abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128314860
Hoi Fokkers. Ik ben geen kloon, maar nieuw op dit forum. Ik zit het met het volgende probleem....:

Ik heb nu 4,5 jaar een vriendin, het gaat allemaal erg goed en we wonen sinds een tijdje zelfs samen. Ik hou van haar en ik weet dat ik met haar oud wil worden, for sure. In het begin van onze relatie heeft zij seks gehad met haar ex, degene die ze voor mij had als vriend. Ik ging echt door een hel en het heeft me nog lange tijd pijn gedaan en vaak dacht ik er nog aan.

Nu ruim 1,5 jaar geleden heb ik "ongeveer" hetzelfde geflikt. Ik heb gezoend met een ander, toen we verder wilden gaan, zijn we gestopt. Het kon niet. Geen excuus: Er was veel drank in het spel. Ik heb dit tot de dag van vandaag voor me gehouden. De eerste tijd was het vreselijk, ik ging kapot aan een schuldgevoel, had zoveel spijt en ik wist niet waar ik het zoeken moest. Alle leuke dingen in het leven werden "besmet" met dit voorval. Na een tijd, dacht ik er steeds minder aan en ging het eigenlijk wel steeds beter. Nu is er echter een periode aangebroken dat ik weer stuk ga aan schuldgevoel en spijt etc. Ik ben kwaad dat ik dit ooit heb kunnen doen en begrijp het niet. Het gaat eigenlijk zo goed tussen ons.

Nu weet ik niet wat ik moet doen... Ik weet zeker dat ik nooit zoiets weer zou doen in mijn leven, het gekke is dat ik dat voor het gebeurde ook al zei...

Heeft iemand ervaringen en/of suggesties in deze? Vrijwel alles is welkom...

Dat ik een gore klootzak ben, weet ik als geen ander. Benoemen mag, maar that's just stating the obvious en brengt geen nieuw licht over de zaak. Of hoe je dat ook zegt.

Thanks iedereen...
Willem
pi_128314944
Biecht het op.
Zij heeft hetzelfde gedaan (maar daar moet je je niet achter verschuilen uiteraard), dus als jij haar hebt vergeven is er de kans dat ze dat bij jou ook doet.

Blijven verzwijgen moet je niet doen, je zit gewoon je vriendin (en jezelf) te bedonderen dan.

Succes.
  donderdag 27 juni 2013 @ 11:29:56 #3
381451 HotSummerNight
DM mij voor een date :')
pi_128315034
quote:
14s.gif Op donderdag 27 juni 2013 11:27 schreef Waterdrinker het volgende:
Biecht het op.
Zij heeft hetzelfde gedaan (maar daar moet je je niet achter verschuilen uiteraard), dus als jij haar hebt vergeven is er de kans dat ze dat bij jou ook doet.

Blijven verzwijgen moet je niet doen, je zit gewoon je vriendin (en jezelf) te bedonderen dan.

Succes.
Dit!
Morgen ben ik jarig
Gister had ik sex met een mooiboy
Ik kan 4 vingers in mijn poesje schuiven
alleen echte playerz mogen mij dm'en
pi_128315168
Niet zeggen, dat gaat ze misbruiken als de pest
pi_128315178
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 11:33 schreef Deckard het volgende:
:')
pi_128315214
quote:
13s.gif Op donderdag 27 juni 2013 11:33 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

:')
Wat helpt het nu nog? Hij lijdt in ieder geval er aan. Een betere straf kan je niet verzinnen
pi_128315243
Wat een drama om niets zeg. Biecht het niet op, het is 1,5 jaar geleden, dat had je toen moeten doen, nu is het gewoon onnodig kwetsen van haar, en je eigen schuldgevoel goed willen praten. Je relatie wordt er niet beter van en het feit dat je spijt hebt en je van jezelf weet dat je het niet nogmaals zou doen zegt al voldoende.
It's you my love, you who are the stranger
pi_128315247
Soms wil ik het opbiechten, maar 5 minuten later denk ik weer dat ik het beter voor altijd kan verzwijgen. De consequenties van een biechting, boezemen mij veel angst in....
pi_128315250
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 11:34 schreef Deckard het volgende:

[..]

Wat helpt het nu nog? Hij lijdt in ieder geval er aan. Een betere straf kan je niet verzinnen
Geen idee hoe serieus je bent, maar waarom moeten wij of jij oordelen over hoeveel hij moet lijden?
Het is een zaak tussen hem en zijn vriendin, als zij vindt dat ze samen verder kunnen dan is dat voldoende.
  donderdag 27 juni 2013 @ 11:36:18 #10
393923 DorperTed.
Lucius thx JR-Style-93
pi_128315267
Weeg de voordelen en de nadelen goed tegen elkaar op voor je het vertelt.

Kans bestaat dat ze het uitmaakt, dat gevoel is mogelijk nog vervelender dan het schuldgevoel wat je nu hebt.
Dat weet toch iedere boerenlul.
pi_128315284
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 11:35 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Geen idee hoe serieus je bent, maar waarom moeten wij of jij oordelen over hoeveel hij moet lijden?
Het is een zaak tussen hem en zijn vriendin, als zij vindt dat ze samen verder kunnen dan is dat voldoende.
Inderdaad, waarom zou ik hier over moeten oordelen over iemand die vraagt om een mening hierover.
  donderdag 27 juni 2013 @ 11:36:48 #12
381451 HotSummerNight
pi_128315287
Opbiechten, 1 week pikstraf uitzitten en klaar
Morgen ben ik jarig
pi_128315289
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 11:35 schreef Inverted_World het volgende:
Wat een drama om niets zeg. Biecht het niet op, het is 1,5 jaar geleden, dat had je toen moeten doen, nu is het gewoon onnodig kwetsen van haar, en je eigen schuldgevoel goed willen praten.
Maar dan nog, als je ergens mee zit in een relatie moet je dat gewoon kunnen vertellen, of dat nou is omdat je je eigen schuldgevoel goed wil praten of niet.

Dingen voor elkaar verzwijgen is geen basis van een goede relatie imho.
pi_128315302
quote:
14s.gif Op donderdag 27 juni 2013 11:27 schreef Waterdrinker het volgende:
Biecht het op.

Succes.
Wat een onzin. 1,5 jaar later dit nog gaan opbiechten doet hij alleen maar om dat zelf van het rotgevoel af te zijn. Het enige wat het oplevert is een rotgevoel bij zijn vriendin. Niet doen dus.

En TS, je bent geen gore klootzak als je een keertje een foutje maakt en dat je ook beseft. Het was alleen zoenen, vergeet het. Beter voor iedereen.
pi_128315341
TS je doet je vriendin alleen maar meer pijn hiermee.
pi_128315392
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 11:36 schreef HotSummerNight het volgende:
Opbiechten, 1 week pikstraf uitzitten en klaar
Hij heeft het anderhalf jaar verborgen gehouden. Als mijn vriendin zoiets zou doen zou één keer iemand anders zoenen redelijk makkelijk te vergeven zijn, maar iets 1,5 jaar verborgen houden zou gewoon einde relatie zijn. Hoe kan je iemand dan nog vertrouwen?
pi_128315410
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 11:37 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Wat een onzin. 1,5 jaar later dit nog gaan opbiechten doet hij alleen maar om dat zelf van het rotgevoel af te zijn. Het enige wat het oplevert is een rotgevoel bij zijn vriendin. Niet doen dus.

En TS, je bent geen gore klootzak als je een keertje een foutje maakt en dat je ook beseft. Het was alleen zoenen, vergeet het. Beter voor iedereen.
Eens!
I'm not a sinner.
  donderdag 27 juni 2013 @ 11:40:21 #18
381451 HotSummerNight
pi_128315418
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 11:39 schreef Tja..1986 het volgende:
anderhalf jaar verborgen gehouden. Als mijn vriendin zoiets zou doen zou één keer iemand anders zoenen redelijk makkelijk te vergeven z
2 weken pikstraf dan
Morgen ben ik jarig
  donderdag 27 juni 2013 @ 11:42:55 #19
78693 Hanzel_lane
Made by cerror
pi_128315506
Hoe wil je dan van dat schuldgevoel afkomen? en niet bang dat je vriendin er achter komt?

[ Bericht 41% gewijzigd door Hanzel_lane op 27-06-2013 11:43:43 (Had de ikvorm gebruikt :)) ]
Op vrijdag 30 juli 2004 13:25 schreef Houzer het volgende:
Hanzel is zo'n knuffelnewbie O+
pi_128315713
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 11:42 schreef Hanzel_lane het volgende:
Hoe wil je dan van dat schuldgevoel afkomen? en niet bang dat je vriendin er achter komt?
Dat weet ik dus niet eigenlijk, op een gegeven moment was het wel minder... Ja de angst is er nog wel dat het allemaal op een andere manier aan het licht gaat komen. Ik lees ook overal dat vreemdgaan altijd uitkomt.
pi_128315756
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 11:33 schreef Deckard het volgende:
Altijd hetzelfde met wijven.
pi_128315875
Ziet als wraak ts. Je vriendin ging vreemd en nu pak je haar even terug.
Zou het gewoon vertellen tijdens het avondeten.
pi_128316022
quote:
14s.gif Op donderdag 27 juni 2013 11:51 schreef HosselKoning het volgende:
Ziet als wraak ts. Je vriendin ging vreemd en nu pak je haar even terug.
Zou het gewoon vertellen tijdens het avondeten.
dit
pi_128316204
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 11:47 schreef Willempie1989 het volgende:
Ik lees ook overal dat vreemdgaan altijd uitkomt.
Dat is natuurlijk niet waar.
pi_128316384
Iedereen bedankt voor de reacties...

Eerlijk gezegd weet ik gewoon ECHT niet wat ik nu moet doen. Misschien dat mijn gevoel zegt: opbiechten, maar mijn verstand: zwijgen. Maar ook dit weet ik niet zeker. Hoe kan het dat ik er na zoveel tijd nog zo ontzettend mee zit...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')