Ja lieve FANN! TS en Sinceria zijn inderdaad dezelfde persoon. Haar vriend zit ook gewoon op FOK!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
Betekent dit dat we weer eens in de maling zijn genomen?
Ik reageer vanaf nu nooit meer op een kloonzit je je daarvoor je best te doen
quote:Sinceria, eerstejaars Algemene Sociale Wetenschappen
Godverdommequote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:08 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Ja lieve FANN! TS en Sinceria zijn inderdaad dezelfde persoon. Haar vriend zit ook gewoon op FOK!
En: SES / Universiteit van Amsterdam
[..]
Goed werk Feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeblequote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:08 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Ja lieve FANN! TS en Sinceria zijn inderdaad dezelfde persoon. Haar vriend zit ook gewoon op FOK!
En: SES / Universiteit van Amsterdam
[..]
Thanksquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:14 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Goed werk Feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeble
quote:
Ja, dat zeker! Hoef ik me niet meer druk te maken ook, ga ik ook nooit meer doen metquote:
ding dong!!!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:20 schreef Lienekien het volgende:
Per ongeluk posten onder je 'echte' usernaam en dan koortsachtig een uitweg verzinnen. Ja, mijn aangetrouwde nicht die ik al jaren niet had gezien.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]volgens mij zit die tut achter dit topic
dat vertrouwde ik ook op een gegeven moment niet
meer.
R&P / Zwangerschap vertellen?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:30 schreef zara05 het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op eventuele ervaringen van anderen. Wat de redenen zijn geweest voor hun of anderen die zij kennen om het kind te houden of die abortus te doen.
Die ook in de buurt van Haarlem woontquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:20 schreef Lienekien het volgende:
Per ongeluk posten onder je 'echte' usernaam en dan koortsachtig een uitweg verzinnen. Ja, mijn aangetrouwde nicht die ik al jaren niet had gezien.
Wel hé? zelfde stijl en ook te stom om te poepenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:24 schreef Feeeeble het volgende:
[..]zou heel goed kunnen inderdaad! Straks even verder lezen daar...
[..]
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:18 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Dit idee kreeg ik er ook bij en dan blijkt mijn skepsis correct... bier voor iedereen![]()
![]()
En hier heeft ze het andersom weer over een vriendinquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:20 schreef Lienekien het volgende:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:25 schreef Willempie1989 het volgende:
Hoi Fokkers. Ik ben geen kloon, maar nieuw op dit forum. Ik zit het met het volgende probleem....:
Heeft iemand ervaringen en/of suggesties in deze? Vrijwel alles is welkom...
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wel hé? zelfde stijl en ook te stom om te poepen
Hoi Willempie! Alles goed?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:31 schreef Pyjama het volgende:
Ik ben niet dezelfde persoon als Sinceria. En zelfs als dat wel zo zou zijn, wat zou dat uitmaken? Ik heb de waarheid verteld.
p.s. Ik zou een kloon zijn van Sinceria, maar aangezien ik langer lid ben zou Sinceria eerder een kloon van mij zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |