Dat is dan weer niet best hoorquote:
Gister festival hier int dorp, was erg leuk!quote:Op maandag 1 juli 2013 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is dan weer niet best hoor![]()
Leuk weekend gehad?
Goed bezig jijquote:Op maandag 1 juli 2013 11:09 schreef rival het volgende:
[..]
Gister festival hier int dorp, was erg leuk!
en ik heb wederom een boom gekapt, nu heb ik er nog maar 1. mijn achterbuur zal blij zijn met al het extra zonlicht
700 euro?! Jezus, waarom is dat zo achterlijk duur behalve weekendtarief?quote:Op maandag 1 juli 2013 13:04 schreef LovelyLady het volgende:
3 katers..... vind het genoeg
Kost een hoop geld. 1 kat voor het weekend opgenomen voor blaasgruis, geopereerd en het weekend gehouden
Bam ruim 700 euro lichter. En verder op speciaal voer.
Verder zijn ze wel lief hoor
omdat operatie, antibiotica pijnstilling, speciaal voer, en idd weekendtarief (dat nekt het hoor ruim 100 euro per dag)quote:Op maandag 1 juli 2013 13:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
700 euro?! Jezus, waarom is dat zo achterlijk duur behalve weekendtarief?
Wauw wat een geld.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
omdat operatie, antibiotica pijnstilling, speciaal voer, en idd weekendtarief (dat nekt het hoor ruim 100 euro per dag)
Ik zou toch liever delen, heb toch teveel.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Voordeel van alleen thuis zijn....
Ik hoef mn donuts niet te delen![]()
Nomnomnom
Dat kind van mij vreet me arm!!quote:Op maandag 1 juli 2013 13:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou toch liever delen, heb toch teveel.![]()
Want ik heb een focaccia broodje gemaakt.nomnomnom.
Middagquote:
Mijn moeder at de repen chocolade altijd als ik naar bed was.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kind van mij vreet me arm!!
Als ik iets lekkers wil voor mezelf moet ik het echt verstoppen of alles opeten als hij op school zit. Helaas begint de vakantie donderdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |