Die is niet knap hoor.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja zeker wel. Ik weet alleen niet of ik haar nou knap moet vinden. Ze heeft soms raar gezicht![]()
[ afbeelding ]
Misschien moet ze wel gewoon haar mond dichthouden ofzo
Ja hij heeft niks te vertellen hèquote:Op zondag 23 juni 2013 16:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze moet er echt lekker uit zien, dat haar vriend het uithoudt.
Het wisselt per shot inderdaad of ze er leuk uit ziet of niet..quote:Op zondag 23 juni 2013 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja zeker wel. Ik weet alleen niet of ik haar nou knap moet vinden. Ze heeft soms raar gezicht![]()
[ afbeelding ]
Eens.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het stinkt man. Mensen met veel huisdieren zijn vies.
Tering.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kon mijn 2 katten gewoon gratis ophalenquote:Op zondag 23 juni 2013 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
3 van de 4 wel ja. Vangt ze toch mooi geld voor.
Ik hoor juist goede verhalen erover. Heel mijn timeline kwam spontaan klaar omdat seizoen 6 begonquote:Op zondag 23 juni 2013 16:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Seizoen 1 en 2 waren tof, daarna begint het dramatisch slecht te worden.
Slangenquote:Op zondag 23 juni 2013 16:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eens.
Kende een jongen waarvan de ouders een dieren winkel hadden.. hadden thuis 2 grote honden, 5 katten, slangen, spinnen, gif kikkers, vogels, ratten, muizen, 2 leguanen, kameleon.. en weet ik het![]()
Man wat een lucht![]()
Mijn zus heeft raskatten hè. Met stamboom en alles. Dat kost wel wat.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kon mijn 2 katten gewoon gratis ophalen
Hm, ik heb maar t/m seizoen 4 gezien geloof ik. Toen werd het nogal gay.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoor juist goede verhalen erover. Heel mijn timeline kwam spontaan klaar omdat seizoen 6 begon
quote:
Dit dusquote:Op zondag 23 juni 2013 16:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het wisselt per shot inderdaad of ze er leuk uit ziet of niet..
Volgens de sp!ts speelt Rutger een fucking fee en geen vampier. Toen ik dat las wist ik al nooit te zullen gaan kijken.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kon mijn 2 katten gewoon gratis ophalen
[..]
Ik hoor juist goede verhalen erover. Heel mijn timeline kwam spontaan klaar omdat seizoen 6 begon
Ja sorry, maar dat is wel zo. Is een compliment.quote:
Wat voor ras?quote:Op zondag 23 juni 2013 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn zus heeft raskatten hè. Met stamboom en alles. Dat kost wel wat.
Lelijke dingen die lijken alsof ze binnestebuiten zijn gekeerd?quote:Op zondag 23 juni 2013 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn zus heeft raskatten hè. Met stamboom en alles. Dat kost wel wat.
Ik heb geen ideequote:Op zondag 23 juni 2013 16:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens de sp!ts speelt Rutger een fucking fee en geen vampier. Toen ik dat las wist ik al nooit te zullen gaan kijken.
Ja ik kreeg die opmerkingen altijd al op school te horenquote:Op zondag 23 juni 2013 16:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja sorry, maar dat is wel zo. Is een compliment.
Er gebeuren ruige dingen in de ghetto.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:18 schreef Mr.Smokey het volgende:
zag laatst een kat vogeltje uit een boom plukken was wel hard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |