Ze heeft al een echte Hollandse knaap. En ze houdt van katten. Ze heeft er nu 7 rondlopen en binnenkort komen er weer een zootje aan.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:11 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
vangt ze graag grote tollie of houdt ze van hollandse boys?
Daarom kom ik alleen in Kopra Westquote:Op zondag 23 juni 2013 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Purmerend is wel een kutstad trouwens.
Damnnnn.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze heeft al een echte Hollandse knaap. En ze houdt van katten. Ze heeft er nu 7 rondlopen en binnenkort komen er weer een zootje aan.
Dat vind ik zo vies he.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze heeft al een echte Hollandse knaap. En ze houdt van katten. Ze heeft er nu 7 rondlopen en binnenkort komen er weer een zootje aan.
oquote:Op zondag 23 juni 2013 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow... dit is wel een coming out hoor.
Anna Pequin of hoe je dat schrijft heeft een godsgruwelijk goed afgetrained lijfquote:Op zondag 23 juni 2013 16:12 schreef charmed_angel het volgende:
Zo na het eten de laatste aflevering van seizoen 1
Van True Blood
Einde bericht.
7 kattenquote:Op zondag 23 juni 2013 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon eng.quote:
Ow die kittens gaan weer weg ook?quote:Op zondag 23 juni 2013 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn wel 4 kittens bij hè. En die zijn leuk man.
Seizoen 1 en 2 waren tof, daarna begint het dramatisch slecht te worden.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:12 schreef charmed_angel het volgende:
Zo na het eten de laatste aflevering van seizoen 1
Van True Blood
Einde bericht.
3 volwassen en 4 kittens. Waar ze er eentje van gaat houden. En eentje daarvan is zwanger dus komen er over een paar weken weer een hoop kittens bij.quote:
Het stinkt man. Mensen met veel huisdieren zijn vies.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn wel 4 kittens bij hè. En die zijn leuk man.
3 van de 4 wel ja. Vangt ze toch mooi geld voor.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow die kittens gaan weer weg ook?
Ja ik was er laatst en het stonk wel naar kattenbak. Deze beesten gaan ook niet naar buiten dus je ruikt wel kattenbak enzo.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het stinkt man. Mensen met veel huisdieren zijn vies.
Ze moet er echt lekker uit zien, dat haar vriend het uithoudt.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik was er laatst en het stonk wel naar kattenbak. Deze beesten gaan ook niet naar buiten dus je ruikt wel kattenbak enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |