SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De NIEUWE meet wordt 6 juli (ovb). We gaan lasergamen of bowlen in omgeving Arnhem.quote:20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
Quicky
De kandidaten zijn al bekend, alsnog zin om mee te gaan? Aanmelden kan bij Tamashii. Tamashii@fok.nl of dm/pm.
Ik heb afgezegd, ik was gisteren zwaar beroerd en alhoewel het beter lijkt te gaan wil ik het er niet op wagen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 08:27 schreef LovelyLady het volgende:
Jullie ook veel plezier met de motor vandaag. Het blijft volgens de voorspellingen droog
Oh das jammerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 08:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb afgezegd, ik was gisteren zwaar beroerd en alhoewel het beter lijkt te gaan wil ik het er niet op wagen.
Dan moet je naar de KMS gaanquote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Heel de trein vol met bejaarde veteranen. Daar ging mn droom om een leuke jonge militair aan de haak te slaan.
Volgende keer gewoon naar de EO Jongerendag gaan. Zal daar vast wel een leuke jonge atheist te vinden zijn.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Heel de trein vol met bejaarde veteranen. Daar ging mn droom om een leuke jonge militair aan de haak te slaan.
De vliegtuigen waren weer indrukwekkend!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Nomnomnomquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:37 schreef Myraela het volgende:
Kijk mijn ijsjes.Kijk kijk kijk.
Ik ben blij.
[ link | afbeelding ]
Was een leuke ritquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hey dude, hoe was het?
Tof weer om te rijden, echt puik. Baal ervan dat ik me zo beroerd voel.
Ja, lijkt me een beter plan.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was een leuke rit
Dan ga je morgen een stukkie rijden als je je beter voelt
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:37 schreef Myraela het volgende:
Kijk mijn ijsjes.Kijk kijk kijk.
Ik ben blij.
[ link | afbeelding ]
OEPSIEquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:34 schreef DaMook het volgende:
Hmm mijn auto blijkt al bijna een maand geen apk meer te hebben, maandag maar eens banden halen en vlug laten keuren.
Hopen dat ik nog op tijd ben om een bekeuring te voorkomen.quote:
Boeiendquote:Op zondag 30 juni 2013 09:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee het is mooie vrouwen poepen niet.
Kon ik nietquote:Op zondag 30 juni 2013 11:05 schreef muhahaha het volgende:
De meeste zijn aan het uitslapen denk ik.
Nou!quote:
Supersport ja. Kom er gister ook pas achter dat er hier een de stad een track is in de weekendenquote:
Handigquote:Op zondag 30 juni 2013 11:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Supersport ja. Kom er gister ook pas achter dat er hier een de stad een track is in de weekendenWaar ik veelvuldig gebruik van ga maken aangezien buiten die baan de dichtstbijzijnde op ongeveer 100 km ligt
Zal denk ik niet heel veel voorstellen aangezien het in de parkeergarage van de lokale technopolis is maar alles beter dan nietsquote:
Maar 1 manier om er achter te komen hequote:Op zondag 30 juni 2013 11:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Zal denk ik niet heel veel voorstellen aangezien het in de parkeergarage van de lokale technopolis is maar alles beter dan niets
Over 25 minuten ga ik dan ook van vrroem vrrrrrroem vrrrrrrrrrrrrrrrrrroeeeeem ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep BANG!! Auwquote:Op zondag 30 juni 2013 11:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar 1 manier om er achter te komen he
Dat laatste is niet te hopenquote:Op zondag 30 juni 2013 11:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Over 25 minuten ga ik dan ook van vrroem vrrrrrroem vrrrrrrrrrrrrrrrrrroeeeeem ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep BANG!! Auw
Have fun!quote:
Jij hebt al weekend gehadquote:
Ohaiquote:Op zondag 30 juni 2013 11:50 schreef Dqod het volgende:
Wat een opmerking over een bruine trui breien al wel niet teweeg kan brengen, wauw
Haiquote:Op zondag 30 juni 2013 12:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Have fun!
[..]
Jij hebt al weekend gehad
[..]
Ohai
Jaquote:
Oh dat is minderquote:Op zondag 30 juni 2013 12:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja
Terminale-ziekte-dag tot nu toe.. Maar komt straks wel goed
En hoe is t met jou
Komt goedquote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 14:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Pff als dit zo doorgaat overleef ik de zomer niet eens
Twee races van een half uur. Ik ben finaal gesloopt en kan geen stap meer zettenquote:
That's what she saidquote:Op zondag 30 juni 2013 14:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Twee races van een half uur. Ik ben finaal gesloopt en kan geen stap meer zetten
Is behoorlijk intensief jaquote:Op zondag 30 juni 2013 14:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Twee races van een half uur. Ik ben finaal gesloopt en kan geen stap meer zetten
Zou eerder twee keer dertig seconden zijnquote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 14:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Zou eerder twee keer dertig seconden zijn
Tweede gewordenquote:Op zondag 30 juni 2013 14:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is behoorlijk intensief jaHoe ging het?
Ah nicequote:Op zondag 30 juni 2013 14:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Tweede gewordenMaar de nummer één heeft in het Kartteam van Mechelen gezeten dus op zich kan ik er wel content mee zijn. Spannende gevechten in ieder geval !
En volgende week maar eens zien of ik hem van de troon kan stoten. Nu eerst een douche
Ik heb tegenwoordig een veel te druk sociaal leven met veel te veel drank erbijquote:
Alsof je dat erg vindquote:Op zondag 30 juni 2013 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig een veel te druk sociaal leven met veel te veel drank erbij![]()
Nu ga ik eindelijk slapen!
beter kom je gewoon weer terug in onze veilige FOK!wereldquote:Op zondag 30 juni 2013 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig een veel te druk sociaal leven met veel te veel drank erbij![]()
Ja!quote:
Het is hier de laatste tijd veel te doodquote:Op zondag 30 juni 2013 14:19 schreef Dven het volgende:
[..]
beter kom je gewoon weer terug in onze veilige FOK!wereld
Dat komt omdat steeds meer mensen net als jij de virtuele wereld verlatenquote:Op zondag 30 juni 2013 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja!
Ik heb geen tijd meer om uit te rusten en bij te komen
[..]
Het is hier de laatste tijd veel te dood
Het is me watquote:Op zondag 30 juni 2013 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja!
Ik heb geen tijd meer om uit te rusten en bij te komen
[..]
Het is hier de laatste tijd veel te dood
wtf is deze vroegtijdige ejaculatiepraatquote:Op zondag 30 juni 2013 14:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Zou eerder twee keer dertig seconden zijn
Je klaagt er wel erg veel over, nee zeggen kan ook geen kwaad hoor.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben gewoon energiezuinig. Wel zo belangrijk in deze tijden .quote:
HET IS DE SCHULD VAN DE ECONOMISCHE CRISIS!!!! BESPAAR OP UW ZAAD ENDE PUSSYJUICEquote:Op zondag 30 juni 2013 14:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben gewoon energiezuinig. Wel zo belangrijk in deze tijden .
Dat komt omdat ik nu brak en gaar ben!!quote:Op zondag 30 juni 2013 14:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je klaagt er wel erg veel over, nee zeggen kan ook geen kwaad hoor.
Volgens mij moet je in crisistijden juist stimuleren. Dus allicht moet ik maar flink gaan donerenquote:Op zondag 30 juni 2013 14:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
HET IS DE SCHULD VAN DE ECONOMISCHE CRISIS!!!! BESPAAR OP UW ZAAD ENDE PUSSYJUICE
Zie post boven jequote:Op zondag 30 juni 2013 14:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens mij moet je in crisistijden juist stimuleren. Dus allicht moet ik maar flink gaan doneren
quote:
Niceeeeh! Ik heb nu paprika en pompoen plantenquote:
HIJ WIL NIET MOBIEL EN MIJN NEEFJE IS EEN GINGERquote:
Wat zonde! Fantastisch nummer!quote:Op zondag 30 juni 2013 14:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
HIJ WIL NIET MOBIEL EN MIJN NEEFJE IS EEN GINGERWANNE KUTLEVEN GODNONDEJU!!!
Lekkerquote:Op zondag 30 juni 2013 14:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niceeeeh! Ik heb nu paprika en pompoen planten
Hmm ziltig onderbroekje heb jij nu vastquote:
Ja.. Ik zal m naar je opsturen :$quote:
Iedere week een nieuwe?quote:
Kaarsjes? Wie komt erbij?quote:Op zondag 30 juni 2013 14:49 schreef Dven het volgende:
Neem het ervan
Ga ik ook een welverdiend bad pakken
[ afbeelding ]
Niemand. Ik heb nu eenmaal een aangeboren hekel aan kunstmatig lichtquote:
Ik moet wel oppassen want m'n semi-vriendin zit beneden en voor ik het weet ben ik niet meer alleenquote:
We doen al genoeg samen. Soms alleen zijnquote:Op zondag 30 juni 2013 15:00 schreef Tamashii het volgende:
Is toch alleen maar beter als je vriendin mee gaat?
Andersom mag ik hard hopenquote:Op zondag 30 juni 2013 15:18 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Wel de lasten niet de lusten?
(O, hai)
Ging mijn voorkeur ook wel een beetje naar uit, al zoooo lang niet gehadquote:
Ik ben er ook nog maar een uurtje uitquote:Op zondag 30 juni 2013 15:34 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ging mijn voorkeur ook wel een beetje naar uit, al zoooo lang niet gehad.
Was trouwens pas om 1 uur mijn bed uit, (lag er ook pas om 5 uur in) jij een leuk weekend gehad?
Zie al helemaal voor me hoe je geobserdeerd naar de windmeter zit te kijken, en aan te moedigenquote:Op zondag 30 juni 2013 15:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog maar een uurtje uit
Vrijdagavond gepoold, gisteren helemaal niks uitgevoerd, en vandaag tot nu toe ook niet. Ben nu in afwachting van wind. Zodra ik de windmeter boven een bepaald punt zie komen ga ik vertrekken![]()
Hoe's jouw weekend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 juni 2013 15:38 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Zie al helemaal voor me hoe je geobserdeerd naar de windmeter zit te kijken, en aan te moedigen.
Mijn weekend was echt goed te doenlekker uitgeweest gister.
Hoe doe je dat toch zo makkelijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En kijk je mee? De groene moet boven 14 knopen komen![]()
http://www.meetadviesdienst.nl/applets/windroos/windroos.html
Haha, oefening baart kunstquote:Op zondag 30 juni 2013 15:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe doe je dat toch zo makkelijk?![]()
En kijk je mee? De groene moet boven 14 knopen komen![]()
http://www.meetadviesdienst.nl/applets/windroos/windroos.html
Vind ik niet gek met zo'n leuk koppiequote:Op zondag 30 juni 2013 15:42 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Haha, oefening baart kunst. Nee grapje, was gewoon wel gelijk al een beetje duidelijk....
Ja zodra het groene boven de 14 knopen komt bel ik je gelijk op!
quote:Op zondag 30 juni 2013 15:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vind ik niet gek met zo'n leuk koppie![]()
Zo alvast maar spulletjes inladen...
De kts jaquote:Op zondag 30 juni 2013 15:45 schreef Vansschoen het volgende:
[..]dankje.
Waar zie jij het aantal knopen? Is dat de kts?
Ga pizza bestellen, voel me nou al schuldig
Ja oke maar dat kan blijven schommelen hequote:Op zondag 30 juni 2013 15:49 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Dan ga maar vast inladen want hij is in 5 minuten al 0,4 gestegen oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |