Waarom wordt het waarschijnlijk een abortus?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:20 schreef zara05 het volgende:
Heeft de man dan het recht om het te weten of is het beter om te verzwijgen omdat het waarschijnlijk een abortus wordt?
De kans voor jouw kind is even groot als die van een ander kind, maar je bedoelt waarschijnlijk "gelukkig opgroeien".quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:20 schreef zara05 het volgende:
Wat zijn de kansen voor een kind om zo op te groeien zonder een fijn gezin en eventueel vader?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Guts, No Glory
Ik wou het een beetje algemeen houden, maar ik zit momenteel in mijn verplichte 5 dagen bedenktijd voor abortus. Weet ook nog niet wat ik wil.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:23 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Waarom wordt het waarschijnlijk een abortus?
Ik denk niet dat je iets van de baby mag houden...quote:
Wie weten het tot nu toe dan allemaal? Ik neem aan alleen jij?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:28 schreef zara05 het volgende:
[..]
Ik wou het een beetje algemeen houden, maar ik zit momenteel in mijn verplichte 5 dagen bedenktijd voor abortus. Weet ook nog niet wat ik wil.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:25 schreef nuget het volgende:
Die keus is natuurlijk aan jezelf, en is een moreel vraagstuk.Ik had gehoopt op eventuele ervaringen van anderen. Wat de redenen zijn geweest voor hun of anderen die zij kennen om het kind te houden of die abortus te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:27 schreef MrMonkeyman het volgende:
Speel ik wel advocaat van de duivel: gewoon abortus doen als je er niet voor kan zorgen. Anders verneuk je niet alleen je eigen leven maar ook die van de vader en je kind.
Ik, iemand die ik vertrouw en het fiom weten het. Verder niemand. Maar het is wel moeilijk om het voor mij te moeten houden en niet weten wat ik echt wil. Hoe langer ik nadenk over de hele situatie hoe liever ik het wil houden, maar ik kan het geen toekomst bieden denk ik. Of in ieder geval nu niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:28 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je iets van de baby mag houden...
[..]
Wie weten het tot nu toe dan allemaal? Ik neem aan alleen jij?
Ik ken zelf ook een meisje die bevallen was van een kind terwijl zij nog op de middelbare school zat. Uiteindelijk allemaal wel goed gekomen, heeft nu ook weer een vriend, maar die periode ervoor was een regelrechte nachtmerrie voor haar en haar familie. Je moet echt ontzettend sterk in je schoenen staan en ook een hele goede relatie hebben met je familie als je toch besluit om het kind te houden. Ik kan je nu al bijna 100% garanderen dat de vader van het kind er hélémaal niet op zit te wachten.
Ik denk dat ik het als man liever nu te horen zou krijgen dan dat er over jaar of 16 als ik al lang en breed lekker burgerlijk met huisje boompje beestje, kindjes alles voorelkaar denk te hebben er opeens een puber van jaar of 15 voor de deur staat (met camera team van SBS6) die mij wijs wil maken dat ik toch echt zijn vader ben.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:35 schreef Life2.0 het volgende:
ik denk dat ik het als man liever niet eens zou willen weten
Hoe ver ben je al met je studie dan? 6 weken is nog niet echt bepaald lang... Misschien cru maar je kan later altijd nog een kind nemen, als je nu bevalt kun je het moeilijk weer terug doen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:47 schreef zara05 het volgende:
[..]
Ik, iemand die ik vertrouw en het fiom weten het. Verder niemand. Maar het is wel moeilijk om het voor mij te moeten houden en niet weten wat ik echt wil. Hoe langer ik nadenk over de hele situatie hoe liever ik het wil houden, maar ik kan het geen toekomst bieden denk ik. Of in ieder geval nu niet.
Adoptie is ook nog mogelijk alhoewel me dat ook niet makkelijk lijkt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:47 schreef zara05 het volgende:
[..]
Ik, iemand die ik vertrouw en het fiom weten het. Verder niemand. Maar het is wel moeilijk om het voor mij te moeten houden en niet weten wat ik echt wil. Hoe langer ik nadenk over de hele situatie hoe liever ik het wil houden, maar ik kan het geen toekomst bieden denk ik. Of in ieder geval nu niet.
Ook niet als je kind wel ter wereld komt en er eventueel afstand ter adoptie wordt gedaan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:35 schreef Life2.0 het volgende:
ik denk dat ik het als man liever niet eens zou willen weten
Nog een jaar. Ik ben bang dat ik spijt van de abortus ga krijgen. Het is niet zo makkelijk van: abortus en mond houden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:50 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Hoe ver ben je al met je studie dan? 6 weken is nog niet echt bepaald lang... Misschien cru maar je kan later altijd nog een kind nemen, als je nu bevalt kun je het moeilijk weer terug doen.
Adoptie heb ik overna gedacht en ik zou het wel willen zodat het kind een kans heeft. Maar 100% afstand doen kan ik echt niet, dan voed ik het liever alleen op.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:52 schreef trovey het volgende:
[..]
Adoptie is ook nog mogelijk alhoewel me dat ook niet makkelijk lijkt.
Waarom? Als het ook een liefdevolle moeder én vader kan hebben, met een fatsoenlijk inkomen ook nog.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:03 schreef zara05 het volgende:
[..]
Adoptie heb ik overna gedacht en ik zou het wel willen zodat het kind een kans heeft. Maar 100% afstand doen kan ik echt niet, dan voed ik het liever alleen op.
waarschijnlijk niet, het zijn dan zaken die in je hoofd blijven zitten maar waar je geen enkele invloed over kan hebben, ik zou dan gaan voor ignorance is blissquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:52 schreef zara05 het volgende:
[..]
Ook niet als je kind wel ter wereld komt en er eventueel afstand ter adoptie wordt gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |