Vorige keer was je ook best lief ende schatting ''krijg je nog lucht, anders moet je het zeggen he''quote:Op maandag 1 juli 2013 21:21 schreef Dqod het volgende:
Volgens mij vind jij een beetje ruig helemaal niet erg, waarom moet ik dan lief ende schattig zijn
Dan zou ik al heel wat slaag in mijn leven gehad moeten hebbenquote:Op maandag 1 juli 2013 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En vervolgens zou je een twee keer zo hard pak slaag krijgen omdat je faked.
Ok ok, volgende keer zal ik bij je op schoot komen zitten en mag je met me kroelen, mits ik je later op de avond weer mag bijtenquote:Op maandag 1 juli 2013 21:22 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Omdat lief ende schattig jou ook wel zou staan
Komt er op neer dat "normaal" doen zoiets is als vragen naar het onmogelijkequote:Op maandag 1 juli 2013 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is er een specifiek topic met een managementsamenvatting?Mijn interesse in onbekenden gaat niet dusdanig ver dat ik zover terug ga lezen. KPD fototopics uitgezonderd natuurlijk.
Ik zal jou eens bijten...quote:Op maandag 1 juli 2013 21:24 schreef Dqod het volgende:
Ok ok, volgende keer zal ik bij je op schoot komen zitten en mag je met me kroelen, mits ik je later op de avond weer mag bijten
Of je 't interesseert je bedpartners geen ene moer of jij het wel of niet waardeert en zijn ze enkel bezig voor hun eigen genot.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:24 schreef Vansschoen het volgende:
Dan zou ik al heel wat slaag in mijn leven gehad moeten hebben, blijkbaar kan ik goed acteren..
Wie zegt dat ik er wat aan had gedaan dan? Zet m gewoon weer zo strak hoor, de volgende keer.. Nja misschien, is ook zo lullig als je echt half stikt tenzij ik mond op mond mag gevenquote:Op maandag 1 juli 2013 21:23 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Vorige keer was je ook best lief ende schatting ''krijg je nog lucht, anders moet je het zeggen he''
Die mogelijkheid zit er idd dik in...quote:Op maandag 1 juli 2013 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of je 't interesseert je bedpartners geen ene moer of jij het wel of niet waardeert en zijn ze enkel bezig voor hun eigen genot.
Zolang ik niet lachte kreeg ik nog net genoeg lucht, en je zei zelf ''hij mag ook wel af''quote:Op maandag 1 juli 2013 21:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik er wat aan had gedaan dan? Zet m gewoon weer zo strak hoor, de volgende keer.. Nja misschien, is ook zo lullig als je echt half stikt tenzij ik mond op mond mag geven
Is goed dat ik dit weet nuquote:Op maandag 1 juli 2013 21:26 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Zolang ik niet lachte kreeg ik nog net genoeg lucht, en je zei zelf ''hij mag ook wel af''
Ik vraag zelden iets onmogelijks. Ik vraag niet altijd naar de makkelijkste weg.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:24 schreef Dqod het volgende:
Komt er op neer dat "normaal" doen zoiets is als vragen naar het onmogelijke
Dan kies je bij deze wel voor een heel ingewikkelde weg, als in naar Belgie reizen via China..quote:Op maandag 1 juli 2013 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vraag zelden iets onmogelijks. Ik vraag niet altijd naar de makkelijkste weg.
Zo zie je nog es wat van de omgeving.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:28 schreef Vansschoen het volgende:
Dan kies je bij deze wel voor een heel ingewikkelde weg, als in naar Belgie reizen via China..
Welnee, hoe kom je daar nou weer bijquote:Op maandag 1 juli 2013 21:30 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Positief bekijken idd.
Hey D, jij drinkt wel vaak wijn zeg!
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:30 schreef Vansschoen het volgende:
JijHebtGeenWijn
Ik heb lekker wel wijn..
JijHebtGeenWhiskyquote:Op maandag 1 juli 2013 21:30 schreef Vansschoen het volgende:
JijHebtGeenWijn
Ik heb lekker wel wijn..
Neukse.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:31 schreef Vansschoen het volgende:
Ik ben er weer vandoor, bezoek en alles
Ik heb geen bezoek ;$quote:Op maandag 1 juli 2013 21:31 schreef Vansschoen het volgende:
Ik ben er weer vandoor, bezoek en alles
Ik ben gewoon thuis hoor, weeniequote:Op maandag 1 juli 2013 21:33 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik spreek ook wel eens af zonder te neuken hoor, en dan is vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ik zie je zo vaak je best doen om je maar zo tegendraads mogelijk op te stellen dat het normaal lijkt te zijn voor jou.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:30 schreef Dqod het volgende:
Dan is het een kwestie van geen zin.. Normaal doen is overrated
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:33 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik spreek ook wel eens af zonder te neuken hoor, en dan is vandaag
Lecorquote:Op maandag 1 juli 2013 21:33 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
JijHebtGeenLicor43
Ik heb wel licor 43
HAHAHAquote:Op maandag 1 juli 2013 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie je zo vaak je best doen om je maar zo tegendraads mogelijk op te stellen dat het normaal lijkt te zijn voor jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe nergens m'n best voor, fok hoeft niet normaal (srs)quote:Op maandag 1 juli 2013 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie je zo vaak je best doen om je maar zo tegendraads mogelijk op te stellen dat het normaal lijkt te zijn voor jou.
True!quote:Op maandag 1 juli 2013 21:35 schreef Dqod het volgende:
Doe nergens m'n best voor, fok hoeft niet normaal (srs)
Dank u voor deze bevestiging :$quote:
Zekerquote:
Kom halen danquote:Op maandag 1 juli 2013 21:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dank u voor deze bevestiging :$
En lekker vin, gievvvv
Ik pak even streetview erbijquote:
Ok.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik pak even streetview erbij
Oh wth, gooi maar gewoon, vang m wel :$
Omnomnomnomquote:
Klopt ja, ik kan dit bevestigenquote:
9,374739584/10quote:Op maandag 1 juli 2013 21:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op een schaal van 1 tot 10, hoe omnomnom was het?
Yepz. Dat heb ik met een FOK!ker.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:04 schreef Vansschoen het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat sommige mensen je gewoon beter kennen dan je je zelf kent (of toegeeft) en dat die persoon harde dingen zeht die je liever niet wil horen maar van je weet dat ze enorm waar zijn
You killed itquote:
Helaasquote:
Nopequote:Op maandag 1 juli 2013 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geeft niet, gebeurt de beste.
Iemand Fera trouwens gezien?
Ok, mijn telefoon ligt nog op werk, maar wilde haar zeggen dat ik iets van haar had gevonden dat ze kwijt was.quote:
Als je van een deaud topic houd kun je beter je internetverbinding opzeggen en een hutje op de hei kopenquote:
Er is meer dan Fok hoorquote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als je van een deaud topic houd kun je beter je internetverbinding opzeggen en een hutje op de hei kopen.
Dat zeg ik, als je rust wil heb je geen internet nodigquote:
Yess met BobbyBquote:Op maandag 1 juli 2013 21:04 schreef Vansschoen het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat sommige mensen je gewoon beter kennen dan je je zelf kent (of toegeeft) en dat die persoon harde dingen zeht die je liever niet wil horen maar van je weet dat ze enorm waar zijn
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:04 schreef Vansschoen het volgende:
quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Andere mensen hebben je eerder door dan je denkt. De meeste nemen echter niet de moeite om je daarop te wijzen.
Klootzakquote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:32 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goedemorgen trouwens
Vandaag wel op tijd
Oh?quote:
Jaaaa <3quote:
Waar het hart van vol is....quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:29 schreef LovelyLady het volgende:
Reclame van ziggo... hoorde ik nu echt 'internetbevrediging'![]()
* LovelyLady is nog niet wakker... koffie neemt
Ohw rijbewijs gehaald. Feliquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wachten tot donderdag voordat ik m'n rijbewijs kan aanvragen
Dat kan niet even eerder? Ik bedoel, je kan er niet meteen nu heen?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wachten tot donderdag voordat ik m'n rijbewijs kan aanvragen
Kan wel, maar het is nu nog niet doorgevoerd, dus dan.sta ik daar voor niks.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kan niet even eerder? Ik bedoel, je kan er niet meteen nu heen?
Oh dat werkt overal weer anders begrijp ikquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan wel, maar het is nu nog niet doorgevoerd, dus dan.sta ik daar voor niks.
Ik woon in de op 11 na grootste stad van het land. Er woont hier 75.000 man. Er studeren hier in de stad 25.000 mensen waardoor het de op-één-na grootste studentenstad van het land is. Jaarlijks bezoeken ongeveer een miljoen toeristen de stad waarmee het één van de best bezochte steden in oost-europa is.quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik woon in de op 11 na grootste stad van het land. Er woont hier 75.000 man. Er studeren hier in de stad 25.000 mensen waardoor het de op-één-na grootste studentenstad van het land is. Jaarlijks bezoeken ongeveer een miljoen toeristen de stad waarmee het één van de best bezochte steden in oost-europa is.
De tijd van studentes loopt van september tot juni/juli
De tijd van reismeisjes loopt van juni/juli tot en met september
In de zomermaanden vermaak ik me dus met reismeisjes uit Amerika, Azie, Spanje, Italie, Oost-Europa of Scandinavie en in maanden daarbuiten met Bulgaarse studentes
Duurt gewoon even voor het cbr het heeft doorgegeven aan de gemeente. Soms heb je mazzel en doen ze het snel, meestal niet. Zeker als je dan buiten je woonplaats werkt heb je pech en moet je wachten tot koopavond.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dat werkt overal weer anders begrijp ik
Balen... donderdag aanvragen - week erop ophalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |