Graspop, metal festival in belgenlandquote:Op maandag 1 juli 2013 20:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, same here.. En toch gewoon geslapen
Welke?
Ja inderdaad zonder van je tijdquote:
Ja, ik weet wat en waar het isquote:Op maandag 1 juli 2013 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Graspop, metal festival in belgenland
Hey, lang niet gesprokenquote:
I ga vannacht wel slapenquote:Op maandag 1 juli 2013 21:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, ik weet wat en waar het is
Maar tof
Tevens: zonde.. En slapen is geweldig.. So is sex and wine
All the timequote:Op maandag 1 juli 2013 21:04 schreef Vansschoen het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat sommige mensen je gewoon beter kennen dan je je zelf kent (of toegeeft) en dat die persoon harde dingen zeht die je liever niet wil horen maar van je weet dat ze enorm waar zijn
Nee, ik ben meestal die andere persoon.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:04 schreef Vansschoen het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat sommige mensen je gewoon beter kennen dan je je zelf kent (of toegeeft) en dat die persoon harde dingen zeht die je liever niet wil horen maar van je weet dat ze enorm waar zijn
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:04 schreef Vansschoen het volgende:
Nee ff serieus.. Ja.. En ik word daar altijd heel erg kwaad vanquote:
Ja dat heb ik dus ook. Maar deze keer waren de rollen omgedraaid.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ik ben meestal die andere persoon.
Nee grapjon, niet altijd, af en toe welquote:Op maandag 1 juli 2013 21:05 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Serieus? Mij gebeurd dat niet zo vaak eigenlijk,,
Waarom kwaad? Ik kan ook wel kwaad worden maar weet gewoon dat die persoon gelijk heeft. Dat zet mij eerder aan het denken dan dat ik kwaad word.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Nee ff serieus.. Ja.. En ik word daar altijd heel erg kwaad van(srs)
Niks mis mee om af en toe es op jezelf gewezen te worden. Wees blij dat je mensen om je heen hebt verzameld die de moeite nemen dat te doen. Koester ze.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:06 schreef Vansschoen het volgende:
Ja dat heb ik dus ook. Maar deze keer waren de rollen omgedraaid.
Heb hem idd ook bedankt, voor het openen van mij ogen en om even realistisch naar mezelf te gaan kijken.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks mis mee om af en toe es op jezelf gewezen te worden. Wees blij dat je mensen om je heen hebt verzameld die de moeite nemen dat te doen. Koester ze.
Onmacht.. Maar ik las het meer in de zin van dat iemand mij dus gewoon te erg door heeft, daar kan ik niet tegen, want zwakquote:Op maandag 1 juli 2013 21:06 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Waarom kwaad? Ik kan ook wel kwaad worden maar weet gewoon dat die persoon gelijk heeft. Dat zet mij eerder aan het denken dan dat ik kwaad word.
Nee, want niemand kent mij.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:04 schreef Vansschoen het volgende:
Dat dusquote:
quote:
Hoe kan dat dan vraag ik me af? Gewoon niemand om alles mee te delen?quote:
Ik heb inderdaad niemand om zulke dingen mee te delen.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:10 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
[..]
Hoe kan dat dan vraag ik me af? Gewoon niemand om alles mee te delen?
Ik deel eigenlijk niet zo veel over mezelf, probeer een beetje oppervlakkig te blijven en dan realiseer ik me nu hoe goed mijn vrienden me eigenlijk kennen. (Wat ik overigens wel positief vind)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |