Doe danquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:27 schreef Kopsterk het volgende:
Het niveau van de grappen gaat hard omlaag. Ik ga daar verandering in brengen met deze grap:
Wat is het motto van Luis Suarez?
'If you can't beat them, eat them.'
Welke deel van de pizza vind Suarez het lekkerst?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:27 schreef Kopsterk het volgende:
Het niveau van de grappen gaat hard omlaag. Ik ga daar verandering in brengen met deze grap:
Wat is het motto van Luis Suarez?
'If you can't beat them, eat them.'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je een vlek op je pas gestreken overhemd.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Welke deel van de pizza vind Suarez het lekkerst?Lofl, die vond ik stiekem echt grappig. 7/10.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Immers doet niet mee aan de Confederations Cup.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Of wel natuurlijk
Het is immers 11 tegen 11, de bal is rond
Ja leuk. Kreeg je even geen aandacht?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Of wel natuurlijk
Strange things can happen. That's footballquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Of wel natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |