SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
twitter:ggmm_ggmm twitterde op donderdag 20-06-2013 om 21:17:09@NICKIMINAJ http://t.co/qyPoqvhkN7 I want to give you a big compliment for this fantastic photograph. It really brings out your eyes. reageer retweet
Zou je raken?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:55 schreef GGMM het volgende:
twitter:ggmm_ggmm twitterde op donderdag 20-06-2013 om 21:17:09@NICKIMINAJ http://t.co/qyPoqvhkN7 I want to give you a big compliment for this fantastic photograph. It really brings out your eyes. reageer retweet
quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is het nou eigenlijk. Krijgt hij een hartaanval of lacht hij? Het lijkt meer op een grimas door pijn dan een lach.
quote:
Vetquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:55 schreef GGMM het volgende:
Shopped? Ze lijkt bijna blank.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:55 schreef GGMM het volgende:
Nicki lijkt altijd sterk gepolariseerde meningen op te roepen, qua geefbaarheid.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duh.
Al respecteer ik Nicki meer voor haar prachtige muziek dan om haar uiterlijk.
Waarom zou ik de hele dag iedereen zijn onderschrift moeten checken?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je ziet het toch in zn onderschrift
quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]twitter:ggmm_ggmm twitterde op donderdag 20-06-2013 om 21:17:09@NICKIMINAJ http://t.co/qyPoqvhkN7 I want to give you a big compliment for this fantastic photograph. It really brings out your eyes. reageer retweet
Iedere dag hoeft, niet, maar dit staat er al een tijdje. Maar jij vindt GGMM klaarblijkelijk een oninteressante jongen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Waarom zou ik de hele dag iedereen zijn onderschrift moeten checken?
[..]
???quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:58 schreef CrushedTinBox het volgende:
Hopelijk gaat Hulk eruit en komt Lucas Moira erin, wat speelt die Hulk dramatisch zeg.
Stiekem zou iedereen haar vies hard willen raken, mensen zijn alleen te beschaamd om het toe te geven.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:57 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nicki lijkt altijd sterk gepolariseerde meningen op te roepen, qua geefbaarheid.
Eerder 50quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:58 schreef Kopsterk het volgende:
Er is wel iets anders wat fake is aan die foto. Of eigenlijk twee dingen.
Lelijke barbapapaquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw achterlijke haat doet mij niks.
[ afbeelding ]
Ja, omdat Nicki zoveel klasse heeft.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Stiekem zou iedereen haar vies hard willen raken, mensen zijn alleen te beschaamd om het toe te geven.
Nee hoor, ik heb nota bene zijn tweets aan Raemon Sluiter in de OP van de beste Slowchat van FOK! gezet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedere dag hoeft, niet, maar dit staat er al een tijdje. Maar jij vindt GGMM klaarblijkelijk een oninteressante jongen.
Zegt de negerhaterquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw achterlijke haat doet mij niks.
[ afbeelding ]
Sharon Osbourne zou Prins Charles een blowjob geven voor een adellijke titel, maar dat geheel terzijde.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, omdat Nicki zoveel klasse heeft.Het is alsof je zou zeggen dat je graag door de koningin gepijpt wordt.
Deze post is dusdanig logisch dat ik een nummer van Nicki Minaj opzet.quote:
Iedereen wil gepijpt worden door Maxima.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, omdat Nicki zoveel klasse heeft.Het is alsof je zou zeggen dat je graag door de koningin gepijpt wordt.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:00 schreef Kopsterk het volgende:
Dionne Stax>Jessica Alba>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Nicki Minaj
Volgens mij zingt Ellen Ten Damme het nuquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:01 schreef RetRy32 het volgende:
Wel catchy tune dat "het houdt niet op, niet vanzelf"
Van Bommel.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:06 schreef alors het volgende:
Neymardat kraagje
dat handje voor zijn mond
Hoezo. Dat hij niet kon verdedigen was toch al langer bekend?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:10 schreef alors het volgende:
Hahah Luiz weer aan het falen, zo overschat
Alves achterin?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Heb je Marcelo, Alves, David Luiz en Thiago Silva achterin, loop je nog zo te prutsen.
Geen Dante opstellen i.p.v. Luiz is een kapitale blunder van Scolari.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Heb je Marcelo, Alves, David Luiz en Thiago Silva achterin, loop je nog zo te prutsen.
Ja leuk. Alves en Marcelo kunnen niet verdedigen en Luiz kan er helemaal geen kloten van.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Overschatte verdediger idd. Lompe schopper, niks meer.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:11 schreef Caland het volgende:
Dante voor Luiz en alle problemen zijn opgelost. Snap er geen fuck van.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoezo. Dat hij niet kon verdedigen was toch al langer bekend?
banquote:
Nee hoor. Zou een prima middenvelder zijn met een krachtig schot en goede plaatsing, maar in verdedigend opzicht faalt hij ook al een jaar bij Chelseaquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Overschatte verdediger idd. Lompe schopper, niks meer.
Caland vindt deze reactie niet zo leuk.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:13 schreef inZanity het volgende:
Stelletje schwalbekoningen zijn het ook bij Brazilië. Lijkt Barcelona wel.
Mwoah, ik vind hem voetballend echt tekort komen voor het middenveld. Leuke verdediger voor de Europese subtop.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor. Zou een prima middenvelder zijn met een krachtig schot en goede plaatsing, maar in verdedigend opzicht faalt hij ook al een jaar bij Chelsea
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Caland vindt deze reactie niet zo leuk.
Aldus Caland.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je, zeker jij niet, hoeft niet voor mij te praten.
Goede middenvelder voor een verdediger maar een waardeloze middenvelder voor een middenvelder.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind hem voetballend echt tekort komen voor het middenveld. Leuke verdediger voor de Europese subtop.
Ach, Sunderland etc niveau.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind hem voetballend echt tekort komen voor het middenveld. Leuke verdediger voor de Europese subtop.
Hij doet me altijd wat denken aan John Heitinga, alleen dan wat harder. Altijd net-niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:16 schreef Confetti het volgende:
[..]
Goede middenvelder voor een verdediger maar een waardeloze middenvelder voor een middenvelder.
Kwam ook alleen maar door Batistutaquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:17 schreef inZanity het volgende:
Zuid-Amerika.Ooit kon men er goed voetballen.
Ok bedankt voor de taxatie.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:19 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Er spelen veel overschatte spelers vandaag.
Neymar, die moet dus 57 mil kosten? Hij is niks bijzonders, max 40 mil waard.
Hulk, 50 mil? Wat een overschatte spelers is dat zeg. Poehoeh, alleen rennen en schieten, net zo overschat als Bale.
Cavani, 63 mil? Hij speelt heel het toernooi matig. Waarschijnlijk is hij een afmaker, 45 mil waard.
Okay, gelukkig was Carroll zijn geld wel waard.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:19 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Hulk, 50 mil? Wat een overschatte spelers is dat zeg. Poehoeh, alleen rennen en schieten, net zo overschat als Bale.
Cavani, 63 mil? Hij speelt heel het toernooi matig. Waarschijnlijk is hij een afmaker, 45 mil waard.
Enkel zijn aapjes kunnen mij bekoren. Dat moet jou als aap toch wel als muziek in de oren klinken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een belieber was.
Dani Alves deed net wel een Manolevje ja.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:19 schreef Dos37 het volgende:
Ze hadden het over Manolev op de BBC. Wereldster
Overschat is overschat.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:20 schreef Kopsterk het volgende:
Het woord 'overschat' is een beetje mainstream geworden.
Niks bijzonders en dan toch 40 miljoen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:19 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
OOOWWWquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:20 schreef alors het volgende:
[..]
Okay, gelukkig was Carroll zijn geld wel waard.
OOOOOOOOOOOWquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:20 schreef alors het volgende:
[..]
Wist je wel dat hij 1 in Duitsland heeft achtergelaten omdat hij niet de juiste papieren had en toen een nieuwe heeft gekocht?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel zijn aapjes kunnen mij bekoren. Dat moet jou als aap toch wel als muziek in de oren klinken.
Misschien kunnen we samen aapjes gaan kijken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel zijn aapjes kunnen mij bekoren. Dat moet jou als aap toch wel als muziek in de oren klinken.
Dat gaat zo weer over schatquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:20 schreef Kopsterk het volgende:
Het woord 'overschat' is een beetje mainstream geworden.
Hij is voor Liverpool.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niks bijzonders en dan toch 40 miljoen?
Heb ik dat ooit gezegd?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:20 schreef alors het volgende:
[..]
Hij heeft nu een nieuwe poes.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wist je wel dat hij 1 in Duitsland heeft achtergelaten omdat hij niet de juiste papieren had en toen een nieuwe heeft gekocht?
Wat zeiden ze dan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:19 schreef Dos37 het volgende:
Ze hadden het over Manolev op de BBC. Wereldster
Ja. Gewoon dat aapje in het asiel laten stikken. Zijn nieuwe aapje heeft overigens ook nu alweer voor problemen gezorgd. Hij kreeg het voor elkaar dat beest kwijt te raken op het vliegveld waardoor hij zijn privéjet weigerde te laten vertrekken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wist je wel dat hij 1 in Duitsland heeft achtergelaten omdat hij niet de juiste papieren had en toen een nieuwe heeft gekocht?
Nee, ik zeg het nu.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:21 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Heb ik dat ooit gezegd?
Ik weet niet of hij ooit intiem is geworden met zijn moeder.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:22 schreef RetRy32 het volgende:
Dani Alves... Dani Motherfucking Alves...
Nog nooit een goede interland gespeeld...
Doe eens een UI.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:22 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
OMG, weer iets geleerd vandaag
quote:
Inzanity en Ron zijn bijna even grappig.quote:
Omdat ie dan zonder Messi speelt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:22 schreef RetRy32 het volgende:
Dani Alves... Dani Motherfucking Alves...
Nog nooit een goede interland gespeeld...
Walgelijk joch is hetquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Gewoon dat aapje in het asiel laten stikken. Zijn nieuwe aapje heeft overigens ook nu alweer voor problemen gezorgd. Hij kreeg het voor elkaar dat beest kwijt te raken op het vliegveld waardoor hij zijn privéjet weigerde te laten vertrekken.
Heel het vliegverkeer natuurlijk door de war
rafawelquote:
Hoe weet jij dat nou manquote:
xdquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
Eerste voetbal plaatjes van mertens zijn ook verschenen : [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:19 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou manMet je overhaaste conclusies. Bah
Bedankt. Niet eerder gezien.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
Leuk dat hij op een krukje mocht staan, dan zie je z'n kapsel nog net.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
DIE GRAP IS ALLANG GEMAAKT SUKKELquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:24 schreef Ludachrist het volgende:
[..]40 miljoen betalen voor een overschatte speler die niks bijzonders is. Je bent inderdaad duidelijk voor Liverpool.
Doe die als je UI.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
Iets over een vrije trapquote:
hahaquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk dat hij op een krukje mocht staan, dan zie je z'n kapsel nog net.
Davy kan hier niet om lachen.
Dat maakt mij niet uit. Ik vind de grapjes altijd leuker als ik ze zelf maak.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
DIE GRAP IS ALLANG GEMAAKT SUKKEL
sorry.
JE BENT ZELF EEN UH OKÉquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
DIE GRAP IS ALLANG GEMAAKT SUKKEL
sorry.
Je hebt instant cred als je Blackcard Greg of RR Drenthe heetquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:25 schreef DonRaja het volgende:
Wat een nichterige namen hebben die gasten...
Vroeger heette je gewoon mof, omdat je blond was.
Het gaat er ruig aan toe in de ghetto.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:25 schreef DonRaja het volgende:
Hij doet me denken aan jackquote:
En omdat ik Brazilië winnend heb gespeeldquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:25 schreef tralalala het volgende:
Beter geen verlenging + pingels omdat Renske.
Hopelijk krijg je een vlek op je pas gestreken overhemd.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:25 schreef DonRaja het volgende:
Doe danquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:27 schreef Kopsterk het volgende:
Het niveau van de grappen gaat hard omlaag. Ik ga daar verandering in brengen met deze grap:
Wat is het motto van Luis Suarez?
'If you can't beat them, eat them.'
Welke deel van de pizza vind Suarez het lekkerst?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:27 schreef Kopsterk het volgende:
Het niveau van de grappen gaat hard omlaag. Ik ga daar verandering in brengen met deze grap:
Wat is het motto van Luis Suarez?
'If you can't beat them, eat them.'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je een vlek op je pas gestreken overhemd.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Welke deel van de pizza vind Suarez het lekkerst?Lofl, die vond ik stiekem echt grappig. 7/10.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Immers doet niet mee aan de Confederations Cup.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Of wel natuurlijk
Het is immers 11 tegen 11, de bal is rond
Ja leuk. Kreeg je even geen aandacht?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Of wel natuurlijk
Strange things can happen. That's footballquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Of wel natuurlijk
Wie weet bestuurt hij gewoon in Forlan's lichaam. Dat verklaart ook de gemiste penaltyquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Immers doet niet mee aan de Confederations Cup.
Ja het is misschien even nieuw voor jou, maar om mij lachen mensen soms welquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja leuk. Kreeg je even geen aandacht?
Uh, oké.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:30 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Wie weet bestuurt hij gewoon in Forlan's lichaam. Dat verklaart ook de gemiste penalty
Alleen je zus achter de piano zeker.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja het is misschien even nieuw voor jou, maar om mij lachen mensen soms wel
Nee, die kende ze alquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen je zus achter de piano zeker.
Waarom moet jij altijd over z'n zus beginnen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Strootman ook.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:31 schreef RetRy32 het volgende:
Dani Alves trekt ook altijd zo'n smerig gezicht :l
Die zelfs niet, het woord afgang kreeg een compleet nieuwe dimensiequote:Op woensdag 26 juni 2013 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, over 2.5quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eens. Heeft dit toevallig met een bet te maken?
http://img213.imageshack.us/img213/1345/kevinstrootman.png (copy/paste deze link)quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:31 schreef RetRy32 het volgende:
Dani Alves trekt ook altijd zo'n smerig gezicht :l
Je faalt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:33 schreef Caland het volgende:
[..]
[ http://img213.imageshack.us/img213/1345/kevinstrootman.png (copy/paste deze link) ]
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:33 schreef Caland het volgende:
[..]
[ http://img213.imageshack.us/img213/1345/kevinstrootman.png (copy/paste deze link) ]
Ze moeten bezuinigen op de letters.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:33 schreef RetRy32 het volgende:
Waarom wordt Jo meegenomen, maar Luiz Adriano niet?!
ik stem over een uurtje oké?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:33 schreef Stiggie het volgende:
Poll: Wie wint?
• Brazilië
• Uruguay
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |