Daar heb ik serieus ook aan zitten denkenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Volgens mij speelt ze ook Willempie![]()
R&P / Ik loop vast...
[..]
Wie is dat?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoi Willempie! Alles goed?
écht, ik reageer NOOIT meer op die kutklonenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:31 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Daar heb ik serieus ook aan zitten denken![]()
Ik heb even snel de eerste paar pagina's doorgelezen, maar ik zie niet wat dat met mij te maken heeft?quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:31 schreef Pyjama het volgende:
Ik ben niet dezelfde persoon als Sinceria. En zelfs als dat wel zo zou zijn, wat zou dat uitmaken? Ik heb de waarheid verteld.
p.s. Ik zou een kloon zijn van Sinceria, maar aangezien ik langer lid ben zou Sinceria eerder een kloon van mij zijn.
Ik kan je post niet quoten maar in dit topic zeg je (Sinceria) dit:quote:Op zondag 9 november 2008 19:54 schreef Pyjama het volgende:
Wow, nog een hoop mensen met epilepsie in op de eerste paar pagina's.
Ikke:
- Epilepsie(pas sinds een paar jaar)
- PCOS (verminderd vruchtbaar)
- Ehler-Danlos syndroom (hypermobiel syndroom, met allerlei uiteenlopende gewrichtsklachten/ontstekingen/ontwrichtingen en altijd moe)
- Prikkelbaar darmsyndroom (maar dit hoort waarschijnlijk bij de EDS)
- Winterdepressie (geen last van met lichttherapie)
quote:Ik heb EDS, net als kwiwi. Het enige wat ik kwijt wil is: sommige artsen zijn idioten.
Dit stond niet in het scriptquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:39 schreef Pyjama het volgende:
Als ik en Sinceria dezelfde persoon zouden zijn, dan zou ik toch nooit het risico nemen dat hij dat topic leest aangezien de vriend van Sinceria kennelijk ook lid is van Fok!?
Je postte onder kloon Pyama, hoe zou de vriend van Sinceria dan weten dat deze dezelfde persoon zijn?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:39 schreef Pyjama het volgende:
Als ik en Sinceria dezelfde persoon zouden zijn, dan zou ik toch nooit het risico nemen dat hij dat topic leest aangezien de vriend van Sinceria kennelijk ook lid is van Fok!?
Ik ga het later allemaal even lezen, leukquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mocht je niet zeggen, want dan kreeg je Dr. Lily op je dak
Word, verandert... is dit dan wat ze tegenwoordig universitair noemen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:50 schreef Pyjama het volgende:
Nogmaals: hoe zou het verder verschil uitmaken? Ik wordt geestelijk mishandeld, daar veranderd niets aan.
Je vindt dat je geestelijk mishandeld wordt, maar je wil wel in zijn koophuis blijven wonen en door hem onderhouden worden. Kloon of niet, je deugt niet.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:50 schreef Pyjama het volgende:
Nogmaals: hoe zou het verder verschil uitmaken? Ik wordt geestelijk mishandeld, daar verandert niets aan.
ja, dat lees ik idd ookquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:52 schreef computergirl het volgende:
[..]
Je vindt dat je geestelijk mishandeld wordt, maar je wil wel in zijn koophuis blijven wonen en door hem onderhouden worden. Kloon of niet, je deugt niet.
Als het wel echt is dan lijkt mij dit hele topic alleen maar bedoeld om haar gedrag als parasiet te rechtvaardigen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:52 schreef computergirl het volgende:
[..]
Je vindt dat je geestelijk mishandeld wordt, maar je wil wel in zijn koophuis blijven wonen en door hem onderhouden worden. Kloon of niet, je deugt niet.
Wacht, hoe/wat is iemand nou ontmaskerd? Ik volg het niet meer.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:08 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Ja lieve FANN! TS en Sinceria zijn inderdaad dezelfde persoon. Haar vriend zit ook gewoon op FOK!
En: SES / Universiteit van Amsterdam
[..]
Ik ben gestressed en moe, dan ga ik typefouten maken.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:51 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Word, verandert... is dit dan wat ze tegenwoordig universitair noemen.
Je bent al ontmaskerd cupcake, parasiet of kloon, take your pick.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:57 schreef Pyjama het volgende:
[..]
Ik ben gestressed en moe, dan ga ik typefouten maken.
het lijkt me vrij logisch dat je, áls je al bekend bent op fok, dit soort dingen niet onder je normale account gaat posten...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:59 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Je bent al ontmaskerd cupcake, parasiet of kloon, take your pick.
Ook zonder al dat gedoe was het al een zeer dubieus verhaal...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het lijkt me vrij logisch dat je, áls je al bekend bent op fok, dit soort dingen niet onder je normale account gaat posten...
Dat moet ook geen ene zak uitmaken eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |