SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De NIEUWE meet wordt 6 juli (ovb). We gaan lasergamen of bowlen in omgeving Arnhem.quote:20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
Quicky
De kandidaten zijn al bekend, alsnog zin om mee te gaan? Aanmelden kan bij Tamashii. Tamashii@fok.nl of dm/pm.
quote:Op zondag 30 juni 2013 23:55 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Denk dat Fax liever heeft dat jij zijn kant opkomt, iets met pooltafel...
ik ook al... maar ik dacht 5 min.... enzoquote:
Naar praag op vakantiequote:Op zondag 30 juni 2013 23:55 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik probeer maar niet te denken aan komend jaar. Want dan gaat ze misschien naar Praag op stage en daarna afgestudeerd en dan wil ze er wonen.
Jouw ultieme fantasie?quote:
ja iets met stok en ballenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het gaat over een pooltafel en de vrouwen komen er massaal op af.
Trustequote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 00:00 schreef Fascination het volgende:
Biljarten, snooker, poolen: één pot nat voor me.
Inb4 één pot nat hihaho.
Wat ik toch allemaal over jou heb gehoord.quote:
Vertelquote:Op maandag 1 juli 2013 00:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat ik toch allemaal over jou heb gehoord.!
Je hebt een striptease gegeven op een pooltafel of zo.quote:
oh, dat kan ik me niet echt meer herinnerenquote:Op maandag 1 juli 2013 00:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt een striptease gegeven op een pooltafel of zo.!
Wut?quote:Op maandag 1 juli 2013 00:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt een striptease gegeven op een pooltafel of zo.!
Haha, was ook maar een grapje.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:06 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
oh, dat kan ik me niet echt meer herinneren
Haha, kan heb volgensmij nog nooit iets anders gedaan op een pooltafel dan poolenquote:Op maandag 1 juli 2013 00:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, was ook maar een grapje.Maar het feit dat je het niet meteen ontkent, zegt toch wel iets.
Ken het niet eensquote:Op maandag 1 juli 2013 00:10 schreef Fascination het volgende:
Jullie houden wel van Sinead toch? Werd net uitgelachen om m'n bejaardenmuzieksmaak.
Niks mis meequote:Op maandag 1 juli 2013 00:10 schreef Fascination het volgende:
Jullie houden wel van Sinead toch? Werd net uitgelachen om m'n bejaardenmuzieksmaak.
Kill me now.quote:
Ken zelf ook niet zo veelquote:Op maandag 1 juli 2013 00:12 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ken het ook nietMaar dat is niet zo bijzonder.
Trustequote:Op maandag 1 juli 2013 00:13 schreef Vansschoen het volgende:
Ik ga in bed liggenlekker boek lezen nog.
Slaap lekker
Ja, vind je dat goed?quote:
Was er afgelopen weekquote:Op zondag 30 juni 2013 23:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Moest jij nog deze kant opkomen of was dat klaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |