Dit!quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:27 schreef Waterdrinker het volgende:
Biecht het op.
Zij heeft hetzelfde gedaan (maar daar moet je je niet achter verschuilen uiteraard), dus als jij haar hebt vergeven is er de kans dat ze dat bij jou ook doet.
Blijven verzwijgen moet je niet doen, je zit gewoon je vriendin (en jezelf) te bedonderen dan.
Succes.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:33 schreef Deckard het volgende:
Niet zeggen, dat gaat ze misbruiken als de pest
Geen idee hoe serieus je bent, maar waarom moeten wij of jij oordelen over hoeveel hij moet lijden?quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:34 schreef Deckard het volgende:
[..]
Wat helpt het nu nog? Hij lijdt in ieder geval er aan. Een betere straf kan je niet verzinnen
Inderdaad, waarom zou ik hier over moeten oordelen over iemand die vraagt om een mening hierover.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:35 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Geen idee hoe serieus je bent, maar waarom moeten wij of jij oordelen over hoeveel hij moet lijden?
Het is een zaak tussen hem en zijn vriendin, als zij vindt dat ze samen verder kunnen dan is dat voldoende.
Maar dan nog, als je ergens mee zit in een relatie moet je dat gewoon kunnen vertellen, of dat nou is omdat je je eigen schuldgevoel goed wil praten of niet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:35 schreef Inverted_World het volgende:
Wat een drama om niets zeg. Biecht het niet op, het is 1,5 jaar geleden, dat had je toen moeten doen, nu is het gewoon onnodig kwetsen van haar, en je eigen schuldgevoel goed willen praten.
Wat een onzin. 1,5 jaar later dit nog gaan opbiechten doet hij alleen maar om dat zelf van het rotgevoel af te zijn. Het enige wat het oplevert is een rotgevoel bij zijn vriendin. Niet doen dus.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:27 schreef Waterdrinker het volgende:
Biecht het op.
Zij heeft hetzelfde gedaan (maar daar moet je je niet achter verschuilen uiteraard), dus als jij haar hebt vergeven is er de kans dat ze dat bij jou ook doet.
Blijven verzwijgen moet je niet doen, je zit gewoon je vriendin (en jezelf) te bedonderen dan.
Succes.
Hij heeft het anderhalf jaar verborgen gehouden. Als mijn vriendin zoiets zou doen zou één keer iemand anders zoenen redelijk makkelijk te vergeven zijn, maar iets 1,5 jaar verborgen houden zou gewoon einde relatie zijn. Hoe kan je iemand dan nog vertrouwen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:36 schreef HotSummerNight het volgende:
Opbiechten, 1 week pikstraf uitzitten en klaar
Eens!quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:37 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Wat een onzin. 1,5 jaar later dit nog gaan opbiechten doet hij alleen maar om dat zelf van het rotgevoel af te zijn. Het enige wat het oplevert is een rotgevoel bij zijn vriendin. Niet doen dus.
En TS, je bent geen gore klootzak als je een keertje een foutje maakt en dat je ook beseft. Het was alleen zoenen, vergeet het. Beter voor iedereen.
2 weken pikstraf danquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:39 schreef Tja..1986 het volgende:
anderhalf jaar verborgen gehouden. Als mijn vriendin zoiets zou doen zou één keer iemand anders zoenen redelijk makkelijk te vergeven z
Dat weet ik dus niet eigenlijk, op een gegeven moment was het wel minder... Ja de angst is er nog wel dat het allemaal op een andere manier aan het licht gaat komen. Ik lees ook overal dat vreemdgaan altijd uitkomt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:42 schreef Hanzel_lane het volgende:
Hoe wil je dan van dat schuldgevoel afkomen? en niet bang dat je vriendin er achter komt?
Altijd hetzelfde met wijven.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:33 schreef Deckard het volgende:
Niet zeggen, dat gaat ze misbruiken als de pest
ditquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:51 schreef HosselKoning het volgende:
Ziet als wraak ts. Je vriendin ging vreemd en nu pak je haar even terug.
Zou het gewoon vertellen tijdens het avondeten.
Dat is natuurlijk niet waar.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:47 schreef Willempie1989 het volgende:
Ik lees ook overal dat vreemdgaan altijd uitkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |