Ah, oké dan had ik dat verkeerd begrepen, agressie is inderdaad zijn probleem waar hij aanquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:18 schreef Pyjama het volgende:
[..]
Ik heb het misschien een beetje verkeerd verwoord, ik heb het specifiek over zijn problemen met agressie. Op andere vlakken heb ik hem altijd gesteund, zoals gesprekken tot diep in de nacht als hij het ergens moeilijk mee had, massages als hij zich niet lekker voelde, elke dag zorgen dat het eten klaarstaat, het huishouden doen, hem ondersteunen bij het maken van moeilijke beslissingen etc. Gewoon alles wat bij een relatie hoort.
Het stomme is dat als hij gewoon normaal doet (en dat kan hij af en toe), ik nog wel gevoelens voor hem heb. Ik weet dat dat niet is wat ik in de OP zei, maar zoals ik al aangaf heb ik dit topic geopend op een moment dat ik erg emotioneel was. Op momenten dat hij mij slecht behandelt verandert dat echter in afkeer en kan ik niet verplaatsen in zijn situatie (ik zou nooit de dingen tegen iemand zeggen die hij tegen mij zegt, ook niet als ik extreem boos ben). Als ik wegga is dat over drie weken, over een half jaar ben ik klaar met studeren. Ik heb het er dus meer over dat ik die korte periode moet overbruggen (4 maanden bij die vriend in huis, dus dan nog maar 2 maanden over).
Zoals ik al zei, hij is geen monster. Het was niet alleen maar negatief, hij heeft ook goede kanten. Maar de slechte kanten beginnen steeds meer die goede kanten te overheersen.
Dank je wel voor je succeswens!
Elke seriemoordenaar/terrorist/dierenmishandelaar/kraker/hippie/loverboy/whatever heeft een goede/lieve kant.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:18 schreef Pyjama het volgende:
Gewoon alles wat bij een relatie hoort.
[..]
Op momenten dat hij mij slecht behandelt verandert dat echter in afkeer en kan ik niet verplaatsen in zijn situatie (ik zou nooit de dingen tegen iemand zeggen die hij tegen mij zegt, ook niet als ik extreem boos ben).
[..]
Zoals ik al zei, hij is geen monster. Het was niet alleen maar negatief, hij heeft ook goede kanten. Maar de slechte kanten beginnen steeds meer die goede kanten te overheersen.
Ik ben het met je eens dat huisvrouw zijn geen probleem is hoor, kan heel bevredigend zijn. We hadden het zo geregeld omdat hij 50/60 uur werkte in de week en ik alleen maar studeerde. Maar ik heb nu al 1 internationale wetenschappelijke publicatie op mijn naam staan. Ik ben daar erg trots op, aangezien ik mijn bachelor nog niet eens binnen heb. Ik dacht eerst 'later' dan met man en eventueel kindertjes parttime te gaan werken, maar nu begint het idee van lekker in mijn eentje een academische carričre te starten me steeds meer te trekken.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah, oké dan had ik dat verkeerd begrepen, agressie is inderdaad zijn probleem waar hij aan
moet werken en jij niet het slachtoffer van mag zijn.
Ik had inderdaad ook begrepen dat je totaal geen gevoelens meer voor hem had, maar dat ligt
dus ietsje anders begrijp ik nu.
Maar toch zou het wel lekker zijn als je in de toekomst niet meer financieel afhankelijk hoeft te zijn
van een man, want om nou je hele leven te moeten zorgen dat het eten klaarstaat en het huishouden te doen voor een man is denk ik ook niet wat je wil.
Of misschien ook wel hoor, maar als je een gelijkwaardige relatie hebt en allebei de centjes binnenbrengt is het meestal ook zo dat je allebei iets in het huishouden doet,
Niets mis met een full time huisvrouw hoor als jij dat wil, maar als je er dan plotseling alleen
voorstaat kan je bij de bijstand aankloppen, is ook geen prettig vooruitzicht.
Maar goed, ik geloof dat je het allemaal wel een beetje op een rijtje hebt nu, dus nogmaals succes
Ik ben lichamelijk gezien wel veilig denk ik. Vorige week heeft hij nog een klein schopje tegen mijn voeten gegeven toen hij enorm in de stress zat en ik in de weg zat, maar verder blijft het bij verbaal misbruik. Hij staat bijvoorbeeld wel met zijn telefoon in zijn handen om 112 te bellen als hij hoort dat de buren elkaar dreigen in elkaar te meppen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:45 schreef Brocco_Li het volgende:
[..]
Elke seriemoordenaar/terrorist/dierenmishandelaar/kraker/hippie/loverboy/whatever heeft een goede/lieve kant.
Ben je veilig als hij een woedeuitbarsting heeft? Dat is de enige vraag die relevant is.
Gezellige buurt....quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:00 schreef Pyjama het volgende:
[..]
Ik ben lichamelijk gezien wel veilig denk ik. Vorige week heeft hij nog een klein schopje tegen mijn voeten gegeven toen hij enorm in de stress zat en ik in de weg zat, maar verder blijft het bij verbaal misbruik. Hij staat bijvoorbeeld wel met zijn telefoon in zijn handen om 112 te bellen als hij hoort dat de buren elkaar dreigen in elkaar te meppen.
Oh, dan is het goed.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:00 schreef Pyjama het volgende:
[..]
Ik ben lichamelijk gezien wel veilig denk ik. Vorige week heeft hij nog een klein schopje tegen mijn voeten gegeven toen hij enorm in de stress zat en ik in de weg zat, maar verder blijft het bij verbaal misbruik. Hij staat bijvoorbeeld wel met zijn telefoon in zijn handen om 112 te bellen als hij hoort dat de buren elkaar dreigen in elkaar te meppen.
Hmm, ik denk dat het meer 1 jaar was. Die ene keer lichamelijke mishandeling was in het begin van onze relatie en hij is daar zelf ook zo van geschrokken dat hij mij een tijdlang als een prinsesje behandelde.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoe en waarom heb je het twee jaar volgehouden met die maniac.
Is nog nooit eerder voorgekomen, ik denk dat ze gaan scheiden (sneu, want twee jonge kinderen).quote:
Ik weet ook wel dat het niet goed is. Maar ik krijg geen blauwe plekken oid. En dat mentale ben ik wel gewend.quote:
Hij heeft trouwens wel eens 112 gebeld toen ik zwaar gewond raakte (buiten zijn schuld om) en hij heeft mij ook regelmatig naar de eerste hulp gebracht (ik loop door mijn ziekte snel verwondingen op).quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:01 schreef Brocco_Li het volgende:
Potdomme, wie belt 112 als jij in gevaar bent? Hij niet in ieder geval.
Als hij een woedeaanval heeft, is hij zijn lieve zelf niet. Fijn als hij achteraf spijt heeft, maar daar koop je niks voor. Een hoop problemen kunnen binnen een relatie worden opgelost, problemen met een combo van agressie, woede en controle-issues niet. Die wil je eerst oplossen voor je jezelf weer aan die persoon blootstelt.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:08 schreef Pyjama het volgende:
[..]
Hij heeft trouwens wel eens 112 gebeld toen ik zwaar gewond raakte (buiten zijn schuld om) en hij heeft mij ook regelmatig naar de eerste hulp gebracht (ik loop door mijn ziekte snel verwondingen op).
Zo snel al? Er werd eerder al over gepost en toen zei ik dat ik me er wel in herkende, maar ik vrees niet voor mijn leven en dat schijnt toch wel een van de symptomen te zijn.quote:
Ben jij TS?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:49 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Zo snel al? Er werd eerder al over gepost en toen zei ik dat ik me er wel in herkende, maar ik vrees niet voor mijn leven en dat schijnt toch wel een van de symptomen ten zijn.
Ik ben TS, maar ik ben ingelogd bij een familielid onder haar gebruikersnaam omdat ik mijn wachtwoord niet meer wist. Daar heb ik wel toestemming voor. Ik heb haar in vertrouwen genomen (wat doodeng was!)quote:
Dus jij bent niet Sinceria? (Het is zo wel verwarrend!)quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:54 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ben TS, maar ik ben ingelogd bij een familielid onder haar gebruikersnaam omdat ik mijn wachtwoord niet meer wist. Daar heb ik wel toestemming voor. Ik heb haar in vertrouwen genomen (wat doodeng was!)
Nee, ik ben niet Sinceria, ik post alleen even onder haar naam. Maar ik heb nog heel wat te bespreken met mijn nichtje (aangetrouwd en al jaren niet gezien dus ik vond het het makkelijkst het aan haar op te biechten).quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus jij bent niet Sinceria? (Het is zo wel verwarrend!)
Sorry hoor maar hier wil ik toch nog even op reageren, wie je ook bent, want dit is inderdaadquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:00 schreef Pyjama het volgende:
[..]
Je kan gewoon een nieuw wachtwoord op laten sturen...... (als je niet gewoon per ongeluk onder je verkeerde naam ingelogd bent that is).quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:54 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ben TS, maar ik ben ingelogd bij een familielid onder haar gebruikersnaam omdat ik mijn wachtwoord niet meer wist. Daar heb ik wel toestemming voor. Ik heb haar in vertrouwen genomen (wat doodeng was!)
Echt? Holy shit wat ben jij agressief dan en dat terwijl zo'n schopje eerder het equivalent is van een tikje op de schouder, deel je dan ook gelijk een vuistslag uit?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Sorry hoor maar hier wil ik toch nog even op reageren, wie je ook bent, want dit is inderdaad
verwarrend, maar ''een klein schopje tegen je voeten geven'' omdat je meneer even in de weg
staat is NIET normaal!
Als jij dat normaal gedrag vind en niet zo erg dan zal je je ook zo gedragen in je eventuele volgende
relatie.
Serieus, als mijn man mij een schopje tegen mijn voeten geeft als ik hem even in de weg sta, geef ik hem een enorme schop terugik word al pissig als ik daar aan denk
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:27 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Echt? Holy shit wat ben jij agressief dan en dat terwijl zo'n schopje eerder het equivalent is van een tikje op de schouder, deel je dan ook gelijk een vuistslag uit?
Schopje tegen de voeten is wel wat anders dan een schop, of doe je nou met opzet alsof je dom bent. Mocht ik je ooit voor de voeten lopen en je geeft me een tikje op m'n schouder weet ik nu dat het volkomen normaal is om je een flinke stomp op je neus te geven als reactie.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Nee
maar ik vind het maar raar om een schop te krijgen als je even in de weg staat dat
doe je niet eens bij een hond.
Zal wel aan mij liggen dan
Doe niet zo mal. Mijn betere wederhelft schopt ook wel eens mijn voeten aan de kant als ze er niet langs kan en ik te lui ben om mijn voeten op te tillen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Sorry hoor maar hier wil ik toch nog even op reageren, wie je ook bent, want dit is inderdaad
verwarrend, maar ''een klein schopje tegen je voeten geven'' omdat je meneer even in de weg
staat is NIET normaal!
Als jij dat normaal gedrag vind en niet zo erg dan zal je je ook zo gedragen in je eventuele volgende
relatie.
Serieus, als mijn man mij een schopje tegen mijn voeten geeft als ik hem even in de weg sta, geef ik hem een enorme schop terugik word al pissig als ik daar aan denk
Hoe de fuck kan jij je schuldig voelen tegenover iemand die jou zo behandeld?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:47 schreef Pyjama het volgende:
[..]
Verhuizen, zijn oude vriendengroep niet meer zien.
Hij heeft heel veel voor me betaald en ik voel me schuldig. Ik kan bovendien niet weg omdat ik zowel fysiek gehandicapt als student ben en dus weinig geld heb.
Ja je hebt schoppen en schoppen, ik zag het voor me dat ze een schop kreeg, als ze even voorquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:29 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Doe niet zo mal. Mijn betere wederhelft schopt ook wel eens mijn voeten aan de kant als ze er niet langs kan en ik te lui ben om mijn voeten op te tillen.
Daar agressief van worden en dan beweren dat de ander een probleem heeft.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja je hebt schoppen en schoppen, ik zag het voor me dat ze een schop kreeg, als ze even voor
zijn voeten liep ofzo, misschien begreep ik dat dan verkeerd, maar als dat zo is vind ik het niet
normaal, maar wij schoppen elkaar nooit, misschien ligt het daar aan
je hoeft natuurlijk niet alle symptomen te hebben, iemand met diabetes hoeft ook niet verplicht veel te plassen bij wijze van spreken. Maar ik zie excuses genoeg om zijn gedrag te relativerenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:49 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Zo snel al? Er werd eerder al over gepost en toen zei ik dat ik me er wel in herkende, maar ik vrees niet voor mijn leven en dat schijnt toch wel een van de symptomen te zijn.
Echt het lijkt er niet eens op.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:26 schreef Re het volgende:
[..]
je hoeft natuurlijk niet alle symptomen te hebben, iemand met diabetes hoeft ook niet verplicht veel te plassen bij wijze van spreken. Maar ik zie excuses genoeg om zijn gedrag te relativeren
Jij denkt trouwens dat ik echt alles wat ik denk en voel en meemaak post hierzo.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:48 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Echt het lijkt er niet eens op.
http://en.wikipedia.org/wiki/Battered_person_syndrome
(a) re-experiencing the battering as if it were recurring even when it is not, (b) attempts to avoid the psychological impact of battering by avoiding activities, people, and emotions, (c) hyperarousal or hypervigilance, (d) disrupted interpersonal relationships, (e) body image distortion or other somatic concerns, and (f) sexuality and intimacy issues.[6]
Additionally, repeated cycles of violence and reconciliation can result in the following beliefs and attitudes:[7]
The abused thinks that the violence was his or her fault.
The abused has an inability to place the responsibility for the violence elsewhere.
The abused fears for his/her life and/or the lives of his/her children (if present).
The abused has an irrational belief that the abuser is omnipresent and omniscient.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:49 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Zo snel al? Er werd eerder al over gepost en toen zei ik dat ik me er wel in herkende, maar ik vrees niet voor mijn leven en dat schijnt toch wel een van de symptomen te zijn.
het zal allemaal niet precies overeen komen maar de kenmerken zijn er gewoon, je hebt natuurlijk verschillende gradatiesquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:48 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Echt het lijkt er niet eens op.
http://en.wikipedia.org/wiki/Battered_person_syndrome
(a) re-experiencing the battering as if it were recurring even when it is not, (b) attempts to avoid the psychological impact of battering by avoiding activities, people, and emotions, (c) hyperarousal or hypervigilance, (d) disrupted interpersonal relationships, (e) body image distortion or other somatic concerns, and (f) sexuality and intimacy issues.[6]
Additionally, repeated cycles of violence and reconciliation can result in the following beliefs and attitudes:[7]
The abused thinks that the violence was his or her fault.
The abused has an inability to place the responsibility for the violence elsewhere.
The abused fears for his/her life and/or the lives of his/her children (if present).
The abused has an irrational belief that the abuser is omnipresent and omniscient.
Dus iemand geeft haar wachtwoord aan jou terwijl jullie elkaar al tijden niet gezien hebben?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:06 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet Sinceria, ik post alleen even onder haar naam. Maar ik heb nog heel wat te bespreken met mijn nichtje (aangetrouwd en al jaren niet gezien dus ik vond het het makkelijkst het aan haar op te biechten).
Als ik thuis ben post ik weer onder mijn eigen nickname, Pyjama
Ik ga ervanuit dat het verhaal of anders ligt of compleet een broodje aap is.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:22 schreef Pyjama het volgende:
[..]
Jij denkt trouwens dat ik echt alles wat ik denk en voel en meemaak post hierzo.
Ja, ze is super aardig en supportive. Daarnaast hebben we elkaar wel al heel wat jaartjes op Facebook.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:34 schreef Krullie. het volgende:
[..]
Dus iemand geeft haar wachtwoord aan jou terwijl jullie elkaar al tijden niet gezien hebben?
Wat jij wil.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:36 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Ik ga ervanuit dat het verhaal of anders ligt of compleet een broodje aap is.
Je zou mijn wachtwoord ook wel mogen eigenlijk. Toch is het wel een beetje vreemd allemaal. Ik dacht eerder dat Sinceria jouw echte account is en dit jouw anonieme account voor problemen ofzo.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:36 schreef Pyjama het volgende:
[..]
Ja, ze is super aardig en supportive. Daarnaast hebben we elkaar wel al heel wat jaartjes op Facebook.
Afstudeerprojectquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:36 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Zeer attent van hem.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:00 schreef Pyjama het volgende:
[..]
Hoe wil je zoiets doen via een forum? Leg uit, vind ik interessant. En het doel? Reacties checken van mensen op huiselijk geweld?quote:
En het dan ook nog relatie brengen met een vak dat zeg maar het tegenovergestelde van Psychologie is?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:43 schreef Krullie. het volgende:
[..]
Hoe wil je zoiets doen via een forum? Leg uit, vind ik interessant. En het doel? Reacties checken van mensen op huiselijk geweld?
99% kans dat dat ook gewoon het geval is.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:41 schreef Krullie. het volgende:
[..]
Je zou mijn wachtwoord ook wel mogen eigenlijk. Toch is het wel een beetje vreemd allemaal. Ik dacht eerder dat Sinceria jouw echte account is en dit jouw anonieme account voor problemen ofzo.En dat je per ongeluk hebt gepost via Sinceria.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:36 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Betekent dit dat we weer eens in de maling zijn genomen?quote:
Ja lieve FANN! TS en Sinceria zijn inderdaad dezelfde persoon. Haar vriend zit ook gewoon op FOK!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
Betekent dit dat we weer eens in de maling zijn genomen?
Ik reageer vanaf nu nooit meer op een kloonzit je je daarvoor je best te doen
quote:Sinceria, eerstejaars Algemene Sociale Wetenschappen
Godverdommequote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:08 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Ja lieve FANN! TS en Sinceria zijn inderdaad dezelfde persoon. Haar vriend zit ook gewoon op FOK!
En: SES / Universiteit van Amsterdam
[..]
Goed werk Feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeblequote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:08 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Ja lieve FANN! TS en Sinceria zijn inderdaad dezelfde persoon. Haar vriend zit ook gewoon op FOK!
[..]
Thanksquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:14 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Goed werk Feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeble
quote:
Ja, dat zeker! Hoef ik me niet meer druk te maken ook, ga ik ook nooit meer doen metquote:
ding dong!!!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:20 schreef Lienekien het volgende:
Per ongeluk posten onder je 'echte' usernaam en dan koortsachtig een uitweg verzinnen. Ja, mijn aangetrouwde nicht die ik al jaren niet had gezien.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]volgens mij zit die tut achter dit topic
dat vertrouwde ik ook op een gegeven moment niet
meer.
R&P / Zwangerschap vertellen?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:30 schreef zara05 het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op eventuele ervaringen van anderen. Wat de redenen zijn geweest voor hun of anderen die zij kennen om het kind te houden of die abortus te doen.
Die ook in de buurt van Haarlem woontquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:20 schreef Lienekien het volgende:
Per ongeluk posten onder je 'echte' usernaam en dan koortsachtig een uitweg verzinnen. Ja, mijn aangetrouwde nicht die ik al jaren niet had gezien.
Wel hé? zelfde stijl en ook te stom om te poepenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:24 schreef Feeeeble het volgende:
[..]zou heel goed kunnen inderdaad! Straks even verder lezen daar...
[..]
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:18 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Dit idee kreeg ik er ook bij en dan blijkt mijn skepsis correct... bier voor iedereen![]()
![]()
En hier heeft ze het andersom weer over een vriendinquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:20 schreef Lienekien het volgende:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:25 schreef Willempie1989 het volgende:
Hoi Fokkers. Ik ben geen kloon, maar nieuw op dit forum. Ik zit het met het volgende probleem....:
Heeft iemand ervaringen en/of suggesties in deze? Vrijwel alles is welkom...
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wel hé? zelfde stijl en ook te stom om te poepen
Hoi Willempie! Alles goed?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:31 schreef Pyjama het volgende:
Ik ben niet dezelfde persoon als Sinceria. En zelfs als dat wel zo zou zijn, wat zou dat uitmaken? Ik heb de waarheid verteld.
p.s. Ik zou een kloon zijn van Sinceria, maar aangezien ik langer lid ben zou Sinceria eerder een kloon van mij zijn.
Daar heb ik serieus ook aan zitten denkenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Volgens mij speelt ze ook Willempie![]()
R&P / Ik loop vast...
[..]
Wie is dat?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoi Willempie! Alles goed?
écht, ik reageer NOOIT meer op die kutklonenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:31 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Daar heb ik serieus ook aan zitten denken![]()
Ik heb even snel de eerste paar pagina's doorgelezen, maar ik zie niet wat dat met mij te maken heeft?quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:31 schreef Pyjama het volgende:
Ik ben niet dezelfde persoon als Sinceria. En zelfs als dat wel zo zou zijn, wat zou dat uitmaken? Ik heb de waarheid verteld.
p.s. Ik zou een kloon zijn van Sinceria, maar aangezien ik langer lid ben zou Sinceria eerder een kloon van mij zijn.
Ik kan je post niet quoten maar in dit topic zeg je (Sinceria) dit:quote:Op zondag 9 november 2008 19:54 schreef Pyjama het volgende:
Wow, nog een hoop mensen met epilepsie in op de eerste paar pagina's.
Ikke:
- Epilepsie(pas sinds een paar jaar)
- PCOS (verminderd vruchtbaar)
- Ehler-Danlos syndroom (hypermobiel syndroom, met allerlei uiteenlopende gewrichtsklachten/ontstekingen/ontwrichtingen en altijd moe)
- Prikkelbaar darmsyndroom (maar dit hoort waarschijnlijk bij de EDS)
- Winterdepressie (geen last van met lichttherapie)
quote:Ik heb EDS, net als kwiwi. Het enige wat ik kwijt wil is: sommige artsen zijn idioten.
Dit stond niet in het scriptquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:39 schreef Pyjama het volgende:
Als ik en Sinceria dezelfde persoon zouden zijn, dan zou ik toch nooit het risico nemen dat hij dat topic leest aangezien de vriend van Sinceria kennelijk ook lid is van Fok!?
Je postte onder kloon Pyama, hoe zou de vriend van Sinceria dan weten dat deze dezelfde persoon zijn?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:39 schreef Pyjama het volgende:
Als ik en Sinceria dezelfde persoon zouden zijn, dan zou ik toch nooit het risico nemen dat hij dat topic leest aangezien de vriend van Sinceria kennelijk ook lid is van Fok!?
Ik ga het later allemaal even lezen, leukquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mocht je niet zeggen, want dan kreeg je Dr. Lily op je dak
Word, verandert... is dit dan wat ze tegenwoordig universitair noemen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:50 schreef Pyjama het volgende:
Nogmaals: hoe zou het verder verschil uitmaken? Ik wordt geestelijk mishandeld, daar veranderd niets aan.
Je vindt dat je geestelijk mishandeld wordt, maar je wil wel in zijn koophuis blijven wonen en door hem onderhouden worden. Kloon of niet, je deugt niet.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:50 schreef Pyjama het volgende:
Nogmaals: hoe zou het verder verschil uitmaken? Ik wordt geestelijk mishandeld, daar verandert niets aan.
ja, dat lees ik idd ookquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:52 schreef computergirl het volgende:
[..]
Je vindt dat je geestelijk mishandeld wordt, maar je wil wel in zijn koophuis blijven wonen en door hem onderhouden worden. Kloon of niet, je deugt niet.
Als het wel echt is dan lijkt mij dit hele topic alleen maar bedoeld om haar gedrag als parasiet te rechtvaardigen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:52 schreef computergirl het volgende:
[..]
Je vindt dat je geestelijk mishandeld wordt, maar je wil wel in zijn koophuis blijven wonen en door hem onderhouden worden. Kloon of niet, je deugt niet.
Wacht, hoe/wat is iemand nou ontmaskerd? Ik volg het niet meer.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:08 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
[..]
Ik ben gestressed en moe, dan ga ik typefouten maken.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:51 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Word, verandert... is dit dan wat ze tegenwoordig universitair noemen.
Je bent al ontmaskerd cupcake, parasiet of kloon, take your pick.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:57 schreef Pyjama het volgende:
[..]
Ik ben gestressed en moe, dan ga ik typefouten maken.
het lijkt me vrij logisch dat je, áls je al bekend bent op fok, dit soort dingen niet onder je normale account gaat posten...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:59 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Je bent al ontmaskerd cupcake, parasiet of kloon, take your pick.
Ook zonder al dat gedoe was het al een zeer dubieus verhaal...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het lijkt me vrij logisch dat je, áls je al bekend bent op fok, dit soort dingen niet onder je normale account gaat posten...
Dat moet ook geen ene zak uitmaken eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |