Brazilië-Spanje is een prima finale joh.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zei gister al dat het de ultieme troll van Spanje zou zijn om gewoon 2e te worden en die arrogante Brazilianen er in de halve finale er al uit te knikkeren. (En daarna mogen ze de finale wel verliezen)
Spanje - Italië zou mooier zijn.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Brazilië-Spanje is een prima finale joh.
Uruguay maakt het Brazilië altijd moeilijk.quote:
In de halve finale toch?quote:Op zondag 23 juni 2013 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat Brazilië speelt tegen Uruguay?
Heeft Blatter hem geDM'd op twitter.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat Brazilië speelt tegen Uruguay?
Ik bedoelde het EK. Ze speelden toen zelfs al 2x tegen elkaar. Spanje-Brazilië lijkt me wel een leuk potje.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Twee Europese landen in Zuid-Amerika? Is nog niet voorgekomen.
Ik gun Brazilië gewoon helemaal niks, zelfs nog minder dan Spanje. Aanstellers zijn hetquote:Op zondag 23 juni 2013 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het EK. Ze speelden toen zelfs al 2x tegen elkaar. Spanje-Brazilië lijkt me wel een leuk potje.
Je bent waarschijnlijk de enige wie zich dat afvraagt.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is nog maar de vraag of Uruguay in de halve finale komt
Uh, oke.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is nog maar de vraag of Uruguay in de halve finale komt
Nieuwe opiumoorlog.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Zullen de betogingen toe of afnemen als Brazilie in 2014 de groepsfase niet doorkomt?
Opkomende economieën moeten stuk. Europa moet weer domineren.
Volgend jaar hoeven ze ook niet te winnen van mijquote:Op zondag 23 juni 2013 18:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik gun Brazilië gewoon helemaal niks, zelfs nog minder dan Spanje. Aanstellers zijn het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie Brazilië niet als overdreven favoriet.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgend jaar hoeven ze ook niet te winnen van mij
engeland sowieso rooney gaat killenquote:Op zondag 23 juni 2013 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zie Brazilië niet als overdreven favoriet.
Duitsland of Spanje gaat dat pakken.
Er is in 78 ook in Argentinië gespeeld. WK gaat gewoon door, en wij gaan alleen maar juichende mensen zien.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Zullen de betogingen toe of afnemen als Brazilie in 2014 de groepsfase niet doorkomt?
Opkomende economieën moeten stuk. Europa moet weer domineren.
Spanje hoeft het van mij niet weer. Doe dan de Duitsers maar.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zie Brazilië niet als overdreven favoriet.
Duitsland of Spanje gaat dat pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |