Ja daar wordt ik al door overlopen.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Begin jij nou eerst maar met iemand van je eigen leeftijd
Nee dat is juist een hartstikke lief beest man. Maarja ze wordt nog steeds belaagd door de kater in huis hè. Die wil zich wel blijven voortplanten.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij is de 'moeder' poes wel depressief. Misschien moet je de familie even inlichten.
quote:
Ik stem voor Typisch als mod.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sorry man, ik ben een eenmanspartij. Blijf maar bij Stylo.
loyaliteit# respectdezusvanjr# styloformod#quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ride Or Die Lalalalalalalala
Okquote:Op zondag 23 juni 2013 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Het kan me geen neuk interesseren wie de nieuwe mod wordt.
Hoezo?quote:Op zondag 23 juni 2013 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Terecht. Al zou het me niks verbazen als jij haar al een keer gemeet had.
Ik niet, meestal als mensen mod worden veranderen ze in hun post gedraag en Typisch is tof.quote:
Gratis, hè.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Over een paar weken komt er weer een nestje.
bedankt voor deze bijdrage hansquote:Op zondag 23 juni 2013 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat doet je wel wat, want je neemt FOK! serieus.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Verkeerde constatering, volgende keer beter.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat doet je wel wat, want je neemt FOK! serieus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |