quote:Op zondag 23 juni 2013 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iets om voor te kunnen zorgen ofzo.
Welke bedoel je?quote:Op zondag 23 juni 2013 16:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is dat de ene waar ze een kus aangeeft?
Jij hebt ook een keer een page hoorquote:Op zondag 23 juni 2013 16:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ging op vakantie wel eens op zo'n pony rijden. Ging dat kutbeest nog bokken ook. Nee van mij mogen ze in de IKEA gehaktballetjesquote:
ey jij heb gwn die piccas mattie?quote:Op zondag 23 juni 2013 16:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat je enorm veel opstartkosten hebt voor zoiets. Niet iets wat je in 1 generatie echt enorm winstgevend krijgt.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk dat je net zoals met bijna alles gewoon klein moet beginnen. Pauper paarden verkopen en sparen voor een echt raspaard.
Ben je op vakantie geweest naar Pony Park slagharenquote:Op zondag 23 juni 2013 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ging op vakantie wel eens op zo'n pony rijden. Ging dat kutbeest nog bokken ook. Nee van mij mogen ze in de IKEA gehaktballetjes
Uitlevering van SNowden die niet doorging omdat de papieren van Amerika niet klopten en Hong Kong die in een tegenbericht gelijk verhaal gingen halen over spionage van Amerikaquote:
Dat weten we.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:27 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb geen problemen met 25+ overigens.
Nee alleen een dagje geweest. Maar nooit iets met die knollen gedaan. Ik ging dat rijden doen in Frankrijk doen en op Texel. Omdat mijn zus dat wilde.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben je op vakantie geweest naar Pony Park slagharen
Dat vind ik wel erg veel om te onderhouden, ik begin liever eerst met 1 en dan zie ik wel.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:27 schreef kapiteintje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 juni 2013 16:27 schreef Tjacka het volgende:
ik zit er over na te denken om styloformod vaarwel te zeggen
Ik denk dat ik overlopen wordt door zo'n wijf.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:27 schreef kapiteintje het volgende:
Jij wordt mod hèquote:Op zondag 23 juni 2013 16:27 schreef Tjacka het volgende:
Sorry man, ik ben een eenmanspartij. Blijf maar bij Stylo.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:27 schreef Tjacka het volgende:
Begin jij nou eerst maar met iemand van je eigen leeftijdquote:Op zondag 23 juni 2013 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik overlopen wordt door zo'n wijf.
Eigenlijk door elk wijf denk ik.![]()
Oke ik zou ook wel 25 jarige willen.
Volgens mij is de 'moeder' poes wel depressief. Misschien moet je de familie even inlichten.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik overlopen wordt door zo'n wijf.
Eigenlijk door elk wijf denk ik.![]()
Oke ik zou ook wel 25 jarige willen.
Ja daar wordt ik al door overlopen.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Begin jij nou eerst maar met iemand van je eigen leeftijd
Nee dat is juist een hartstikke lief beest man. Maarja ze wordt nog steeds belaagd door de kater in huis hè. Die wil zich wel blijven voortplanten.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij is de 'moeder' poes wel depressief. Misschien moet je de familie even inlichten.
quote:
Ik stem voor Typisch als mod.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sorry man, ik ben een eenmanspartij. Blijf maar bij Stylo.
loyaliteit# respectdezusvanjr# styloformod#quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ride Or Die Lalalalalalalala
Okquote:Op zondag 23 juni 2013 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Het kan me geen neuk interesseren wie de nieuwe mod wordt.
Hoezo?quote:Op zondag 23 juni 2013 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Terecht. Al zou het me niks verbazen als jij haar al een keer gemeet had.
Ik niet, meestal als mensen mod worden veranderen ze in hun post gedraag en Typisch is tof.quote:
Gratis, hè.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Over een paar weken komt er weer een nestje.
bedankt voor deze bijdrage hansquote:Op zondag 23 juni 2013 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat doet je wel wat, want je neemt FOK! serieus.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Verkeerde constatering, volgende keer beter.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat doet je wel wat, want je neemt FOK! serieus.
Jammerquote:Op zondag 23 juni 2013 16:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, ik geniet geen brede steun meer onder de users hier. Autoriteit roept vaak verzet op.
Oke.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tjacka gaat ook alle kermissen in N-H af, en mijn zus gaat daar ook wel vaak heen.
Zo veel ja?quote:
Ja dat kost zoveel ja. Krijg je wel stamboom mee. En kan je ook fokken enzo, en dan levert het weer geld op.quote:
5 euroquote:Op zondag 23 juni 2013 16:34 schreef Mr.Smokey het volgende:
hoeveel krijg je per slotje betaald dan als mod?
Ligt aan welk subforumquote:Op zondag 23 juni 2013 16:34 schreef Mr.Smokey het volgende:
Stamboom mee?quote:Op zondag 23 juni 2013 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat kost zoveel ja. Krijg je wel stamboom mee. En kan je ook fokken enzo, en dan levert het weer geld op.
40-45 centquote:Op zondag 23 juni 2013 16:34 schreef Mr.Smokey het volgende:
Maarja kost ook wel wat om die beestjes te onderhouden enzoquote:
die wou ik ook al maken jaquote:Op zondag 23 juni 2013 16:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tenzij het een topic van tong betreft, dan kost het je 5 euro.
Begrijp er nog steeds niets van.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja van die beestjes. Dat is best belangrijk voor raskatten.
Je weet toch wel wat een stamboom is?quote:
Wel, maar waarom is dat zo belangrijk om mee te geven?quote:
Aha.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat een stamboom is?
Met een stamboom heb je tastbaar bewijs dat je kat niet enkel nu raszuiver is, maar dit al generaties en generaties lang zo is. Hiermee ben je dus verzekerd van de beste genen (Of juist slechte door incest)
raskatquote:Op zondag 23 juni 2013 16:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wel, maar waarom is dat zo belangrijk om mee te geven?
Raskatten worden wel minder oud als de gewone huis-, tuin en keukenkat.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat een stamboom is?
Met een stamboom heb je tastbaar bewijs dat je kat niet enkel nu raszuiver is, maar dit al generaties en generaties lang zo is. Hiermee ben je dus verzekerd van de beste genen (Of juist slechte door incest)
quote:Op zondag 23 juni 2013 16:37 schreef GGMM het volgende:
Speciaal voor stylo, misschien snapt hij het dan.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |