Kon ik nietquote:Op zondag 30 juni 2013 11:05 schreef muhahaha het volgende:
De meeste zijn aan het uitslapen denk ik.
Nou!quote:
Supersport ja. Kom er gister ook pas achter dat er hier een de stad een track is in de weekendenquote:
Handigquote:Op zondag 30 juni 2013 11:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Supersport ja. Kom er gister ook pas achter dat er hier een de stad een track is in de weekendenWaar ik veelvuldig gebruik van ga maken aangezien buiten die baan de dichtstbijzijnde op ongeveer 100 km ligt
Zal denk ik niet heel veel voorstellen aangezien het in de parkeergarage van de lokale technopolis is maar alles beter dan nietsquote:
Maar 1 manier om er achter te komen hequote:Op zondag 30 juni 2013 11:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Zal denk ik niet heel veel voorstellen aangezien het in de parkeergarage van de lokale technopolis is maar alles beter dan niets
Over 25 minuten ga ik dan ook van vrroem vrrrrrroem vrrrrrrrrrrrrrrrrrroeeeeem ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep BANG!! Auwquote:Op zondag 30 juni 2013 11:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar 1 manier om er achter te komen he
Dat laatste is niet te hopenquote:Op zondag 30 juni 2013 11:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Over 25 minuten ga ik dan ook van vrroem vrrrrrroem vrrrrrrrrrrrrrrrrrroeeeeem ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep BANG!! Auw
Have fun!quote:
Jij hebt al weekend gehadquote:
Ohaiquote:Op zondag 30 juni 2013 11:50 schreef Dqod het volgende:
Wat een opmerking over een bruine trui breien al wel niet teweeg kan brengen, wauw
Haiquote:Op zondag 30 juni 2013 12:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Have fun!
[..]
Jij hebt al weekend gehad
[..]
Ohai
Jaquote:
Oh dat is minderquote:Op zondag 30 juni 2013 12:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja
Terminale-ziekte-dag tot nu toe.. Maar komt straks wel goed