Die is niet knap hoor.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja zeker wel. Ik weet alleen niet of ik haar nou knap moet vinden. Ze heeft soms raar gezicht![]()
[ afbeelding ]
Misschien moet ze wel gewoon haar mond dichthouden ofzo
Ja hij heeft niks te vertellen hèquote:Op zondag 23 juni 2013 16:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze moet er echt lekker uit zien, dat haar vriend het uithoudt.
Het wisselt per shot inderdaad of ze er leuk uit ziet of niet..quote:Op zondag 23 juni 2013 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja zeker wel. Ik weet alleen niet of ik haar nou knap moet vinden. Ze heeft soms raar gezicht![]()
[ afbeelding ]
Eens.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het stinkt man. Mensen met veel huisdieren zijn vies.
Tering.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kon mijn 2 katten gewoon gratis ophalenquote:Op zondag 23 juni 2013 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
3 van de 4 wel ja. Vangt ze toch mooi geld voor.
Ik hoor juist goede verhalen erover. Heel mijn timeline kwam spontaan klaar omdat seizoen 6 begonquote:Op zondag 23 juni 2013 16:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Seizoen 1 en 2 waren tof, daarna begint het dramatisch slecht te worden.
Slangenquote:Op zondag 23 juni 2013 16:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eens.
Kende een jongen waarvan de ouders een dieren winkel hadden.. hadden thuis 2 grote honden, 5 katten, slangen, spinnen, gif kikkers, vogels, ratten, muizen, 2 leguanen, kameleon.. en weet ik het![]()
Man wat een lucht![]()
Mijn zus heeft raskatten hè. Met stamboom en alles. Dat kost wel wat.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kon mijn 2 katten gewoon gratis ophalen
Hm, ik heb maar t/m seizoen 4 gezien geloof ik. Toen werd het nogal gay.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoor juist goede verhalen erover. Heel mijn timeline kwam spontaan klaar omdat seizoen 6 begon
quote:
Dit dusquote:Op zondag 23 juni 2013 16:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het wisselt per shot inderdaad of ze er leuk uit ziet of niet..
Volgens de sp!ts speelt Rutger een fucking fee en geen vampier. Toen ik dat las wist ik al nooit te zullen gaan kijken.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kon mijn 2 katten gewoon gratis ophalen
[..]
Ik hoor juist goede verhalen erover. Heel mijn timeline kwam spontaan klaar omdat seizoen 6 begon
Ja sorry, maar dat is wel zo. Is een compliment.quote:
Wat voor ras?quote:Op zondag 23 juni 2013 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn zus heeft raskatten hè. Met stamboom en alles. Dat kost wel wat.
Lelijke dingen die lijken alsof ze binnestebuiten zijn gekeerd?quote:Op zondag 23 juni 2013 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb geen ideequote:Op zondag 23 juni 2013 16:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens de sp!ts speelt Rutger een fucking fee en geen vampier. Toen ik dat las wist ik al nooit te zullen gaan kijken.
Ja ik kreeg die opmerkingen altijd al op school te horenquote:Op zondag 23 juni 2013 16:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja sorry, maar dat is wel zo. Is een compliment.
Er gebeuren ruige dingen in de ghetto.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:18 schreef Mr.Smokey het volgende:
zag laatst een kat vogeltje uit een boom plukken was wel hard
Maar serieus. Komt deze vampieren/feeën hype ooit ten einde?quote:Op zondag 23 juni 2013 16:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeIk ben nog niet bij seizoen 6
Is sowieso een goede business.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee deze zijn wel mooie kattenquote:Op zondag 23 juni 2013 16:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lelijke dingen die lijken alsof ze binnestebuiten zijn gekeerd?Zoals in Friends?
Was ook een keer bij de Reunie.. Gast had ook raspaarden in Amerika, verkocht ook het sperma.. kerel had centen jonge..quote:Op zondag 23 juni 2013 16:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is sowieso een goede business.
Er zit hier in de buurt ook zo'n paarden fokker. Die familie begon met 2 paarden en nu hebben ze er een stuk of 12. Ondertussen beetje verkopen en verder fokken. Ziek veel geld gaat daar in om.
Geen idee?quote:Op zondag 23 juni 2013 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar serieus. Komt deze vampieren/feeën hype ooit ten einde?
Wanneer zeggen ze gewoon eens dat die jongen niet goed genoeg isquote:Op zondag 23 juni 2013 16:21 schreef Caland het volgende:
Gesink is gevallen. Tour de france in gevaar
Het gras is groen.
quote:Op zondag 23 juni 2013 16:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik kreeg die opmerkingen altijd al op school te horen
is die tour de france elk jaar? wielrennenquote:Op zondag 23 juni 2013 16:21 schreef Caland het volgende:
Het gras is groen.
Paarden gaat echt bizar veel geld in om ja.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is sowieso een goede business.
Er zit hier in de buurt ook zo'n paarden fokker. Die familie begon met 2 paarden en nu hebben ze er een stuk of 12. Ondertussen beetje verkopen en verder fokken. Ziek veel geld gaat daar in om.
Ja. Je koopt niet voor niks een caravan.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:21 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
is die tour de france elk jaar? wielrennen
Ja, echt sick. Ze kopen ook elk jaar een extra lap grond lijkt het wel.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Was ook een keer bij de Reunie.. Gast had ook raspaarden in Amerika, verkocht ook het sperma.. kerel had centen jonge..
Laat haar dates regelen voor jou. Ze zal wel knappe vriendinnen hebben.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moest ik dates regelen voor die kerels uit mijn klasWat een onzin.
Robert Gesink heeft een gekeusde rib. Doet pijn met ademhalenquote:Op zondag 23 juni 2013 16:21 schreef Caland het volgende:
Het gras is groen.
Is volgens mij wel een wereldje waar je niet zomaar in rolt.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Was ook een keer bij de Reunie.. Gast had ook raspaarden in Amerika, verkocht ook het sperma.. kerel had centen jonge..
Die doet ze zeker niet weg?quote:Op zondag 23 juni 2013 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is het katertje. Die beestjes zijn echt geniaal.
Ja die zijn allemaal 25+quote:Op zondag 23 juni 2013 16:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Laat haar dates regelen voor jou. Ze zal wel knappe vriendinnen hebben.
ditquote:Op zondag 23 juni 2013 16:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Laat haar dates regelen voor jou. Ze zal wel knappe vriendinnen hebben.
Ik denk dat je net zoals met bijna alles gewoon klein moet beginnen. Pauper paarden verkopen en sparen voor een echt raspaard.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is volgens mij wel een wereldje waar je niet zomaar in rolt.
Jawel, die heeft ze vandaag verkocht. Ze houdt die donkerste gouden. Gaat ze dan mee naar kattenshows enzo.quote:
Iets om voor te kunnen zorgen ofzo.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom meiden dat zo leuk vinden
Nouen. Mijn zusjes vriendinnen zijn net 14, prima datemateriaal.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat de ene waar ze een kus aangeeft?quote:Op zondag 23 juni 2013 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel, die heeft ze vandaag verkocht. Ze houdt die donkerste gouden. Gaat ze dan mee naar kattenshows enzo.
quote:Op zondag 23 juni 2013 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iets om voor te kunnen zorgen ofzo.
Welke bedoel je?quote:Op zondag 23 juni 2013 16:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is dat de ene waar ze een kus aangeeft?
Jij hebt ook een keer een page hoorquote:Op zondag 23 juni 2013 16:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ging op vakantie wel eens op zo'n pony rijden. Ging dat kutbeest nog bokken ook. Nee van mij mogen ze in de IKEA gehaktballetjesquote:
ey jij heb gwn die piccas mattie?quote:Op zondag 23 juni 2013 16:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat je enorm veel opstartkosten hebt voor zoiets. Niet iets wat je in 1 generatie echt enorm winstgevend krijgt.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk dat je net zoals met bijna alles gewoon klein moet beginnen. Pauper paarden verkopen en sparen voor een echt raspaard.
Ben je op vakantie geweest naar Pony Park slagharenquote:Op zondag 23 juni 2013 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ging op vakantie wel eens op zo'n pony rijden. Ging dat kutbeest nog bokken ook. Nee van mij mogen ze in de IKEA gehaktballetjes
Uitlevering van SNowden die niet doorging omdat de papieren van Amerika niet klopten en Hong Kong die in een tegenbericht gelijk verhaal gingen halen over spionage van Amerikaquote:
Dat weten we.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:27 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb geen problemen met 25+ overigens.
Nee alleen een dagje geweest. Maar nooit iets met die knollen gedaan. Ik ging dat rijden doen in Frankrijk doen en op Texel. Omdat mijn zus dat wilde.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben je op vakantie geweest naar Pony Park slagharen
Dat vind ik wel erg veel om te onderhouden, ik begin liever eerst met 1 en dan zie ik wel.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:27 schreef kapiteintje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 juni 2013 16:27 schreef Tjacka het volgende:
ik zit er over na te denken om styloformod vaarwel te zeggen
Ik denk dat ik overlopen wordt door zo'n wijf.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:27 schreef kapiteintje het volgende:
Jij wordt mod hèquote:Op zondag 23 juni 2013 16:27 schreef Tjacka het volgende:
Sorry man, ik ben een eenmanspartij. Blijf maar bij Stylo.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:27 schreef Tjacka het volgende:
Begin jij nou eerst maar met iemand van je eigen leeftijdquote:Op zondag 23 juni 2013 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik overlopen wordt door zo'n wijf.
Eigenlijk door elk wijf denk ik.![]()
Oke ik zou ook wel 25 jarige willen.
Volgens mij is de 'moeder' poes wel depressief. Misschien moet je de familie even inlichten.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik overlopen wordt door zo'n wijf.
Eigenlijk door elk wijf denk ik.![]()
Oke ik zou ook wel 25 jarige willen.
Ja daar wordt ik al door overlopen.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Begin jij nou eerst maar met iemand van je eigen leeftijd
Nee dat is juist een hartstikke lief beest man. Maarja ze wordt nog steeds belaagd door de kater in huis hè. Die wil zich wel blijven voortplanten.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij is de 'moeder' poes wel depressief. Misschien moet je de familie even inlichten.
quote:
Ik stem voor Typisch als mod.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sorry man, ik ben een eenmanspartij. Blijf maar bij Stylo.
loyaliteit# respectdezusvanjr# styloformod#quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ride Or Die Lalalalalalalala
Okquote:Op zondag 23 juni 2013 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Het kan me geen neuk interesseren wie de nieuwe mod wordt.
Hoezo?quote:Op zondag 23 juni 2013 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Terecht. Al zou het me niks verbazen als jij haar al een keer gemeet had.
Ik niet, meestal als mensen mod worden veranderen ze in hun post gedraag en Typisch is tof.quote:
Gratis, hè.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Over een paar weken komt er weer een nestje.
bedankt voor deze bijdrage hansquote:Op zondag 23 juni 2013 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat doet je wel wat, want je neemt FOK! serieus.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Verkeerde constatering, volgende keer beter.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat doet je wel wat, want je neemt FOK! serieus.
Jammerquote:Op zondag 23 juni 2013 16:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, ik geniet geen brede steun meer onder de users hier. Autoriteit roept vaak verzet op.
Oke.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tjacka gaat ook alle kermissen in N-H af, en mijn zus gaat daar ook wel vaak heen.
Zo veel ja?quote:
Ja dat kost zoveel ja. Krijg je wel stamboom mee. En kan je ook fokken enzo, en dan levert het weer geld op.quote:
5 euroquote:Op zondag 23 juni 2013 16:34 schreef Mr.Smokey het volgende:
hoeveel krijg je per slotje betaald dan als mod?
Ligt aan welk subforumquote:Op zondag 23 juni 2013 16:34 schreef Mr.Smokey het volgende:
Stamboom mee?quote:Op zondag 23 juni 2013 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat kost zoveel ja. Krijg je wel stamboom mee. En kan je ook fokken enzo, en dan levert het weer geld op.
40-45 centquote:Op zondag 23 juni 2013 16:34 schreef Mr.Smokey het volgende:
Maarja kost ook wel wat om die beestjes te onderhouden enzoquote:
die wou ik ook al maken jaquote:Op zondag 23 juni 2013 16:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tenzij het een topic van tong betreft, dan kost het je 5 euro.
Begrijp er nog steeds niets van.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja van die beestjes. Dat is best belangrijk voor raskatten.
Je weet toch wel wat een stamboom is?quote:
Wel, maar waarom is dat zo belangrijk om mee te geven?quote:
Aha.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat een stamboom is?
Met een stamboom heb je tastbaar bewijs dat je kat niet enkel nu raszuiver is, maar dit al generaties en generaties lang zo is. Hiermee ben je dus verzekerd van de beste genen (Of juist slechte door incest)
raskatquote:Op zondag 23 juni 2013 16:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wel, maar waarom is dat zo belangrijk om mee te geven?
Raskatten worden wel minder oud als de gewone huis-, tuin en keukenkat.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat een stamboom is?
Met een stamboom heb je tastbaar bewijs dat je kat niet enkel nu raszuiver is, maar dit al generaties en generaties lang zo is. Hiermee ben je dus verzekerd van de beste genen (Of juist slechte door incest)
quote:Op zondag 23 juni 2013 16:37 schreef GGMM het volgende:
Speciaal voor stylo, misschien snapt hij het dan.
[ afbeelding ]
Dat is het verschil tussen een Nike shirtje van Nike.com en een Nike shirt van de Turkse bazaarquote:Op zondag 23 juni 2013 16:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Europese korthaar bedoel je?quote:Op zondag 23 juni 2013 16:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Raskatten worden wel minder oud als de gewone huis-, tuin en keukenkat.
Werd je intern aangesproken op het sluiten van Tong topics?quote:Op zondag 23 juni 2013 16:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tenzij het een topic van tong betreft, dan kost het je 5 euro.
Ik begreep het al. Bedankt voor je uitleg.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen een Nike shirtje van Nike.com en een Nike shirt van de Turkse bazart.
Bewijs dat het een echte raskat is. Kan je er shows mee lopen en fokken en echt geld voor vragen.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Cornelis Prul.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:37 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Diederick Duckquote:Op zondag 23 juni 2013 16:37 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
anders krijg je monopolygeld?quote:Op zondag 23 juni 2013 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bewijs dat het een echte raskat is. Kan je er shows mee lopen en fokken en echt geld voor vragen.
Clenbuterol koe.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:39 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heeft pas een goede stamboom.
Ja zeker.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:40 schreef mrstylo het volgende:
Maar zijn er in Nederland ook die kut katten shows ja?
Arme dikbil koeien. Zover doorgefokt dat ze enkel kunnen kalven doormidden van een keizersnee.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:39 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heeft pas een goede stamboom.
quote:
Barbaar.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zou vergiftigen en verkopen aan de Chinees.
Hier kan ik niet om lachen.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
je kan ook zelf op de grill gooien is best lekkerquote:Op zondag 23 juni 2013 16:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 juni 2013 16:44 schreef kapiteintje het volgende:
GGMM negeert mij. Ik voel me nu net Stijn.
Lelijk.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:45 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Deze katten winnen het van alle andere.
einde bericht
Nee joh.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:45 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
einde bericht
Nee.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:45 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
einde bericht
quote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 16:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
HondenKatten zijn veel leuker joh.
voor ultragay moet je dit plaatje gebruikenquote:Op zondag 23 juni 2013 16:46 schreef kapiteintje het volgende:
Serieus, Typisch. Die kat die jij net post is echt ultragay hoor.
1 | [img=320,303]http://2.bp.blogspot.com/-1JfYdgM9y9M/T7TzN0T9fEI/AAAAAAAACiI/HYNizPNFwLs/s320/ultra-gay-seal.jpg[/img] |
Nee hoor.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:46 schreef kapiteintje het volgende:
Serieus, Typisch. Die kat die jij net post is echt ultragay hoor.
Die neger is toch een Nederlander?quote:
quote:
Wanneer heb je tentamens?quote:Op zondag 23 juni 2013 16:55 schreef kapiteintje het volgende:
Ja, we gaan maar weer eens ff wat studeren.
Gezellig.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:56 schreef Happel het volgende:
Dat Spartacus is best wel leuk.
[ afbeelding ]
Wat studeren?quote:Op zondag 23 juni 2013 16:55 schreef kapiteintje het volgende:
Tot over 15 minuten.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:55 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op zondag 23 juni 2013 16:56 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
jaquote:Op zondag 23 juni 2013 17:04 schreef Tjacka het volgende:
zal ik een broodje eten want ik heb nog niks gegeten vandaag
Nee, gelijk voor anderhalfbroodje gaan.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:04 schreef Tjacka het volgende:
Maak een club sandwich.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:04 schreef Tjacka het volgende:
Hoe houd je het vol?quote:Op zondag 23 juni 2013 17:04 schreef Tjacka het volgende:
Hij mist een gezicht.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:56 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Zo vroeg?quote:Op zondag 23 juni 2013 17:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb al gegeten en ben alweer thuis
17:00 uur eten op zondag. Mijn ouders eten zo vroeg jaquote:
Is Stijn je broertje?quote:Op zondag 23 juni 2013 17:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
17:00 uur eten op zondag. Mijn ouders eten zo vroeg ja
Staan ook vroeg op, dus ontbijten vroeg, en lunchen op tijd. Dus heb je om 17:00 uur ook weer honger.
Maar was weer lekker
Stijn is ook voor Feyenoord.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee, ik heb een Feijenoordfamilie, joden zijn niet toegestaan
Weten hoe het gas werkt.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:05 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zou best joden in de familie willen, altijd handig.. vaak veel geld, verstand van veel zaken.
CVquote:
Joodse chickies zijn ook wel lekker.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:05 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zou best joden in de familie willen, altijd handig.. vaak veel geld, verstand van veel zaken.
Doe dat. Zit nu bijna aan het einde van seizoen twee. Volgende week seizoen drie maar eens kijken. Daarna verder met American Horror Story seizoen 2. En dan moet ik ook nog eens verder met Boardwalk Empire.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:12 schreef GGMM het volgende:
Dankzij Happel ga ik Spartacus binnenkort maar eens opnieuw kijken.
Ik vond het alleen zo kut dat Spartacus opeens door iemand anders wordt gespeeld.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Doe dat. Zit nu bijna aan het einde van seizoen twee. Volgende week seizoen drie maar eens kijken. Daarna verder met American Horror Story seizoen 2. En dan moet ik ook nog eens verder met Boardwalk Empire.
Ik ook, daarom was ik afgehaakt na twee afleveringen in seizoen twee. Heb het nu toch door gezet en heb er geen spijt van.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond het alleen zo kut dat Spartacus opeens door iemand anders wordt gespeeld.
quote:
Erge schade?quote:
Wat is het probleem dan? Claim een nieuwe wagen bij de verzekering, ik heb begrepen dat de claimcultuur aardig is ingeburgerd in de UK.quote:
Ik schrok mimangquote:Op zondag 23 juni 2013 18:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan? Claim een nieuwe wagen bij de verzekering, ik heb begrepen dat de claimcultuur aardig is ingeburgerd in de UK.
Ongevoelige hork.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan? Claim een nieuwe wagen bij de verzekering, ik heb begrepen dat de claimcultuur aardig is ingeburgerd in de UK.
Ja dat blijft klote. Ik heb nog zeker een jaar bij ieder verkeerslicht angstig in mijn spiegel gekeken, nadat ik 2x kort achter elkaar van achter was aangereden.quote:
Ik zou het echt niet weten. Weet ook niet welk elftal Del Bosque op gaat stellen.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoi Stijn, denk je dat Nigeria een kansje heeft vandaag?
Ik zei gister al dat het de ultieme troll van Spanje zou zijn om gewoon 2e te worden en die arrogante Brazilianen er in de halve finale er al uit te knikkeren. (En daarna mogen ze de finale wel verliezen)quote:Op zondag 23 juni 2013 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet weten. Weet ook niet welk elftal Del Bosque op gaat stellen.
Zelf denk ik dat Tahiti nog doorgaat naar de volgende ronde. Theoretisch nog mogelijk.
Brazilië-Spanje is een prima finale joh.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zei gister al dat het de ultieme troll van Spanje zou zijn om gewoon 2e te worden en die arrogante Brazilianen er in de halve finale er al uit te knikkeren. (En daarna mogen ze de finale wel verliezen)
Spanje - Italië zou mooier zijn.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Brazilië-Spanje is een prima finale joh.
Uruguay maakt het Brazilië altijd moeilijk.quote:
In de halve finale toch?quote:Op zondag 23 juni 2013 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat Brazilië speelt tegen Uruguay?
Heeft Blatter hem geDM'd op twitter.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat Brazilië speelt tegen Uruguay?
Ik bedoelde het EK. Ze speelden toen zelfs al 2x tegen elkaar. Spanje-Brazilië lijkt me wel een leuk potje.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Twee Europese landen in Zuid-Amerika? Is nog niet voorgekomen.
Ik gun Brazilië gewoon helemaal niks, zelfs nog minder dan Spanje. Aanstellers zijn hetquote:Op zondag 23 juni 2013 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het EK. Ze speelden toen zelfs al 2x tegen elkaar. Spanje-Brazilië lijkt me wel een leuk potje.
Je bent waarschijnlijk de enige wie zich dat afvraagt.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is nog maar de vraag of Uruguay in de halve finale komt
Uh, oke.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is nog maar de vraag of Uruguay in de halve finale komt
Nieuwe opiumoorlog.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Zullen de betogingen toe of afnemen als Brazilie in 2014 de groepsfase niet doorkomt?
Opkomende economieën moeten stuk. Europa moet weer domineren.
Volgend jaar hoeven ze ook niet te winnen van mijquote:Op zondag 23 juni 2013 18:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik gun Brazilië gewoon helemaal niks, zelfs nog minder dan Spanje. Aanstellers zijn het
Zie Brazilië niet als overdreven favoriet.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgend jaar hoeven ze ook niet te winnen van mij
engeland sowieso rooney gaat killenquote:Op zondag 23 juni 2013 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zie Brazilië niet als overdreven favoriet.
Duitsland of Spanje gaat dat pakken.
Er is in 78 ook in Argentinië gespeeld. WK gaat gewoon door, en wij gaan alleen maar juichende mensen zien.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Zullen de betogingen toe of afnemen als Brazilie in 2014 de groepsfase niet doorkomt?
Opkomende economieën moeten stuk. Europa moet weer domineren.
Spanje hoeft het van mij niet weer. Doe dan de Duitsers maar.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zie Brazilië niet als overdreven favoriet.
Duitsland of Spanje gaat dat pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |