:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt een striptease gegeven op een pooltafel of zo.!
Haha, was ook maar een grapje.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:06 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
oh, dat kan ik me niet echt meer herinneren
Haha, kan heb volgensmij nog nooit iets anders gedaan op een pooltafel dan poolenquote:Op maandag 1 juli 2013 00:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, was ook maar een grapje.Maar het feit dat je het niet meteen ontkent, zegt toch wel iets.
Ken het niet eensquote:Op maandag 1 juli 2013 00:10 schreef Fascination het volgende:
Jullie houden wel van Sinead toch? Werd net uitgelachen om m'n bejaardenmuzieksmaak.
Niks mis meequote:Op maandag 1 juli 2013 00:10 schreef Fascination het volgende:
Jullie houden wel van Sinead toch? Werd net uitgelachen om m'n bejaardenmuzieksmaak.
Kill me now.quote:
Ken zelf ook niet zo veelquote:Op maandag 1 juli 2013 00:12 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ken het ook nietMaar dat is niet zo bijzonder.
Trustequote:Op maandag 1 juli 2013 00:13 schreef Vansschoen het volgende:
Ik ga in bed liggenlekker boek lezen nog.
Slaap lekker
Ja, vind je dat goed?quote:
Was er afgelopen weekquote:Op zondag 30 juni 2013 23:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Moest jij nog deze kant opkomen of was dat klaar?
Hoiquote:
Yes, sweetiedarling.quote:
Hoe was Parkpop?quote:
Truste vinquote:Op maandag 1 juli 2013 00:20 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga een poging tot slapen doen in deze hitte
Trusten
Juistquote:
Nice! Nachtmens dus?quote:Op maandag 1 juli 2013 00:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Juist, duidelijk
. Ja nog wakker, net klaar met werken
.
Wat was je favo optreden?quote:
Meestal wel, behalve als ik ochtenddienst heb, dan lig ik er om 22 uur inquote:
Ik denk dat ik alleen Monomyth had kunnen waarderen, maar dat is in het genre ook maar een matige band als je het mij vraagt...quote:
Echt, he.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik alleen Monomyth had kunnen waarderen, maar dat is in het genre ook maar een matige band als je het mij vraagt...
Valt me trouwens op hoeveel mensen Sinead niet kennen ....
Toch wel Sinead, maar ik vond het vanaf 6 uur allemaal goed.quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 00:36 schreef Fascination het volgende:
Faxie, zal ik eens erotisch getinte foto's van je maken in een spannende setting?
Nee, ik ben gewoon een gekkie.quote:
Moet nog een beetje geheim blijven, omdat ik de foto's in kpd ga posten natuurlijk, he.quote:
Owja natuurlijkquote:Op maandag 1 juli 2013 00:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Moet nog een beetje geheim blijven, omdat ik de foto's in kpd ga posten natuurlijk, he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Hjb, ga je koffie drinken en doe wat je gevraagd wordt.. Je hebt Tamashii niet voor je, kom nou zegquote:
Nieuw bed, kut geslapen. .. hier gaat iets niet goed hoorquote:Op maandag 1 juli 2013 09:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goedemorgen dqud
Nou, schitterend. Ik heb mij toch kut geslapen
Ik kon niet op mijn rechter zij liggen, deed pijnquote:Op maandag 1 juli 2013 09:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nieuw bed, kut geslapen. .. hier gaat iets niet goed hoor
Doe je je oefeningetjes wel mien jongquote:Op maandag 1 juli 2013 09:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kon niet op mijn rechter zij liggen, deed pijn
quote:Op maandag 1 juli 2013 09:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe je je oefeningetjes wel mien jong
Wacht ik ben toch aan het interwebz-shoppen, regel ik gelijk ff een rollator...quote:Op maandag 1 juli 2013 09:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar die zijn niet voor de spier waar ik gisteren last van had. En doordat ik niet op mijn rechter zij kon liggen, heb ik nu last van mijn rug
![]()
Ja goed planquote:Op maandag 1 juli 2013 09:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wacht ik ben toch aan het interwebz-shoppen, regel ik gelijk ff een rollator...
Even aankaarten bij je fysio, wellicht heeft hij die spier ook nog wel oefeningen
Ghehe kan gebeuren! Mogguh schatquote:
Dat is dan weer niet best hoorquote:
Gister festival hier int dorp, was erg leuk!quote:Op maandag 1 juli 2013 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is dan weer niet best hoor![]()
Leuk weekend gehad?
Goed bezig jijquote:Op maandag 1 juli 2013 11:09 schreef rival het volgende:
[..]
Gister festival hier int dorp, was erg leuk!
en ik heb wederom een boom gekapt, nu heb ik er nog maar 1. mijn achterbuur zal blij zijn met al het extra zonlicht
700 euro?! Jezus, waarom is dat zo achterlijk duur behalve weekendtarief?quote:Op maandag 1 juli 2013 13:04 schreef LovelyLady het volgende:
3 katers..... vind het genoeg
Kost een hoop geld. 1 kat voor het weekend opgenomen voor blaasgruis, geopereerd en het weekend gehouden
Bam ruim 700 euro lichter. En verder op speciaal voer.
Verder zijn ze wel lief hoor
omdat operatie, antibiotica pijnstilling, speciaal voer, en idd weekendtarief (dat nekt het hoor ruim 100 euro per dag)quote:Op maandag 1 juli 2013 13:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
700 euro?! Jezus, waarom is dat zo achterlijk duur behalve weekendtarief?
Wauw wat een geld.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
omdat operatie, antibiotica pijnstilling, speciaal voer, en idd weekendtarief (dat nekt het hoor ruim 100 euro per dag)
Ik zou toch liever delen, heb toch teveel.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Voordeel van alleen thuis zijn....
Ik hoef mn donuts niet te delen![]()
Nomnomnom
Dat kind van mij vreet me arm!!quote:Op maandag 1 juli 2013 13:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou toch liever delen, heb toch teveel.![]()
Want ik heb een focaccia broodje gemaakt.nomnomnom.
Middagquote:
Mijn moeder at de repen chocolade altijd als ik naar bed was.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kind van mij vreet me arm!!
Als ik iets lekkers wil voor mezelf moet ik het echt verstoppen of alles opeten als hij op school zit. Helaas begint de vakantie donderdag.
Mijn moeder ontwikkelde allerlei verstopplekjes Toen we haar een keer betrapte zochten we vervolgens het hele huis af als we zin hadden in iets lekkers want het lekkerste bewaarde ze voor ons op een geheim plekje.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn moeder at de repen chocolade altijd als ik naar bed was.
Ik werd vroeger ziek als ik kaas had gegeten dus mijn moeder zei altijd dat er kaas in snoep zat.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn moeder at de repen chocolade altijd als ik naar bed was.
Oud genoeg voor een bijbaantjequote:Op maandag 1 juli 2013 13:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kind van mij vreet me arm!!
Als ik iets lekkers wil voor mezelf moet ik het echt verstoppen of alles opeten als hij op school zit. Helaas begint de vakantie donderdag.
Kan ook zo zijn voordelen hebben, theebiscuits zijn goedkoper dan andere koekjes bv.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik werd vroeger ziek als ik kaas had gegeten dus mijn moeder zei altijd dat er kaas in snoep zat.
En ik geloofde dat![]()
Y. lust gewoon alles. Maar dan ook echt alles. Zo lastig!
Die stuiven dan ook enorm in je bakkesquote:Op maandag 1 juli 2013 14:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan ook zo zijn voordelen hebben, theebiscuits zijn goedkoper dan andere koekjes bv.
Bestellen?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:00 schreef Myraela het volgende:
Hmm, 2de meloen gratis bij de AH. Nu twijfel ik wel. Wel of niet bestellen. 2 is wel veel eigenlijk, maar watermeloen is wel lekker.
Oh ja waarom moeite doen als het makkelijk kan.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:38 schreef Myraela het volgende:
Omdat bezorgen 3 euro kost, dat is nog goedkoper dan naar de supermarkt rijden.
Ik vind het heerlijk eigenlijk, zolang het maar rustig in de winkel is. Maar zo online alles aanklikken terwijl je bedenkt wat je de hele week wilt eten is ook wel erg makkelijk. Zeker omdat twi hele dagen werkt en ik vaak de avonden.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh ja waarom moeite doen als het makkelijk kan.
Ik heb echt een hekel aan boodschappen te doen
Liefquote:Op maandag 1 juli 2013 19:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mag ik nog een snuifje jij?
[ afbeelding ]
"It's so fluffy, I'm gonna die" level.. It's over 9000quote:
Wow dat is hoog, ik weet niet of ik dat wel aan kanquote:Op maandag 1 juli 2013 19:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
"It's so fluffy, I'm gonna die" level.. It's over 9000
Je moet er sterk voor in je schoenen staan, inderdaadquote:Op maandag 1 juli 2013 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wow dat is hoog, ik weet niet of ik dat wel aan kan
Anders word je omver geduwd door al die fluffyness.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je moet er sterk voor in je schoenen staan, inderdaad
Dat gaat vandaag lastig worden.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je moet er sterk voor in je schoenen staan, inderdaad
JATOGGGGG :$quote:Op maandag 1 juli 2013 20:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Anders word je omver geduwd door al die fluffyness.
Ja, same herequote:Op maandag 1 juli 2013 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat gaat vandaag lastig worden.ik val om van de slaap
Ik heb vannacht niet geslapenquote:Op maandag 1 juli 2013 20:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
JATOGGGGG :$
[..]
Ja, same here.. Vandaar dat schattige gifje
Je mag de prijs hebbenquote:Op maandag 1 juli 2013 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb vannacht niet geslapenik win
Festival jeweetzelfquote:Op maandag 1 juli 2013 20:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je mag de prijs hebben
Niet slapen!!!!!!!
Ja, same here.. En toch gewoon geslapenquote:
Graspop, metal festival in belgenlandquote:Op maandag 1 juli 2013 20:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, same here.. En toch gewoon geslapen
Welke?
Ja inderdaad zonder van je tijdquote:
Ja, ik weet wat en waar het isquote:Op maandag 1 juli 2013 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Graspop, metal festival in belgenland
Hey, lang niet gesprokenquote:
I ga vannacht wel slapenquote:Op maandag 1 juli 2013 21:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, ik weet wat en waar het is
Maar tof
Tevens: zonde.. En slapen is geweldig.. So is sex and wine
All the timequote:Op maandag 1 juli 2013 21:04 schreef Vansschoen het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat sommige mensen je gewoon beter kennen dan je je zelf kent (of toegeeft) en dat die persoon harde dingen zeht die je liever niet wil horen maar van je weet dat ze enorm waar zijn
Nee, ik ben meestal die andere persoon.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:04 schreef Vansschoen het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat sommige mensen je gewoon beter kennen dan je je zelf kent (of toegeeft) en dat die persoon harde dingen zeht die je liever niet wil horen maar van je weet dat ze enorm waar zijn
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:04 schreef Vansschoen het volgende:
Nee ff serieus.. Ja.. En ik word daar altijd heel erg kwaad vanquote:
Ja dat heb ik dus ook. Maar deze keer waren de rollen omgedraaid.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ik ben meestal die andere persoon.
Nee grapjon, niet altijd, af en toe welquote:Op maandag 1 juli 2013 21:05 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Serieus? Mij gebeurd dat niet zo vaak eigenlijk,,
Waarom kwaad? Ik kan ook wel kwaad worden maar weet gewoon dat die persoon gelijk heeft. Dat zet mij eerder aan het denken dan dat ik kwaad word.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Nee ff serieus.. Ja.. En ik word daar altijd heel erg kwaad van(srs)
Niks mis mee om af en toe es op jezelf gewezen te worden. Wees blij dat je mensen om je heen hebt verzameld die de moeite nemen dat te doen. Koester ze.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:06 schreef Vansschoen het volgende:
Ja dat heb ik dus ook. Maar deze keer waren de rollen omgedraaid.
Heb hem idd ook bedankt, voor het openen van mij ogen en om even realistisch naar mezelf te gaan kijken.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks mis mee om af en toe es op jezelf gewezen te worden. Wees blij dat je mensen om je heen hebt verzameld die de moeite nemen dat te doen. Koester ze.
Onmacht.. Maar ik las het meer in de zin van dat iemand mij dus gewoon te erg door heeft, daar kan ik niet tegen, want zwakquote:Op maandag 1 juli 2013 21:06 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Waarom kwaad? Ik kan ook wel kwaad worden maar weet gewoon dat die persoon gelijk heeft. Dat zet mij eerder aan het denken dan dat ik kwaad word.
Nee, want niemand kent mij.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:04 schreef Vansschoen het volgende:
Dat dusquote:
quote:
Hoe kan dat dan vraag ik me af? Gewoon niemand om alles mee te delen?quote:
Ik heb inderdaad niemand om zulke dingen mee te delen.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:10 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
[..]
Hoe kan dat dan vraag ik me af? Gewoon niemand om alles mee te delen?
Ik deel eigenlijk niet zo veel over mezelf, probeer een beetje oppervlakkig te blijven en dan realiseer ik me nu hoe goed mijn vrienden me eigenlijk kennen. (Wat ik overigens wel positief vind)
Niemand vertrouwen.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:10 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan vraag ik me af? Gewoon niemand om alles mee te delen?
Ik deel eigenlijk niet zo veel over mezelf, probeer een beetje oppervlakkig te blijven en dan realiseer ik me nu hoe goed mijn vrienden me eigenlijk kennen. (Wat ik overigens wel positief vind)
Ik weet niet of ''door hebben'' de goede omschrijving is.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:11 schreef Dqod het volgende:
Geloof er eigenlijk niet in.. Altijd wel iemand die je echt doorheeft en je kern bereikt, of je dat nu wil of niet.. Wellicht moet diegene in sommige gevallen nog langskomen, maar toch..
Nee, ik denk idd dat jij iets anders bedoelde nu ik het zo teruglees.. VERGEEF MIJ :$ NIET SLAAN :$quote:Op maandag 1 juli 2013 21:13 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik weet niet of ''door hebben'' de goede omschrijving is.
Andere mensen hebben je eerder door dan je denkt. De meeste nemen echter niet de moeite om je daarop te wijzen.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:11 schreef Dqod het volgende:
Geloof er eigenlijk niet in.. Altijd wel iemand die je echt doorheeft en je kern bereikt, of je dat nu wil of niet.. Wellicht moet diegene in sommige gevallen nog langskomen, maar toch..
Ik zou jou nooit slaanquote:Op maandag 1 juli 2013 21:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, ik denk idd dat jij iets anders bedoelde nu ik het zo teruglees.. VERGEEF MIJ :$ NIET SLAAN :$
Dan stribbelt ze niet tegen.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:14 schreef Vansschoen het volgende:
Ik zou jou nooit slaan, tenzij vrijwillig.
T is dat je t aanbiedtquote:Op maandag 1 juli 2013 21:14 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik zou jou nooit slaan, tenzij vrijwillig.
Dat is misschien ook wel waar. Ik zou zelf ook niet de moeite nemen om zomaar iedereen er op te wijzen. Alleen de mensen waar je echt om geeft denk ik..quote:Op maandag 1 juli 2013 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Andere mensen hebben je eerder door dan je denkt. De meeste nemen echter niet de moeite om je daarop te wijzen.
Dat zeg ik toch verdommequote:Op maandag 1 juli 2013 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Andere mensen hebben je eerder door dan je denkt. De meeste nemen echter niet de moeite om je daarop te wijzen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:16 schreef Dqod het volgende:
Dat zeg ik toch verdommeVoor een vrouw was je best duidelijk ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Zonde. Een goed pak slag is des te leuker als er een beetje wordt tegengestribbeld.quote:
quote:
Zit me niet te emogiffen, word boosquote:Op maandag 1 juli 2013 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor een vrouw was je best duidelijk ja.
Dqod wil je echt niet zien tegenstribbelenquote:Op maandag 1 juli 2013 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zonde. Een goed pak slag is des te leuker als er een beetje wordt tegengestribbeld.
Ik zal wel "OH NEEEEEEEE NIET DOEN HOOOOOORRR" schreeuwen dan, terwijl m'n pussyjuice door m'n broekje sijpelt, zo goed?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zonde. Een goed pak slag is des te leuker als er een beetje wordt tegengestribbeld.
Hoe weet jij dat nou weerquote:Op maandag 1 juli 2013 21:18 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Dqod wil je echt niet zien tegenstribbelen
Ooit krijg ik dat lieve persoon in jou naar boven, dat nu nog ergens in een diep donker hoekje zit.quote:
Mooi toch? Zodra die boosheid eruit is kun je weer normaal gaan doen.quote:
Dan zou ik echt eerlijk tegen je zijn en zeggen dat je een waardeloze actrice bent.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:19 schreef Dqod het volgende:
Ik zal wel "OH NEEEEEEEE NIET DOEN HOOOOOORRR" schreeuwen dan, terwijl m'n pussyjuice door m'n broekje sijpelt, zo goed?
Volgens mij vind jij een beetje ruig helemaal niet erg, waarom moet ik dan lief ende schattig zijnquote:Op maandag 1 juli 2013 21:19 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ooit krijg ik dat lieve persoon in jou naar boven, dat nu nog ergens in een diep donker hoekje zit.
En dan bedoel ik niet die persoon die mijn een bitchslam gaf en echt foking hard in mijn arm beet
Spit even mijn 4 jaar aan postgeschiedenis door en kom dan maar eventjes terug bij me, meneertjequote:Op maandag 1 juli 2013 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooi toch? Zodra die boosheid eruit is kun je weer normaal gaan doen.
Hahaquote:Op maandag 1 juli 2013 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zou ik echt eerlijk tegen je zijn en zeggen dat je een waardeloze actrice bent.
Ik wil ook heul niet acteren, laat die andere maar tegenstribbelen terwijl ik dat pak slaag uitdeelquote:Op maandag 1 juli 2013 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zou ik echt eerlijk tegen je zijn en zeggen dat je een waardeloze actrice bent.
Omdat lief ende schattig jou ook wel zou staanquote:Op maandag 1 juli 2013 21:21 schreef Dqod het volgende:
Volgens mij vind jij een beetje ruig helemaal niet erg, waarom moet ik dan lief ende schattig zijn
Is er een specifiek topic met een managementsamenvatting?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:21 schreef Dqod het volgende:
Spit even mijn 4 jaar aan postgeschiedenis door en kom dan maar eventjes terug bij me, meneertje
En vervolgens zou je een twee keer zo hard pak slaag krijgen omdat je faked.quote:
Vorige keer was je ook best lief ende schatting ''krijg je nog lucht, anders moet je het zeggen he''quote:Op maandag 1 juli 2013 21:21 schreef Dqod het volgende:
Volgens mij vind jij een beetje ruig helemaal niet erg, waarom moet ik dan lief ende schattig zijn
Dan zou ik al heel wat slaag in mijn leven gehad moeten hebbenquote:Op maandag 1 juli 2013 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En vervolgens zou je een twee keer zo hard pak slaag krijgen omdat je faked.
Ok ok, volgende keer zal ik bij je op schoot komen zitten en mag je met me kroelen, mits ik je later op de avond weer mag bijtenquote:Op maandag 1 juli 2013 21:22 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Omdat lief ende schattig jou ook wel zou staan
Komt er op neer dat "normaal" doen zoiets is als vragen naar het onmogelijkequote:Op maandag 1 juli 2013 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is er een specifiek topic met een managementsamenvatting?Mijn interesse in onbekenden gaat niet dusdanig ver dat ik zover terug ga lezen. KPD fototopics uitgezonderd natuurlijk.
Ik zal jou eens bijten...quote:Op maandag 1 juli 2013 21:24 schreef Dqod het volgende:
Ok ok, volgende keer zal ik bij je op schoot komen zitten en mag je met me kroelen, mits ik je later op de avond weer mag bijten
Of je 't interesseert je bedpartners geen ene moer of jij het wel of niet waardeert en zijn ze enkel bezig voor hun eigen genot.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:24 schreef Vansschoen het volgende:
Dan zou ik al heel wat slaag in mijn leven gehad moeten hebben, blijkbaar kan ik goed acteren..
Wie zegt dat ik er wat aan had gedaan dan? Zet m gewoon weer zo strak hoor, de volgende keer.. Nja misschien, is ook zo lullig als je echt half stikt tenzij ik mond op mond mag gevenquote:Op maandag 1 juli 2013 21:23 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Vorige keer was je ook best lief ende schatting ''krijg je nog lucht, anders moet je het zeggen he''
Die mogelijkheid zit er idd dik in...quote:Op maandag 1 juli 2013 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of je 't interesseert je bedpartners geen ene moer of jij het wel of niet waardeert en zijn ze enkel bezig voor hun eigen genot.
Zolang ik niet lachte kreeg ik nog net genoeg lucht, en je zei zelf ''hij mag ook wel af''quote:Op maandag 1 juli 2013 21:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik er wat aan had gedaan dan? Zet m gewoon weer zo strak hoor, de volgende keer.. Nja misschien, is ook zo lullig als je echt half stikt tenzij ik mond op mond mag geven
Is goed dat ik dit weet nuquote:Op maandag 1 juli 2013 21:26 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Zolang ik niet lachte kreeg ik nog net genoeg lucht, en je zei zelf ''hij mag ook wel af''
Ik vraag zelden iets onmogelijks. Ik vraag niet altijd naar de makkelijkste weg.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:24 schreef Dqod het volgende:
Komt er op neer dat "normaal" doen zoiets is als vragen naar het onmogelijke
Dan kies je bij deze wel voor een heel ingewikkelde weg, als in naar Belgie reizen via China..quote:Op maandag 1 juli 2013 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vraag zelden iets onmogelijks. Ik vraag niet altijd naar de makkelijkste weg.
Zo zie je nog es wat van de omgeving.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:28 schreef Vansschoen het volgende:
Dan kies je bij deze wel voor een heel ingewikkelde weg, als in naar Belgie reizen via China..
Welnee, hoe kom je daar nou weer bijquote:Op maandag 1 juli 2013 21:30 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Positief bekijken idd.
Hey D, jij drinkt wel vaak wijn zeg!
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:30 schreef Vansschoen het volgende:
JijHebtGeenWijn
Ik heb lekker wel wijn..
JijHebtGeenWhiskyquote:Op maandag 1 juli 2013 21:30 schreef Vansschoen het volgende:
JijHebtGeenWijn
Ik heb lekker wel wijn..
Neukse.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:31 schreef Vansschoen het volgende:
Ik ben er weer vandoor, bezoek en alles
Ik heb geen bezoek ;$quote:Op maandag 1 juli 2013 21:31 schreef Vansschoen het volgende:
Ik ben er weer vandoor, bezoek en alles
Ik ben gewoon thuis hoor, weeniequote:Op maandag 1 juli 2013 21:33 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik spreek ook wel eens af zonder te neuken hoor, en dan is vandaag
Ik zie je zo vaak je best doen om je maar zo tegendraads mogelijk op te stellen dat het normaal lijkt te zijn voor jou.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:30 schreef Dqod het volgende:
Dan is het een kwestie van geen zin.. Normaal doen is overrated
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:33 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik spreek ook wel eens af zonder te neuken hoor, en dan is vandaag
Lecorquote:Op maandag 1 juli 2013 21:33 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
JijHebtGeenLicor43
Ik heb wel licor 43
HAHAHAquote:Op maandag 1 juli 2013 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie je zo vaak je best doen om je maar zo tegendraads mogelijk op te stellen dat het normaal lijkt te zijn voor jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe nergens m'n best voor, fok hoeft niet normaal (srs)quote:Op maandag 1 juli 2013 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie je zo vaak je best doen om je maar zo tegendraads mogelijk op te stellen dat het normaal lijkt te zijn voor jou.
True!quote:Op maandag 1 juli 2013 21:35 schreef Dqod het volgende:
Doe nergens m'n best voor, fok hoeft niet normaal (srs)
Dank u voor deze bevestiging :$quote:
Zekerquote:
Kom halen danquote:Op maandag 1 juli 2013 21:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dank u voor deze bevestiging :$
En lekker vin, gievvvv
Ik pak even streetview erbijquote:
Ok.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik pak even streetview erbij
Oh wth, gooi maar gewoon, vang m wel :$
Omnomnomnomquote:
Klopt ja, ik kan dit bevestigenquote:
9,374739584/10quote:Op maandag 1 juli 2013 21:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op een schaal van 1 tot 10, hoe omnomnom was het?
Yepz. Dat heb ik met een FOK!ker.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:04 schreef Vansschoen het volgende:
You killed itquote:
Helaasquote:
Nopequote:Op maandag 1 juli 2013 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geeft niet, gebeurt de beste.
Iemand Fera trouwens gezien?
Ok, mijn telefoon ligt nog op werk, maar wilde haar zeggen dat ik iets van haar had gevonden dat ze kwijt was.quote:
Als je van een deaud topic houd kun je beter je internetverbinding opzeggen en een hutje op de hei kopenquote:
Er is meer dan Fok hoorquote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als je van een deaud topic houd kun je beter je internetverbinding opzeggen en een hutje op de hei kopen.
Dat zeg ik, als je rust wil heb je geen internet nodigquote:
Yess met BobbyBquote:Op maandag 1 juli 2013 21:04 schreef Vansschoen het volgende:
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:04 schreef Vansschoen het volgende:
quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klootzakquote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:32 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goedemorgen trouwens
Vandaag wel op tijd
Oh?quote:
Jaaaa <3quote:
Waar het hart van vol is....quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:29 schreef LovelyLady het volgende:
Reclame van ziggo... hoorde ik nu echt 'internetbevrediging'![]()
* LovelyLady is nog niet wakker... koffie neemt
Ohw rijbewijs gehaald. Feliquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wachten tot donderdag voordat ik m'n rijbewijs kan aanvragen
Dat kan niet even eerder? Ik bedoel, je kan er niet meteen nu heen?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wachten tot donderdag voordat ik m'n rijbewijs kan aanvragen
Kan wel, maar het is nu nog niet doorgevoerd, dus dan.sta ik daar voor niks.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kan niet even eerder? Ik bedoel, je kan er niet meteen nu heen?
Oh dat werkt overal weer anders begrijp ikquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan wel, maar het is nu nog niet doorgevoerd, dus dan.sta ik daar voor niks.
Ik woon in de op 11 na grootste stad van het land. Er woont hier 75.000 man. Er studeren hier in de stad 25.000 mensen waardoor het de op-één-na grootste studentenstad van het land is. Jaarlijks bezoeken ongeveer een miljoen toeristen de stad waarmee het één van de best bezochte steden in oost-europa is.quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik woon in de op 11 na grootste stad van het land. Er woont hier 75.000 man. Er studeren hier in de stad 25.000 mensen waardoor het de op-één-na grootste studentenstad van het land is. Jaarlijks bezoeken ongeveer een miljoen toeristen de stad waarmee het één van de best bezochte steden in oost-europa is.
De tijd van studentes loopt van september tot juni/juli
De tijd van reismeisjes loopt van juni/juli tot en met september
In de zomermaanden vermaak ik me dus met reismeisjes uit Amerika, Azie, Spanje, Italie, Oost-Europa of Scandinavie en in maanden daarbuiten met Bulgaarse studentes
Duurt gewoon even voor het cbr het heeft doorgegeven aan de gemeente. Soms heb je mazzel en doen ze het snel, meestal niet. Zeker als je dan buiten je woonplaats werkt heb je pech en moet je wachten tot koopavond.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dat werkt overal weer anders begrijp ik
Balen... donderdag aanvragen - week erop ophalen
volquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Duurt gewoon even voor het cbr het heeft doorgegeven aan de gemeente. Soms heb je mazzel en doen ze het snel, meestal niet. Zeker als je dan buiten je woonplaats werkt heb je pech en moet je wachten tot koopavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |