Dit!quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:27 schreef Waterdrinker het volgende:
Biecht het op.
Zij heeft hetzelfde gedaan (maar daar moet je je niet achter verschuilen uiteraard), dus als jij haar hebt vergeven is er de kans dat ze dat bij jou ook doet.
Blijven verzwijgen moet je niet doen, je zit gewoon je vriendin (en jezelf) te bedonderen dan.
Succes.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:33 schreef Deckard het volgende:
Niet zeggen, dat gaat ze misbruiken als de pest
Geen idee hoe serieus je bent, maar waarom moeten wij of jij oordelen over hoeveel hij moet lijden?quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:34 schreef Deckard het volgende:
[..]
Wat helpt het nu nog? Hij lijdt in ieder geval er aan. Een betere straf kan je niet verzinnen
Inderdaad, waarom zou ik hier over moeten oordelen over iemand die vraagt om een mening hierover.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:35 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Geen idee hoe serieus je bent, maar waarom moeten wij of jij oordelen over hoeveel hij moet lijden?
Het is een zaak tussen hem en zijn vriendin, als zij vindt dat ze samen verder kunnen dan is dat voldoende.
Maar dan nog, als je ergens mee zit in een relatie moet je dat gewoon kunnen vertellen, of dat nou is omdat je je eigen schuldgevoel goed wil praten of niet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:35 schreef Inverted_World het volgende:
Wat een drama om niets zeg. Biecht het niet op, het is 1,5 jaar geleden, dat had je toen moeten doen, nu is het gewoon onnodig kwetsen van haar, en je eigen schuldgevoel goed willen praten.
Wat een onzin. 1,5 jaar later dit nog gaan opbiechten doet hij alleen maar om dat zelf van het rotgevoel af te zijn. Het enige wat het oplevert is een rotgevoel bij zijn vriendin. Niet doen dus.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:27 schreef Waterdrinker het volgende:
Biecht het op.
Zij heeft hetzelfde gedaan (maar daar moet je je niet achter verschuilen uiteraard), dus als jij haar hebt vergeven is er de kans dat ze dat bij jou ook doet.
Blijven verzwijgen moet je niet doen, je zit gewoon je vriendin (en jezelf) te bedonderen dan.
Succes.
Hij heeft het anderhalf jaar verborgen gehouden. Als mijn vriendin zoiets zou doen zou één keer iemand anders zoenen redelijk makkelijk te vergeven zijn, maar iets 1,5 jaar verborgen houden zou gewoon einde relatie zijn. Hoe kan je iemand dan nog vertrouwen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:36 schreef HotSummerNight het volgende:
Opbiechten, 1 week pikstraf uitzitten en klaar
Eens!quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:37 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Wat een onzin. 1,5 jaar later dit nog gaan opbiechten doet hij alleen maar om dat zelf van het rotgevoel af te zijn. Het enige wat het oplevert is een rotgevoel bij zijn vriendin. Niet doen dus.
En TS, je bent geen gore klootzak als je een keertje een foutje maakt en dat je ook beseft. Het was alleen zoenen, vergeet het. Beter voor iedereen.
2 weken pikstraf danquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:39 schreef Tja..1986 het volgende:
anderhalf jaar verborgen gehouden. Als mijn vriendin zoiets zou doen zou één keer iemand anders zoenen redelijk makkelijk te vergeven z
Dat weet ik dus niet eigenlijk, op een gegeven moment was het wel minder... Ja de angst is er nog wel dat het allemaal op een andere manier aan het licht gaat komen. Ik lees ook overal dat vreemdgaan altijd uitkomt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:42 schreef Hanzel_lane het volgende:
Hoe wil je dan van dat schuldgevoel afkomen? en niet bang dat je vriendin er achter komt?
Altijd hetzelfde met wijven.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:33 schreef Deckard het volgende:
Niet zeggen, dat gaat ze misbruiken als de pest
ditquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:51 schreef HosselKoning het volgende:
Ziet als wraak ts. Je vriendin ging vreemd en nu pak je haar even terug.
Zou het gewoon vertellen tijdens het avondeten.
Dat is natuurlijk niet waar.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:47 schreef Willempie1989 het volgende:
Ik lees ook overal dat vreemdgaan altijd uitkomt.
waarom blijf je bij iemand die vreemdgaat, waarom kwel je jezelf?quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:04 schreef Willempie1989 het volgende:
Iedereen bedankt voor de reacties...
Eerlijk gezegd weet ik gewoon ECHT niet wat ik nu moet doen. Misschien dat mijn gevoel zegt: opbiechten, maar mijn verstand: zwijgen. Maar ook dit weet ik niet zeker. Hoe kan het dat ik er na zoveel tijd nog zo ontzettend mee zit...
Jij weet hoeveel pijn het jou gedaan heeft. Waarom zou je haar daarmee belasten?quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:04 schreef Willempie1989 het volgende:
Iedereen bedankt voor de reacties...
Eerlijk gezegd weet ik gewoon ECHT niet wat ik nu moet doen. Misschien dat mijn gevoel zegt: opbiechten, maar mijn verstand: zwijgen. Maar ook dit weet ik niet zeker. Hoe kan het dat ik er na zoveel tijd nog zo ontzettend mee zit...
Ja, maar we waren beide al naakt. Ik vind mezelf zo'n grote klootzak.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:24 schreef Convict het volgende:
lees ik nu goed dat je alleen gezoend hebt?
Is dat wat je gaat zeggen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:37 schreef Willempie1989 het volgende:
[..]
Ja, maar we waren beide al naakt. Ik vind mezelf zo'n grote klootzak.
Moet ik maar gewoon eerlijk zijn? Ik denk ook niet dat ik dit nog veel langer vol hou... Het schuldgevoel blijft maar knagen...
Dat ben ik ook, een verschrikkelijk gore klootzak. Dat ik het zolang heb verzwegen maakt het alleen maar kutter om het alsnog op te biechten.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:40 schreef Monopoly het volgende:
TS, ik vind je wel een gore klootzak en om de volgende reden:
Dat je gezoend hebt is niet eens het ergste. Dat je het vervolgens anderhalf jaar verzwijgt is gewoon laf. Je bedonderd de boel gewoon.
Je moet het gewoon vertellen, en reken er maar op dat ze het uit maakt. Dat zou overigens compleet terecht zijn.
Zoenen is dan ook wel vreemdgaan, minder erg dan seks hebben, maar het is nog steeds vreemdgaan.
Zij heeft dat dan ook gedaan in ergere mate, maar het feit dat je de boel verzwijgt is al een breuk, en dat je het zo lang voor je houdt is nog veel erger.
Wees een vent, vertel het, en zie waar het schip strandt.
Ik weet het niet man, ik weet het niet...quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:44 schreef Deckard het volgende:
[..]
Is dat wat je gaat zeggen?
"ja we waren naakt maar we hebben alleen gezoend"
Nogmaals:quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:48 schreef Willempie1989 het volgende:
[..]
Dat ben ik ook, een verschrikkelijk gore klootzak. Dat ik het zolang heb verzwegen maakt het alleen maar kutter om het alsnog op te biechten.
Zij heeft het 8maanden later opgebiecht btw
En hoe voelde jij je toen ze dat 'pas' na acht maanden zei ?quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:48 schreef Willempie1989 het volgende:
[..]
Dat ben ik ook, een verschrikkelijk gore klootzak. Dat ik het zolang heb verzwegen maakt het alleen maar kutter om het alsnog op te biechten.
Zij heeft het 8maanden later opgebiecht btw
Ze verdienen elkaar toch?quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:49 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nogmaals:
waarom blijf je bij iemand die vreemdgaat, waarom kwel je jezelf?
Ik was zo verliefd, ik kon niet zonder haar. Zij is mijn inziens denk ik wat minder vergevensgezind,quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:49 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nogmaals:
waarom blijf je bij iemand die vreemdgaat, waarom kwel je jezelf?
Je kan zeker zonder haar, ik heb het idee dat jij verslaafd bent aan jezelf te kwellen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:53 schreef Willempie1989 het volgende:
[..]
Ik was zo verliefd, ik kon niet zonder haar. Zij is mijn inziens denk ik wat minder vergevensgezind,
Ik verlang ook niet naar medelijden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En hoe voelde jij je toen ze dat 'pas' na acht maanden zei ?
JUIST dan ben je een lul als je weet hoe dat voelt, en vervolgens precies hetzelfde doet.
Ik gun mezelf niet snel geluk, dat klopt. Daarnaast is het voor mij ook onmogelijk om mezelf te "vergeven" en verder te gaan met mijn leven.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:54 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je kan zeker zonder haar, ik heb het idee dat jij verslaafd bent aan jezelf te kwellen?
Maar denk je dat dat ophoudt nadat je het haar verteld hebt? Of je daarna nu wel of neit breekt, lost niets op.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:56 schreef Willempie1989 het volgende:
[..]
Ik gun mezelf niet snel geluk, dat klopt. Daarnaast is het voor mij ook onmogelijk om mezelf te "vergeven" en verder te gaan met mijn leven.
Waarom gun je jezelf geen geluk?quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:56 schreef Willempie1989 het volgende:
[..]
Ik gun mezelf niet snel geluk, dat klopt. Daarnaast is het voor mij ook onmogelijk om mezelf te "vergeven" en verder te gaan met mijn leven.
En dan had je het JUISt de volgende dag moeten vertellen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:54 schreef Willempie1989 het volgende:
[..]
Ik verlang ook niet naar medelijden.
Toen ik de "drempel" overging en zoende, dacht ik alleen maar aan mijn vriendin die dat ook had geflikt...![]()
Ik weet niet wat dat is, ik denk dat ik denk dat ik geen geluk verdien.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:57 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Waarom gun je jezelf geen geluk?
En is je vriendin een meid die "veel heeft meegemaakt"?
M.a.w. denk jij dat jij haar een beter leven kan geven?
Echt? Wat is jouw ervaring dan in deze?quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En dan had je het JUISt de volgende dag moeten vertellen.
Van: Potverdomme, vannacht dronken geweest, en ik voelde me nog steeds zo kut om wat je gedaan hebt dat ik me heb laten gaan en heb gezoend met X.
Ben er niet trots op, maar ik vertel het je wel eerlijk.
Iets in die richting. Nu verzwijg je het zo lang...
De hele basis voor jullie relatie is al verdwenen, en je schuldgevoel blijft dus. Als je het verteld en maakt zij het uit is dat op het moment wel vervelend, maar het gaat hoe dan ook toch uit, dit werkt niet meer.
Geloof mij maar, ik spreek uit ervaring![]()
Opbiechten, consequenties accepteren als een vent. Als ze het uitmaakt ga je je een week lang kapot zuipen in de kroeg, met je vrienden wat doen en dan is het over en kan je gewoon je leven weer verder leven, zonder een meisje dat seks met d'r ex heeft gehad, en zij haar leven zonder haar vriend die 18 maanden wat verzwijgt.
Dus je vriendin heeft veel meegemaakt (denkt ze zelf) ?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:01 schreef Willempie1989 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is, ik denk dat ik denk dat ik geen geluk verdien.
Ik dacht altijd wel dat ik een beter leven kon geven... Tot dit is voorgevallen...
Ex neukte een ander (éénmalig) en vertelde mij niets. Ik had al een vermoeden omdat ze vreemd gedrag vertoonde.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:01 schreef Willempie1989 het volgende:
[..]
Echt? Wat is jouw ervaring dan in deze?
Op valentijnsdagquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:07 schreef Svlad_Cjelli het volgende:
Vertel het haar op je verjaardag.Misschien maak je dan nog een kans.
Nou al haar ex-en gaven haar niet wat ik haar nu geef, zegt ze. Best ironisch. Ze is trouwens voor zo ver ik weet bij elke ex van haar vreemd gegaan...quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:02 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dus je vriendin heeft veel meegemaakt (denkt ze zelf) ?
Maar ik wil haar niet kwijt, dat weet ik wel zeker...quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ex neukte een ander (éénmalig) en vertelde mij niets. Ik had al een vermoeden omdat ze vreemd gedrag vertoonde.
Ze ging naar een vriendin in Friesland voor een nachtje om bij te kletsen, stak d'r 50 in d'r hand voor de trein en een paar flessen wijn. Ik chill thuis niets aan het handje.
Volgende dag kwam ik thuis van mijn werk, meisje komt ook thuis, wij naar bed toe, en ze had echt sexy ondergoed aan.
Alle alarmbellen rinkelde als de donder natuurlijk. Zij ging douchen en haar telefoon lag nog op het nachtkastje.
Er in gekeken en zag wel een hoop smerige smsjes en dat bevestigde mijn gevoel.
Ik deed alsof er niets aan de hand was ,en vroeg haar na het douchen hoe het was, wat ze hadden gedaan etc etc.
Kreeg een verzonnen verhaal natuurlijk, en toen ben ik eten gaan maken in de keuken, peukie, biertje ff na denken.
Heb haar toen geroepen naar de keuken en gezegd dat ze haar spullen kon pakken en kon opflikkeren. Snapte ze niets van tot ik die naam van die gozer noemde.
Na een week veel drank en ouwehoeren met mijn beste maat heb ik besloten om het haar te vergeven omdat ik ondanks dat nog veel van haar hield. Maar er mist dan een stuk vertrouwen. Gaat ze naar iemand toe? Oh ze gaat neuken denk je dan.
Werkt niet, geloof me.
Maakt me dat niet nog een slechter mens dan ik al ben...?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:05 schreef Cue_ het volgende:
Je had het gewoon gelijk moeten vertellen.
"He schat.. moet je wat vertellen.. feestje, drank, toen heb ik iemand anders gezoend"
"Owja we waren allebei naakt, maar enkel gezoend "
Zij "wanneer was dat?"
"1,5 jaar geleden"
Denk niet dat ze dit leuk gaat vinden.. 1,5 jaar verborgen houden en dan alsnog opbiechten. Had het gelijk vertelt of neem het je graf mee in.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:11 schreef Willempie1989 het volgende:
[..]
Maar ik wil haar niet kwijt, dat weet ik wel zeker...
Gast, serieus ?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:10 schreef Willempie1989 het volgende:
[..]
Nou al haar ex-en gaven haar niet wat ik haar nu geef, zegt ze. Best ironisch. Ze is trouwens voor zo ver ik weet bij elke ex van haar vreemd gegaan...
Klinkt alsof je een borderliner hebt, snel wegwezen zeg ik je..quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:10 schreef Willempie1989 het volgende:
[..]
Nou al haar ex-en gaven haar niet wat ik haar nu geef, zegt ze. Best ironisch. Ze is trouwens voor zo ver ik weet bij elke ex van haar vreemd gegaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |