Yepz. Dat heb ik met een FOK!ker.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:04 schreef Vansschoen het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat sommige mensen je gewoon beter kennen dan je je zelf kent (of toegeeft) en dat die persoon harde dingen zeht die je liever niet wil horen maar van je weet dat ze enorm waar zijn
You killed itquote:
Helaasquote:
Nopequote:Op maandag 1 juli 2013 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geeft niet, gebeurt de beste.
Iemand Fera trouwens gezien?
Ok, mijn telefoon ligt nog op werk, maar wilde haar zeggen dat ik iets van haar had gevonden dat ze kwijt was.quote:
Als je van een deaud topic houd kun je beter je internetverbinding opzeggen en een hutje op de hei kopenquote:
Er is meer dan Fok hoorquote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als je van een deaud topic houd kun je beter je internetverbinding opzeggen en een hutje op de hei kopen.
Dat zeg ik, als je rust wil heb je geen internet nodigquote:
Yess met BobbyBquote:Op maandag 1 juli 2013 21:04 schreef Vansschoen het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat sommige mensen je gewoon beter kennen dan je je zelf kent (of toegeeft) en dat die persoon harde dingen zeht die je liever niet wil horen maar van je weet dat ze enorm waar zijn
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:04 schreef Vansschoen het volgende:
quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Andere mensen hebben je eerder door dan je denkt. De meeste nemen echter niet de moeite om je daarop te wijzen.
Klootzakquote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:32 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goedemorgen trouwens
Vandaag wel op tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |