Doe dat. Zit nu bijna aan het einde van seizoen twee. Volgende week seizoen drie maar eens kijken. Daarna verder met American Horror Story seizoen 2. En dan moet ik ook nog eens verder met Boardwalk Empire.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:12 schreef GGMM het volgende:
Dankzij Happel ga ik Spartacus binnenkort maar eens opnieuw kijken.
Ik vond het alleen zo kut dat Spartacus opeens door iemand anders wordt gespeeld.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Doe dat. Zit nu bijna aan het einde van seizoen twee. Volgende week seizoen drie maar eens kijken. Daarna verder met American Horror Story seizoen 2. En dan moet ik ook nog eens verder met Boardwalk Empire.
Ik ook, daarom was ik afgehaakt na twee afleveringen in seizoen twee. Heb het nu toch door gezet en heb er geen spijt van.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond het alleen zo kut dat Spartacus opeens door iemand anders wordt gespeeld.
quote:
Erge schade?quote:
Wat is het probleem dan? Claim een nieuwe wagen bij de verzekering, ik heb begrepen dat de claimcultuur aardig is ingeburgerd in de UK.quote:
Ik schrok mimangquote:Op zondag 23 juni 2013 18:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan? Claim een nieuwe wagen bij de verzekering, ik heb begrepen dat de claimcultuur aardig is ingeburgerd in de UK.
Ongevoelige hork.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan? Claim een nieuwe wagen bij de verzekering, ik heb begrepen dat de claimcultuur aardig is ingeburgerd in de UK.
Ja dat blijft klote. Ik heb nog zeker een jaar bij ieder verkeerslicht angstig in mijn spiegel gekeken, nadat ik 2x kort achter elkaar van achter was aangereden.quote:
Ik zou het echt niet weten. Weet ook niet welk elftal Del Bosque op gaat stellen.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoi Stijn, denk je dat Nigeria een kansje heeft vandaag?
Ik zei gister al dat het de ultieme troll van Spanje zou zijn om gewoon 2e te worden en die arrogante Brazilianen er in de halve finale er al uit te knikkeren. (En daarna mogen ze de finale wel verliezen)quote:Op zondag 23 juni 2013 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet weten. Weet ook niet welk elftal Del Bosque op gaat stellen.
Zelf denk ik dat Tahiti nog doorgaat naar de volgende ronde. Theoretisch nog mogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |