Wanneer heb je tentamens?quote:Op zondag 23 juni 2013 16:55 schreef kapiteintje het volgende:
Ja, we gaan maar weer eens ff wat studeren.
Gezellig.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:56 schreef Happel het volgende:
Dat Spartacus is best wel leuk.
[ afbeelding ]
Wat studeren?quote:Op zondag 23 juni 2013 16:55 schreef kapiteintje het volgende:
Tot over 15 minuten.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:55 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op zondag 23 juni 2013 16:56 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
jaquote:Op zondag 23 juni 2013 17:04 schreef Tjacka het volgende:
zal ik een broodje eten want ik heb nog niks gegeten vandaag
Nee, gelijk voor anderhalfbroodje gaan.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:04 schreef Tjacka het volgende:
Maak een club sandwich.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:04 schreef Tjacka het volgende:
Hoe houd je het vol?quote:Op zondag 23 juni 2013 17:04 schreef Tjacka het volgende:
Hij mist een gezicht.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:56 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Zo vroeg?quote:Op zondag 23 juni 2013 17:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb al gegeten en ben alweer thuis
17:00 uur eten op zondag. Mijn ouders eten zo vroeg jaquote:
Is Stijn je broertje?quote:Op zondag 23 juni 2013 17:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
17:00 uur eten op zondag. Mijn ouders eten zo vroeg ja
Staan ook vroeg op, dus ontbijten vroeg, en lunchen op tijd. Dus heb je om 17:00 uur ook weer honger.
Maar was weer lekker
Stijn is ook voor Feyenoord.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee, ik heb een Feijenoordfamilie, joden zijn niet toegestaan
Weten hoe het gas werkt.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:05 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zou best joden in de familie willen, altijd handig.. vaak veel geld, verstand van veel zaken.
CVquote:
Joodse chickies zijn ook wel lekker.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:05 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zou best joden in de familie willen, altijd handig.. vaak veel geld, verstand van veel zaken.
Doe dat. Zit nu bijna aan het einde van seizoen twee. Volgende week seizoen drie maar eens kijken. Daarna verder met American Horror Story seizoen 2. En dan moet ik ook nog eens verder met Boardwalk Empire.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:12 schreef GGMM het volgende:
Dankzij Happel ga ik Spartacus binnenkort maar eens opnieuw kijken.
Ik vond het alleen zo kut dat Spartacus opeens door iemand anders wordt gespeeld.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Doe dat. Zit nu bijna aan het einde van seizoen twee. Volgende week seizoen drie maar eens kijken. Daarna verder met American Horror Story seizoen 2. En dan moet ik ook nog eens verder met Boardwalk Empire.
Ik ook, daarom was ik afgehaakt na twee afleveringen in seizoen twee. Heb het nu toch door gezet en heb er geen spijt van.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond het alleen zo kut dat Spartacus opeens door iemand anders wordt gespeeld.
quote:
Erge schade?quote:
Wat is het probleem dan? Claim een nieuwe wagen bij de verzekering, ik heb begrepen dat de claimcultuur aardig is ingeburgerd in de UK.quote:
Ik schrok mimangquote:Op zondag 23 juni 2013 18:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan? Claim een nieuwe wagen bij de verzekering, ik heb begrepen dat de claimcultuur aardig is ingeburgerd in de UK.
Ongevoelige hork.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan? Claim een nieuwe wagen bij de verzekering, ik heb begrepen dat de claimcultuur aardig is ingeburgerd in de UK.
Ja dat blijft klote. Ik heb nog zeker een jaar bij ieder verkeerslicht angstig in mijn spiegel gekeken, nadat ik 2x kort achter elkaar van achter was aangereden.quote:
Ik zou het echt niet weten. Weet ook niet welk elftal Del Bosque op gaat stellen.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoi Stijn, denk je dat Nigeria een kansje heeft vandaag?
Ik zei gister al dat het de ultieme troll van Spanje zou zijn om gewoon 2e te worden en die arrogante Brazilianen er in de halve finale er al uit te knikkeren. (En daarna mogen ze de finale wel verliezen)quote:Op zondag 23 juni 2013 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet weten. Weet ook niet welk elftal Del Bosque op gaat stellen.
Zelf denk ik dat Tahiti nog doorgaat naar de volgende ronde. Theoretisch nog mogelijk.
Brazilië-Spanje is een prima finale joh.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zei gister al dat het de ultieme troll van Spanje zou zijn om gewoon 2e te worden en die arrogante Brazilianen er in de halve finale er al uit te knikkeren. (En daarna mogen ze de finale wel verliezen)
Spanje - Italië zou mooier zijn.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Brazilië-Spanje is een prima finale joh.
Uruguay maakt het Brazilië altijd moeilijk.quote:
In de halve finale toch?quote:Op zondag 23 juni 2013 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat Brazilië speelt tegen Uruguay?
Heeft Blatter hem geDM'd op twitter.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat Brazilië speelt tegen Uruguay?
Ik bedoelde het EK. Ze speelden toen zelfs al 2x tegen elkaar. Spanje-Brazilië lijkt me wel een leuk potje.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Twee Europese landen in Zuid-Amerika? Is nog niet voorgekomen.
Ik gun Brazilië gewoon helemaal niks, zelfs nog minder dan Spanje. Aanstellers zijn hetquote:Op zondag 23 juni 2013 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het EK. Ze speelden toen zelfs al 2x tegen elkaar. Spanje-Brazilië lijkt me wel een leuk potje.
Je bent waarschijnlijk de enige wie zich dat afvraagt.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is nog maar de vraag of Uruguay in de halve finale komt
Uh, oke.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is nog maar de vraag of Uruguay in de halve finale komt
Nieuwe opiumoorlog.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Zullen de betogingen toe of afnemen als Brazilie in 2014 de groepsfase niet doorkomt?
Opkomende economieën moeten stuk. Europa moet weer domineren.
Volgend jaar hoeven ze ook niet te winnen van mijquote:Op zondag 23 juni 2013 18:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik gun Brazilië gewoon helemaal niks, zelfs nog minder dan Spanje. Aanstellers zijn het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie Brazilië niet als overdreven favoriet.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgend jaar hoeven ze ook niet te winnen van mij
engeland sowieso rooney gaat killenquote:Op zondag 23 juni 2013 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zie Brazilië niet als overdreven favoriet.
Duitsland of Spanje gaat dat pakken.
Er is in 78 ook in Argentinië gespeeld. WK gaat gewoon door, en wij gaan alleen maar juichende mensen zien.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Zullen de betogingen toe of afnemen als Brazilie in 2014 de groepsfase niet doorkomt?
Opkomende economieën moeten stuk. Europa moet weer domineren.
Spanje hoeft het van mij niet weer. Doe dan de Duitsers maar.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zie Brazilië niet als overdreven favoriet.
Duitsland of Spanje gaat dat pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |