SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De NIEUWE meet wordt 6 juli (ovb). We gaan lasergamen of bowlen in omgeving Arnhem.quote:20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
Quicky
De kandidaten zijn al bekend, alsnog zin om mee te gaan? Aanmelden kan bij Tamashii. Tamashii@fok.nl of dm/pm.
Ik heb afgezegd, ik was gisteren zwaar beroerd en alhoewel het beter lijkt te gaan wil ik het er niet op wagen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 08:27 schreef LovelyLady het volgende:
Jullie ook veel plezier met de motor vandaag. Het blijft volgens de voorspellingen droog
Oh das jammerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 08:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb afgezegd, ik was gisteren zwaar beroerd en alhoewel het beter lijkt te gaan wil ik het er niet op wagen.
Dan moet je naar de KMS gaanquote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Heel de trein vol met bejaarde veteranen. Daar ging mn droom om een leuke jonge militair aan de haak te slaan.
Volgende keer gewoon naar de EO Jongerendag gaan. Zal daar vast wel een leuke jonge atheist te vinden zijn.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Heel de trein vol met bejaarde veteranen. Daar ging mn droom om een leuke jonge militair aan de haak te slaan.
De vliegtuigen waren weer indrukwekkend!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Nomnomnomquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:37 schreef Myraela het volgende:
Kijk mijn ijsjes.Kijk kijk kijk.
Ik ben blij.
[ link | afbeelding ]
Was een leuke ritquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hey dude, hoe was het?
Tof weer om te rijden, echt puik. Baal ervan dat ik me zo beroerd voel.
Ja, lijkt me een beter plan.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was een leuke rit
Dan ga je morgen een stukkie rijden als je je beter voelt
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:37 schreef Myraela het volgende:
Kijk mijn ijsjes.Kijk kijk kijk.
Ik ben blij.
[ link | afbeelding ]
OEPSIEquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:34 schreef DaMook het volgende:
Hmm mijn auto blijkt al bijna een maand geen apk meer te hebben, maandag maar eens banden halen en vlug laten keuren.
Hopen dat ik nog op tijd ben om een bekeuring te voorkomen.quote:
Boeiendquote:Op zondag 30 juni 2013 09:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee het is mooie vrouwen poepen niet.
Kon ik nietquote:Op zondag 30 juni 2013 11:05 schreef muhahaha het volgende:
De meeste zijn aan het uitslapen denk ik.
Nou!quote:
Supersport ja. Kom er gister ook pas achter dat er hier een de stad een track is in de weekendenquote:
Handigquote:Op zondag 30 juni 2013 11:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Supersport ja. Kom er gister ook pas achter dat er hier een de stad een track is in de weekendenWaar ik veelvuldig gebruik van ga maken aangezien buiten die baan de dichtstbijzijnde op ongeveer 100 km ligt
Zal denk ik niet heel veel voorstellen aangezien het in de parkeergarage van de lokale technopolis is maar alles beter dan nietsquote:
Maar 1 manier om er achter te komen hequote:Op zondag 30 juni 2013 11:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Zal denk ik niet heel veel voorstellen aangezien het in de parkeergarage van de lokale technopolis is maar alles beter dan niets
Over 25 minuten ga ik dan ook van vrroem vrrrrrroem vrrrrrrrrrrrrrrrrrroeeeeem ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep BANG!! Auwquote:Op zondag 30 juni 2013 11:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar 1 manier om er achter te komen he
Dat laatste is niet te hopenquote:Op zondag 30 juni 2013 11:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Over 25 minuten ga ik dan ook van vrroem vrrrrrroem vrrrrrrrrrrrrrrrrrroeeeeem ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep BANG!! Auw
Have fun!quote:
Jij hebt al weekend gehadquote:
Ohaiquote:Op zondag 30 juni 2013 11:50 schreef Dqod het volgende:
Wat een opmerking over een bruine trui breien al wel niet teweeg kan brengen, wauw
Haiquote:Op zondag 30 juni 2013 12:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Have fun!
[..]
Jij hebt al weekend gehad
[..]
Ohai
Jaquote:
Oh dat is minderquote:Op zondag 30 juni 2013 12:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja
Terminale-ziekte-dag tot nu toe.. Maar komt straks wel goed
En hoe is t met jou
Komt goedquote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 14:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Pff als dit zo doorgaat overleef ik de zomer niet eens
Twee races van een half uur. Ik ben finaal gesloopt en kan geen stap meer zettenquote:
That's what she saidquote:Op zondag 30 juni 2013 14:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Twee races van een half uur. Ik ben finaal gesloopt en kan geen stap meer zetten
Is behoorlijk intensief jaquote:Op zondag 30 juni 2013 14:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Twee races van een half uur. Ik ben finaal gesloopt en kan geen stap meer zetten
Zou eerder twee keer dertig seconden zijnquote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 14:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Zou eerder twee keer dertig seconden zijn
Tweede gewordenquote:Op zondag 30 juni 2013 14:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is behoorlijk intensief jaHoe ging het?
Ah nicequote:Op zondag 30 juni 2013 14:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Tweede gewordenMaar de nummer één heeft in het Kartteam van Mechelen gezeten dus op zich kan ik er wel content mee zijn. Spannende gevechten in ieder geval !
En volgende week maar eens zien of ik hem van de troon kan stoten. Nu eerst een douche
Ik heb tegenwoordig een veel te druk sociaal leven met veel te veel drank erbijquote:
Alsof je dat erg vindquote:Op zondag 30 juni 2013 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig een veel te druk sociaal leven met veel te veel drank erbij![]()
Nu ga ik eindelijk slapen!
beter kom je gewoon weer terug in onze veilige FOK!wereldquote:Op zondag 30 juni 2013 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig een veel te druk sociaal leven met veel te veel drank erbij![]()
Ja!quote:
Het is hier de laatste tijd veel te doodquote:Op zondag 30 juni 2013 14:19 schreef Dven het volgende:
[..]
beter kom je gewoon weer terug in onze veilige FOK!wereld
Dat komt omdat steeds meer mensen net als jij de virtuele wereld verlatenquote:Op zondag 30 juni 2013 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja!
Ik heb geen tijd meer om uit te rusten en bij te komen
[..]
Het is hier de laatste tijd veel te dood
Het is me watquote:Op zondag 30 juni 2013 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja!
Ik heb geen tijd meer om uit te rusten en bij te komen
[..]
Het is hier de laatste tijd veel te dood
wtf is deze vroegtijdige ejaculatiepraatquote:Op zondag 30 juni 2013 14:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Zou eerder twee keer dertig seconden zijn
Je klaagt er wel erg veel over, nee zeggen kan ook geen kwaad hoor.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben gewoon energiezuinig. Wel zo belangrijk in deze tijden .quote:
HET IS DE SCHULD VAN DE ECONOMISCHE CRISIS!!!! BESPAAR OP UW ZAAD ENDE PUSSYJUICEquote:Op zondag 30 juni 2013 14:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben gewoon energiezuinig. Wel zo belangrijk in deze tijden .
Dat komt omdat ik nu brak en gaar ben!!quote:Op zondag 30 juni 2013 14:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je klaagt er wel erg veel over, nee zeggen kan ook geen kwaad hoor.
Volgens mij moet je in crisistijden juist stimuleren. Dus allicht moet ik maar flink gaan donerenquote:Op zondag 30 juni 2013 14:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
HET IS DE SCHULD VAN DE ECONOMISCHE CRISIS!!!! BESPAAR OP UW ZAAD ENDE PUSSYJUICE
Zie post boven jequote:Op zondag 30 juni 2013 14:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens mij moet je in crisistijden juist stimuleren. Dus allicht moet ik maar flink gaan doneren
quote:
Niceeeeh! Ik heb nu paprika en pompoen plantenquote:
HIJ WIL NIET MOBIEL EN MIJN NEEFJE IS EEN GINGERquote:
Wat zonde! Fantastisch nummer!quote:Op zondag 30 juni 2013 14:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
HIJ WIL NIET MOBIEL EN MIJN NEEFJE IS EEN GINGERWANNE KUTLEVEN GODNONDEJU!!!
Lekkerquote:Op zondag 30 juni 2013 14:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niceeeeh! Ik heb nu paprika en pompoen planten
Hmm ziltig onderbroekje heb jij nu vastquote:
Ja.. Ik zal m naar je opsturen :$quote:
Iedere week een nieuwe?quote:
Kaarsjes? Wie komt erbij?quote:Op zondag 30 juni 2013 14:49 schreef Dven het volgende:
Neem het ervan
Ga ik ook een welverdiend bad pakken
[ afbeelding ]
Niemand. Ik heb nu eenmaal een aangeboren hekel aan kunstmatig lichtquote:
Ik moet wel oppassen want m'n semi-vriendin zit beneden en voor ik het weet ben ik niet meer alleenquote:
We doen al genoeg samen. Soms alleen zijnquote:Op zondag 30 juni 2013 15:00 schreef Tamashii het volgende:
Is toch alleen maar beter als je vriendin mee gaat?
Andersom mag ik hard hopenquote:Op zondag 30 juni 2013 15:18 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Wel de lasten niet de lusten?
(O, hai)
Ging mijn voorkeur ook wel een beetje naar uit, al zoooo lang niet gehadquote:
Ik ben er ook nog maar een uurtje uitquote:Op zondag 30 juni 2013 15:34 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ging mijn voorkeur ook wel een beetje naar uit, al zoooo lang niet gehad.
Was trouwens pas om 1 uur mijn bed uit, (lag er ook pas om 5 uur in) jij een leuk weekend gehad?
Zie al helemaal voor me hoe je geobserdeerd naar de windmeter zit te kijken, en aan te moedigenquote:Op zondag 30 juni 2013 15:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog maar een uurtje uit
Vrijdagavond gepoold, gisteren helemaal niks uitgevoerd, en vandaag tot nu toe ook niet. Ben nu in afwachting van wind. Zodra ik de windmeter boven een bepaald punt zie komen ga ik vertrekken![]()
Hoe's jouw weekend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 juni 2013 15:38 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Zie al helemaal voor me hoe je geobserdeerd naar de windmeter zit te kijken, en aan te moedigen.
Mijn weekend was echt goed te doenlekker uitgeweest gister.
Hoe doe je dat toch zo makkelijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En kijk je mee? De groene moet boven 14 knopen komen![]()
http://www.meetadviesdienst.nl/applets/windroos/windroos.html
Haha, oefening baart kunstquote:Op zondag 30 juni 2013 15:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe doe je dat toch zo makkelijk?![]()
En kijk je mee? De groene moet boven 14 knopen komen![]()
http://www.meetadviesdienst.nl/applets/windroos/windroos.html
Vind ik niet gek met zo'n leuk koppiequote:Op zondag 30 juni 2013 15:42 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Haha, oefening baart kunst. Nee grapje, was gewoon wel gelijk al een beetje duidelijk....
Ja zodra het groene boven de 14 knopen komt bel ik je gelijk op!
quote:Op zondag 30 juni 2013 15:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vind ik niet gek met zo'n leuk koppie![]()
Zo alvast maar spulletjes inladen...
De kts jaquote:Op zondag 30 juni 2013 15:45 schreef Vansschoen het volgende:
[..]dankje.
Waar zie jij het aantal knopen? Is dat de kts?
Ga pizza bestellen, voel me nou al schuldig
Ja oke maar dat kan blijven schommelen hequote:Op zondag 30 juni 2013 15:49 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Dan ga maar vast inladen want hij is in 5 minuten al 0,4 gestegen oid.
Was al aan het wachten op de 14,1 maar die kwam nietquote:Op zondag 30 juni 2013 15:52 schreef Faxie het volgende:
Oeh 13,9
Mja ik ga vertrekken
Veel plezier met de pizza
OMG jij!quote:
Jij bent er!quote:
Flink oververmoeid en afgepeigerd.. weer meer shit op mn bordje dan normaal zou moeten zijn, maar ondanks dat verdomde goedquote:Op zondag 30 juni 2013 18:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent er!Na zoveel tijd weer es. Hoe is het ermee?
Fijn om te horen dat het goed met je gaat. Hier ook alles prima, ondanks dat er genoeg speelt. Ook genoeg leuke dingen gelukkig.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:08 schreef Evie het volgende:
Flink oververmoeid en afgepeigerd.. weer meer shit op mn bordje dan normaal zou moeten zijn, maar ondanks dat verdomde goed![]()
Daar?
Thnxquote:Op zondag 30 juni 2013 19:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat het goed met je gaat. Hier ook alles prima, ondanks dat er genoeg speelt. Ook genoeg leuke dingen gelukkig.
Jij bent raar.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:24 schreef Evie het volgende:
ThnxHaha van oververmoeidheid ga ik alleen maar meer lachen
misschien is dat het
Klein stukkie over de dijk geredenquote:Op zondag 30 juni 2013 20:12 schreef muhahaha het volgende:
Hoe is het hier? Mooi ritje gemaakt vandaag?
Balen wel.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klein stukkie over de dijk geredenVol met auto's en fietsers helaas, maar dat was te verwachten
Ah, gezelligquote:Op zondag 30 juni 2013 20:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet gereden, bij de biesbosch geweest met mijn zusje, net pas thuis.
Lekker toch, even op het waterquote:Op zondag 30 juni 2013 20:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Was een lang boottochtje, wel chill.
Goed planquote:Op zondag 30 juni 2013 20:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uhu, sowieso water.![]()
Keertje weer recreatief gaan zwemmen.
Bummerquote:Op zondag 30 juni 2013 20:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom er net achter dat de duinrell kortingkaartjes zijn verlopen.
Waarom bij Faxie?quote:Op zondag 30 juni 2013 20:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah ja, ik vraag me af of er bij faxie in de buurt een zwembad is.
Ik snap er echt geen hol vanquote:
Mijn dank is grootquote:Op zondag 30 juni 2013 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oke ik zeg niks
(zit ook pas in ronde 16 hoor)
Euh ja. Zulks een grote sprong?quote:Op zondag 30 juni 2013 20:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik snap er echt geen hol vanDie duinrellkaartjes zijn niet meer geldig en dan gaat het over een zwembad bij Faxie in de buurt?
Ah ja, ik zoek een vet zwembad waar ik nog niet ben geweest.quote:
Nope, dan heb ik al iets.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij gaat ook niet naar World War Z, toch?
Kijk, dat is tenminste duidelijkquote:Op zondag 30 juni 2013 21:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah ja, ik zoek een vet zwembad waar ik nog niet ben geweest.
http://www.dagtripdoen.nl/zwembaden/zwemparadijs/ ?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Nope, dan heb ik al iets.![]()
![]()
Duinrel is wel grappig.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Nope, dan heb ik al iets.![]()
![]()
Foto maken en appen?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Duinrel is wel grappig.
Dan kan ik mijn date niet showen enzo.
"Heb je zin om woensdag naar de film te gaan?"quote:Op zondag 30 juni 2013 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Duinrel is wel grappig.
Ja oke sorry.quote:
Hm even kijken.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
http://www.dagtripdoen.nl/zwembaden/zwemparadijs/ ?
Tjah baas, dat wordt een herkansing dan.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Duinrel is wel grappig.
Neuh.quote:
Ze zei laatst dat ze graag naar World War Z wilde, vandaar.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Heb je zin om woensdag naar de film te gaan?"
Zit je dan met 100 andere FOK!kers
Tssk.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah baas, dat wordt een herkansing dan.
Blijven Hollanders hé, gratiesj naar de filmquote:Op zondag 30 juni 2013 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze zei laatst dat ze graag naar World War Z wilde, vandaar.
Ik ben niet hollands, jong.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Blijven Hollanders hé, gratiesj naar de film
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat wel, ja.
Ik ben een voorbeeld voor velen.
Is dat niet een beetje vreemd met die semi-vriendin van je?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:24 schreef Dven het volgende:
Vandaag het verloofde stelletje weer ontmoet. Ik ben nog steeds verliefd op die vrouw
Dit vraagt om meer uitleg...quote:Op zondag 30 juni 2013 21:24 schreef Dven het volgende:
Vandaag het verloofde stelletje weer ontmoet. Ik ben nog steeds verliefd op die vrouw
Daarom is het semiquote:Op zondag 30 juni 2013 21:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Is dat niet een beetje vreemd met die semi-vriendin van je?
Heel vreemd is dat niet, niet handig is het welquote:Op zondag 30 juni 2013 21:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds vreemd om verliefd te zijn op een verloofde vrouw
Ja oke, goed puntquote:Op zondag 30 juni 2013 21:27 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Heel vreemd is dat niet, niet handig is het wel
Natuurlijk niet, FOK!kers hebben geen levenquote:Op zondag 30 juni 2013 21:28 schreef Macrador het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch wel van die gekke dingen in zijn leven of dichtbij zijn leven?
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede FOK!kers, Slechte FOK!kers (patent Heloef)
quote:
Vanaf wanneer ben je de titel FOK!ker dan wel waardig?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, FOK!kers hebben geen leven
Geen leven, een lul van 30cm+, zolderkamer, etc.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:30 schreef Macrador het volgende:
[..]
Vanaf wanneer ben je de titel FOK!ker dan wel waardig?
Dan zal ik nooit een echte Fok!er worden, of wat zijn de eisen voor vrouwen?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen leven, een lul van 30cm+, zolderkamer, etc.
Ah verdorie dan heb ik maar 1 kenmerkquote:Op zondag 30 juni 2013 21:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen ideequote:Op zondag 30 juni 2013 21:33 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Dan zal ik nooit een echte Fok!er worden, of wat zijn de eisen voor vrouwen?
Hé wat naarquote:Op zondag 30 juni 2013 21:33 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ah verdorie dan heb ik maar 1 kenmerk
Ow wacht, vergeten! Vrouwelijke Fok!ers zijn natuurlijk gewoon mannen die zich als vrouw voordoenquote:
Internet, waar de mannen mannen zijn, de vrouwen ook mannen zijn en jonge meisjes FBI agenten.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:34 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ow wacht, vergeten! Vrouwelijke Fok!ers zijn natuurlijk gewoon mannen die zich als vrouw voordoenduhh
Role models!quote:Op zondag 30 juni 2013 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand nog een leuke film om te kijken?
Donnie Darkoquote:Op zondag 30 juni 2013 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand nog een leuke film om te kijken?
Gohquote:Op zondag 30 juni 2013 21:34 schreef Macrador het volgende:
[..]
Mjuh een zolderkamer hebben is niet eens zo speciaal.
Oja niet aan gedachtquote:Op zondag 30 juni 2013 21:34 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ow wacht, vergeten! Vrouwelijke Fok!ers zijn natuurlijk gewoon mannen die zich als vrouw voordoenduhh
Klopt, ik stuur mijn zusje altijd naar meets, zodat ik niet door de mand val!quote:Op zondag 30 juni 2013 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Internet, waar de mannen mannen zijn, de vrouwen ook mannen zijn en jonge meisjes FBI agenten.
Hmm, ziet er niet zo leuk uit.quote:
Recent nog gezien.quote:
Pics van je zusje?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:35 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Klopt, ik stuur mijn zusje altijd naar meets, zodat ik niet door de mand val!
Er wordt trouwens wel altijd wat afgezoend op meetsquote:Op zondag 30 juni 2013 21:36 schreef Macrador het volgende:
Dan heb ik altijd met mannen gezoend op meets?![]()
Buiten die 1 bewuste keer dan.
Amerikaanse dame die de afgelopen jaren voornamelijk in Oceanie heeft gewerkt. Komt een beetje uit de binnenlanden maar is in tegenstelling tot de gemiddelde bevolking aldaar wel wereldwijs. Qua uiterlijk past ze wel in die ene serie van een aantal jaar geleden over wat dames op een fokkerij ergens in Australie. Lang, mooi figuur, boots aan, strakke broek, leren jack, bruine ogen en roodbruin lang gekruld haar.quote:
Mjuh nog nooit hier gemeet, maar het lijkt altijd zo te gaan op het internet.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:37 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Er wordt trouwens wel altijd wat afgezoend op meets
Figuurlijkquote:Op zondag 30 juni 2013 21:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds vreemd om verliefd te zijn op een verloofde vrouw
Wat dat betreft ben ik een antiFOK!ker. Redelijk bestaan, slechts een lul van 10+ en geen zolder in huisquote:Op zondag 30 juni 2013 21:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon een man die zich voordoet als vrouwquote:Op zondag 30 juni 2013 21:33 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Dan zal ik nooit een echte Fok!er worden, of wat zijn de eisen voor vrouwen?
Oh, je geeft het zelf al aanquote:Op zondag 30 juni 2013 21:34 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Dat zei je er niet bijquote:
Ha! Neppertquote:Op zondag 30 juni 2013 21:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik een antiFOK!ker. Redelijk bestaan, slechts een lul van 10+ en geen zolder in huis
mm, die kleding keuze is niet echt mijn dingquote:Op zondag 30 juni 2013 21:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Amerikaanse dame die de afgelopen jaren voornamelijk in Oceanie heeft gewerkt. Komt een beetje uit de binnenlanden maar is in tegenstelling tot de gemiddelde bevolking aldaar wel wereldwijs. Qua uiterlijk past ze wel in die ene serie van een aantal jaar geleden over wat dames op een fokkerij ergens in Australie. Lang, mooi figuur, boots aan, strakke broek, leren jack, bruine ogen en roodbruin lang gekruld haar.
Haar verloofde is een Engelsman met wie ze op reis is door Europa. Anderhalf week geleden sliep zijn verloofde bij mij in bed
Shaun of the dead, Hot fuzz, Paul, Despicable me, Se7ven, Lucky number slevin, Cabin in the woods, Superbad, Kickass, Tropic Thunder, V for vendettaquote:
Ik weet gewoon welke pauperserie jij bedoelt.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Amerikaanse dame die de afgelopen jaren voornamelijk in Oceanie heeft gewerkt. Komt een beetje uit de binnenlanden maar is in tegenstelling tot de gemiddelde bevolking aldaar wel wereldwijs. Qua uiterlijk past ze wel in die ene serie van een aantal jaar geleden over wat dames op een fokkerij ergens in Australie. Lang, mooi figuur, boots aan, strakke broek, leren jack, bruine ogen en roodbruin lang gekruld haar.
Haar verloofde is een Engelsman met wie ze op reis is door Europa. Anderhalf week geleden sliep zijn verloofde bij mij in bed
een 10+ kan ook gewoon 19 betekenen natuurlijkquote:Op zondag 30 juni 2013 21:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik een antiFOK!ker. Redelijk bestaan, slechts een lul van 10+ en geen zolder in huis
Normaliter ook niet de mijne omdat het dan dikwijls van die typetjes zijn. Maar het past haarquote:Op zondag 30 juni 2013 21:41 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
mm, die kleding keuze is niet echt mijn ding![]()
En jij vreemgaantoelater
Cabin in the woods. Wat een waardeloze film was datquote:Op zondag 30 juni 2013 21:41 schreef Macrador het volgende:
[..]
Shaun of the dead, Hot fuzz, Paul, Despicable me, Se7ven, Lucky number slevin, Cabin in the woods, Superbad, Kickass, Tropic Thunder, V for vendetta
Of 10.1quote:Op zondag 30 juni 2013 21:42 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
een 10+ kan ook gewoon 19 betekenen natuurlijk
19 is nog lang geen 30quote:Op zondag 30 juni 2013 21:42 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Nu moeten we alleen nog achter de naam gerakenquote:Op zondag 30 juni 2013 21:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet gewoon welke pauperserie jij bedoelt.
Die was kei goed jong!quote:Op zondag 30 juni 2013 21:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Cabin in the woods. Wat een waardeloze film was dat
McClouds daughters?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet gewoon welke pauperserie jij bedoelt.
Ok, doe maar.quote:
Tropic Thunder, die moest ik nog kijken.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:41 schreef Macrador het volgende:
[..]
Shaun of the dead, Hot fuzz, Paul, Despicable me, Se7ven, Lucky number slevin, Cabin in the woods, Superbad, Kickass, Tropic Thunder, V for vendetta
Geen ideequote:Op zondag 30 juni 2013 21:43 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Alsof een vrouw blij wordt van 30 cm
Het is inderdaad maar net wat je er in wil zien. Een man die zijn eigen gevoel meer waarde wil geven geeft me een 11. Een dame die hoopt op een nachtelijk akkefietje met mij hoopt op de 19. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen...quote:Op zondag 30 juni 2013 21:42 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Mc'Lauds Daughtersquote:Op zondag 30 juni 2013 21:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Nu moeten we alleen nog achter de naam geraken
Kunnen ze er handdoeken op drogenquote:Op zondag 30 juni 2013 21:43 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet, ben er nog nooit 1 in tegengekomen maar kan me er wat voorstellingen bij maken...quote:
De laatste scene's waren echt compleet waardeloos, totaal niet in samenhang met de rest van de film. Ik zat daar echt van... WTF did I just seequote:
Zet het op je to-do listquote:Op zondag 30 juni 2013 21:44 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet, ben er nog nooit 1 in tegengekomen maar kan me er wat voorstellingen bij maken...
Mijn gevoel zegt van niet.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:43 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Vanaf de laatste scenes dacht ik juist haha awesomequote:Op zondag 30 juni 2013 21:45 schreef Dven het volgende:
[..]
De laatste scene's waren echt compleet waardeloos, totaal niet in samenhang met de rest van de film. Ik zat daar echt van... WTF did I just see
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:43 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel mannen er rondlopen met zoietsquote:Op zondag 30 juni 2013 21:46 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Kan ik er wel opzetten, maar kleine kans dat ik iemand versier met een paal van 30 cm
Lijkt me niet prettig om zo'n grote te hebbenquote:Op zondag 30 juni 2013 21:46 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Kan ik er wel opzetten, maar kleine kans dat ik iemand versier met een paal van 30 cm
Je weet het niet héquote:Op zondag 30 juni 2013 21:46 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Een vriendin van me hier heeft zo'n kunstpik van 30 CM. Dimitar is zijn naam. Ik heb er nog slechte dromen overquote:Op zondag 30 juni 2013 21:44 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet, ben er nog nooit 1 in tegengekomen maar kan me er wat voorstellingen bij maken...
Daarom, en de kans dat je die er dan precies uitpikt (pik hihaho) is behoorlijk klein.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:47 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel mannen er rondlopen met zoiets
Ik gok drie handen vol in nederlandquote:Op zondag 30 juni 2013 21:47 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel mannen er rondlopen met zoiets
Heb je die in je bips gehad dan?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Een vriendin van me hier heeft zo'n kunstpik van 30 CM. Dimitar is zijn naam. Ik heb er nog slechte dromen over
Elke keer weer flauwvallen als het bloed zich in je fallus verzameldquote:Op zondag 30 juni 2013 21:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lijkt me niet prettig om zo'n grote te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |