abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128495020
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 12:18 schreef Pyjama het volgende:

[..]

Ik heb het misschien een beetje verkeerd verwoord, ik heb het specifiek over zijn problemen met agressie. Op andere vlakken heb ik hem altijd gesteund, zoals gesprekken tot diep in de nacht als hij het ergens moeilijk mee had, massages als hij zich niet lekker voelde, elke dag zorgen dat het eten klaarstaat, het huishouden doen, hem ondersteunen bij het maken van moeilijke beslissingen etc. Gewoon alles wat bij een relatie hoort.

Het stomme is dat als hij gewoon normaal doet (en dat kan hij af en toe), ik nog wel gevoelens voor hem heb. Ik weet dat dat niet is wat ik in de OP zei, maar zoals ik al aangaf heb ik dit topic geopend op een moment dat ik erg emotioneel was. Op momenten dat hij mij slecht behandelt verandert dat echter in afkeer en kan ik niet verplaatsen in zijn situatie (ik zou nooit de dingen tegen iemand zeggen die hij tegen mij zegt, ook niet als ik extreem boos ben). Als ik wegga is dat over drie weken, over een half jaar ben ik klaar met studeren. Ik heb het er dus meer over dat ik die korte periode moet overbruggen (4 maanden bij die vriend in huis, dus dan nog maar 2 maanden over).

Zoals ik al zei, hij is geen monster. Het was niet alleen maar negatief, hij heeft ook goede kanten. Maar de slechte kanten beginnen steeds meer die goede kanten te overheersen.

Dank je wel voor je succeswens!
Ah, oké dan had ik dat verkeerd begrepen, agressie is inderdaad zijn probleem waar hij aan
moet werken en jij niet het slachtoffer van mag zijn.

Ik had inderdaad ook begrepen dat je totaal geen gevoelens meer voor hem had, maar dat ligt
dus ietsje anders begrijp ik nu.

Maar toch zou het wel lekker zijn als je in de toekomst niet meer financieel afhankelijk hoeft te zijn
van een man, want om nou je hele leven te moeten zorgen dat het eten klaarstaat en het huishouden te doen voor een man is denk ik ook niet wat je wil.

Of misschien ook wel hoor, maar als je een gelijkwaardige relatie hebt en allebei de centjes binnenbrengt is het meestal ook zo dat je allebei iets in het huishouden doet,

Niets mis met een full time huisvrouw hoor als jij dat wil, maar als je er dan plotseling alleen
voorstaat kan je bij de bijstand aankloppen, is ook geen prettig vooruitzicht.

Maar goed, ik geloof dat je het allemaal wel een beetje op een rijtje hebt nu, dus nogmaals succes :*
pi_128495534
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 12:18 schreef Pyjama het volgende:
Gewoon alles wat bij een relatie hoort.
[..]
Op momenten dat hij mij slecht behandelt verandert dat echter in afkeer en kan ik niet verplaatsen in zijn situatie (ik zou nooit de dingen tegen iemand zeggen die hij tegen mij zegt, ook niet als ik extreem boos ben).
[..]
Zoals ik al zei, hij is geen monster. Het was niet alleen maar negatief, hij heeft ook goede kanten. Maar de slechte kanten beginnen steeds meer die goede kanten te overheersen.
Elke seriemoordenaar/terrorist/dierenmishandelaar/kraker/hippie/loverboy/whatever heeft een goede/lieve kant.

Ben je veilig als hij een woedeuitbarsting heeft? Dat is de enige vraag die relevant is.
pi_128495919
Hoe en waarom heb je het twee jaar volgehouden met die maniac. :o
  dinsdag 2 juli 2013 @ 12:58:46 #204
195113 Pyjama
Gestreept, niet gestipt
pi_128496015
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 12:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ah, oké dan had ik dat verkeerd begrepen, agressie is inderdaad zijn probleem waar hij aan
moet werken en jij niet het slachtoffer van mag zijn.

Ik had inderdaad ook begrepen dat je totaal geen gevoelens meer voor hem had, maar dat ligt
dus ietsje anders begrijp ik nu.

Maar toch zou het wel lekker zijn als je in de toekomst niet meer financieel afhankelijk hoeft te zijn
van een man, want om nou je hele leven te moeten zorgen dat het eten klaarstaat en het huishouden te doen voor een man is denk ik ook niet wat je wil.

Of misschien ook wel hoor, maar als je een gelijkwaardige relatie hebt en allebei de centjes binnenbrengt is het meestal ook zo dat je allebei iets in het huishouden doet,

Niets mis met een full time huisvrouw hoor als jij dat wil, maar als je er dan plotseling alleen
voorstaat kan je bij de bijstand aankloppen, is ook geen prettig vooruitzicht.

Maar goed, ik geloof dat je het allemaal wel een beetje op een rijtje hebt nu, dus nogmaals succes :*
Ik ben het met je eens dat huisvrouw zijn geen probleem is hoor, kan heel bevredigend zijn. We hadden het zo geregeld omdat hij 50/60 uur werkte in de week en ik alleen maar studeerde. Maar ik heb nu al 1 internationale wetenschappelijke publicatie op mijn naam staan. Ik ben daar erg trots op, aangezien ik mijn bachelor nog niet eens binnen heb. Ik dacht eerst 'later' dan met man en eventueel kindertjes parttime te gaan werken, maar nu begint het idee van lekker in mijn eentje een academische carričre te starten me steeds meer te trekken. :)

Nogmaals erg bedankt!
Toeval is toeval
  dinsdag 2 juli 2013 @ 13:00:28 #205
195113 Pyjama
Gestreept, niet gestipt
pi_128496068
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 12:45 schreef Brocco_Li het volgende:

[..]

Elke seriemoordenaar/terrorist/dierenmishandelaar/kraker/hippie/loverboy/whatever heeft een goede/lieve kant.

Ben je veilig als hij een woedeuitbarsting heeft? Dat is de enige vraag die relevant is.
Ik ben lichamelijk gezien wel veilig denk ik. Vorige week heeft hij nog een klein schopje tegen mijn voeten gegeven toen hij enorm in de stress zat en ik in de weg zat, maar verder blijft het bij verbaal misbruik. Hij staat bijvoorbeeld wel met zijn telefoon in zijn handen om 112 te bellen als hij hoort dat de buren elkaar dreigen in elkaar te meppen.
Toeval is toeval
  dinsdag 2 juli 2013 @ 13:00:57 #206
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_128496086
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 13:00 schreef Pyjama het volgende:

[..]

Ik ben lichamelijk gezien wel veilig denk ik. Vorige week heeft hij nog een klein schopje tegen mijn voeten gegeven toen hij enorm in de stress zat en ik in de weg zat, maar verder blijft het bij verbaal misbruik. Hij staat bijvoorbeeld wel met zijn telefoon in zijn handen om 112 te bellen als hij hoort dat de buren elkaar dreigen in elkaar te meppen.
Gezellige buurt.... :')
pi_128496090
quote:

[..]

Oh, dan is het goed.
pi_128496111
Potdomme, wie belt 112 als jij in gevaar bent? Hij niet in ieder geval.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 13:01:43 #209
195113 Pyjama
Gestreept, niet gestipt
pi_128496120
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 12:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoe en waarom heb je het twee jaar volgehouden met die maniac. :o
Hmm, ik denk dat het meer 1 jaar was. Die ene keer lichamelijke mishandeling was in het begin van onze relatie en hij is daar zelf ook zo van geschrokken dat hij mij een tijdlang als een prinsesje behandelde.

En tja, ik was blind. Kan het niet anders stellen.
Toeval is toeval
  dinsdag 2 juli 2013 @ 13:02:50 #210
195113 Pyjama
Gestreept, niet gestipt
pi_128496169
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 13:00 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

Gezellige buurt.... :')
Is nog nooit eerder voorgekomen, ik denk dat ze gaan scheiden (sneu, want twee jonge kinderen).
Toeval is toeval
  dinsdag 2 juli 2013 @ 13:05:54 #211
195113 Pyjama
Gestreept, niet gestipt
pi_128496271
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 13:01 schreef Brocco_Li het volgende:

[..]

Oh, dan is het goed.
Ik weet ook wel dat het niet goed is. Maar ik krijg geen blauwe plekken oid. En dat mentale ben ik wel gewend.

112 bel ik zelf wel, sowieso loop ik bij elke ruzie (dus meerdere malen per week :@ ) acuut de deur uit om pas een paar uur later als hij is afgekoeld weer terug te komen.
Toeval is toeval
  dinsdag 2 juli 2013 @ 13:08:04 #212
195113 Pyjama
Gestreept, niet gestipt
pi_128496352
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 13:01 schreef Brocco_Li het volgende:
Potdomme, wie belt 112 als jij in gevaar bent? Hij niet in ieder geval.
Hij heeft trouwens wel eens 112 gebeld toen ik zwaar gewond raakte (buiten zijn schuld om) en hij heeft mij ook regelmatig naar de eerste hulp gebracht (ik loop door mijn ziekte snel verwondingen op).
Toeval is toeval
  dinsdag 2 juli 2013 @ 13:34:17 #213
262 Re
Kiss & Swallow
pi_128497228
battered wife syndrome...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_128497408
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 13:08 schreef Pyjama het volgende:

[..]

Hij heeft trouwens wel eens 112 gebeld toen ik zwaar gewond raakte (buiten zijn schuld om) en hij heeft mij ook regelmatig naar de eerste hulp gebracht (ik loop door mijn ziekte snel verwondingen op).
Als hij een woedeaanval heeft, is hij zijn lieve zelf niet. Fijn als hij achteraf spijt heeft, maar daar koop je niks voor. Een hoop problemen kunnen binnen een relatie worden opgelost, problemen met een combo van agressie, woede en controle-issues niet. Die wil je eerst oplossen voor je jezelf weer aan die persoon blootstelt.
pi_128497738
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 13:34 schreef Re het volgende:
Zo snel al? Er werd eerder al over gepost en toen zei ik dat ik me er wel in herkende, maar ik vrees niet voor mijn leven en dat schijnt toch wel een van de symptomen te zijn.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
  dinsdag 2 juli 2013 @ 13:50:36 #216
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_128497778
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 13:49 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Zo snel al? Er werd eerder al over gepost en toen zei ik dat ik me er wel in herkende, maar ik vrees niet voor mijn leven en dat schijnt toch wel een van de symptomen ten zijn.
Ben jij TS?
pi_128497902
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 13:50 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

Ben jij TS?
Ik ben TS, maar ik ben ingelogd bij een familielid onder haar gebruikersnaam omdat ik mijn wachtwoord niet meer wist. Daar heb ik wel toestemming voor. Ik heb haar in vertrouwen genomen (wat doodeng was!)
  dinsdag 2 juli 2013 @ 14:00:01 #218
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_128498120
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 13:54 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Ik ben TS, maar ik ben ingelogd bij een familielid onder haar gebruikersnaam omdat ik mijn wachtwoord niet meer wist. Daar heb ik wel toestemming voor. Ik heb haar in vertrouwen genomen (wat doodeng was!)
Dus jij bent niet Sinceria? (Het is zo wel verwarrend!)
The love you take is equal to the love you make.
pi_128498371
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:00 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dus jij bent niet Sinceria? (Het is zo wel verwarrend!)
Nee, ik ben niet Sinceria, ik post alleen even onder haar naam. Maar ik heb nog heel wat te bespreken met mijn nichtje (aangetrouwd en al jaren niet gezien dus ik vond het het makkelijkst het aan haar op te biechten).

Als ik thuis ben post ik weer onder mijn eigen nickname, Pyjama
  dinsdag 2 juli 2013 @ 14:07:31 #220
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_128498401
Wonderlijk.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 14:10:21 #221
289973 TerryStone
meh, i say
pi_128498487
GTST is er niks bij :')
pi_128498656
quote:

[..]

Sorry hoor maar hier wil ik toch nog even op reageren, wie je ook bent, want dit is inderdaad
verwarrend, maar ''een klein schopje tegen je voeten geven'' omdat je meneer even in de weg
staat is NIET normaal!

Als jij dat normaal gedrag vind en niet zo erg dan zal je je ook zo gedragen in je eventuele volgende
relatie.

Serieus, als mijn man mij een schopje tegen mijn voeten geeft als ik hem even in de weg sta, geef ik hem een enorme schop terug :@ ik word al pissig als ik daar aan denk :')
  dinsdag 2 juli 2013 @ 14:19:04 #223
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_128498823
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 13:54 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Je kan gewoon een nieuw wachtwoord op laten sturen...... (als je niet gewoon per ongeluk onder je verkeerde naam ingelogd bent that is).
  dinsdag 2 juli 2013 @ 14:27:04 #224
289973 TerryStone
meh, i say
pi_128499078
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Sorry hoor maar hier wil ik toch nog even op reageren, wie je ook bent, want dit is inderdaad
verwarrend, maar ''een klein schopje tegen je voeten geven'' omdat je meneer even in de weg
staat is NIET normaal!

Als jij dat normaal gedrag vind en niet zo erg dan zal je je ook zo gedragen in je eventuele volgende
relatie.

Serieus, als mijn man mij een schopje tegen mijn voeten geeft als ik hem even in de weg sta, geef ik hem een enorme schop terug :@ ik word al pissig als ik daar aan denk :')
Echt? Holy shit wat ben jij agressief dan en dat terwijl zo'n schopje eerder het equivalent is van een tikje op de schouder, deel je dan ook gelijk een vuistslag uit?
pi_128499152
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:27 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Echt? Holy shit wat ben jij agressief dan en dat terwijl zo'n schopje eerder het equivalent is van een tikje op de schouder, deel je dan ook gelijk een vuistslag uit?
:D Nee :') maar ik vind het maar raar om een schop te krijgen als je even in de weg staat dat
doe je niet eens bij een hond.

Zal wel aan mij liggen dan :')
  dinsdag 2 juli 2013 @ 14:29:33 #226
289973 TerryStone
meh, i say
pi_128499181
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

:D Nee :') maar ik vind het maar raar om een schop te krijgen als je even in de weg staat dat
doe je niet eens bij een hond.

Zal wel aan mij liggen dan :')
Schopje tegen de voeten is wel wat anders dan een schop, of doe je nou met opzet alsof je dom bent. Mocht ik je ooit voor de voeten lopen en je geeft me een tikje op m'n schouder weet ik nu dat het volkomen normaal is om je een flinke stomp op je neus te geven als reactie. -O-
pi_128499183
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

staat is NIET normaal!

relatie.

Doe niet zo mal. Mijn betere wederhelft schopt ook wel eens mijn voeten aan de kant als ze er niet langs kan en ik te lui ben om mijn voeten op te tillen.
Daar agressief van worden en dan beweren dat de ander een probleem heeft. :')
pi_128499236
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 23:47 schreef Pyjama het volgende:

[..]

Verhuizen, zijn oude vriendengroep niet meer zien.

Hij heeft heel veel voor me betaald en ik voel me schuldig. Ik kan bovendien niet weg omdat ik zowel fysiek gehandicapt als student ben en dus weinig geld heb.
Hoe de fuck kan jij je schuldig voelen tegenover iemand die jou zo behandeld?
Kom eens voor jezelf op of blijf ongelukkig. SIMPEL
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_128499265
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:29 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Doe niet zo mal. Mijn betere wederhelft schopt ook wel eens mijn voeten aan de kant als ze er niet langs kan en ik te lui ben om mijn voeten op te tillen.
Daar agressief van worden en dan beweren dat de ander een probleem heeft. :')
Ja je hebt schoppen en schoppen, ik zag het voor me dat ze een schop kreeg, als ze even voor
zijn voeten liep ofzo, misschien begreep ik dat dan verkeerd, maar als dat zo is vind ik het niet
normaal, maar wij schoppen elkaar nooit, misschien ligt het daar aan :P
  dinsdag 2 juli 2013 @ 14:39:41 #230
289973 TerryStone
meh, i say
pi_128499527
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ja je hebt schoppen en schoppen, ik zag het voor me dat ze een schop kreeg, als ze even voor
zijn voeten liep ofzo, misschien begreep ik dat dan verkeerd, maar als dat zo is vind ik het niet
normaal, maar wij schoppen elkaar nooit, misschien ligt het daar aan :P
  dinsdag 2 juli 2013 @ 16:09:05 #232
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_128502862
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 13:34 schreef Re het volgende:
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 16:26:59 #233
262 Re
Kiss & Swallow
pi_128503465
quote:

[..]

Zo snel al? Er werd eerder al over gepost en toen zei ik dat ik me er wel in herkende, maar ik vrees niet voor mijn leven en dat schijnt toch wel een van de symptomen te zijn.
je hoeft natuurlijk niet alle symptomen te hebben, iemand met diabetes hoeft ook niet verplicht veel te plassen bij wijze van spreken. Maar ik zie excuses genoeg om zijn gedrag te relativeren
  dinsdag 2 juli 2013 @ 16:48:40 #234
289973 TerryStone
meh, i say
pi_128504111
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 16:26 schreef Re het volgende:

[..]

je hoeft natuurlijk niet alle symptomen te hebben, iemand met diabetes hoeft ook niet verplicht veel te plassen bij wijze van spreken. Maar ik zie excuses genoeg om zijn gedrag te relativeren
Echt het lijkt er niet eens op.

http://en.wikipedia.org/wiki/Battered_person_syndrome

(a) re-experiencing the battering as if it were recurring even when it is not, (b) attempts to avoid the psychological impact of battering by avoiding activities, people, and emotions, (c) hyperarousal or hypervigilance, (d) disrupted interpersonal relationships, (e) body image distortion or other somatic concerns, and (f) sexuality and intimacy issues.[6]

Additionally, repeated cycles of violence and reconciliation can result in the following beliefs and attitudes:[7]

The abused thinks that the violence was his or her fault.
The abused has an inability to place the responsibility for the violence elsewhere.
The abused fears for his/her life and/or the lives of his/her children (if present).
The abused has an irrational belief that the abuser is omnipresent and omniscient.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 17:18:20 #235
195113 Pyjama
Gestreept, niet gestipt
pi_128505075
Oke ben weer thuis en heb telefonisch contact gehad met het Steunpunt Huiselijk Geweld in mijn regio. Ik vroeg de telefoniste of dit geestelijke mishandeling was (over het lichamelijke heb ik nog niets gezegd, doet er niet zo toe meer) en ze zei volmondig 'ja', ook al had ik maar 1 voorbeeld genoemd van wat hij tegen me gezegd had. Toen moest ik toch wel even janken.

Maar goed, ze gaat een maatschappelijk werkster inschakelen en die bellen mij op de uren en dagen dat mijn vriend weg is. Daar ga ik dan gesprekken mee hebben (ik weet nog niet wanneer, aangezien ik op die studiereis ga en alles al geboekt en betaald is). '

En of het nou BWS is of niet, kan me eigenlijk weinig schelen.
Toeval is toeval
  dinsdag 2 juli 2013 @ 17:22:36 #236
195113 Pyjama
Gestreept, niet gestipt
pi_128505236
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 16:48 schreef TerryStone het volgende:

[..]

(a) re-experiencing the battering as if it were recurring even when it is not, (b) attempts to avoid the psychological impact of battering by avoiding activities, people, and emotions, (c) hyperarousal or hypervigilance, (d) disrupted interpersonal relationships, (e) body image distortion or other somatic concerns, and (f) sexuality and intimacy issues.[6]

Additionally, repeated cycles of violence and reconciliation can result in the following beliefs and attitudes:[7]

The abused has an inability to place the responsibility for the violence elsewhere.
The abused fears for his/her life and/or the lives of his/her children (if present).
The abused has an irrational belief that the abuser is omnipresent and omniscient.
Jij denkt trouwens dat ik echt alles wat ik denk en voel en meemaak post hierzo. :N
Toeval is toeval
  dinsdag 2 juli 2013 @ 17:33:18 #237
262 Re
Kiss & Swallow
pi_128505633
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 16:48 schreef TerryStone het volgende:

[..]

het zal allemaal niet precies overeen komen maar de kenmerken zijn er gewoon, je hebt natuurlijk verschillende gradaties
  dinsdag 2 juli 2013 @ 17:34:13 #238
406247 Krullie.
Sarcaste.
pi_128505666
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:06 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Nee, ik ben niet Sinceria, ik post alleen even onder haar naam. Maar ik heb nog heel wat te bespreken met mijn nichtje (aangetrouwd en al jaren niet gezien dus ik vond het het makkelijkst het aan haar op te biechten).

Als ik thuis ben post ik weer onder mijn eigen nickname, Pyjama
Dus iemand geeft haar wachtwoord aan jou terwijl jullie elkaar al tijden niet gezien hebben?
  dinsdag 2 juli 2013 @ 17:36:21 #239
289973 TerryStone
meh, i say
pi_128505739
quote:
13s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 17:22 schreef Pyjama het volgende:

[..]

Jij denkt trouwens dat ik echt alles wat ik denk en voel en meemaak post hierzo. :N
Ik ga ervanuit dat het verhaal of anders ligt of compleet een broodje aap is.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 17:36:43 #240
195113 Pyjama
Gestreept, niet gestipt
pi_128505755
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 17:34 schreef Krullie. het volgende:

[..]

Dus iemand geeft haar wachtwoord aan jou terwijl jullie elkaar al tijden niet gezien hebben?
Ja, ze is super aardig en supportive. Daarnaast hebben we elkaar wel al heel wat jaartjes op Facebook.
Toeval is toeval
  dinsdag 2 juli 2013 @ 17:37:06 #241
195113 Pyjama
Gestreept, niet gestipt
pi_128505770
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 17:36 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Wat jij wil.
Toeval is toeval
  dinsdag 2 juli 2013 @ 17:41:24 #242
406247 Krullie.
Sarcaste.
pi_128505917
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 17:36 schreef Pyjama het volgende:

[..]

Ja, ze is super aardig en supportive. Daarnaast hebben we elkaar wel al heel wat jaartjes op Facebook.
Je zou mijn wachtwoord ook wel mogen eigenlijk. Toch is het wel een beetje vreemd allemaal. Ik dacht eerder dat Sinceria jouw echte account is en dit jouw anonieme account voor problemen ofzo. :P En dat je per ongeluk hebt gepost via Sinceria.
pi_128505943
quote:

[..]

Afstudeerproject :Y
  dinsdag 2 juli 2013 @ 17:42:43 #244
406247 Krullie.
Sarcaste.
pi_128505966
quote:

[..]

Zeer attent van hem.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 17:43:37 #245
406247 Krullie.
Sarcaste.
pi_128505998
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 17:42 schreef Feeeeble het volgende:

[..]

Hoe wil je zoiets doen via een forum? Leg uit, vind ik interessant. En het doel? Reacties checken van mensen op huiselijk geweld?
  dinsdag 2 juli 2013 @ 17:50:29 #246
195113 Pyjama
Gestreept, niet gestipt
pi_128506198
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 17:43 schreef Krullie. het volgende:

[..]

Hoe wil je zoiets doen via een forum? Leg uit, vind ik interessant. En het doel? Reacties checken van mensen op huiselijk geweld?
En het dan ook nog relatie brengen met een vak dat zeg maar het tegenovergestelde van Psychologie is?
Toeval is toeval
  dinsdag 2 juli 2013 @ 17:51:54 #247
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_128506244
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 17:41 schreef Krullie. het volgende:

[..]

Je zou mijn wachtwoord ook wel mogen eigenlijk. Toch is het wel een beetje vreemd allemaal. Ik dacht eerder dat Sinceria jouw echte account is en dit jouw anonieme account voor problemen ofzo. :P En dat je per ongeluk hebt gepost via Sinceria.
99% kans dat dat ook gewoon het geval is.
pi_128506757
Als de relatie "maar" 2 jaar is, zou ik toch echt z.s.m. er vandoor gaan. Je partner moet achter je staan en je onvoorwaardelijk steunen. Ruzie hebben of een meningsverschil, tuurlijk, dat hoort erbij, maar wat jij beschrijft is onacceptabel.

Gauw wegwezen voordat het huisje boompje beestje wordt (lees: nu er nog geen kinderen zijn).
pi_128509615
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 17:42 schreef Feeeeble het volgende:

[..]

Betekent dit dat we weer eens in de maling zijn genomen?

Ik reageer vanaf nu nooit meer op een kloon :') zit je je daarvoor je best te doen :')
pi_128513252
quote:
11s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 19:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

[..]

Betekent dit dat we weer eens in de maling zijn genomen?

Ik reageer vanaf nu nooit meer op een kloon :') zit je je daarvoor je best te doen :')
Ja lieve FANN! TS en Sinceria zijn inderdaad dezelfde persoon. Haar vriend zit ook gewoon op FOK!

En: SES / Universiteit van Amsterdam
quote:
Sinceria, eerstejaars Algemene Sociale Wetenschappen
:+
pi_128513274
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 21:08 schreef Feeeeble het volgende:

[..]

Ja lieve FANN! TS en Sinceria zijn inderdaad dezelfde persoon. Haar vriend zit ook gewoon op FOK!

[..]

Godverdomme :')
pi_128513398
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 21:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Godverdomme :')
Lullig! :')
pi_128513424
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 21:11 schreef Feeeeble het volgende:

[..]

Lullig! :')
Ja! :+
  dinsdag 2 juli 2013 @ 21:14:31 #255
289973 TerryStone
meh, i say
pi_128513524
quote:

[..]

[..]

Goed werk Feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeble ;)
pi_128513558
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 21:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ja! :+
:P
pi_128513621
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 21:14 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Goed werk Feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeble ;)
pi_128513634
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 21:15 schreef Feeeeble het volgende:

[..]

:P
:D volgens mij zit die tut achter dit topic :') dat vertrouwde ik ook op een gegeven moment niet
meer.

R&P / Zwangerschap vertellen?
pi_128513683
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 21:16 schreef Feeeeble het volgende:

[..]

Ja, dat zeker! Hoef ik me niet meer druk te maken ook, ga ik ook nooit meer doen met
die rot klonen :')

Lesje geleerd :P (8>
  dinsdag 2 juli 2013 @ 21:18:37 #260
289973 TerryStone
meh, i say
pi_128513691
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 06:52 schreef computergirl het volgende:
Je komt calculerend over.
Dit idee kreeg ik er ook bij en dan blijkt mijn skepsis correct... bier voor iedereen w/ *O*
pi_128513734
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 21:18 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Dit idee kreeg ik er ook bij.
Ik ook maar ik wilde vooral niet te lullig doen _O- vond ik zielig :')
  dinsdag 2 juli 2013 @ 21:20:50 #262
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_128513775
Per ongeluk posten onder je 'echte' usernaam en dan koortsachtig een uitweg verzinnen. Ja, mijn aangetrouwde nicht die ik al jaren niet had gezien.
pi_128513811
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 21:20 schreef Lienekien het volgende:
Per ongeluk posten onder je 'echte' usernaam en dan koortsachtig een uitweg verzinnen. Ja, mijn aangetrouwde nicht die ik al jaren niet had gezien.
ding dong!!! :D
  dinsdag 2 juli 2013 @ 21:22:27 #264
289973 TerryStone
meh, i say
pi_128513839
Ik denk dat ze ook een interessanter onderzoek had gehad als ze de man/vrouw rol had omgedraaid, dit onderwerp is ondertussen ook wel kapot onderzocht.
pi_128513932
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 21:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

:D volgens mij zit die tut achter dit topic :') dat vertrouwde ik ook op een gegeven moment niet
meer.

R&P / Zwangerschap vertellen?
:D zou heel goed kunnen inderdaad! Straks even verder lezen daar...
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 20:30 schreef zara05 het volgende:

[..]

Ik had gehoopt op eventuele ervaringen van anderen. Wat de redenen zijn geweest voor hun of anderen die zij kennen om het kind te houden of die abortus te doen.
:')
pi_128513958
quote:
Die ook in de buurt van Haarlem woont :')
pi_128513972
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 21:24 schreef Feeeeble het volgende:

[..]

:D zou heel goed kunnen inderdaad! Straks even verder lezen daar...

[..]

:')
Wel hé? zelfde stijl en ook te stom om te poepen :+
  dinsdag 2 juli 2013 @ 21:25:26 #268
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128513984
Mooie wending _O-
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_128514176
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 21:18 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Dit idee kreeg ik er ook bij en dan blijkt mijn skepsis correct... bier voor iedereen w/ *O*
*O* lekker biertje *O*
quote:
En hier heeft ze het andersom weer over een vriendin :+
pi_128514178
Volgens mij speelt ze ook Willempie :')

R&P / Ik loop vast...

quote:
9s.gif Op donderdag 27 juni 2013 11:25 schreef Willempie1989 het volgende:
Hoi Fokkers. Ik ben geen kloon, maar nieuw op dit forum. Ik zit het met het volgende probleem....:

Heeft iemand ervaringen en/of suggesties in deze? Vrijwel alles is welkom...

pi_128514222
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 21:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Wel hé? zelfde stijl en ook te stom om te poepen :+
_O- _O_
  dinsdag 2 juli 2013 @ 21:30:38 #272
289973 TerryStone
meh, i say
pi_128514230
):O
  dinsdag 2 juli 2013 @ 21:31:05 #273
195113 Pyjama
Gestreept, niet gestipt
pi_128514259
Ik ben niet dezelfde persoon als Sinceria. En zelfs als dat wel zo zou zijn, wat zou dat uitmaken? Ik heb de waarheid verteld.

p.s. Ik zou een kloon zijn van Sinceria, maar aangezien ik langer lid ben zou Sinceria eerder een kloon van mij zijn. :P
Toeval is toeval
pi_128514266
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 21:30 schreef Feeeeble het volgende:

[..]

_O- _O_
Mocht je niet zeggen, want dan kreeg je Dr. Lily op je dak :D
pi_128514291
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 21:31 schreef Pyjama het volgende:
Ik ben niet dezelfde persoon als Sinceria. En zelfs als dat wel zo zou zijn, wat zou dat uitmaken? Ik heb de waarheid verteld.

p.s. Ik zou een kloon zijn van Sinceria, maar aangezien ik langer lid ben zou Sinceria eerder een kloon van mij zijn. :P
Hoi Willempie! Alles goed?
pi_128514292
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 21:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Volgens mij speelt ze ook Willempie :')

R&P / Ik loop vast...

[..]

Daar heb ik serieus ook aan zitten denken :D :+
  dinsdag 2 juli 2013 @ 21:32:34 #277
195113 Pyjama
Gestreept, niet gestipt
pi_128514328
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 21:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Hoi Willempie! Alles goed?
Wie is dat?
Toeval is toeval
pi_128514330
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 21:31 schreef Feeeeble het volgende:

[..]

Daar heb ik serieus ook aan zitten denken :D :+
écht, ik reageer NOOIT meer op die kutklonen :')
pi_128514346
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 21:32 schreef Pyjama het volgende:

[..]

Wie is dat?
Je broer? :')
  dinsdag 2 juli 2013 @ 21:37:12 #280
195113 Pyjama
Gestreept, niet gestipt
pi_128514555
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 21:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Je broer? :')
Ik heb even snel de eerste paar pagina's doorgelezen, maar ik zie niet wat dat met mij te maken heeft?
Toeval is toeval
  dinsdag 2 juli 2013 @ 21:39:38 #281
195113 Pyjama
Gestreept, niet gestipt
pi_128514660
Als ik en Sinceria dezelfde persoon zouden zijn, dan zou ik toch nooit het risico nemen dat hij dat topic leest aangezien de vriend van Sinceria kennelijk ook lid is van Fok!?
Toeval is toeval
pi_128514884
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 21:31 schreef Pyjama het volgende:

quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2008 19:54 schreef Pyjama het volgende:
Wow, nog een hoop mensen met epilepsie in op de eerste paar pagina's.

Ikke:

- Epilepsie oO< (pas sinds een paar jaar)

- PCOS (verminderd vruchtbaar)

- Ehler-Danlos syndroom (hypermobiel syndroom, met allerlei uiteenlopende gewrichtsklachten/ontstekingen/ontwrichtingen en altijd moe)

- Prikkelbaar darmsyndroom (maar dit hoort waarschijnlijk bij de EDS)

- Winterdepressie (geen last van met lichttherapie)

oO<
Ik kan je post niet quoten maar in dit topic zeg je (Sinceria) dit:
quote:
Ik heb EDS, net als kwiwi. Het enige wat ik kwijt wil is: sommige artsen zijn idioten.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 21:45:03 #283
289973 TerryStone
meh, i say
pi_128514896
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 21:39 schreef Pyjama het volgende:
Als ik en Sinceria dezelfde persoon zouden zijn, dan zou ik toch nooit het risico nemen dat hij dat topic leest aangezien de vriend van Sinceria kennelijk ook lid is van Fok!?
Dit stond niet in het script :'(
  dinsdag 2 juli 2013 @ 21:46:58 #284
386116 Ambipur
Is dood.
pi_128514958
Ga weg. Dit wordt nooit meer beter.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 21:47:21 #285
386116 Ambipur
Is dood.
pi_128514982
Oh spuit 11 zie ik? Godverdomme ;(
pi_128514997
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 21:39 schreef Pyjama het volgende:
Je postte onder kloon Pyama, hoe zou de vriend van Sinceria dan weten dat deze dezelfde persoon zijn?
pi_128515028
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 21:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Mocht je niet zeggen, want dan kreeg je Dr. Lily op je dak :D
Ik ga het later allemaal even lezen, leuk :9
  dinsdag 2 juli 2013 @ 21:50:14 #288
195113 Pyjama
Gestreept, niet gestipt
pi_128515099
Nogmaals: hoe zou het verder verschil uitmaken? Ik wordt geestelijk mishandeld, daar verandert niets aan.
Toeval is toeval
  dinsdag 2 juli 2013 @ 21:51:56 #289
289973 TerryStone
meh, i say
pi_128515171
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 21:50 schreef Pyjama het volgende:
Nogmaals: hoe zou het verder verschil uitmaken? Ik wordt geestelijk mishandeld, daar veranderd niets aan.
Word, verandert... is dit dan wat ze tegenwoordig universitair noemen. _O-
pi_128515192
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 21:50 schreef Pyjama het volgende:
Nogmaals: hoe zou het verder verschil uitmaken? Ik wordt geestelijk mishandeld, daar verandert niets aan.
Je vindt dat je geestelijk mishandeld wordt, maar je wil wel in zijn koophuis blijven wonen en door hem onderhouden worden. Kloon of niet, je deugt niet.
pi_128515281
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 21:52 schreef computergirl het volgende:

[..]

Je vindt dat je geestelijk mishandeld wordt, maar je wil wel in zijn koophuis blijven wonen en door hem onderhouden worden. Kloon of niet, je deugt niet.
ja, dat lees ik idd ook :')

Heb je n pm gestuurd Pyjama
compact en kleverig.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 21:56:47 #292
289973 TerryStone
meh, i say
pi_128515373
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 21:52 schreef computergirl het volgende:

[..]

Als het wel echt is dan lijkt mij dit hele topic alleen maar bedoeld om haar gedrag als parasiet te rechtvaardigen.
"hij doet soms gemeen boohooo en daarom is het terecht dat ik op zijn centen teer totdat ik niet meer hoef en er een ander leuk iemand voorbijkomt"
  dinsdag 2 juli 2013 @ 21:56:48 #293
406247 Krullie.
Sarcaste.
pi_128515374
quote:

[..]

[..]

Wacht, hoe/wat is iemand nou ontmaskerd? Ik volg het niet meer.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 21:57:39 #294
195113 Pyjama
Gestreept, niet gestipt
pi_128515418
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 21:51 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Word, verandert... is dit dan wat ze tegenwoordig universitair noemen. _O-
Ik ben gestressed en moe, dan ga ik typefouten maken.
Toeval is toeval
  dinsdag 2 juli 2013 @ 21:59:05 #295
289973 TerryStone
meh, i say
pi_128515494
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 21:57 schreef Pyjama het volgende:

[..]

Ik ben gestressed en moe, dan ga ik typefouten maken.
Je bent al ontmaskerd cupcake, parasiet of kloon, take your pick. ^O^
  dinsdag 2 juli 2013 @ 22:00:53 #296
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128515569
Als het verhaal waar is, zou het toch lullig zijn als deze ontmaskering vriend-niet-zo-lief op het spoor van dit topic zet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 2 juli 2013 @ 22:01:27 #297
195113 Pyjama
Gestreept, niet gestipt
pi_128515604
Ik ga niet nog 6 maanden in zijn woning wonen en van hem "profiteren"ik ga op die studiereis en dan ga ik 4 maanden in de woning van die vriend wonen.
Toeval is toeval
  dinsdag 2 juli 2013 @ 22:01:42 #298
406247 Krullie.
Sarcaste.
pi_128515621
Maar ik snap het niet. Sinceria studeert algemene sociale wetenschappen en nu is zij ontmaskerd daarom? :')
pi_128515653
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 21:59 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Je bent al ontmaskerd cupcake, parasiet of kloon, take your pick. ^O^
het lijkt me vrij logisch dat je, áls je al bekend bent op fok, dit soort dingen niet onder je normale account gaat posten...
Dat moet ook geen ene zak uitmaken eigenlijk.
compact en kleverig.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 22:03:06 #300
289973 TerryStone
meh, i say
pi_128515703
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 22:02 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

het lijkt me vrij logisch dat je, áls je al bekend bent op fok, dit soort dingen niet onder je normale account gaat posten...
Dat moet ook geen ene zak uitmaken eigenlijk.
Ook zonder al dat gedoe was het al een zeer dubieus verhaal...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')