Yepz. Dat heb ik met een FOK!ker.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:04 schreef Vansschoen het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat sommige mensen je gewoon beter kennen dan je je zelf kent (of toegeeft) en dat die persoon harde dingen zeht die je liever niet wil horen maar van je weet dat ze enorm waar zijn
You killed itquote:
Helaasquote:
Nopequote:Op maandag 1 juli 2013 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geeft niet, gebeurt de beste.
Iemand Fera trouwens gezien?
Ok, mijn telefoon ligt nog op werk, maar wilde haar zeggen dat ik iets van haar had gevonden dat ze kwijt was.quote:
Als je van een deaud topic houd kun je beter je internetverbinding opzeggen en een hutje op de hei kopenquote:
Er is meer dan Fok hoorquote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als je van een deaud topic houd kun je beter je internetverbinding opzeggen en een hutje op de hei kopen.
Dat zeg ik, als je rust wil heb je geen internet nodigquote:
Yess met BobbyBquote:Op maandag 1 juli 2013 21:04 schreef Vansschoen het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat sommige mensen je gewoon beter kennen dan je je zelf kent (of toegeeft) en dat die persoon harde dingen zeht die je liever niet wil horen maar van je weet dat ze enorm waar zijn
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:04 schreef Vansschoen het volgende:
quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Andere mensen hebben je eerder door dan je denkt. De meeste nemen echter niet de moeite om je daarop te wijzen.
Klootzakquote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:32 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goedemorgen trouwens
Vandaag wel op tijd
Oh?quote:
Jaaaa <3quote:
Waar het hart van vol is....quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:29 schreef LovelyLady het volgende:
Reclame van ziggo... hoorde ik nu echt 'internetbevrediging'![]()
* LovelyLady is nog niet wakker... koffie neemt
Ohw rijbewijs gehaald. Feliquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wachten tot donderdag voordat ik m'n rijbewijs kan aanvragen
Dat kan niet even eerder? Ik bedoel, je kan er niet meteen nu heen?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wachten tot donderdag voordat ik m'n rijbewijs kan aanvragen
Kan wel, maar het is nu nog niet doorgevoerd, dus dan.sta ik daar voor niks.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kan niet even eerder? Ik bedoel, je kan er niet meteen nu heen?
Oh dat werkt overal weer anders begrijp ikquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan wel, maar het is nu nog niet doorgevoerd, dus dan.sta ik daar voor niks.
Ik woon in de op 11 na grootste stad van het land. Er woont hier 75.000 man. Er studeren hier in de stad 25.000 mensen waardoor het de op-één-na grootste studentenstad van het land is. Jaarlijks bezoeken ongeveer een miljoen toeristen de stad waarmee het één van de best bezochte steden in oost-europa is.quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik woon in de op 11 na grootste stad van het land. Er woont hier 75.000 man. Er studeren hier in de stad 25.000 mensen waardoor het de op-één-na grootste studentenstad van het land is. Jaarlijks bezoeken ongeveer een miljoen toeristen de stad waarmee het één van de best bezochte steden in oost-europa is.
De tijd van studentes loopt van september tot juni/juli
De tijd van reismeisjes loopt van juni/juli tot en met september
In de zomermaanden vermaak ik me dus met reismeisjes uit Amerika, Azie, Spanje, Italie, Oost-Europa of Scandinavie en in maanden daarbuiten met Bulgaarse studentes
Duurt gewoon even voor het cbr het heeft doorgegeven aan de gemeente. Soms heb je mazzel en doen ze het snel, meestal niet. Zeker als je dan buiten je woonplaats werkt heb je pech en moet je wachten tot koopavond.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dat werkt overal weer anders begrijp ik
Balen... donderdag aanvragen - week erop ophalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |